Zamknij

Dobre praktyki w zarządzaniu treścią o produktach

00:00, 11.05.2020 artykuł sponsorowany

Prowadzenie sklepu internetowego to ciągła praca z treścią. To właśnie w ten sposób przedsiębiorcy wyróżniają swoją ofertę spośród innych dostępnych w wyszukiwarkach, porównywarkach cenowych i prezentowanych w sieciach reklamowych. Dzięki tr­eści klienci znajdują potrzebne im rozwiązania i podejmują decyzje zakupowe.

Zadbaj o to, by prezentować tylko aktualne informacje

Jedną z najważniejszych cech, którą charakteryzuje się dobry plik produktowy jest to, że zawiera aktualne treści. Prawdziwe informacje pozwalają klientom podejmować świadome decyzje zakupowe, a to jest podstawą dobrej oceny nie tylko samej oferty, ale także całego procesu zakupowego. Prowadząc wielokanałowy marketing w Sieci, łatwo stracić kontrolę nad bieżącą aktualizacją wszystkich istotnych informacji, nie mówiąc już o analizowaniu danych i korygowaniu sposobu wyświetlania treści o produktach w różnych kanałach. Dlatego warto korzystać z profesjonalnych narzędzi do zarządzania tym procesem. Jednym z lepszych jest Feedink. Co ważne, firma udostępnia podstawowe funkcjonalności w darmowym planie freemium. To rozwiązanie dedykowane początkującym przedsiębiorcom internetowym.

Wykorzystaj wszystkie możliwości wydawcy

Dobra reklama produktowa w Internecie powinna być nie tylko aktualna, ale też wskazywać możliwie jak najwięcej istotnych cech produktu i całej oferty, które umożliwiają szybką ocenę jej wartości. Efekt ten osiąga się, kształtując we właściwy sposób feed produktowy. Treści powinny być nie tylko aktualne, ale też idealnie dopasowane do możliwości jakie oferuje dany kanał reklamowy. Okazuje się, że pośpiech i brak czasu powodują, że osoby odpowiedzialne za reklamę produktową często rezygnują z wypełniania różnych dodatkowych pół w kolejnych formatkach plików produktowych wydawców. To zrozumiałe, w końcu natłok zadań wynikających ze skali bazy produktów i ilości różnych kanałów reklamowych może przytłoczyć. To kolejny powód, dla którego warto przynajmniej sprawdzić plan freemium narzędzia Feedink.

Unikalne treści działają lepiej

Nie jest chyba tajemnicą, że internetowe treści reklamowe powinny być zoptymalizowane pod kątem SEO. W e-commerce to właśnie atrybuty pełnią funkcję osławionych słów kluczowych, które generują ruch na stronach. Jak wiadomo, wyniki wyszukiwania na silne frazy nie zawsze przynoszą najlepszy efekt. Dlatego użytkownicy często poszerzają zapytania o dodatkowe słowa precyzujące to, o co im chodzi. Właściwe przygotowanie feedu produktowego i dopasowanie go do stylu prezentacji treści na danej platformie to podstawa tego, żeby skorzystać z długiego ogona zapytań użytkowników. W ten sposób nasze produkty wyświetlają się częściej, gdyż opis jest bardziej dopasowany do oczekiwań użytkowników. To kolejny element, który można idealnie dopracować na platformie Feedink. Co więcej, korekta opisów może być realizowana automatycznie. Wystarczy kilka prostych reguł, o których można dowiedzieć się więcej na stronie Feedink.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%