Zamknij

Kartuzy. Mercedes oklejony jak radiowóz. Niektórzy zdejmują nogę z gazu (aktualizacja)

13:15, 18.02.2016 Aktualizacja: 14:48, 19.02.2016
Skomentuj

Nasz Czytelnik zwrócił uwagę na mercedesa, którego bardzo często można zobaczyć w Kartuzach. Auto zostało oklejone tak, że na pierwszy rzut oka przypomina radiowóz. - Czy to dopuszczalne? - pyta autor zdjęcia. O wyjaśnienia poprosiliśmy policję i firmę transportową, w której używany jest nietypowy mercedes.

- Zauważyłem w Kartuzach mercedesa i w pierwszej chwili pomyślałem, że to radiowóz. Dopiero, gdy przyjrzałem się bliżej zauważyłem, że na drzwiach auta jest napis "pilot", a nie policja - mówi nasz Czytelnik. - Ale można się pomylić. Pytanie, czy dopuszczalne jest stosowanie takich barw na prywatnym samochodzie.

O wyjaśnienie poprosiliśmy kartuską policję. Jak się dowiedzieliśmy w Wydziale Ruchu Drogowego KPP Kartuzy, -nie ma przepisów, które wprost zabraniają stosowania tego rodzaju barw na samochodzie-.* Niedopuszczalne jest jedynie stosowanie wyposażenia używanego w pojazdach uprzywilejowanych, a więc np. niebieskich sygnałów błyskowych i dźwiękowych.

Nietypowy mercedes należy do jednej z firm transportowych z Kartuz i jak się okazuje jego barwy to wcale nie fanaberia właścicieli.

- W zasadzie musieliśmy zastosować takie barwy z uwagi na konieczność pilotowania wielkogabarytowych transportów - powiedział nam szef firmy. - W wielu krajach Unii Europejskiej stosowanie takiego oznakowania pojazdów jest nie tyle dopuszczalne, co konieczne. W grę wchodzą względy bezpieczeństwa transportu na drodze.

Okazuje się jednak, że jazda takim autem ma też swoje minusy.

- Często się zdarza, że kierowcy widząc w lusterku nasze auto nie przeczytają napisu "pilot" i myśląc, że to policja, zwalniają do 30 km/h. To nie ułatwia podróżowania po kraju - śmieje się nasz rozmówca.

---

h3. Aktualizacja:

Kartuska policja zmienia zdanie w kwestii stosowania barw zbliżonych do policyjnych na cywilnym samochodzie. Marcin Grądzki, naczelnik Wydziału Ruchu Drogowego KPP Kartuzy poinformował, że dotarł do opublikowanego w marcu ubiegłego roku tekstu jednolitego "rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia":http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20150000305. Zgodnie z par. 37 rodz. 8 tego rozporządzenia oznakowanie podobne do policyjnego nie może być stosowane na pojeździe innym niż ten, dla którego zostało określone. Innymi słowy, wbrew temu co przekazano nam wczoraj, jednak nie można na cywilnym samochodzie zastosować barw imitujących np. pojazd policyjny.

(aktual. 19.02. godz.12:04)

(Wojciech Drewka)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(61)

kierowcakierowca

23 28

Zauważyłem ten pojazd. Dziwię się policji, że nie wezwała tego delikwenta do usunięcia podobnych do policji znaków. Myślę, że policja ma swoje oznakowanie zastrzeżone i wtedy ten jegomość narusza prawo.

13:46, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czy narusza prawo?czy narusza prawo?

23 23

Oczywiście. Już dawno powinni się nim zająć.

13:48, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZazdroscZazdrosc

22 26

Zazdrość niektórych dotyka - i nie maja co robić - to sie czepiają
Mnie prywatnie pomysł bardzo sie podoba - popieram

13:53, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@kierowca@kierowca

26 19

Może najpierw przeczytasz artykuł, a nie tylko popatrzysz na zdjęcie, zanim wyrazisz swoją opinię? Przecież jak byk jest napisane: "Jak się dowiedzieliśmy w Wydziale Ruchu Drogowego KPP Kartuzy, nie ma przepisów, które wprost zabraniają stosowania tego rodzaju barw na samochodzie".

14:04, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

yesssuyesssu

3 1

Ale news!!

14:08, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

papappapap

9 17

Ludzie przeczytajcie artykuł a jeśli czytaliście to przeczytajcie jeszcze raz ale ze ZROZUMIENIEM

,,nie ma przepisów, które wprost zabraniają stosowania tego rodzaju barw na samochodzie. ''

14:10, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Adblock PlusAdblock Plus

29 0

Jeszcze jeździ po naszym powiecie stary polonez w barwach policyjnych z napisem "Skup złomu" :P

14:14, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ToćToć

32 1

Jest zakaz podszywania się pod policję - jeden taki na youtube też tak obkleił auto ale po tygodniu musiał zdjąć. W Żukowie za to jest pełno podrobionych funkcjonariuszy w tym liceum - dopiero z bardzo bliska odróżnisz że to nie policja - chodzą non stop w glanach i w mundurach - czy to jest zdrowe dla tych dzieci?

14:57, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

w Kartuzach wszystkow Kartuzach wszystko

20 1

i dopuszczalne.
Teraz czas na Konsol.

14:57, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ja wiemJa wiem

0 0

To doch je auto Kuby plujka ( ściemniacza) co sie ślini

15:05, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jo wiemJo wiem

0 0

To doch je plujka ściemniacza auto

15:37, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KeseraKesera

0 0

On bolkuje i dlatego tak tera je jak oko z zukowa

15:38, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do ToćDo Toć

23 2

Niech tak się podszyje w niemczech albo w rosji :) o stanach nie wspomnę. Bo u nas w tej kwestii jest jak widać dziki zachód.
Nawet Nata ma logo zastrzeżone ale unas w polszy kiedyś zamiast taxi kursowały po wa-wie naciągacze z logiem TAKI. Parę lat świetlnych zajęło im aby ich pogonic

15:39, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mgmmgm

21 3

To jest jakaś sciema auto nie powinno być oklejone na wzór POLICJI . Kiedys znajomy mial auto z pasem na bokuto go scigali na pprzeglądzie . Też go widziałem i najpierw skojarzylem z policją

16:35, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ddsdddsd

20 0

ok to sobie też okleje auto a biada będzie jak się bede mnie dopytywac czy zatrzymią mi dowod za to powiem tak samo ze nie ma przepisów, które wprost zabraniają stosowania tego rodzaju barw na samochodzie skoro jezdzi taki jeden baran mercedesem po kartuzach mam pomyśł może wszyscy tak obkleimy samochód

17:31, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Link2Link2

23 0

Redakcja powinna zapytać nieco wyżej, w KWP albo najlepiej w KGP (pokazując stosowne zdjęcie), bo wierzyć tak we wszystko co płynie z KPP w K-ach, to można się naciąć.

17:56, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Michał - ten od bacyMichał - ten od bacy

5 18

Mam firmę pilotująca i będę brał wzór z Pawła!
Bardzo dobry pomysł!

17:59, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kierowca bombowcaKierowca bombowca

4 18

@ddsd a nie widzisz różnicy oklejenia po to aby szanować po remiza, a zrobieniem czegoś dla poprawienia bezpieczeństwa i ułatwienia pracy? Z tego co słyszałem oni długo sprawdzali czy i na ile mogą sobie pozwolić aby być w zgodzie z prawem. Pozatym właściciel mi mówił że to auto nie może jechać np do Niemiec bo to wzór niemieckiej a nie Polskiej policji.

18:03, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ Kierowca bombowca@ Kierowca bombowca

20 0

Czyli obkleili samochód nie na 'PILOTA" czyli biało - pomarańczowo - lub srebrno pomarańczowo ? tylko na "POLICJE" dla "poprawienia bezpieczeństwa"???

Co Tu poprawia bezpieczeństwo? Że wprowadzają kierowców w błąd? ( jak sami przyznają )

Ale przyjemniej wiedzą że do Niemiec tak nie pojedzie bo.... bo tam jest Ordnung! i tam nie pozwalają na infantylne maskarady

19:18, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

3 12

Tylko w polsce wszystkie samochody typu PILOT maja barwy pasów biało czerwonych gdzie tablica na dachu o informacji o szerokosci ładunku porazka

19:26, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

posłuchajcie, poczytposłuchajcie, poczyt

16 2

Zawsze, od Firmy pilotującej transporty ponad-gabarytowe, to jest prestiż i fach.
Pełen szacun za samochody pomarańczowe, oznakowane odblaskowymi szachownicami, z widocznymi " kogutami " , w kolorze bursztynowym, pilotujące legalnie zgłoszony przejazd,
takiego transportu. A to ciężka praca, nawet z demontażem i po przejeździe ponownym montażem znaków drogowych.
Ten mercedes to jakieś przegięcie, i szpan, zwłaszcza w mieście Kartuzy, innej Firmy.
Dodam, też widziałem, laska robi sobie zakupy, parkując w niedozwolonych miejscach.
Tak, w innych regionach Polski, tak nie ma.

też, kierowca TIR-a

19:31, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wasz król julianwasz król julian

18 0

jeśli jest pilotem to powinien być oznaczony napisem pilot i być wyposażonym w pomarańczowe światła pulsujące i to w zasadzie wszystko! Wydaje mi się że ten, celowo upodabnia się do policji żeby bezkarnie hulać po drogach. Powinno to być zabronione!! Pewna firma elektryczna z grzybna używa barw i oznakowań niemal tożsamych z tymi które mają pojazdy koncernu ENERGA. a to po to by na tym autorytecie, zaufaniu ludzi, spokojnie robić swoją robotę i jeździć po polach z których normalnie by ich przepędzali.

19:34, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XyzXyz

3 18

A jakie niebezpiecznstwo wprowadza niby takie oklejenie? widzę tylko jego plusy. Ludzie myślą, że to policja zwalniają i bezpiecznie odbywa się transport a nie w porównaniu do standardowych pilotów mają taki pojazd gdzieś bo to tylko "pilot"

19:55, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Hejterzy się ciut zaHejterzy się ciut za

3 3

Cieszcie się, że nie jest odwrotnie, tzn. policja dla zmyłki (żeby wam podarować mandacik) nie pisze "pilot". Wtedy słalibyście "wiązanki" wielkości snopka na własnym poletku.

20:11, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Edzi2 do czytelnikaEdzi2 do czytelnika

3 12

Jesteś ślepy u góry nie ma belki ze światłami tylko z napisem pilot i po druge naucz sie czytac i kup okulary

20:30, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dddddd.Dddddd.

3 18

Część komentarzy świadczy o pewnego rodzaju zacofaniu hejterów,żyjących w małej społeczności szukających jakiegoś tematu do plotek z których wynika przede wszystkim zazdrość a nie troska o przestrzeganie przepisów.Kto by przypuszczał,że w Kartuzach znajdzie się tylu wybitnych specjalistów co do zasad pilotażowych i obowiązujących praw.Skoro policja stwierdziła,że tego typu oklejenie jest zgodne z prawem to nie rozumiem o co takie wielkie halo. "szerokości" dla tych,których rozumieją sens i potrafią podejść z dystansem do tego typu sytuacji.

20:55, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

1 2

Jeżeli chodzi o zasady ruchu drogowego, mam je w du..e, jak większość użytkowników dróg.
Ale temat tego artykułu zainspirował mnie do przejęcia pomysłu z tym mercem.

Nie wypada nam "obrońcom Narodów" (szczególnie w spr. uchodźców) popisywać się niemieckim
wyrobem (tu mercedes) na naszych prastarych-piastowskich drogach. Ani mercem, ani żadnym innym ich unijnym - (job twoju mać) produktem. Poza sutą dotacją w Euro ma się rozumieć.

Tak umyśliliśmy z sąsiadem, żeby jego "chabetę" - już po sporym przebiegu, też na radiowóz przemalować. Po co ma biedaczysko po polu zapier..lać, skoro może z radarem zamontowanym w du..e dużo więcej zarobić. Dla siebie i dla rodziny.
A jak z korupcji w tej służbie drugie źrebię przybędzie, to i z programu 500+ od Jrosława- prezesa Polski też spory grosz wpadnie.

Zatem Rodacy, szable w dłoń - Alleluja i do przodu, no nie?

20:57, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TO NIE JEST ŚMIESZNETO NIE JEST ŚMIESZNE

20 0

" Często się zdarza, że kierowcy widząc w lusterku nasze auto nie przeczytają napisu ?pilot? i myśląc, że to policja, zwalniają do 30 km/h. To nie ułatwia podróżowania po kraju ? śmieje się nasz rozmówca."
proponuję, jeszcze zabawki typu pistolet i strzelanie z kapiszonów

21:17, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GabaryciarzGabaryciarz

19 1

A ja mam pytanie do szefa firmy, który stwierdził, że w wielu krajach UE stosowanie takich barw jest konieczne - które to kraje? Moze Pan przytoczyć przepisy na które się Pan powołuje, aby zminimalizować dyskusję?
Owszem, każdy kraj ma swoje wytyczne co do pojazdów pilotujących, ale nie spotkałem się nigdy z przepisami które mówią o upodabnianie się do policji.
Jak dla mnie to tylko pokaz i chęć wyróżnienia się. Gdyby takie coś wjechało do zachodnich krajów UE to od razu policja nakazuje zerwać Oklejenie lub zabiera dowód.

21:34, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dać im bloczek mandaDać im bloczek manda

6 0

Byłoby dużo mandatów za "bezsensowne gwałtowne hamowanie - powodujące zagrożenie na drodze"

21:40, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@gabaryciarz@gabaryciarz

16 2

Zgadzam sie z Tobą, ale niektórych ego za bardzo ponosi

21:45, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ Gabaryciarz@ Gabaryciarz

5 15

Są kraje (sam je wytrop, dla zabawy) w których możesz kupić samochód policyjny (na otwartej aukcji) z demobilu w oryginale i możesz sobie nim jeździć bez przemalowywania, ale wyłącznie z dwoma zastrzeżeniami : usuniesz napis "Policja" oraz zdemontujesz "dyskotekę". To wszystko. Sam widziałem i byłem zdziwiony. Dodam dla ułatwienia, że obywatele są tam często lepiej uzbrojeni od policjantów (co mi się oczywiście nie podoba) -więc kto będzie sobie zawracał głowę jakimiś paskami lub falbankami na karoserii.

21:52, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

anatol.28anatol.28

1 0

30 na godzinę ! To też jest za to mandat !!!!

23:14, 18.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do gabaryciarz.Do gabaryciarz.

2 3

Zgadzam się... Troszkę nieprecyzyjnie to jest ujeto... Mianowicie: co do krajów unii europejskiej chodziło o fakt ze auta sa oznakowane "odblaskowe", a nie jak w PL ze taksiarze dorabiają jako piloci "cywilnym" autem, a nie o barwy pojazdu. Ktos z firmy nieprecyzyjnie sie wyrazil...
Co do oznakowania, owszem celowo zostało wybrane w ten sposób, gdy efekt "nogi z gazu" najczęściej owocuje zachowaniem uwagi, a z ta wobec pilotów jest rożnie, chodziło zarówno o bezpieczeństwo pilota jak i innych uczestników ruchu, niestety w naszym kraju bardzo często spotykaliśmy kierowców nieposłusznych, niedouczonych jako uczestnicy ruchu,co skutkowało sytuacjami niebezpiecznymi... Niestety ustawodawca wycofał asystę policji z zezwoleń... Pomimo ze uprościł i usprawnił procedurę ich wydawania
Co do głosów mówiących o tablicy zgodnej z ustawa ... drodzy doradcy- trafne spostrzeżenie, aczkolwiek bardzo naciągane... po pierwsze - gdzie zakupić atestowana tablice zgodna z ustawa? przecież nie zrobię jej sam, jak to robi wieksoc pilotów, gdyż w przypadku jakby odpadła i uszkodziła komuś auto, zraniła kogos , bede zmuszony za to odpowiadac... poniewaz kostrukcja nie miala atestow... ale to juz szukanie dziury w calym. Wytlumaczenie jest duzo prostsze- zgodnie z zezwoleniami 7kat, a w wiekszosci takie transporty auto pilotowalo, urzednicy przewiduja maksymalnie 2 pilotow, a jak wiadomo z doswiadczenia to za malo- pilot otwierajacy , zamkajacy. a gdzie miejsce dla obslugi technicznej przejazdu? tego kto steruje osiami/ wyciaga znaki, czasem zamyka droge? on nie musi miec tablicy, ale nikt mu nie zabroni nazwac sie pilotem. to chyba logiczne.... Musialem zabrac glos bo malo tu merytorycznych wypowiedzi a duzo medrkowania i insynuacji.

00:05, 19.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZukowoZukowo

3 12

teraz widac jak boicie sie policji kto broi ten sie boi mercedes oklejony im przeszkadza smiechu warte

03:17, 19.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KMRKMR

5 12

Po co te komentarze? Jedź zgodnie z przepisami i nic nikomu się nie stanie. Dla mnie mogą wszystkie samochody być pomalowane jak policja,co to mnie obchodzi? Jak zwykle szukanie dziury w całym.... Robienie problemu bez problemu.

05:25, 19.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jo,jojo,jo

4 0

a można se nakleić gołom babe?

08:32, 19.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obywatel do "jo,jo"Obywatel do "jo,jo"

1 0

Czy Ty się nie wyrażasz?
Gołą babę można oczywiście okleić. Po zakończeniu "jazdy" naklejki usunąć i po kłopocie.

08:41, 19.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

abbaabba

0 8

ale tu w ogóle nie mam mowy o podszywaniu się pod policja przecież wyraznie na samochodzie pisze "pilot" a nie policja

09:53, 19.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@abba@abba

8 0

ale reszta barw i wzór pomalowania samochodu podszywa sie pod radiowóz ... okulary trzeba?

11:54, 19.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jimi hendrixjimi hendrix

0 0

to znaczy co?? teraz PILOT będzie miał ewentualne starcie w sądzie z POLICJĄ o "nie można na cywilnym samochodzie zastosować barw imitujących np. pojazd policyjny". Przecież tożsame z oznakowaniem samochodu policyjnego nie jest, no ale ma na tyle cech wspólnych że nie ładnie tworzyć wrażenie samochodu policji. hmmmm.... będzie zagadka.

12:18, 19.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mgmmgm

8 0

A jednak nie można no proszę ......

12:40, 19.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sranie w baniesranie w banie

1 9

Jak tak będziemy na to patrzeć to każdy pojazd koloru srebrnego i z logo firmy barwy niebieskiej będzie imitował policję. Ludzie, obudzić się i czytać. PILOT nie POLICJA !!!

13:11, 19.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tttttttt

3 8

Nikomu to nie przeszkadza ale znalazł się jeden któremu to wadzi ot i polska cała.tzw temat zastępczy.i się gawiedź cieszy.

13:33, 19.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

policepolice

2 5

Proponuje nazwę Police. Dla nie wiedzących to nazwa miejscowości w Polsce.i ciekawe co wtedy wymyślą.

14:35, 19.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obywatel do "police"Obywatel do "police"

1 4

A w Policach będą na autach napisy "Kartuzy"!

16:42, 19.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pppppppppppp

0 0

Idąc tym tropem co powiecie o kurtkach motocyklistów z napisem Polska

17:39, 19.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@pppppp@pppppp

5 0

równie dobrze mogą sobie ubrać kurtki z napisem dupa.

18:07, 19.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@pppp@pppp

1 1

Jak najbardziej mogą. Policja nosi zupełnie inne kurtki.

19:44, 19.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Policja śpi,Policja śpi,

0 1

a mercedes, straszy.

20:24, 19.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aaaaaaaaaa

0 3

Niedługo będzie PISolicja

22:44, 19.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kierowcakierowca

4 2

I taka jest wiedza niektórych kartuskich policjantów. Nie znają podstawowych zasad dotyczących funkcjonowania Policji. A co z prawem wykroczeń. Jeśli tam sie pomylą to również mogą zmienić zdanie. Coś jest nie tak. Stróż prawa MUSI znać sie na tym co robi. Niestety życie pokazało, co ostatnio wydarzyło się z udziałem policjantów w kartuzach i nie tylko . Może odrobina refleksji dlaczego się tak dzieje.

09:28, 20.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

i znowusz głośno w Pi znowusz głośno w P

1 1

o zaścianku Kartuzy.
Portal TVN24.

17:15, 20.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XyzXyz

1 4

A co wam to kurcze przeszkadza. Kto i ile razy go spotkał. Moze pare niedouczonych wiesniaków w swoich wieswagenach VW wypłoszył. Moze pare BMW bolid młodego wiesniaka zdieło noge z gazu. No i co?.

17:19, 20.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ojoj?Ojoj?

0 1

Jak wyzej. No i Co?. Naprawde przeszkadza ?.

17:22, 20.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do tych 2 u górydo tych 2 u góry

2 1

tak, widziałem na rynku, laskę z tego samochodu, robiącą zakupy,
bez paragonu za parkowanie.
No i teraz to zdjęcie, na Majkowskiego,
z zajętym, chodnikiem,
Co na to Straż Miejska. Też się boi ?
Czy to szpanerskie znajomki .

17:53, 20.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dobredobre

3 2

laske chcial poderwac a nie wiedzial jak

18:40, 20.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

#kierowca#kierowca

4 1

100% racji, oni tam zazwyczaj najpierw coś robią a potem myślą jak sprawę odkręcić bo jednak złamali prawo.

09:07, 21.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

0 4

W szwecji rowniez jeden wlasciciel firmy u siebie przy dzialce ma wystawione samochod w barwach policyjnych jakie tam obowiazuja... sam widzialem to widzialem. A nikt sie tego nie czepia

13:22, 21.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lll.lll.

1 1

ale komuś wali............ Może oklecie sobie jeszcze ........................

19:10, 22.02.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hmmhmm

0 0

§ 37. Oznakowanie określone w § 27?35 lub oznakowanie do niego podobne nie może być stosowane na pojeździe innym niż pojazd, dla którego zostało ono określone.

To jest chyba wystarczające by zrozumieć co mozna, a co nie.

19:39, 17.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%