Zamknij

Jak pozyskać klientów dla swojej firmy w sieci?

07:43, 05.12.2023 art. sponsorowany Aktualizacja: 08:06, 05.12.2023

W czasach e-marketingu oraz ekspresowego rozwoju nowoczesnych technologii firmy, które nie są aktywne w sieci, są odbierane jako przestarzałe i niedostosowane do potrzeb klientów. Nie chodzi tu wyłącznie o prowadzenie sklepu internetowego, ale także obecność w social mediach. Jak usprawnić funkcjonowanie swojej firmy w tych obszarach i zacząć pozyskiwać nowych klientów? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule!

Social media to najlepszy sposób na nawiązanie bezpośredniego kontaktu z potencjalnymi klientami. Obecnie ponad połowa Polaków ma aktywne konto na Facebooku i loguje się na niego codziennie. To gotowa baza konsumentów, do których warto dotrzeć. Przekonaj się, jak skutecznie to zrobić!

Obsługa social media – czy masz na to czas?

Jedną z najefektywniejszych form reklamy jest dla każdej firmy aktywność w social mediach. Facebook, Instagram, TikTok czy Twitter to odwiedzane przez miliony Polaków serwisy, w których Twoja firma może dać się poznać z najlepszej strony. Obsługa social media wymaga jednak sporo zaangażowania – utrzymywanie codziennego kontaktu z obserwującymi, dodawanie nowych zdjęć i postów, nagrywanie relacji i odpowiadanie na zapytania klientów może być czasochłonne. Czy jest inne wyjście z tej sytuacji?

Jeśli nie masz wystarczająco dużo czasu lub pomysłów na samodzielne prowadzenie fanpage’a w sieci, możesz skorzystać z usługi, jaką jest profesjonalna obsługa social mediów przez firmę specjalizującą się w marketingu. Taka agencja z doświadczeniem w serwisach społecznościowych doskonale wie, co zrobić, aby przyciągnąć do firmy jak najwięcej potencjalnych klientów.

Sukces w handlu online, czyli obsługa sklepu internetowego

Aby obserwatorzy pozyskani w social mediach zaczęli przynosić firmie konkretne zyski, zazwyczaj konieczny jest sklep www. Jeśli Twoja firma sprzedaje produkty lub usługi, to właśnie prowadzenie sklepu internetowego pozwoli zaprezentować je szerszemu gronu odbiorców i pozyskać klientów nawet z zagranicy. Handel online to ogromna okazja, ale również spore wyzwanie.

Prowadzenie sklepu internetowego to nie tylko dodawanie produktów i wysyłka zamówień, ale także o wiele więcej czynności, które mają na celu rozkręcenie sprzedaży i utrzymanie ruchu na stronie. Akcje promocyjne, sezonowe wyprzedaże, profesjonalne opisy i zdjęcia produktów, a także opieka posprzedażowa i zarządzanie opiniami od klientów stanowią istotne zadania, jakie obejmuje obsługa sklepu internetowego. Dlatego coraz więcej firm również w tej kwestii korzysta z pomocy firmy zewnętrznej.

Eksperci od projektowania i obsługi sklepów internetowych zadbają o cały ten proces, od pozyskiwania klientów, aż po aktualizacje asortymentu. To inwestycja, która szybko się zwróci, przynosząc konkretne, długotrwałe efekty. Pełne wsparcie na każdym etapie obsługi sklepu internetowego to także ogromna oszczędność czasu, który w każdej firmie jest niezwykle cenny. Przekonaj się, ile korzyści może Ci dać obsługa social mediów i sklepu internetowego!

(art. sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%