Zamknij

W jaki sposób powinna się rozwijać gm. Sulęczyno? Pytamy kandydatów na wójta

21:57, 25.03.2024 W.D. Aktualizacja: 23:07, 25.03.2024
Skomentuj fot.kolaz.oprac.W.D. fot.kolaz.oprac.W.D.

Jak pogodzić konieczność wyodrębnienia terenów pod inwestycje z potrzebami mieszkańców? W jaki sposób ograniczyć negatywny wpływ powstających jak grzyby po deszczu kopalni żwiru? Takie pytania zadaliśmy kandydatom ubiegającym się o stanowisko wójta gminy Sulęczyno. 

Pisaliśmy już, że kwietniowe wybory samorządowe przyniosą zmianę na stanowisku wójta w gminie Sulęczyno. Dotychczasowy szef samorządu Bernard Grucza zapowiedział, że nie będzie ubiegał się o reelekcję. Startuje jednak do Rady Powiatu Kartuskiego. 

O stanowisko wójta rywalizują Kazimierz Gliniecki, dotychczasowy przewodniczący Rady Gminy Sulęczyno oraz Paweł Trzebiatowski, obecny skarbnik Sulęczyna.

W ramach naszego cyklu "Pytanie do kandydata", zadaliśmy obu kandydatom pytanie dotyczące rozwoju gminy. Wiele kontrowersji wśród mieszkańców budzą plany dotyczące zmiany przeznaczenia terenów na potrzeby potencjalnych inwestycji. Wiele uwag budzi też liczba kopalni żwiru, ich lokalizacja i wpływ na krajobraz i środowisko. 

Zapytaliśmy więc, w jaki sposób gmina Sulęczyno powinna godzić konieczność wyodrębnienia terenów inwestycyjnych z interesami mieszkańców oraz jak pogodzić powstawanie nowych kopalni żwiru z ochroną krajobrazu i środowiska naturalnego? 

Oto odpowiedzi:

W odpowiedzi na zapytanie informuję, że gmina Sulęczyno na najbliższej sesji Rady Gminy w dniu 27marca 2024 r. przystępuje do sporządzenia planu ogólnego gminy Sulęczyno. Przystąpienie do planu ogólnego pozwoli gminie na określenie konkretnej strefy planistycznej z uwzględnieniem obszarów chronionych krajobrazu i obszarów Natura 2000.

Głównym zadaniem planu jest zapewnienie zrównoważonego rozwoju gminy i harmonijnego zagospodarowania jej przestrzeni. To w konsultacji z jej mieszkańcami pozwoli nam na określenie jak będzie wyglądać gmina w przyszłości - odpowiada Paweł Trzebiatowski

 

Musimy patrzeć na rozwój naszej gminy w dłuższej perspektywie czasowej i przy zachowaniu zasad zrównoważonego rozwoju. Kopalnie żwiru są potrzebne, ale nie mogą powstawać na terenach chronionych, nie mogą też zaburzać stanu wód gruntowych i w drastyczny sposób wpływać na nasz krajobraz. Tutaj są potrzebne pewne regulacje. To bardzo ważne dla mieszkańców i naszego środowiska naturalnego.

Gmina Sulęczyno potrzebuje terenów, które mogłyby zostać przeznaczone pod inwestycje. Od tego tematu nie uciekniemy, bo to kwestia przyszłości i naszego rozwoju. Oczywiście wszelkie plany muszą być poprzedzone konsultacjami i dyskusją z mieszkańcami, by ich postulaty były brane pod uwagę - wyjaśnia Kazimierz Gliniecki.

 

(W.D.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(90)

realista realista

22 9

No to jeden pan ( Gliniecki )odpowiedział w miarę konkretnie pan Gliniecki a ten drugi ( Trzebiatowski)mało konkretnie . Oczywiście ,że gmina się musi rozwijac i oczywiście ,że muszą być i żwirownie bo ludzie chcą mieszkać w domach a nie namiotach . Inwestycje,turystyka oznaczają dobrobyt . Ja tu widzę,że ten pierwszy co odpowiada to tak miękko by chciał coś powiedzieć ale ,żeby nic nie powiedzieć . 03:24, 26.03.2024

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

MieszkanieccMieszkaniecc

11 7

Szkoda tylko że Pan Gliniecki wykonuje polecenia Pana Gruczy, a co ciekawsze już obiecał mu posadę w urzędzie gminy w zamian za poparcie w wyborach na wójta. Co do Pana Trzebiatowskiego to podoba mi się jego podejście do ludzi. Mam na myśli że nie biega za dziećmi, aby dać im cukierki, nie zaczepia ludzi na ulicy i nie rozdaje długopisów abyś wiedział na kogo postawić krzyżyk lub jak Pan Gliniecki szybko jechał aby dać prezent Maciusiowi. Szkoda że czynnie nie pomagali, gdy była taka potrzeba. Ważne aby byli widoczni na zdjęciach że coś robią. Nie od dziś wiadomo że krowa co dużo muczy mało mleka daje. 08:59, 26.03.2024


Mieszkaniec WęsioryMieszkaniec Węsiory

7 7

Do Mieszkaniecc
Wiesz ? Byłeś ? Widziałeś ? Jak tak pokaż dowody. Na swoim profilu na FB już kilkukrotnie Gliniecki to zdementował, a ten dalej swoje . Pawelki kto rozdaje? Gliniecki? I bierze ludzi na litość, że jest wykończony psychicznie - chodzę na spotkania to wiem, kto co mówi ( już nie wspomne, że od domu do domu chodzą Pana Pawła kandydaci i nagaduja na Pana Kazimierza) w mojej wiosce.
To wybory, jeżeli to go wykańcza to z czym do ludzi.
Łatwo tak kogoś omówić z fikcyjnego konta w internecie. Zapytaj rodziców Maciusia, jak było naprawdę, a później pluj. 09:47, 26.03.2024


Do mieszkaniec wesioDo mieszkaniec wesio

10 9

Głupszego wpisu nie czytałem. Gliniecki stał pod szkoła jak Paweł miał zebranie o czym to świadczy. U mnie był Arek w chacie a to kandydat Kazika. Paweł zaczął robić zebrania z kawą to papuga Gliniecki poleciał za nim. Gliniecki jest wszędzie tam gdzie może się tylko pokazać nawet wykorzystując biedne chore dziecko. WSTYD 10:07, 26.03.2024


Widz45Widz45

5 6

Lepszy Pawełek niż "KRÓWKA Z podobizną"🤣 11:27, 26.03.2024


Do mieszkaniec wesioDo mieszkaniec wesio

5 3

Nie no to wtedy jo jak to o spotkania z kawą chodzi 😂 tu chodzi o dobro gminy a nie kto lepiej i szybciej kawę parzy. Ludzie! 12:39, 26.03.2024


reo

GawiGawi

11 1

no niektórzy nie muszą się martwić bo potrafią sobie załatwić ziemię ,czy na podjazd czy na działkę. To są obrotni ludzie :) 05:24, 26.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GmineeGminee

22 17

Może należy dać szansę nowemu człowiekowi panu trzebiatowskiemu myślę że jest z poza ukladu 08:03, 26.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PpppppPppppp

11 7

Jak spoza układu jak ten chłop jest w gminie Skarbnikiem od 8 lat! Jakby tak dobrze zarządzał kasa to czemu drogi wyglądają w tej gminie jak siedem nieszczesc? Gdzie on był przez ten czas? Co zrobił dla mieszkańców?
W gminie wlodarzem jest wójt. Druga najważniejszą osoba jest skarbnik (patrz pan Pawel) który rozporządza pieniędzmi i majątkiem gminnym. Bez podpisu skarbnika nie da się przeprowadzic żadnej inwestycji. To skarbnik przydziela lub zabiera pieniądze lub poprostu ich nie daje na konkretny cel. Także jak jest spoza ?? Pan Paweł łatwo manipuluje ludźmi I wzbudzą litość. 09:12, 26.03.2024


EMERYT EMERYT

18 14

Pan KG już miał swój czas i go nie wykorzystał. Popierał Benka i miał większość w radzie którzy głosowali tak jak on chciał. Przeciwko było 4 może 5 którzy sami nic nie mogli zdziałać. Jedynie mogli zagłosować na nie. Dajmy szanse się wykazać nowemu PT. Pan KG już pokazał jak wychodzi z konsultacjami i zebraniami, czyli nie wychodzi. Panie Kazimierzu jest już na emeryturze więc czas na odpoczynek a nie wszędzie się pchać i popierać R. 08:24, 26.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Ojciec dzieciOjciec dzieci

11 6

Miał czas i wykorzystał go, np na pozyskanie środków na przedszkole. Niektórzy udają że tego nie widzą, ale wielu rodziców małych dzieci jest mu za to bardzo wdzięcznych. 10:08, 26.03.2024


mckmck

3 3

szkoda, że K.G. pozyskanie środków na przedszkole przypisuje tylko sobie 08:08, 27.03.2024


miejscownikmiejscownik

16 16

Kazik ty se daj spokój, miałeś swoje 5 minut w układzie. Czas na innych. 08:51, 26.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KtosKtos

20 12

Według mnie, Paweł T. to typowy urzędnik (pracował w urzędzie skarbowym i urzędzie w Sulęczynie) który będzie siedział za biurkiem i nos poza urząd nie wystawi, nic w gminie się nie zmieni. Kazimierz G. to z kolei toki gość który jak go wyrzuca drzwiami a i tak oknem wlezie i to on będzie załatwiał kasę dla gminy. A przecież Wójt ma być gościem który szuka kasy dla gminy, na jej rozwój. 08:59, 26.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

CoooCooo

10 10

Większej głupoty nie czytałem!!!! Szkoda że Kazik przez 9 lat NIC nie zrobił. Proszę o przeczytanie słowa Skarbik i haka jest jego rola za nim napiszesz kolejną glupote 09:40, 26.03.2024


CoooCooo

6 4

Tak się składa, że dużo zrobił. Przedszkole, kąpielisko kogo to zasługa, Pawełka, który się boi nawet zwykłej debaty?🤣🤣🤣🤣 16:07, 26.03.2024


I co????I co????

9 10

Chce kontynuować politykę ustępującego wójta? 09:08, 26.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JuliankaJulianka

14 16

Niech pan KG już odejdzie. Dajmy szansę nowym, bo ci obecni niestety do niczego dobrego się nie przyczynili. Zwłaszcza pan KG wspomina o konsultacjach społecznych, to nowość, bo zawsze był przeciw bo uważa, że gmina to jego “prywata”
My mieszkańcy mamy naprawdę już dość starych/obecnych władz. Niech przejmą prężniejsi z nowym poglądem. Chcemy zmian także pan KG zapraszamy na emeryturę, może czas zacząć realizować swoje hobby i ustąpić miejsca nowym. 09:22, 26.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkoMieszko

8 3

To kto rządzi wójt i rada chyba nie? Jeżeli na coś się upra To nawet glos skarbnika się nie będzie liczył 09:23, 26.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Kazimierz G.Kazimierz G.

10 5

Oczywiście że rządzi Kazik większością rady, wystarczy zobaczyć sesje. Trzech radnych tylko ma swoje zdanie i są jemu przeciwni. Ciekawe po co robi spotkania przedsesyjne 09:46, 26.03.2024


KtosKtos

18 9

Narzekanie na Benka, że taki i owaki, a kto codziennie z nim współpracował Paweł T., związku z tym moim zdaniem nic się nie zmieni. Bedzie tylko gorzej bo z tylnego siedzenia Pawłem będzie kierował K. Gawin i A. Roda, czy tego chcecie?
09:34, 26.03.2024

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

RodaaaRodaaa

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Zmiana Zmiana

8 8

Pan Paweł miał takie stanowisko jakie miał i to naturalne że musiał współpracować z obecnym wójtem ( wykonywał swoje obowiązki )
5 lat temu wybraliście mniejsze zło. Dlaczego np tak późno zmieniono dyrektora GOK zmiana jednej osoby doprowadziła do tego że teraz wygląda to już dużo lepiej ( dlaczego przewodniczący rady nie zareagował szybciej )
A współpraca obecnego wójta z panem Glinieckim jest aż na wyraz widoczna ( piękne zdjęcie z dnia kobiet , wręczenie odblasków dla dzieci po rozmowach wójta z przewodniczącym po wspólnym spotkaniu w komisariacie ....
5 lat rządzili wspólnie , dlaczego tak dużo pokazują co jest do zrobienia ?. A tak mało co się im udało zrobić .
Otwórzcie oczy 09:45, 26.03.2024


MieszMiesz

11 3

Ktoś: już widać na spotkaniach, jak Pan Gawin steruje Panem Pawłem 🤣 aż przykro się na to patrzy.

Rodaaa: a skąd wiesz, że Kazika sponsoruje Roda, mówił Ci? Chodzisz na spotkania i słuchasz?

Zmiana: oczywiście, że Pan Paweł miał stanowisko jakie miał, ale nie zrzucajmy samych obelg na Pana Kazika, bez podpisu Pana Pawła inwestycji się nie przeprowadzi jego stanowisko w Gminie jest bardzo ważne.
10:10, 26.03.2024


@Rodaaa@Rodaaa

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


HahaHaha

1 0

To śmieszne przecież to Kazik siedzi z Rodami co Wy tu piszecie za głupoty 05:26, 30.03.2024


Zmiana Zmiana

4 6

W nawiązaniu do wypowiedzi Pana K.G
Oczywiście wszelkie plany muszą być poprzedzone konsultacjami i dyskusją z mieszkańcami, by ich postulaty były brane pod uwagę...

Tak jak przy sprawie Mielewczyk w Węsiorach ? 09:59, 26.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Zmiana 2Zmiana 2

8 7

Wtedy mieszkańców miał w 4 literach i sam i te tereny znalazł a teraz chce się wybielić. Szkoda że blokuje Dino w Suleczynie od 3 lat 10:13, 26.03.2024


BodoBodo

16 9

Patrzę na kampanię oby kandydatów i Kazik Gliniecki ma zdecydowanie więcej konkretów w programie. Jest też otwarty na debatę, której Paweł Trzebiatowski unika. Dlaczego? Boi się , że nie da rady? To dla mnie duży minus. Jak ktoś, kto boi się bezpośredniej rozmowy ma walczyć o interesy gminy? Zgadzam się, że Kazik mógł być bardziej niezależny jako przewodniczący, ale widać też, że nabrał doświadczenia i wyciąga wnioski. Paweł jest miłym człowiekiem ale tutaj trzeba konkretnego gościa, który zawalczy o kasę dla gminy . Sama jego odpowiedź w tym artykule pokazuje, że nie ma pomysłu na rządzenie. 10:12, 26.03.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Tymon Tymon

7 7

Tyle ma w programie KG że przez pół wieku tego nie ogarnie, czy on ma pojęcie o finansach 10:38, 26.03.2024


MieszkoMieszko

3 7

Pan KG wogole nic konkretnego nie przedstawia w programie. A to co obiecuje ludziom to jest przynajmniej na 5 kadencji do przodu….wiec no KG to porażka. A jeszcze dodam ze KG ma w swoim planie “ skąd wezmę na to pieniądze” ma ze z podatków, będzie wysyłał komisję aby sprawdzała czy podane metry zgadzają się z deklarowanymi. Więc obudźcie się ludzie, on w kampani wyborczej już nam mówi że z nas mieszkańców bądź wyborco wydrze każdy grosz. Tego naprawdę chcecie? A jest naprawdę przykre, że ludzie słyszą tylko to co chcą nie widząc realiów przez KG deklarowanych.
Ani obecny wójt, ani obecna rada wraz z przewodniczącym na czele nic nie zrobili dla mieszkańców. Więc niech wkoncu ustąpią innym miejsca. 15:04, 26.03.2024


MieszkoMieszko

5 0

Czy to coś nadzwyczajnego, że ludzie płacą podatki? Jak Trzebiatowski zostanie wójtem to nie będzie trzeba płacić podatków? 19:53, 26.03.2024


TomasekTomasek

12 3

Różnica między kandydatami jest taka, że: Pan Paweł ma wyższe wykształcenie, w tym z kierunku zarządzania samorządami terytorialnymi. Podczas pracy w różnych urzędach często miał kontakt z ludźmi. Natomiast Pan Kazimierz wiele lat służył ludziom w PSP. Od kiedy jest przewodniczącym rady gminy dostał łatkę człowieka z układu, często przywoływana jest sytuacja gdy mieszkańcy chcieli uczestniczyć w obradach rady, Pan Kazimierz im zabronił, chociaż mieli do tego prawo. Na jednym ze spotkań, właścicielka ziemi w Mściszewicach miała zarzuty do Pana KG o to, że nie zapoznał się z dokumentacją w jej sprawie a i tak wydał decyzję, za co z resztą przepraszał. Życzę obu kandydatom aby ta walka była uczciwa. 10:22, 26.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

!!!!!!

8 1

Skoro tak pan twierdzi proszę mi pokazać jakąkolwiek decyzję, która podpisał Kazimierz Gliniecki. Ułatwie szukanie! Takowej nie ma! 10:59, 26.03.2024


KazzzzioKazzzzio

2 2

No właśnie. Jak walka ma być uczciwa to niech Paweł Trzebiatowski zgodzi się na debatę 22:30, 26.03.2024


******

15 11

Mieszkańcy mają swój rozum. Wiemy co mamy robić. Mamy dość szczucia na Ciebie Kazik. Jestesmy za Tobą . 10:22, 26.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TakTak

16 8

Konkretnie p.Kazimerzu. Taki wójt jest bardzo potrzebny dla naszej gminy. 10:32, 26.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OposOpos

4 3

Rzeczywiście wójt który ma parcie na władzę a nie na społeczność 10:50, 26.03.2024


Swój****Swój****

12 7

Jak ktoś napisał, skarbnik siedzi za biurkiem bo taką ma pracę a jak on zacząłby jeździć to kto by pracował. Podpis pod inwestycjami podpisuje wójt I skarbnik bo tak wynika z przepisów, a przewodniczacy z radnymi wszystko przegłosowują za TAK, czyli wszystko gra. Wójt wiecznie nieobecny, sekretarzowa z przewodniczącym i do tego Roda ciągle spiskują za zamkniętymi drzwiami. Widać ze K.G to poplecznik wójt który układa się ze wszystkimi.
10:35, 26.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GawinGawin

10 8

Gliniecki bynajmniej ma charakter i umie się wypowiadać. Było widać po spotkaniach z mieszkańcami! Ludzie widzą i słyszą. Kłamstwem się nie wygra panie trzebiatowski. 10:36, 26.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TomaszekTomaszek

4 5

Swoje zebrania zaczyna od prostowania rzekomych pomówień, zajmuje to ok 1/3 wystąpienia. Może to i dobre bo mieszkańcy w większości o nich nie wiedzą, ale wydaje się przeciwskuteczne. Mieszkańcy sobie myślą, co ta za człowiek z taką ilością zarzutów? Przykre to, ale niestety taka polityka. 10:42, 26.03.2024


TomaszekTomaszek

6 4

Gdyby Paweł i jego ekipa nie mówili głupot to nie musiałby dementować. 10:49, 26.03.2024


IzzabelllaIzzabellla

9 8

Byłam na spotkaniach obu panów, p. Gliniecki mówi dużo i nerwowo nie odpowiada rzeczowo na pytania, zbywa ludzi, pan Trzebiatowski widać że stremowany ale przynajmniej odpowiada konkretnie na zadane pytania, "niemota" się w odpowiedzi 10:41, 26.03.2024

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

DerwisDerwis

5 8

Też odniosłem takie wrażenie. Jak bym miał załatwiać sprawy z wójtem to lepiej z Panem Pawłem bym się dogadał. 10:44, 26.03.2024


JollaJolla

8 3

No ja właśnie nie słyszałam ani jednego ani drugiego bo nie mam jak uczestniczyć w spotkaniach. Czekam na debatę. Każdy ocenia po swojemu a ja chcę sama sobie opinię wyrobić. Mam nadzieję że Pan Trzebiatowski się na nią zgodzi bo mieszkańcy są ciekawi 11:09, 26.03.2024


BodoBodo

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


aaapaaap

3 5

Pan Gliniecki zaproponował najpierw debatę bez udziału wyborców. Zmienił zdanie dopiero po bardzo kulturalnej odpowiedzi Pana Trzebiatowskiego na udział w tej debacie. 11:44, 26.03.2024


JollaJolla

7 3

Appp

A to źle że zmienił zdanie?? Widać że chce rozmawiać w odróżnieniu do Trzebiatowskiego, który ewidentnie debaty unika. Jak taki otwarty na ludzi to czemu nie chce rozmawiać? Łazić po ludziach umieją ale się skonfrontować to już nie . 15:17, 26.03.2024


Borek nasz kochanyBorek nasz kochany

11 9

Kazik jesteśmy za Tobą. Nie daj się ! 10:45, 26.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Andrzej RodaAndrzej Roda

2 5

Pamiętaj o nas! 10:46, 26.03.2024


Izabel Izabel

13 11

Czegoś tu nie rozumiem, byłam na spotkaniach obu panow przecież na spotkaniach pan gliniecki nie odpowiada konkretnie na żadne pytanie oprócz tego, że nie wie, lub zwala wszystko na wójta, trzebiatowski odpowiada wyczerpująco i nigdy nie słyszałam żeby na kogoś obrzucał oszczerstwami lub zwalał winę na kogoś innego. Ten Pan ma klasę, umie się zachować 10:47, 26.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Grzywka Grzywka

11 14

Podziwiam Glinieckiego za konsekwencje i wiedzę. Takiego Wójta potrzebuje Sulęczyno. 10:55, 26.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mieszkaniec …Mieszkaniec …

2 1

Wiedzę to Kazik ma bardzo dużą tylko z zakresu ochrony przeciwpożarowej , bo napewno nie o potrzebach gminy i finansach tak jak Paweł 03:22, 29.03.2024


Marcin SulMarcin Sul

11 7

Kaziu Sulęczyno za Tobą! Już niedługo przy urnach pokażemy że to Ciebie popieramy a oni niech gadają co chcą. Krzykacze i furiaci nie robią na nas wrazenia 10:55, 26.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ktoś 333Ktoś 333

11 5

A byłeś na spotkaniach, jaki k.g ma program, nie realny, jego radni siedzą z takimi minami że pewnie wstyd im teraz jak słyszą z kim idą. K.g. blokował budowę dino, ale tera przyszedł mu z pomocą Roda i razem wybudują biedronkę 🤣 11:05, 26.03.2024


Myszki Myszki

12 8

Jak ktoś się boi debaty to jak ma walczyć o interes gminy? Słabe Panie Trzebiatowski. 11:06, 26.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do MyszkiDo Myszki

4 6

W naszej gminie nigdy nie było debaty. Wiadomo że Kazik ma kupione już pytania jakie mają mu zadać. Tak jak chodzi od domu do domu i kłamie ludziom. Ale nikt *%#)!& nie jest. A Pan Paweł słucha głosu mieszkańców A nie Kazika co on chce. 16:02, 26.03.2024


MandarynkaaMandarynkaa

1 2

Nie musi walczyć debatą. Pan Paweł ma spotkania jeśli ktos ma jakieś pytania to niech przyjdzie. Nawet gdyby była ta debata to byłaby tam Pani Dorotka i wszystko mu podpowiadała, a to nie ma w ogóle sensu. Pan Gliniecki nawet nie ma swojego stylu i na spotkaniach dodaje już slajdy z spotkań Pana Pawła.
Żałosne zachowanie i uważajcie co piszecie na FB., bo u Glinieckiego będzie to usunięte 21:43, 27.03.2024


BoodoBoodo

11 13

Panie Gliniecki widać że masz parcie na szkło, na władzę, w swojej kampanii wykorzystujesz wizerunek dzieci np. Przedszkole w węsiorach. wpłaciłem pieniądze jak z resztą wielu z nas na pomoc dla Maciusia ale teraz jak widzę że wykorzystujesz fakt choroby dziecka w kampanii to mam dosyć!! to tylko świadczy o pańskiej bardzo niskiej inteligencji o ile rozumiem pań to słowo 11:13, 26.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KootKoot

4 1

Kto umie czytać i słucha to już była wypowiedź trzebiatowskiego do glinieckiego
INTELIGENCJA ROZUMIEM a GŁUPCY SZCZUJĄ 11:21, 26.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JulaJula

4 2

Ale tu nie chodzi o pisanie do siebie tylko o bezpośrednią rozmowę i wymianę argumentów na żywo 11:36, 26.03.2024


JunakJunak

4 3

Ja odebrałem to tak, że teraz co gliniecki się obudził i nagle ma pytania? Przecież oni ze sobą współpracują na codzień i sie znaja, po co ten cyrk, nie słyszałem zeby w sasiednich gminach było takie zamieszanie. Mała gmina, maly budżet o co tu chodzi? Przecież to jest tylko mała wioska nie metropolia, nie stolica ludzie co wy wyrabiacie , tylko na posmiewisko. Ja przeczytałem programy jednego i drugiego, widzę I słyszę wyciągam wnioski i swoje wiem, nic więcej nie potrzeba. Wydaje mi się że każdy swój rozum ma. 11:50, 26.03.2024


OpooosOpooos

6 7

Panie Gliniecki jest emeryturka to może czas odpocząć jest Pan jak spaidermen czyli wszędzie.
Ciekawe co na to rodzinka😥 11:25, 26.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OpooosOpooos

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Smieszne :)Smieszne :)

13 9

Widać jak zaledwie dosłownie 2 moze 3 przeciwników p. KAZIMIERZA ROBI wpis po wpisie. Nie ośmieszajcie się. Pan Pawel poprostu nie nadaje się na stanowisko wójta. Tam trzeba chłop z jajami i znajomościami a nie gryzipiorka z zabiurka. Panie Kaziku głowa do góry. Mądrzy mieszkańcy wiedzą, że Pan jest najlepszym kandydatem na wójta. 11:42, 26.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

VvvccccVvvcccc

7 13

To że ktoś siedział za biurkiem jako skarbnik nie znaczy że jako wójt też będzie siedział za biurkiem i jeszcze jedno ma mloda ambitna ekipę z małymi wyjątkami ale większość To mlodzi ambitni ludzie takich potrzeba 11:44, 26.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrawnikPrawnik

4 2

Odnośnie żwirowni to akurat rada gminy zajmuje się planami przestrzennymi, nie muszę mówić kto kieruje obecnie radą? Może np. nie wnieść pod obrady takiej uchwały, druga prawa to radni. W tych wyborach wybierzcie radnych z prawdziwego zdarzenia, takich którzy potrafią się postawić. Przypomnę, że przy głosowaniu podwyżki dla Wójta dwóch było przeciw: Robert Dera i Tomasz Kreft. 11:49, 26.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aaapaaap

7 9

Pan Gliniecki zaproponował najpierw debatę bez udziału wyborców. Zmienił zdanie dopiero po bardzo kulturalnej odpowiedzi Pana Trzebiatowskiego na udział w tej debacie. 11:54, 26.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AaaPAaaP

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


BbbaBbba

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Jak tamJak tam

11 11

Panie Pawle życzę wygranej i naprzód 12:01, 26.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TychanTychan

13 9

Gliniecki zdecydowanie wygra, widać go i słychać a tego drugiego to nikt na oczy nie widział i może lepiej niech tak zostanie. Na tego drugiego co najwyżej mieszkańcy wisior będą głosować 12:09, 26.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

HahahaHahaha

9 8

Sam w to nie wierzysz!! Pawel wygra z 10 procentowym wiekszascia 12:24, 26.03.2024


Wyborca z WęsiorWyborca z Węsior

5 6

Nawet nie wiesz jaką mamy moc! 15:41, 26.03.2024


Do wyżej Do wyżej

5 8

To Hugo musi być widzieć. A może ma skromniejszy budżet na kampanie co? Od tego że go widać drogi się nie zrobią 12:16, 26.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SwojakSwojak

14 12

Widać kto wszystko obiecuje i dołoży wszelkich starań w wypowiedzi !! Ośrodek zdrowia chce modernizować? Budować nowy ? Ludzie przez 8 lat rada i przewodniczący nie potrafili wynająć mieszkania po lekarzach!!! Przez te lata to pieniądze z wynajmu dzieci miałyby na mniejszych wioskach plac zabaw !!! Panie Pawle jesteśmy za Panem !! 12:22, 26.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Realme Realme

6 6

Dokładnie 12:56, 26.03.2024


Maria #Maria #

16 1

Ludzie ile w Was nienawiści i słownej agresji, łatwo oceniać i osądzać innych.
Niech każdy kandydat realizuje swój plan I tyle, po co te przepychanki, obaj panowie są tutejsi, są znani, jeden afiszuje się bardziej drugi może i mniej ale jest też aktywny i też widać go na różnych spotkaniach ale jak sam mówi taki ma rodzaj pracy. Nie potrzebne to wszystko, ludzie są rozumni i umieją sami w co wierzę podejmować decyzje. 16:27, 26.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca z Węsior.Wyborca z Węsior.

7 1

Zgadzam się z osobą,która dziś napisała komentarz (którego już nie ma ) .
Dotyczył on kandydata na radnego ,Pana Bronk.
Człowiek konkretny i rzeczowy .
Ma Pan mój głos. 20:59, 26.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrzysztofffffKrzysztofffff

11 3

A mi się nie podoba że Paweł Trzebiatowski nie chce debaty. To jest normalne w wyborach. Chciałem zobaczyć jak sobie kandydaci radzą w spotkaniu na żywo. Jak odpowiadają na niewygodne pytania i radzą sobie w stresie. Pokażą refleks. Przecież wójt nie będzie odpowiadał pisemnie na wszystkie trudne zapytania. Trzeba mieć odporność żeby być wójtem. Trzeba umieć walczyć o gminę i bronić spraw. Kazimierz Gliniecki chce debaty. To mnie bardziej przekonuje. 22:14, 26.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

EliaszEliasz

5 6

Trzeba było być na spotkaniach Pana KG np. w Mściszewicach, tam to były prawdziwe pytania w bezpośrednim kontakcie. W pewnych momentach współczułem Panu Kazikowi bo ewidentnie sobie nie radził. Dobry chłop, ale nie wiem czy byłby dobrym Wójtem. 09:13, 27.03.2024


SzeregowyyyyySzeregowyyyyy

2 1

Debata, Debata. Nigdy debaty nie było i w innych miejscowościach też nie ma... 21:36, 27.03.2024


Zbigniew PaszkowskiZbigniew Paszkowski

4 3

Uważajcie co piszecie na profilu FB Pana Kazika, bo mnie już zablokował. Nie spodobało mu się, że wytknąłem mu, że to nie On buduje przedszkole tylko Pan Grucza 14:38, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DżesikaDżesika

4 3

Na profilu Pana KG to się dopiero dzieje, Pani Sekretarz podszywa się jako troll o pseudo Konrad Wallenrod. To jest dopiero kółko wzajemnej adoracji, takie metody funduje nam pan Kazimierz. Co to będzie po wyborach, jak wygra? Aż strach pomyśleć. 08:35, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec wsi.Mieszkaniec wsi.

2 0

Panna z Węsior już nie ma się do czego przyczepić. Ta sprawa już była poruszona ma zebraniu 16:11, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SuleczynoSuleczyno

2 2

Trzeba myśleć realnie czy budynek leczy ? Leczą ludzie którzy w nim pracują więc po co nowy budynek ośrodka zdrowia jak dalej będzie tak zarządzany to dla mieszkańców nic nie zmieni. Kto chodzi do stomatologa w ośrodku zdrowia? Wszyscy moi znajomi prywatnie jeżdżą.
Druga sprawa żwirownie Kazik chce zamykać pytanie skąd będą brali kruszywo na remonty dróg i podatki?
Kolejny temat zasługi i wszystkie dobre rzeczy przewodniczący sobie przypisuje , a porażki to wszystko Wójta wina tak się nie robi
Na spotkaniach padło pytanie kiedy zrealizuje swój program odpowiedzi brak.
Żwirownie są potrzebne tylko powinny być w miejscach mało uciążliwych dla turystyki i mieszkańców i odpowiednio pilnowane obmiary żeby podatki się zgadzały. Obu kandydatom życzę powodzenia i żeby chociaż połowę zrobili tego co nam teraz obiecują 😁 03:41, 29.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CBACBA

1 1

Dlaczego spotkanie przed sesyjne zostało usunięte z obrad rady ? W środę jeszcze było 190 osób obserwowało a teraz tylko 20 ?????? Co tam było takiego ze było trzeba to usunąć ?? 06:56, 30.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obywatel Obywatel

1 0

Pan Kazik to dobry człowiek chce dużo zrobić a pieniądze z podatków uzbiera ??? Czyli będą podwyżki podatków od gruntów? od działalności ? od ziemi ? od budynków?podatek drogowy ? no i pewnie kontrole w terenie czy wszystkie obiekty, domy, hale są zgłoszone? dobrze to rozumiem ? czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć ????? 07:02, 30.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CBA1 CBA1

1 1

co z tym nagraniem przed sesją z 27 marca ???? 07:40, 30.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

To dużo wyjaśnia To dużo wyjaśnia

1 1

https://www.facebook.com/share/r/7WdUMGyPfpoSM28N/ 12:22, 30.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%