Zamknij

SP w Prokowie zamknięta. Uczniowie przechodzą na nauczanie zdalne

09:58, 15.09.2020 W.D. Aktualizacja: 13:41, 15.09.2020
Skomentuj fot.M.Dzienisz fot.M.Dzienisz

Z powodu potwierdzonego zakażenia u pracownika Szkoły Podstawowej w Prokowie, zapadła decyzja o zamknięciu placówki - uczniowie z dniem dzisiejszym przeszli na zdalne nauczanie. Na razie nie wiadomo jak długo potrwa taki stan.

Dziś do stacjonarnego trybu pracy wraca Szkoła Podstawowa w Kiełpinie (gm. Kartuzy), która z początkiem roku szkolnego została zamknięta z powodu potwierdzonego przypadku koronawirusa u jednej z nauczycielek. Była to jak dotąd jedyna szkoła, która nie mogła funkcjonować w trybie stacjonarnym i od początku roku uczniowie pracowali zdalnie. 

Ale wczoraj zapadła decyzja o zamknięciu dla uczniów Szkoły Podstawowej w Prokowie (gm. Kartuzy). Tam koronawirusa potwierdzono u jednego z pracowników. Dziś uczniowie nie przyszli już na zajęcia i przeszli na nauczanie zdalne. Jak poinformowała Alina Kąkol, dyrektorka SP w Prokowie, zgodnie z decyzją Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kartuzach nauka zdalna prowadzona będzie od 15 do 18 września.

(aktual. godz. 13:41)

(W.D.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(55)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

36 7

wariatkowo 10:25, 15.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

uczeńuczeń

9 10

A co z Chmielnem?????? Podobno też mają zamknąć szkołę ???? 10:56, 15.09.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do uczeńdo uczeń

6 2

zapytaj się w szkole w Chmielnie. 11:08, 15.09.2020


Masakra Masakra

18 11

Tylko dzieci się cieszą że do szkoły nie pójdą i nauczyciele. A czy ksiądz jest zdrowy? 11:07, 15.09.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@masakra@masakra

6 0

a kiedyś był? 14:58, 15.09.2020


Lila12Lila12

3 7

Chmielno też zamknięte 11:09, 15.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrystianŻukowoKrystianŻukowo

37 9

Nie jestem ekspertem w dziedzinie psychologii dziecięcej, jednak jako rodzic widzę u swoich dzieci potrzebę przebywania z rówieśnikami. Gnicie w domu im nie służy. Aż oczka im się świeciły w 1 dniu szkoły :) Myślę że sporo jak nie większość dzieci cieszy się z faktu ze po tylu miesiącach w domu mogą spotkać przyjaciół i nowych przyjaciół. 11:22, 15.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AndrzejEjAndrzejEj

21 36

Aaaa bym zapomniał. Proszę ludzi którzy tak bardzo czują się zniewoleni przez maski i nowe regulacje by zostali w domu jak nie chcą masek, a nie robili swoim dzieciom wstyd kłócąc się z dyrektorami np na rozpoczęciu roku. Chodzą z głowami wysoko podniesionymi jak wyzwoleni bohaterzy. Gonić takich indywidualistów. Nie mowie tu tylko o przypadkach w szkole ale i w sklepach, na stacjach... Ciążą maseczki na dumach "wilków". 11:28, 15.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lekarlekar

32 17

ci co są chorzy na psychopandemie i boją się jakiegokolwiek wirusa i żyją w strachu jak na nieuków przystało i żądają noszenia maseczek niech zostaną w domu i nie wychodzą na zewnątrz bo panuje w ich chorym mniemaniu zaraza 11:38, 15.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do KrystianŻukowodo KrystianŻukowo

25 9

Jeśli chodzi o rozwój układu odpornościowego dziecka, to wskazane jest dla dzieci przebywanie z rówieśnikami, ponieważ organizm się przez to uodparnia, natomiast izolacja dziecka w domu powoduje osłabienie jego organizmu, tak samo jeśli chodzi o stan psychiki.
Kolejna sprawa zależy co w danej szkole się wyprawia, jeśli indoktrynuje się dzieci np pryska nie wiem czym fosforem, czy jakąś inną dezynfekcją 24h na dobę, albo zabrania się dzieciom dotykać rzeczy i prowadzi tzw sterylizacje od wszystkiego czego się dotknie, albo każe się nosić maseczki w szkole co jest zbrodnią, bo w przepisach oświatowych wyraźnie pisze żeby wietrzyć sale lekcyjne bo inaczej dziecko jest nie dotlenione jak śnięta ryba, ciężko się w takich warunkach uczyć, a maseczka w takim wypadku to zbrodnia na umyśle, procesy myślowe w takim środowisko ulegają spowolnieniu.
Takich nauczycieli i dyrektorów szkół, którzy do takich rzeczy dopuszczają należy surowo pouczyć i przygotować protesty przeciwko MEN z całą stanowczością 11:47, 15.09.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NieukuNieuku

2 14

Ale Ty guupi jestes 12:14, 15.09.2020


JulaJula

5 3

Tylko 7, 8 klasy w chmielnie na 10 dni przechodza na zdalne nauczanie. 11:50, 15.09.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

A prokowo?A prokowo?

1 2

A Prokowo całe jest zwolnione?Z nauki 11:59, 15.09.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Pracujący na kwarantPracujący na kwarant

13 6

W Dziemianach co siódma osoba w gminie na kwarantannie ,dalej nie nos je masek to tutaj też rodzice nie będą mogli iść do pracy bo zostaną na kwarantannie przez to że jedna osoba w szkole z dzieci, przychodzących rodzicow lub nauczycieli chora ,gratuluję, myślicie naprawdę dalekosiężnie Będziecie siedzieć bez kasy w domu 12:18, 15.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prawdziwy problem Prawdziwy problem

9 3

Zgadzam się , mamy z mężem firmę i nie wiemy co będzie gdy nasz syn przyjdzie z wiadomością ktoś w szkole chory i będziemy objęci kwarantanna 12:19, 15.09.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NtakNtak

4 2

A czego sie spodziewacie skoro wyganiacie dzieci do szkoly .
Gdyby było zdalne wszyscy mogli by spokojnie psa owad A dxieci się uczyć.
Szkołą to nie jest przechowalnia . 20:47, 15.09.2020


orPoGorPoG

9 5

Wszystko stoi na głowie.
Postawmy sprawy z głowy na nogi:

Płaskoziemcy, foliarze i maseczkowcy.
– Towarzystwo wzajemnej adoracji.

My nie jesteśmy anty…
My jesteśmy normalni. 12:21, 15.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RomendRomend

12 21

Ci którzy nie wierzą w wirusa... cóż, nie musicie, ale fakt jest taki, że wirus się rozprzestrzenia, jego utrzymywanie się jest wynikiem niechlujstwa, ignorancji - a właściwie egoizmu niektórych obywateli.
Do tego dochodzi brak elementarnej higieny, w tym zasłaniania nosa i ust, podczas kaszlu, kichania, itd.

W mediach i rządzie, panuje coś na wzór propagandy strachu, codziennie jesteśmy zalewani informacjami ile zachorowało ile zmarło. Gdyby podawali ile dziennie osób zmarło na nowotwór... a więc około 250 osób dziennie umiera na raka.
Środki, które podejmuje rząd, są nieadekwatne do zagrożenia, chociaż właściwie przy takim niechlujstwie i flejtuchach to nie mozna się dziwić takim nakazom i zakazom.
Mi założenie maseczki wchodząc do sklepu, na prawdę nie przeszkadza, nie ciąży, nie ubywa mi z tego powodu dumy czy prestiżu. Jednak dla niektórych założenie maseczki to jak by była zniewaga i plucie w twarz. 12:24, 15.09.2020

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

precz maseczkiprecz maseczki

12 4

zacznij myć głowę nieuku :))))) załóż sobie stringi na głowę i przestań siać pandemie!!! psycholu
maseczka nie chroni przed wirusem niedouczona kapusto!!!!!!! 12:40, 15.09.2020


RomendRomend

4 7

Tak samo jak głupota, którą tutaj przedstawiasz. Czy ja gdzieś wspominam o pandemii?
Jeśli przebywasz w środowisku, w którym "przebywa wirus" jedyną opcją aby całkowicie się od niego odizolować to skafander, i to nie taki na allegro za 700zł.
Maseczka ma inne znaczenie, tych wszystkich niechlujów kichających i prychających na lewo i prawo nauczyć higieny i kultury, oraz w pewien sposób ogranicza to co się z ust wydobywa co poniektórych, bo tam to jak by zionął smok wawelski siarka.
Poza tym ubliżanie komuś, świadczy też o Twoim poziomie kultury, właściwie jej braku, a nawet posiadanej wiedzy, a już samo to wzbudza wątpliwości co do posiadanej przez Ciebie wiedzy w tym temacie. 13:55, 15.09.2020


minęło 180 dniminęło 180 dni

5 3

to załóż skafander najlepiej z opcją kaftanu i siedź w domu!!!!!! 14:30, 15.09.2020


@ Romend@ Romend

1 3

Nie dyskutuj z kompletnym jełopem bo szkoda czasu.
Spokojna argumentacja nie dociera do żadnego miłośnika inwektyw i bluzgów. 19:44, 15.09.2020


&@&@&@&@&@&@

2 0

powiadasz kichanie kaszelenie wycieranie smarkow z nosa ,pewnie jak nie było tego wirusa to sam kichales, teraz to kichnac nie mozna bo odrazu krzywo patrzy 22:09, 15.09.2020


kij nakij na

1 0

siedź w domu szara maso!!! 07:36, 16.09.2020


FaktyFakty

4 17

Zgadza się, ten wirus jak słyszeliśmy był od zawsze tylko teraz częściej i się go wykrywa ,abstrahując od tego czy jest groźny czy nie, to nam ludziom go stwierdzają i kończy się to nieciekawie - tym że firmy mają podupadać a ludzie siedzieć w domu I tu jest problem Albo będziemy nosić maseczki i nie spotykać się z innymi albo to nigdy się nie skończy Znam parę osób które miały wirus ,jedna z nich ma 90 lat i miewa się super więc niektórzy z tego powodu że niegroźny i nic się nie dzieje lub że myślą że to ściema nie noszą masek Ale wirus jednak biologicznie jest i go wykrywają więc lepiej je nosić żeby nie było sytuacji kwarantanny 200 ludzi przez jedną osobę Bo wirus wirusem ale zabierają nam jednak przez niego prawo do pracy , tysiące zdrowych osób jest na kwarantannie Nośmy maski to szybciej to coś zniknie 12:27, 15.09.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

€÷€×£@*@€÷€×£@*@

2 1

Znikinie ci predzej u ciebie nie powiem gdzie 22:23, 15.09.2020


Wirus się skończy Wirus się skończy

5 14

Epidemie wygasają często przykładem jest Mers sprzed kilku lat więc to nie będzie tak że ten wirus będzie cały czas i że i tak wszyscy zachorują więc nie nosimy masek i mamy to gdzieś Trochę wiedzy ,wirus nie wszystkich dosięgnie ,bo jeśli nie ma kolejnego żywiciela to poza żywym ciałem nie żyje , jeśli zachowany dystans to ostatnia osoba w końcu w naszej okolicy przechoruje go i nie będzie zarażać 12:31, 15.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ProkowoProkowo

5 7

Jakie jest stanowisko księdza do tej całej sytuacji? Bierzmowanie, przyjęcie komunii... 12:42, 15.09.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

DokładnieDokładnie

5 8

Komunia była w niedzielę, A w poniedziałek informacja że ten pan nauczyciel ma coronowirusa.czy ksiądz miał z nim kontakt?Co z ludźmi i dziećmi podczas komunii?czy oni też na kwarantannie czy też badania? 13:04, 15.09.2020


Wiktor 456Wiktor 456

9 7

Dla Grześka są ważniejsze priorytety niż zdrowie ludzi. Musi się kasa zgadzać. 13:05, 15.09.2020


KsiadzKsiadz

4 4

Ksiądz teraz niech się wypowie i udzieli odpowiedzi wielu ludziom 13:09, 15.09.2020


precz maseczkiprecz maseczki

19 7

pandemia to ściema!
człowiek żyje na co dzień z tysiącami wirusów i to groźniejszych niż koronawirusy takich jak retrowirusy i nikt z tego powodu nie zamyka szkół i się nie izoluje niedouczeni wariaci jesteście NIEBEZPIECZNI DLA SPOŁECZEŃSTWA wasze nieuctwo poraża 12:43, 15.09.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do wyzrjDo wyzrj

0 4

Masz rację ale co robić jeśli i tak zamykają szkoły???? Przecież to nie nasza wina tylko tych co badają i rządzących !!!! Wiadomo że maska jednak chroni a wogole FFP3 -wielorazowa można mieć żeby kasy nie wydawać i ja czyścić co jakiś czas .... Co zrobić jeśli ktoś kto ma kaszel czy zapalenie płuc od razu zostaje skierowany przez lekarza do sanepidu czy chce czy nie chce i mowiw że ma koronę i kieruja na kwarantanne przez dla wiekszosci niegroźny wirus?!!!! Może jednak nosić te maski chociaż? żeby takiej sytuacji nie bylo 17:38, 15.09.2020


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19 4

uwaga na masonerie i ich okultystyczne zastosowanie maseczki, potem masowo myją ręce dla znaku, jak u Piłata, a pandemii jak nie ma tak nie ma! zgonów praktycznie brak, zachorowań brak i okłamywanie społeczeństwa 24h na dobę, czyli zakażenia utożsamiają z zachorowaniem Bezczelni kłamcy i oszuści, tylko na rozwaleniu gospodarki im zależy i szybkim zarobku na szczepionkach. 12:47, 15.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KMMKMM

9 9

I to właśnie ci pseudo bohaterowie, którzy nie widzą zagrożenia, podnoszą tą zarazę. Ignoranci bez maseczek mają w d...e zdrowie i życie innych a szczególnie pokolenia swoich rodziców czy dziadków. Snoby !!!! Co wam szkodzi założyć tą *%#)!& maseczkę na kilka minut pobytu w sklepie?? 13:45, 15.09.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

antykosmitaantykosmita

6 6

Różni nas mentalność, ty masz niewolniczą, a ja jestem wolnym człowiekiem. Jeden wolny Człowiek jest w stanie uwolnić miliony niewolników, ale miliony niewolników nie są w stanie stworzyć nawet jednego wolnego Człowieka… (niewolnicy nie maja pojęcia o wolności..) Potrafisz to zrozumieć, czy już w stu procentach myśli za ciebie telewizor?

16:52, 15.09.2020


@antykosmita@antykosmita

4 5

Jesteś chory na umyśle. Jesteś niewolnikiem swojego chorego, ptasiego móżdżku. To, że ktoś nosi maseczkę, to świadczy o jego odpowiedzialnosci za innego człowieka. A Ty masz osobowość narcystyczną, myślisz tylko o sobie. 20:01, 15.09.2020


Do @antykosmitaDo @antykosmita

3 2

Cieciu w poprzednich latach tez były wirusy grypy itd. Zadnych obostrzen ani zakładania maseczek nie było mowy i dalej sie zycie toczyło,teraz kaza zakaładac jakies szmaty ,bo jak wirusik jest,itd. A ile ludzi by żyło do tej pory bo ktos sobie kichal kaszał smarki wycieral bo nie mieli masek na sobie 22:19, 15.09.2020


Staniszewski chłopStaniszewski chłop

6 2

Moja żona też chyba go ma 14:03, 15.09.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Aaaaha!Aaaaha!

3 4

Chwalisz się czy żalisz!? To siedz na dupie w domu !!! 14:06, 15.09.2020


Yyyyyy?Yyyyyy?

14 11

To "Ksiendzu" dalej ten tego tam z "Dyrektorkom" ? 14:05, 15.09.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@Yyyyyy@Yyyyyy

4 5

tak jest, gdy innych we wsi uważa się za ciemnych i prymitywnych. taki to już dr.x. 15:45, 15.09.2020


MyslcieMyslcie

5 5

Masz rację ale co robić jeśli i tak zamykają szkoły???? Przecież to nie nasza wina tylko tych co badają i rządzących !!!! Wiadomo że maska jednak chroni a wogole FFP3 -wielorazowa można mieć żeby kasy nie wydawać i ja czyścić co jakiś czas .... Co zrobić jeśli ktoś kto ma kaszel czy zapalenie płuc od razu zostaje skierowany przez lekarza do sanepidu czy chce czy nie chce i mowiw że ma koronę i kieruja na kwarantanne przez dla wiekszosci niegroźny wirus?!!!! Może jednak nosić te maski chociaż żeby takiej sytuacji nie bylo 17:39, 15.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PomyslPomysl

2 3

Dokładnie to nas chcą koniecznie badać i wykrywają tego wirusa ,co mamy zrobić - chodzić bez masek żeby była sytuacja że w końcu u wszystkich wykryją bo pójdzie się do lekarza jak jest kaszel i wszyscy będą musieli być na tej kwarantannie ??? 17:42, 15.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DziękujemyDziękujemy

5 6

W końcu wszyscy będą na kwarantannie bo bezmózgi mają to wszystko gdzieś 17:43, 15.09.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DgdgmDgdgm

2 3

Zostan w domu dziekuje i do widzenia 22:10, 15.09.2020


Staniszewski chłopStaniszewski chłop

5 3

A na dupie niech siedzą ci w Staniszewie co piernicza głupoty jeden o drugim ,bo plotki ploteczki to specjalność niektórych 18:12, 15.09.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do staniszewski chłoDo staniszewski chło

1 1

Racja.plotkowanie tam okropne.ale w pobliskich wioskach to samo jak i łapalicach i prokowie. 05:51, 16.09.2020


annananannanan

2 1

Wirus jest i nie ma dyskusji, jesli ktoś nie wierzy , proszę bardzo zgłosić się na oddział i zobaczyć jak wygląda walka o życie z covid . Przeciwnicy noszenia maseczek nie mają zielonego pojęcia na temat medycyny , wirusologii a ich wypowiedzi to porażka. Jeśli znowu wszystko pozamykają miejcie żal do siebie. W kościołach bez masek , dziś rano jechałam pkm. też bez masek, nikt ich nawet nie poucza, w Kartuzach w sklepach sprzedawcy bez masek . A potem winne będzie PIS że wszystko pozamykają , że niższa wypłata. Ludzie sami sobie winni .... Nie bądzmy tacy pewni że, w Polsce nie będzie 2 locdownu , inne kraje też tak uważały a dziś się dowiadujemy , że jednak przygotowania do zamknięcia ...... Zastanawiam się czy noszenie maseczki jest aż tak obciążające, osobiście choruję a nosze maskę 8 godzin bo tego wymaga moja praca , nie narzekam i żyje ... 09:55, 16.09.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MgmgmpmpmMgmgmpmpm

0 1

Inni nie nosza maseczek i tez zyja a pożyja dłuzej bez chorob niz ci co maja maseczki załażone 17:04, 16.09.2020


Karolina1980Karolina1980

2 0

Ciekawe, czy ten pracownik był na którejś z mszy w Prokowie. Jeżeli tak to kwarantanną powinno się objąć całą wieś. 13:36, 16.09.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Er. Er.

1 0

Zarażony jest katecheta, organista. W niedziele na mszy go nie było. 18:36, 16.09.2020


Noi Noi

0 0

W niedzielę go nie było ale czy miał kontakt wcześniej z proboszczem? 20:16, 16.09.2020


DuzyJacekDuzyJacek

0 0

Mili państwo którzy tak bardzo walczą z zaleceniami i stawiający opór maskom - od kiedy prosta przezorność tj korzystanie z maseczki jako solidarna społecza postawa w obliczu pandemii to coś złego? 20:12, 16.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%