Zamknij

Oficjalne wyniki wyborów prezydenckich. Jak głosowali mieszkańcy powiatu kartuskiego?

07:23, 29.06.2020 M.D Aktualizacja: 15:04, 29.06.2020
Skomentuj (fot. Jakub Szymczuk/KPRP) (fot. Jakub Szymczuk/KPRP)

W niemal wszystkich gminach powiatu kartuskiego wygrał urzędujący prezydent Andrzej Duda. Jedynie w gminie Żukowo najwięcej mieszkańców głosowało na Rafała Trzaskowskiego. Wszędzie była także bardzo wysoka frekwencja.

W powiecie kartuskim większością głosów wygrał Andrzej Duda z wynikiem 44,49 proc. Drugi był Rafał Trzaskowski - 27,01 proc. Urzędujący prezydent zdecydowanie wygrał w gminie Sierakowice, gdzie głosowało na niego prawie 62 proc. wyborców. Jedynie w gminie Żukowo wygrał Rafał Trzaskowski zdobywając 36,57 proc. głosów. 

W województwie pomorskim wygrał Rafał Trzaskowski uzyskując 38,58%, drugi był Andrzej Duda z 33,82% głosów. Frekwencja w województwie wyniosła 65,55%.

Powiat kartuski - 67,54%:

  • Andrzej Duda - 44,49%
  • Rafał Trzaskowski - 27,01%
  • Szymon Hołownia - 18,13%
  • Krzysztof Bosak - 6,29%
  • Władysław Kosiniak-Kamysz - 1 294 - 1,89%
  • Robert Biedroń - 1,52%
  • Stanisław Żółtek - 0,18%
  • Marek Jakubiak - 0,14%
  • Paweł Tanajno - 0,13%
  • Mirosław Piotrowski - 0,12%
  • Waldemar Witkowski - 0,11%

Gmina Żukowo - frekwencja 70,13%:

  • Rafał Trzaskowski - 7 548 głosów - 36,57%
  • Andrzej Duda - 6 472 głosy - 31,35%
  • Szymon Hołownia - 4 185 głosów - 20,27%
  • Krzysztof Bosak - 1 501 głosów - 7,27%
  • Władysław Kosiniak Kamysz - 391 głosów - 1,89%
  • Robert Biedroń - 370 głosów - 1,79%
  • Stanisław Żółtek - 53 głosy -0,26%
  • Paweł Tanajno - 37 głosów - 0,18%
  • Marek Jakubiak - 30 głosów - 0,15%
  • Waldemar Witkowski - 28 głosów - 0,14%
  • Mirosław Piotrowski - 27 głosów - 0,13%

Gmina Sierakowice - frekwencja - 69,48%

  • Andrzej Duda - 6 033 głosy - 61,91%
  • Rafał Trzaskowski - 1 602 głosy - 16,44%
  • Szymon Hołownia - 1 240 głosów - 12,72%
  • Krzysztof Bosak - 568 - 5,83%
  • Władysław Kosiniak-Kamysz - 159 - 1,63%
  • Robert Biedroń - 91 - 0,93%
  • Paweł Tanajno - 15 - 0,15%
  • Mirosław Piotrowski - 15 - 0,15%
  • Stanisław Żółtek - 8 - 0,08%
  • Marek Jakubiak - 8 - 0,08%
  • Waldemar Witkowski - 6 - 0,06%

Gmina Przodkowo - frekwencja - 67,66%

  • Andrzej Duda - 2 188 głosów - 46,75%
  • Rafał Trzaskowski - 1 057 - 22,59%
  • Szymon Hołownia - 804 głosy - 17,18%
  • Krzysztof Bosak - 414 - 8,85%
  • Władysław Kosiniak-Kamysz - 96 - 2,05%
  • Robert Biedroń - 87 - 1,86%
  • Stanisław Żółtek - 10 - 0,21%
  • Marek Jakubiak - 9 - 0,19%
  • Mirosław Piotrowski - 7 - 0,15%
  • Paweł Tanajno - 5 - 0,11%
  • Waldemar Witkowski - 3 - 0,06%

Gmina Kartuzy - frekwencja - 66,94%

  • Andrzej Duda - 7 068 głosów - 42,76%
  • Rafał Trzaskowski - 4 546 - 27,50%
  • Szymon Hołownia - 3 270 - 19,78%
  • Krzysztof Bosak - 955 - 5,78%
  • Władysław Kosiniak-Kamysz - 302 - 1,83%
  • Robert Biedroń - 272 - 1,65%
  • Stanisław Żółtek - 32 - 0,19%
  • Waldemar Witkowski - 26 - 0,16%
  • Marek Jakubiak - 25 - 0,15%
  • Paweł Tanajno - 19 - 0,11%
  • Mirosław Piotrowski - 14 - 0,08%

Gmina Sulęczyno - frekwencja - 66,81 proc.:

  • Andrzej Duda - 1 624 głosy - 55,26%
  • Rafał Trzaskowski - 715 - 24,33%
  • Szymon Hołownia - 367 - 12,49%
  • Krzysztof Bosak - 110 - 3,74%
  • Władysław Kosiniak-Kamysz - 65 - 2,21%
  • Robert Biedroń - 45 - 1,53%
  • Stanisław Żółtek - 6 - 0,20%
  • Paweł Tanajno - 3 - 0,10%
  • Marek Jakubiak - 3 - 0,10%
  • Waldemar Witkowski - 1 - 0,03%
  • Mirosław Piotrowski - 0 - 0,00%

Gmina Stężyca - frekwencja - 66,71%:

  • Andrzej Duda - 2 757 - 51,75%
  • Rafał Trzaskowski - 1 208 - 22,67%
  • Szymon Hołownia - 857 - 16,08%
  • Krzysztof Bosak - 292 - 5,48%
  • Władysław Kosiniak-Kamysz - 111 - 2,08%
  • Robert Biedroń - 74 - 1,39%
  • Stanisław Żółtek - 8 - 0,15%
  • Marek Jakubiak - 7 - 0,13%
  • Waldemar Witkowski - 5 - 0,09%
  • Mirosław Piotrowski - 5 - 0,09%
  • Paweł Tanajno - 4 - 0,08%

Gmina Chmielno - frekwencja - 64,07 %:

  • Andrzej Duda - 1 899 - 50,26%
  • Rafał Trzaskowski - 824 - 21,81%
  • Szymon Hołownia - 704 - 18,63%
  • Krzysztof Bosak - 215 - 5,69%
  • Władysław Kosiniak-Kamysz - 70 - 1,85%
  • Robert Biedroń - 48 - 1,27%
  • Mirosław Piotrowski - 8 - 0,21%
  • Stanisław Żółtek - 5 - 0,13%
  • Paweł Tanajno - 2 - 0,05%
  • Marek Jakubiak - 2 - 0,05%
  • Waldemar Witkowski - 1 - 0,03%

Gmina Somonino - frekwencja - 60,14 proc.:

  • Andrzej Duda - 2 401 głosów- 50,19%
  • Szymon Hołownia - 981- 20,51%
  • Rafał Trzaskowski - 979 - 20,46%
  • Krzysztof Bosak - 247 - 5,16%
  • Władysław Kosiniak-Kamysz - 100 - 2,09%
  • Robert Biedroń - 54 - 1,13%
  • Marek Jakubiak - 13 - 0,27%
  • Stanisław Żółtek - 3 - 0,06%
  • Mirosław Piotrowski - 3 - 0,06%
  • Waldemar Witkowski - 2 -0,04%
  • Paweł Tanajno - 1 - 0,02%

(aktualiz. godz. 10.34)

(M.D)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(176)

GminaGmina

8 7

A jak było w gminie Sierakowice? 08:05, 29.06.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Czytaj!Czytaj!

4 3

"Wciąż brakuje wyników z gminy Sierakowice - jeśli tylko się pojawią, zaktualizujemy artykuł." 08:06, 29.06.2020


cccccc

30 7

W Sierakowicach podobno Duda 130% 08:10, 29.06.2020


jaja

7 3

jak zwykle pis ponad wszystko 10:58, 29.06.2020


reo

TakkTakk

57 77

Brawa dla powiatu kartuskiego. Tak trzymać. 08:17, 29.06.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

ZxcZxc

31 42

Tylko Kartuzy i Żukowo pobłądziły. Bogaci wolą peowców bo za ich czasów mogli więcej kraść i oszukiwać. 08:22, 29.06.2020


AnAn

36 15

Zxc ja do bogatych nie należe ale wole popierać PO niż homofoba, kłamce i złodzieja! Które obietnice wyborcze zostały spełnione? Czy twoim zdaniem homoseksualista to nie człowiek? Kto najwięcej zarobił na koronawirusie w Polsce? 09:04, 29.06.2020


do Ando An

8 13

Tia.. nie chcesz popierać kłamcy i homofoba a popierasz największego ze stawki. 09:25, 29.06.2020


Dobry panDobry pan

11 2

Co do okradania państwa, różnica jest tylko taka, że "dobra" zmiana kradnie wiecej ale wymyśliła żeby się tą rozkradaną kasą podzielić. Wówczas to już nie złodziej a dobry i szlachetny pan dobrodziej. 11:13, 29.06.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


RODŁORODŁO

44 32

Im dalej od "Ronda Wolnego Miasta Gdańsk" tym więcej Polski - Kaszub i to jest to. A ci którzy chcieli stolicy Kaszub w Gdańsku po prostu mieli zamiar sterować naszą tożsamością 08:23, 29.06.2020

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

IdźpanwIdźpanw

5 12

Im dalej kaszubi od Gdańska tym mniej wypadków. Takie *%#)!& 08:35, 29.06.2020


Doucz sięDoucz się

3 6

Nazwa brzmi: Rondo Graniczne Wolne Miasto Gdańsk -
Rzeczpospolita Polska (1920-1939) 09:15, 29.06.2020


XDXD

0 2

XDDDDD 10:12, 29.06.2020


RODŁORODŁO

5 6

Gdańsk to około 700 lat historii dwa razy funkcjonował jako wolne miasto ale ekscytowanie się ostatnim 19 letnim okresem o nazwie Wolne Miasta Gdańsk jest chore ,W tym czasie Gdańsk był najbardziej wrogim Polsce miejscem 10:51, 29.06.2020


@Maria k. @Maria k.

2 9

A można było skopiować z katechizmu... Tak jak Czaskowski swoje postulaty... Przywróci zabrane przez P0 a już dawno przywrócone przez PAD i rząd PiS 50% kosztów uzyskania? Ten pajac nawet nie wie, jak głosował? To świadczy, że głosuje jak mu partia nakazał. I ta marionetka i jego zwolennicy piszą, że PAD jest "długopisem"? PAD, który wszystko pamięta i mówi z "głowy"? 11:51, 29.06.2020


InfoooInfooo

44 29

Z tego wynika, że większość głosowała na opozycję (Trzaskowskiego, Holownię, Bosaka i Biedronia), więc chce zmiany, skoro nie oddala glosu na obecnego prezydenta. 08:29, 29.06.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

jaja

13 28

Chcą żyć bez Boga, bez honoru i bez ojczyzny. 08:55, 29.06.2020


Maria k. Maria k.

23 6

Do "ja": moim zdaniem ten twój pis jest najmniej święty z nich wszystkich. Uważasz że jak ktoś nie siada w 1szej ławce w kościele to "żyje bez Boga" ? Wiara w Boga nie powinna być na pokaz!! Jeśli się faktycznie wierzy to powinno się postępować zgodnie z przykazaniami i przyjętymi przez religię normami! Czy homofobia twoim zdaniem jest zgodna z wartościami jakimi kieruje się twoja religia? Czy nie jesteśmy wszyscy równi? Czy wszyscy nie jesteśmy ludźmi pomimo że niektórzy w naszym przekonaniu błądzą? Czy wyklniesz swoje dzieci/ wnuki gdy wybiorą inną oriętację?
Ludzie dają się omamić wielkim obietnicom...zapominając że powinni być człowiekiem wobec drugiego człowieka! Powiedz co to jest człowieczeństwo? Czy to wyzywanie innych za jego poglądy religijne/ społeczne? Czy tego nauczył cię twój Bóg? By nie żyć w równości, a we wzajemnej pogardzie? Czy jeśli mam inne zdanie niż ty czy możesz mi ubliżać? Bo to właśnie robili przeciwnicy opozycji na wiecach wyborczych! Ubliżali drugiemu człowiekowi... Ci sami którzy przykładnie chodzą do kościoła i żyją "we wspólnocie"... 09:26, 29.06.2020


NTCNTC

1 1

Od tego właśnie jest druga tura, która to sprawdzi. Czego w tym nie rozumiesz? 10:31, 29.06.2020


do "ja"do "ja"

5 2

trzeba mieć korę mózgową gładką jak lustro, żeby wysmarować taki komentarz, jak twój. to jest sekciarskie myślenie 10:40, 29.06.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


trzasktrzask

88 59

Tylko Żukowo trzyma jeszcze poziom. Brawo dla was. Szkoda, że w innych gminach to wygląda tak jak wygląda. 08:39, 29.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZxcZxc

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


infoinfo

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Obserwator 2 Obserwator 2

46 63

Prawdziwy Kaszub z krwi i kości to katolik tradycionalista w gminie Żukowo połowa to przybysze z Trójmiasta o poglądach lewacko tęczowych mnie to nie dziwi ich motto życiowe ,,robta co chceta i niech zyje wolność i swoboda ta" droga prowadzi do nikąd . 09:00, 29.06.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

do Obserwator 2do Obserwator 2

19 5

Piszesz o Trójmieście ,a Gdynia to podobno Kaszubskie miasto...
Na tym polega demokracja i kazdy moze zaglosowac na kogo chce ... 09:20, 29.06.2020


Tadeusz 123Tadeusz 123

22 8

A dokąd zaprowadzi Cię ślepe podążanie za "długopisem"? Podpisać co Ci podsuną każdy potrafi, a trzeba myśleć o przyszłości naszych dzieci i wnuków!! Wolność to akurat jest lepsza od cenzury i ograniczeń! Ale Polska taki kraj - trzeba sobie samemu piachem w oczy sypać bo za dobrze być nie może! Było by za nudno! 09:40, 29.06.2020


KaszebaKaszeba

3 1

PRAWDZIWY Kaszub to potomek prawdziwej Słowiańskiej Polski. Polska i Kaszuby nie powstały 1000 lat temu wraz nadejściem tutaj Chrystusa. 14:17, 29.06.2020


FuckFuck

18 11

Pytanie kogo reprezentują samorządowcy z środkowych Kaszub którzy tak mocno reklamowali Trzaskowskiego przecież Kartuzy to nie Puck 09:15, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cccccc

51 32

W województwie pomorskim wygrał Trzaskowski. 09:15, 29.06.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ŹleŹle

8 20

Po co on nam?
10:49, 29.06.2020


Do źle Do źle

22 3

Po Ci Trzaskowski żeby twoja córka/ syn nie musieli się kiedyś wstydzić że są z Polski! 11:39, 29.06.2020


d/wd/w

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


AmenAmen

40 32

Kościółkowi są szczęśliwi. Będą mogli dalej robić swoje i paść się za państwowe pieniądze z naszych podatków. 09:18, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hmmmmhmmmm

27 15

Niech kazdy glosuje na kogo chce, nie ma co wymieniać kto z Kaszub itd.
Jest demokracja, ludzie wybiora i tyle...
PS: już tak Obserwator daj na luz z Trojmiastem, jak Gdynia to przeciez miasto Kaszubskie,
Ludzie niektorzy maja juz dosc obecnego prezydenta i maja do tego prawo... 09:22, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkam tumieszkam tu

15 17

Kaszuby to kilka wojewodzt i coś się wam pomyliło bo Kaszub jest kojarzony z zacofanym cwaniaczkiem a nie patriotyzmem, ojczyzna czy kościołem 09:29, 29.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

I jeszczeI jeszcze

4 1

Lubi też robić na złość, kpić ze wszystkiego i wszystkich, co nie pasuje do jego świata. 13:37, 29.06.2020


mggmgg

13 0

Jak sam burmistrz brał udział w agitacji wyborczej paradując na depatku to czemu się dziwi... 09:30, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecwwwzmieszkaniecwwwz

10 1

Co gmina Sierakowice robi z tymi wynikami,że nie może podac? 09:39, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

z dala....z dala....

37 28

A jednak ciemny lud to kupił. Niech UNIA odetnie w końcu te fundusze dla rolników i inne. Zobaczymy jak wtedy zaśpiewa Jarek z tą całą swoją świtą i co powie ciemny lud. A wielebny Mateusz zakręci się już całkiem w swoich kłamstwach. Kabaret duduś .... 09:41, 29.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

..........

3 7

Nie masz z czego kraść ,? Może pogadaj z wójtem Stężycy, on wie jak zrobić przekręt na ponad milion złotych na nauczycielach. 09:47, 29.06.2020


A gdzie te maseczki?A gdzie te maseczki?

5 12

W sztabach wyborczych maseczki nie obowiązują? Tam nie ma policji. W sklepach wirus zaraża w kościele zaraża a w pitycenie. Czy ludzie nadal nie widzą tej psychopandemii. Robią z ludzi durniów a lud im wierzy. 09:44, 29.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AxnbAxnb

5 4

Oni już nic nie widzą.. Mają za bardzo wyprane mózgi... Tylko czekać aż nam się zacznie powtórka z 2 wojny światowej i PIS pujdzie ze swoimi bezbyślnymi wyznawcami walczyć za ojczyznę, honor i za Boga... Nie wiedząc że te hasła znaczął tak na prawde równość, wolność i braterstwo - czyli wszystko to co próbują w nas zniszczyć! 10:01, 29.06.2020


STANISLAWWWWSTANISLAWWWW

10 2

Co z wynikami Sierakowice wszyscy już podali swoje wyniki a dlaczego gmina Sierakowice nie podaje? 09:45, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KoronaswirusKoronaswirus

4 14

A polityki świrus nie chwyta. Plebs musi dusić się w maseczkach a oni jak nigdy nic. Kto jeszcze wierzy w tą pandemię. Ludzie nie swirujcie ściągajcie maski. 09:46, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

brawo dla Żukowa!brawo dla Żukowa!

39 30

Ratujecie honor naszego regionu. Reszta - szkoda nawet gadać. Ludzie sprzedadzą się za parę złotych. Za chwilę nie będzie nawet z czego rozdawać pieniędzy, ale to jak widać nikogo nie obchodzi. 09:48, 29.06.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

W dupieW dupie

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


w dw d

4 1

nikogo nie interesuje co robisz w wolnym czasie ze swoim rowerem 10:54, 29.06.2020


Do "w dupie&quoDo "w dupie&quo

7 1

Masz racje po co nam ludzie którzy pomimo swojej odrębności chcą być częścią naszego społeczeństwa.. Wywieźmy ich do obozów koncentracyjnych i zróbmy z nich mydło... Gratuluje myślenia!!!! Widać jak święci są fanstycy pis!! Drugiego człowieka się szanuje a nie wyzywa!!! 11:58, 29.06.2020


Ha Ha

21 7

W kopalniach wirus, w kościele wirus, a w polityce nie. Czy w sztabach wyborczych nie powinni mieć maseczek. Dzieci w szkołach duszą w maseczkach, komunia św. dzieci w maseczkach, a politycy bez. Ludzie obudźcie się robią z was durniów. 09:48, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sympatyksympatyk

23 11

Brawo Gmina Chmielno!!!! Szacun 09:53, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


NieyladepNieyladep

3 2

I z pewnością jednego w 100% zdeklarowanego homofoba - Ciebie! Którego mama nie nauczyła że pedały to są w rowerze... A ja (niestety dla Ciebie hetero z dziećmi i żoną - "niestety" bo nie będziesz mógł mi ubliżać) uważam że swoim komentarzem udowadniasz tylko nam wszystkim w jakich strasznych czasach przuszło nam żyć, że człowiek człowiekowi wilkiem.. 10:09, 29.06.2020


cyklistacyklista

1 0

I 185 rowerów 10:35, 29.06.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


XxxzXxxz

5 2

Kolejny homofob... Nic tylko pogratulować elokwencji - jeśli wiesz co to... ! Obyś nigdy nie musiał być ofiarą Tobie podobnych.wszyscy jesteśmy ludźmi! Człowiek zawsze jest człowiekiem, ale nie każdy zachowuje się jak człowiek! Przykładowo Ty nie wiesz chyba że każdy zasługuje na szacunek i swoje komentarze będące obraźliwymi wobec drugiej osoby (wobec jej przekonań etc.) należy zachować dla siebie! 10:17, 29.06.2020


fakty do powyzejfakty do powyzej

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


do xxzdo xxz

1 0

do do ciebie>>>>
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ może być zakało kabało, mogę więcej bo chyba ruchy lgbt tym się szczycą 11:56, 29.06.2020


Xxxz do "fakty Xxxz do "fakty

0 0

Nie nie jestem "homo" tak jak z góry założyłeś! Mam rodzinę, mam dziecko, wierzę w Boga dlatego właśnie chce żeby mój kraj był wolny! Wolny od nienawiści! Chce żeby moje dziecko żyło w Państwie w którym szanuje się drugiego człowieka! Tylko tyle, albo dla niektórych aż tyle! Wytykasz mi że jestem anty Państwo, rodzina, dzieci a właśnie to jest dla mnie ważne- w tym się z tobą zgadzam! Ale kategorycznie nie zgadzam się na to aby gnębić drugiego człowieka! Może czas skończyć z nienawiścią i zacząć myśleć. Z mojej wypowiedzi wcale nie wynikało że popieram aborcję - choć gdy kobieta została zgwałcona ciężko wymagać od niej aby nosiła pod sercem dziecko oprawcy, nie każdego z nas na to stać - uważam że nawet takie nienarodzone dziecko zasługuje na życie! Będąc w takiej sytuacji jako matka nie potrafiłabym zabić swojego dziecka! Tylko nigdy nie wiemy co by było gdyby... Uważam że profanacja symboli religijnych nie jest dobra! I nie powinna mieć miejsca? Ale może odpowiadają nienawiścią na nienawiść!Uważam też że ten homoseksualista którego gnębicie jest człowiekiem takim jak ja! Że ma prace, przyjaciół... I że chce wyjść na ulice bez zaczepek, wulgarnych wyzwisk, krzywych spojrzeń! Ty nie chcesz żyć w wolnym kraju? Wolisz brak tolerancji? I mnie nazywasz hipokrytką? Spójrz na siebie! 12:22, 29.06.2020


HuwwHuww

27 18

Jestem kaszubem jestem normalny nie głosuje na warszawke 10:05, 29.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

XhuwwXhuww

7 4

Jestem kaszubą, jestem "normalny"- cokolwiek masz na myśli, jestem za tym by szanować siebie nawzajem 10:20, 29.06.2020


Jo jem KaszebaJo jem Kaszeba

6 1

nie głosuję na krakówek 14:50, 29.06.2020


WiedźmaWiedźma

23 33

Wstyd Kaszubi. Miałam o was jednak lepsze zdanie. Teraz utwierdziliście mnie w przekonaniu o swojej ciasnocie umysłowej, braku tolerancji, małomiasteczkowym myśleniu.
Oczywiście nie wszyscy są tacy, ale te wybory jasno pokazują że jesteście populistami. Bleeee 10:09, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cytujac klasykacytujac klasyka

3 9

bedzie was *** ****** w **** 10:13, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EE

14 3

Bosak nie jest aż taką opozycją. Powiedziałbym raczej, że jego poglądy są najbardziej zbliżone do Dudy zaraz za Kosiniakiem-Kamyszem. 10:25, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SprawiedliwySprawiedliwy

28 38

Wstyd Sierakowice pisowskie sprzedawczyki! 10:47, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecrrrrrmieszkaniecrrrrr

34 26

Brawo Sierakowice w II turze niech nas mieszkanców będzie jeszcze więcej. 10:56, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BrawoBrawo

5 16

Teraz wybieramy mniejsze zło. Duda do końca też nie jest taki wspaniały jak niektórzy uważają niby prowadzi politykę prorodzinną a dalej mordowane są dzieci nienarodzone, będzie chciał przymusowych szczepień, wprowadza 5 g. 11:04, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ale jaja...ale jaja...

20 16

Myślałem, że dudziok-tiktok wygra w pierwszej turze, ale jednak nie. No to pisiorki macie w drugiej turze po dupie. Dobrze ktoś tam wcześniej napisał, żeby Unia przykręciła kurek - zobaczymy jak wtedy będziecie śpiewać razem ze swoim królem. Ciemny lud, oj ciemny... 11:15, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

27 23

Trzaskowski gwarantuje wielkie zmiany. Tyle, że jego zmiany będą dla na gorsze. Kasa będzie, ale tylko dla swoich i dla ...LGBT. 11:27, 29.06.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PisiorekPisiorek

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do mieszkaniec powiaDo mieszkaniec powia

9 5

A Duda da ci coś lepszego? Zabiera ci pieniądze np w podatkach, później część w 500+ oddaje a ty się cieszysz jak mysz do sera bo " oni dali". Cały świat się z nas śmieje i z tego jak takie owce jak ty podążają bezmyślnie za kaczką 12:34, 29.06.2020


Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

3 8

Ty widocznie musisz głosować na kandydata dobrego dla lobby LGBT - człowieka z zaplanowaną, kompletną amnezją. Ja mam wybór i dlatego wybiorę sobie kandydata dobrego dla przyszłości Polski i mojej, czyli obecnego, sprawdzonego już prezydenta Andrzeja Dudę. 14:24, 29.06.2020


AntypisAntypis

19 26

Duda przegra wszyscy co zaglosowalinna innych niz na dude teraz mam nadzieje wybiora kontrkandydata mam nadzieje ze duda zamknie za soba drzwi :) 11:38, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OtrzeźwienieOtrzeźwienie

24 8

Dla otrzeźwienia przypominam tylko 3 reformy kraju dokonane przez Donalda Tuska, uznane przez jego kancelarię jako największy sukces:
1) wydłużenie wieku emerytalnego, docelowo do 67. roku życia, również dla kobiet. Brak reformy groziłby zachwianiem bezpieczeństwa emerytalnego Polaków.
2) reforma OFE. Dzięki reformie (moje: kradzieży naszych składek) udało się zapewnić zarówno bezpieczeństwo finansów publicznych, jak i przyszłych emerytur.
3) wprowadzenie obowiązku szkolnego dla sześciolatków. Od 2015 roku wszystkie sześciolatki będą obowiązkowo rozpoczynały naukę w szkołach.
11:41, 29.06.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

TvpisTvpis

5 4

Ktoś tu chyba za dużo TVPis ogląda. A co twój duduś dla nas zrobił??? Oprócz tego że rozdaje nasze pieniądze?? 12:39, 29.06.2020


trzeźwytrzeźwy

1 1

To wszystko pokrywa SREBRNA - z nadwyżką, a gdzie SKOKI, KNF i wiele wiele innych? Otrzeźwiej człowieku !!!!!!!! 18:43, 29.06.2020


ble ble bleble ble ble

3 1

Znam cztery osoby, które mogły przejść na emeryturę w wieku 60 lat tylko niestety z tą emeryturą nie są w stanie godnie się utrzymać, nawet z tą "Jarkowa" - trzynastą emeryturą. !! Jeszcze dwa , trzy lata , a kto wie czy nie będą musiały dłużej, więc pewnie do tych 64-65 i tak będą pracowało. :( 20:05, 29.06.2020


Niemożliwe Niemożliwe

23 27

jak można być tak ślepym, aby oddać tyle głosów na łamacza KONSTYTUCJI. Widocznie samo państwo socjalne jest ważniejsze. Miejmy nadzieje, ze opozycja w II turze pokaże panu długopisowi gdzie jego miejsce... 11:44, 29.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

# niemożliwe# niemożliwe

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Szkoda Szkoda

19 24

Że tylko gmina Żukowo głosowała rozsądnie chcąc zmiany w naszej Polsce. Jestem z gminy Stężyca i naprawdę żal że tak u nas głosowano, że nadal ma poparcie obecny "prezydent". 11:52, 29.06.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Ze StężycyZe Stężycy

7 6

To może ty też okradasz nauczycieli z ich wypracowanych pieniędzy ? Stężyca to typowe księstwo peowskie, kraść kraść a ludzi mieć za niewolników. 11:56, 29.06.2020


Mylisz Mylisz

6 2

Wybory. Te są na prezydenta kraju. Wójta w to nie mieszaj bo na niego też przyjdzie czas ale już w innych wyborach. A odpowiadając na Twoje beznadziejne pytanie nauczycieli nie okradam, mam do nich szacunek za ich pracę bo ja na przykład nie chciałabym uczyć czyiś dzieci. 12:06, 29.06.2020


QwerQwer

2 4

Jakiej niby zmiany chce Żukowo? Chyba że chce powrotu do tego o czym kłamcy z PO mówili w restauracji Sowa i Przyjaciele, iż Polska to gowno i kamieni kupa, przez 8 lat absolutnie nic nie zrobili dla Polski tylko się sprzedawali Niemcom pod dyrygentem Tuskiem, który już dawno zaprzedał duszę Niemcom, przecież ten człowiek nienawidzi swoją ojczyznę, nie widziałem przez ostatnie lata aby cokolwiek zrobił dla dobra Rzeczpospolitej Polskiej 18:19, 29.06.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


wykształceniewykształcenie

14 18

Czytam właśnie, że najwięcej osób z wykształceniem podstawowym poparło Dudę. No to pogratulować głowy państwa.... 12:09, 29.06.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Do wykształcenieDo wykształcenie

8 5

Po jakości niektórych komentarzy to widać. Ciemnogród ciemnogród i jeszcze raz ciemnogród. 12:36, 29.06.2020


fd@fd@

4 3

chyba nie wszyscy, ja mam wyższe wykształcenie młodą osobą jestem i bym głosowała w innej parti niż PO, nawet żeby znaleść pracę to wszystko przez znajomości nawet testu nie zdasz wssystko zaklepane, PO Gminy Żukowo, Somonino, Kartuzy a już nie mówiąc Starostwo Kartuskie same PO, a wykształcenie średnie nie wygrasz radni znajdują swoich pracowników po znajomościach 13:42, 29.06.2020


Do fd@Do fd@

4 1

Człowieku! Przecież Ty nie potrafisz pisać! Wyższe wykształcenie? Chyba na uczelni w Sierakowicach. To potwierdza, że takie kartuskie to cały elektorat Pisu. W większości niewykształceni ludzie i straszni prostacy. Możecie zbanować komentarz a to i tak nic nie zmieni. 20:21, 29.06.2020


mopsekmopsek

16 23

Sierakowice znow najglupiej glosowali, dali sie skusic klamcom i za pare groszy, sperzedali by nawet tesciowa. Nawet glosy Dostal faszysta w Sierakowicach, to juz duzo mowi. 12:14, 29.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

profesorprofesor

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Byle nie tęczowi Byle nie tęczowi

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


TadzioTadzio

17 8

No i dobrze że rozdaje nam NASZE pieniądze do tej pory za poprzedniej władzy nawet NASZYCH pieniędzy nie rozdawali tylko dzielili między siebie. A jak brakowalo pieniędzy to spółki skarbu państwa stawaly się nie rentowne i co sprzedać. Niemcy stocznie kupili i mogą być rentowne ? Przykładów jest wiele naprawdę 12:56, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do wykształcenie Do wykształcenie

21 10

Nawet jeżeli z wykształceniem podstawowym to właśnie oni mają rozum. Ja jestem po studiach i również stanę w ich obronie. Wykształcenie nie ma tu znaczenia a swoją drogą jestem ciekaw twojego bo pisząc takie rzeczy mówią tylko o twojej prostocie. Pozdrawiam 13:02, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wioski podkarpackieWioski podkarpackie

24 5

oraz wioski kaszubskie to " kwiat" rozumu !!! Brawo MY !!! 13:18, 29.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Masz rację z tymMasz rację z tym

5 3

"kwiatem" w cudzysłowie .... faktycznie brawo buraczki cukrowe, ćwikłowe i pastewne z podkarpacia i kaszub. Brawo !! 16:40, 29.06.2020


BrawoBrawo

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


posta@posta@

8 2

smutne to wszystko w tym Żukowie, każdego sprawa ale nie będę głosować z PO bo Gmina w Żukowie jest okropna pracowników urzędu a już nie mówiąc o kierownikach GOPSu, nic sie nie zmieni oni pomagają pff aż wstyd o nich książkę można napisać, to trzeba grzecznie się zachowywać to ich praca a nie tak jakby bóg im kazał ? 13:26, 29.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do wyżejDo wyżej

3 0

Jest już o nich książka p.t. "Biurwa" Sylwi Kubryńskiej 13:39, 29.06.2020


#posta@#posta@

6 0

Identycznie jest w gminie Stężyca. Tyle że w Żukowie nauczycieli nie oszukują a w Stężycy robią przekręt na ponad milion złotych z pensjami nauczycieli. 14:46, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KodomitaKodomita

13 16

Już za 2 tygodnie koniec wstydu i pośmiewiska w Europie i na Świecie!!! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Rafał! Rafał! Rafał! Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! 14:51, 29.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

..............

3 3

Widzę że masz tęczowy orgazm 17:10, 29.06.2020


LechLech

13 10

Platforma Obywatelska to lepszy swiat
?? Amber Gold, afery paliwowe, afery korupcyjne, sprzedanie wszystkiego co przynosilo zysk uwalenie przemyslu likwidacja stoczni paliwo po 6.80 zlitr, wiek emerytalny 67lat. Jest tyle tego ze az nie chce mi sie pisac. I uwazasz ze to lepszy swiat ? Wszystko byle nie PO. Panu Trzaskowskiemu dziękujemy. I dowidzenia Panu 15:32, 29.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PoloPolo

3 1

Paliwo było po 6 złotych bo cena była wysoka na rynku ropy i twój święty PiS ceny nie zmniejszył 17:38, 29.06.2020


Zdzich . Zdzich .

0 1

Jak tak wyliczasz to wylicz afery takż e tych co popierasz i to w kwotach . Mówią od pięciu lat , że Tuska wsadzają i jakoś nie siedzi a Twoi co robią ???????????????????????????????///////
17:51, 30.06.2020


@Lech@Lech

13 10

A co powiesz na aferę SKOK-ów, aferę Getback, 70mln wydanych na karty wyborcze, które pójdą na przemiał, co powiesz na 2 mld na tvpis, afera KNF, afera z wieżami, afera Szumowskiego, afera z finansowaniem kampanii z pieniędzy PCK, afera w NIK, afera w CBA gdzie zginęło 10 mln zł, milionowe nagrody w rządzie, afera z maseczkami za grube miliony - wymieniać dalej?????

I jeszcze jedno - wiesz gdzie siedzi twórca Amber Gold? W wiezieniu. A twórca SKOKów? Jest senatorem z PiS i nawet dostaje odznaczenia. Taka jest różnica.

Za PO ministra dymisjonowno za zegarek, dzisiaj robi się afery za miliony i nikt nie dostaje dymisji tylko kwiaty i oklaski. 15:44, 29.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

@@ Lech@@ Lech

4 5

Zapominasz czerwona świnio o ukradzionych przez twoją peowska mafię miliardach z OFE i o miliardach które corocznie kradły mafie paliwowe czy vatowskie a twoi czerwoni towarzysze nic z tym nie robili a jedynie zajadali ośmiorniczki U Sowy za moje podatki. 16:44, 29.06.2020


Widu Widu

0 0

Manipulator 18:34, 29.06.2020


ŻukowoŻukowo

11 15

Brawo dla Żukowa, jedyna gmina po jasnej stronie mocy :) 16:26, 29.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

...... ......

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


dssfdssf

1 1

ta i napewno nie masz dzieci albo jesteś bogatą osobą, bo ci nic nie przeszkadza. Jak dla mnie jak wygra Trzaskowski niech od razu odbiorą 500 zł , wtedy będą płakać i im dobrze. 21:09, 29.06.2020


Do@lechDo@lech

0 0

Powoe 16:27, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


..............

2 1

A to prawda że spijasz śmietankę od tęczowej Rafalali 17:07, 29.06.2020


Super ElektoratSuper Elektorat

10 10

Elektorat Dudy: wiek 65+ i wykształcenie podstawowe, czyli głównie mohery z kościoła i te młode "madki", które potrafią tylko: "mam horom curke." i "dej, dej, dej" Wstyd na cały świat. 17:01, 29.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

... ...

6 5

I właśnie dlatego wybieram PiS bo już się nie da słuchać jak oceniacie ludzi. Ci ludzie są tacy sami jak każdy inny. Chcecie równości i tolerancji czy nie? 17:36, 29.06.2020


Moher Moher

0 1

Napisał absolwent Sorbony na Wybickiego. 19:49, 29.06.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Super ElektoratSuper Elektorat

10 4

....no i właśnie tego rodzaju komentarze świadczą o poziomie intelektualnym elektoratu Dudy.... Nihil novi sub sole. 17:20, 29.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HmmHmm

3 6

A te komentarze typu marionetka czy długopis są według ciebie na miejscu? Tak nie powinno się odnosić do prezydenta RP. 17:32, 29.06.2020


SkodaSkoda

11 11

Fanatycy kosciola katolickiego, oraz zmanipulowani TVPiSem 17:37, 29.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HahaHaha

5 7

Odezwał się zmanipulowany przez TVN i fanatyk LGBT i sprowadzenia uchodźców bo to wszystko swego czasu popierał Trzaskowski, już o tym zapomniałeś czy z niecierpliwością tego oczekujesz? 18:10, 29.06.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Gościu Gościu

9 7

Witam serdecznie zdegustowanych i sfrustrowanych, ale tak już jest w demokracji że wygrywa ten kogo chcą wyborcy. Płacz i obrażanie Kaszub nic nie da jesteśmy z kręgosłupem moralnym i niezłomni. Wiem że dobrze się bawić i jeść ośmiorniczki za obejścia podatkowe, emerytury UBeckie i inne szwindle ale to przeszłość. POgarda ze strony zwolenników PO względem drugiego człowieka często biedniejszego, gorzej sytuowanego nie należącego do Kasty lub innej kliki jest oburzające. Do póki nie zaczniecie szanować wszystkich jednakowo to tak będzie trzeba pamiętać że mamy wolny kraj a wybory to obowiązek patriotyczny. Szanujmy wybór tych którzy poszli i zagłosowali - wyciągajmy wnioski z własnych decyzji a nie obrażajmy. Brawo Prezydent Duda. 18:31, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

11 7

Andrzej Duda - tradycyjne wartości i nowoczesna gospodarka w Polsce,
Rafał Trzaskowski - Inżynieria LGBT i zacofana gospodarka pod dyktando Berlina. 18:49, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do HmmDo Hmm

8 6

Jeżeli ktoś, kto jest doktorem prawa, a podpisuje ustawy niezgodne z Konstytucją RP, łamie prawo polskie i UE, to albo kupił swój doktorat na bazarku za blokiem, albo bezwolnie wykonuje polecenia kogoś innego. Stąd "marionetka" i "długopis". Wystarczająco jasno wytłumaczone, czy coś powtórzyć? 18:53, 29.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

........

3 1

Prawda jest oczywista, terazniejszy prezydent dostal max co mial dostac, a Ci co poszli glosowac na innych kandydatów pojda glosowac na Trzaskowskiego. Ludzie na Dudę poszli glosowac tylko ze wzgledu na to ,ze dostaja kase , mysla ,ze prezydent z Pisem daje im socjal, a wiadome, ze to wszystko idzie z kieszeni podatnikow. Ludzie zrozumiaja dopiero wtedy kiedy ich kolejne pokolenia beda splacaly dlugi naszego ówczesnego rzadu.
21:06, 29.06.2020


...2...2

4 1

dodam jeszcze ,ze wiekszosc elektoratu Pis to osoby ktore slyna z plucia jadem, a jezeli straca wladze to niestety pojda na boczny tor, zobacz co sie wyprawia w Polsce, jak traktuje sie ludzi pracujacych ... 21:08, 29.06.2020


XzaXza

8 9

Wolę długopis od kłamcy 19:00, 29.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Nie dla katokomuny!!Nie dla katokomuny!!

3 2

Przeciez dlugopis tez klamie ??? 20:29, 29.06.2020


precyzyjny, do ...Xzprecyzyjny, do ...Xz

4 4

Czyli mówiąc dokładniej wolisz Andżeja od Mateusza. 19:30, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MopsekMopsek

4 3

Do "profesor" dlaczego mi ublizasz? brak wyksztalcenia i oglady ,to nie sa predyspozycje do tego zeby kaszub z kruchty ublizal obcym.
A do tego co jeczy cos o teczowych, synku zebys wiedzial ile w Sierakowicach jest ukrytych teczowych,tylko sie nie slin. 19:43, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prosta sprawa. Prosta sprawa.

5 4

W większości niewykształcony elektorat. Prości rolnicy, bezrobotni ze wsi i robotnicy. Nie mówiąc już o emerytach. Trochę grosza rzucić i głupoty na TVP powiedzieć i to tyle. Przecież połowy z tych powiatowych wsi nie potrafi mówić po polsku. Nie oczekiwałbym tym samym myślenia. Nie ma co się burzyć bo to sama prawda. Pozdrawiam ? 19:48, 29.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MopsekMopsek

1 4

Ale trafna analiza spoleczna parafian, te wsioki lubia i wybieraja takiego z ktorym sie moga rownac ,on prawnik ale uzywa prostackiej mowy dla kaszbow.
21:19, 29.06.2020


BtaBta

1 1

To dlaczego mieszczuchy pchają się teraz na wieś, jesteście wstrętni wyzywając ludzi że wsi żeby nie rolnicy lizaliscie by asfalt w mieście, 08:17, 30.06.2020


RolnikRolnik

6 2

Ty chyba na wsi nie byłeś. 19:50, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

6 3

Do @Prosta sprawa,
Skoro Wy z PO tacy jesteście "wykształceni", to dlaczego zawsze aż tak źle rządzicie, że nawet "prości rolnicy, bezrobotni i robotnicy" doskonale rozumieją, że Was TRZEBA ODSUWAĆ OD RZĄDZENIA, BO Z WAMI NIE DA SIĘ NORMALNIE ŻYĆ..??!
20:13, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@mieszkaniec powiatu@mieszkaniec powiatu

4 5

To ci prości właśnie nic nie rozumieją. To nimi można rządzić jak się chce, bo wystarczy im pomachać stówą przed nosem i zrobią wszystko. Nawet nie rozumieją, że kupuje się ich głosy za ich własne pieniądze. To jest dopiero dramat. Tylko komu to tłumaczyć? Komuś po podstawówce, kto głosuje na Dudę? Przecież do kogoś takiego żaden argument nie trafi. Liczy się ta stówa w portfelu i to wszystko. Grunt żeby w tv leciało disco polo, żeby dali na piwo i będzie git. Obecna władza kocha takich wyborców, bo oni nie mają pytań - im wystarczy dać i powiedzieć - teraz na mnie głosuj. I po temacie. 21:08, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

500+500+

6 1

Głosuj na Grześka dostaniesz grześka.Tak się głosy kupowało. 22:00, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SprawiedliwySprawiedliwy

6 9

DUDA gdzie te emerytury po 40 latach pracy co obiecałaś??? Czy jesteś kłamcą,czy zapomniałeś? 22:08, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

5 2

Prości ludzie, ucziwie pracujący, którymi Wy inżynierowie "nowoczesnego świata" i lewicowcy tak chętnie i arogancko pogardzacie w gruncie rzeczy są ludźmi MĄDRYMI i to Was właśnie boli, że nie potraficie ich oszukać...!
Przemyśl sobie ten fakt, za uczciwymi ludźmi idą ludzie uczciwi - obojętnie czy wykształceni, czy nie! Za Panem i Bogiem Jezusem Chrystusem też szły tłumy prostych, niewykształconych ludzi. Bogacze i wielcy tego świata, poza zupelnie nielicznymi wyjątkami kpili i szydzili tylko z "elektoratu" Zbawiciela..., bo tak naprawdę to Pan Jezus był im solą w oku, a nie ludzie prości... 22:11, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Mieszkaniec powiatu@Mieszkaniec powiatu

3 2

Kogo porównujesz do Chrystusa? Pewnie jak ten ksiądz na Jasnej Górze - Morawieckiego i Szymowskiego do ewangelistów co? Poważny jesteś?! Ci o których piszesz są politykami. Myślisz, że im zależy na tobie? ??? Jeśli tak myślisz, to znaczy że mam w 100 proc. rację. Łykniesz wszystko. Jesteś jak dziecko we mgle, które wierzy w bajki.
A jaka jest prawda? A no taka, że ci co są tacy "uczciwi" robią sobie zwyczajnie interesy i śmieją się z głupoty takich jak ty. Nawet na epidemii potrafią zrobić mega interes, obrócić milionami, a ty jeszcze jesteś im za to wdzięczny. Jesteś gotów całować ich po stopach i porównać do Chrystusa. A oni wygrywają wybory, bo kupili sobie twój głos za twoje pieniądze. Ale ty tego nawet nie skumasz!
Wiesz teraz na czym polega różnica? Że - jak powiedział obecny szef tvpis - ciemny lud wszystko kupi. I kupuje. Pozostali przynajmniej nie dają sobie wciskać ciemnoty. 22:57, 29.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

1 2

Jak pięknie udajesz naiwnego. Dobrze wiesz, że nie porównuję prezydenta do Chrystusa, tylko zwracam uwagę na to, że zawsze prosty uczciwy lud IDZIE ZA UCZCIWYMI ludźmi, a nie za oszustami. Dobrze też wiesz, że porównuję tzw. "elity" sprzed dwóch tysięcy lat do dzisiejszych "elit"! Jednymi i drudzy tak samo zarzucają pobożnym prostym ZWYCZAJNYM ludziom ich niski stan, brak wiedzy, wykształcenia, a wręcz analfabetyzm i niskie pobudki! Co do zaś polityków to rozum i doświadczenie wskazuje, że prawica z reguły walczy O moralność w życiu, a lewica walczy Z moralnością...
P. S. Starych fejków Tomasza Lisa o Jacku Kurskim nie masz co wmawiać, bo to tylko Fejki ??? 00:33, 30.06.2020


B.B.

3 7

Jak to morawiecki mówił, *%#)!& lud za miske ryżu wszystko kupi. Aby komuś coś dać trzeba komuś coś zabrać. Jak to niedawno jakiś mądry policzl dali 500 plus ale inne opłaty tak poszly w gorę,ze niestety 500 plus zamienił się w minus 100. Ale co tam. 23:22, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

5 0

Jak pięknie udajesz naiwnego. Dobrze wiesz, że nie porównuję prezydenta do Chrystusa, tylko zwracam uwagę na to, że zawsze prosty uczciwy lud IDZIE ZA UCZCIWYMI ludźmi, a nie za oszustami. Dobrze też wiesz, że porównuję tzw. "elity" sprzed dwóch tysięcy lat do dzisiejszych "elit"! Jednymi i drudzy tak samo zarzucają pobożnym prostym ZWYCZAJNYM ludziom ich niski stan, brak wiedzy, wykształcenia, a wręcz analfabetyzm i niskie pobudki! Co do zaś polityków to rozum i doświadczenie wskazuje, że prawica z reguły walczy O moralność w życiu, a lewica walczy Z moralnością...
P. S. Starych fejków Tomasza Lisa o Jacku Kurskim nie masz co wmawiać, bo to tylko Fejki ??? 00:33, 30.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec..Mieszkaniec..

3 4

Brawoooo!!!
Widać , że 500+ głosowało sumienie hahah ??? 01:17, 30.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

4 2

Według logiki Trzaskowskiegi i Twojej rodzicom pragnącym mieć dzieci należało zabrać jeszcze 500 złotych, a nie dać! Do takich wniosków dochodzą ludzie "wykształceni", a bez serca... 05:31, 30.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RoszczeniowaRoszczeniowa

4 10

Patologia żerująca na sojalu zawsze odda głos na takiego kandydata. 06:43, 30.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zdzich Zdzich

3 11

Bardzo mi przykroi wstyd , że zamieszkałem w społeczności kaszubskiej . Jest ona nie reformowalna i patologiczna . Spoleczność myli pojęcia co to jest kościół i polityka . 08:11, 30.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BtaBta

11 3

Nie dostaje 500plus, do emerytury ho ho, ale jestem za Andrzej DUDA 08:19, 30.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Mieszkaniec powiatu@Mieszkaniec powiatu

0 7

Coś, co można sobie odsłuchać i co jest znane od lat nazywasz fejkiem? A poza tym uśmiałem się z twojego wpisu jak mało kiedy???? Bo jednej grupie wystawiłeś świadectwo moralności, ale na jakiej podstawie???? Bo ci tak powiedzieli w tv, bo ksiądz tak ci powiedział? Ludzie idą za uczciwymi? Naprawdę? Jeżeli są tacy uczciwi i moralni to dlaczego przekazali 2 mld zł na propagandę w tv zamiast na leczenie chorych? Skoro są tacy uczciwi to dlaczego nikt nie ponosi konsekwencji za afery który jest już ponad 100. Za poprzednich rządów minister podawał się do dymisji za zegarek, a dziś za stracone 70 mln zł dostaje kwiaty. I to jest ta moralność wg ciebie? Litości! A przypomnij sobie za co odwołany został poprzedni marszałek sejmu Kuchciński i co wyprawiał. On też jest z prawicy. Moralność jak ta lala co nie....
A wiesz jaka jest brutalna prawda - że gdyby PO wpadła na ten sam pomysł co PiS i dała ludziom po 500+ to dziś "podążałbyś" za nimi i to im dawałbyś świadectwo moralności. I oni byliby twoimi ulubionymi, moralnymi politykami. Gdyby to byli ci od Korwina, to im dałbyś swój głos. To mogliby być nawet komuniści, narodowcy czy ktokolwiek. Ważne, że dali. A że ta stówa czy dwie jest wyjęta z twojej kieszeni, to już nie jest ważne, bo przecież dali, a ty nie zadajesz trudnych pytań nie???? 08:20, 30.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

8 6

Ja nie głosuję na Andrzeja Dudę, bo daje 500+, tylko dlatego, że promuje dobre wartości chrześcijańskie, a nie inżynierię niszczenia rodziny! Gdyby Trzaskowski dawał nawet 1000+, to i tak by mnie NIE PRZEKONAŁ!
Ojczyzna którą p. Trzaskowski niszczy jest naszą matką, a MATKA NIE JEST NA SPRZEDAŻ!

Powtórzę tylko jeszcze raz czym się różnią dwaj obecni kandydaci na urząd prezydenta RP

Andrzej Duda - TRADYCYJNE WARTOŚCI i nowoczesna gospodarka w Polsce,
Rafał Trzaskowski - INŻYNIERIA LGBT i zacofana gospodarka pod dyktando Berlina.

Koniec i kropka! 08:46, 30.06.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ciekawy odpciekawy odp

4 6

Jak Trzaskowski niszczy i co kto sprzedaje bo mnie to zaciekawiło? 09:29, 30.06.2020


ciekawaciekawa

2 4

Co znaczy "Inżynieria niszczenia rodziny" ? Kto chce niszczyć te uciśnione rodziny i w jaki sposób? 10:19, 30.06.2020


chrześcijanka niepischrześcijanka niepis

0 0

prezydent Duda tradycyjne wartości - czyli konkretnie co?? jątrzenie, dzielenie ludzi na lepszych i gorszych, dyskryminowanie ludzi o innych poglądach (nie chodzi tylko o lgbt, ale np. żyjących w innej wierze) etc. I właśnie dlatego wg mnie nie powinien być prezydentem ponieważ nie potrafi wyjść ponad podziały 11:52, 02.07.2020


PO co?PO co?

8 5

PO zawsze zdecydowanie przegrywa w powiecie kartuskim to co zrobili z nimi w Sierakowicach to masakra zrobili z nich miazgę 62% do 16% i to się nie zmieni więc po co się tutaj paplać w mentalnym błocie z jakimś jednym antykaszubem co cały czas płacze że musi mieszkać wśród takiej społeczności i obraża mieszkańców naszego powiatu to jest jakaś nieporadna osoba nawet jej nie stać na to żeby wyprowadzić się np. do Trójmiasta, tam uwielbiają POwców (chociaż też już coraz mniej) niech tam idzie do podobnie myślących to jedno z niewielu miejsc w Polsce gdzie PO jeszcze wygrywa a ta mająca wiele nienawiści osoba siedzi na Kaszubach wśród ludzi których nie cierpi i pluje na nich pisząc na tym portalu za 10-ciu to przykre że są tacy smutni, samotni i zgoszkniali ludzie jak owy antykaszub 09:18, 30.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Mieszkaniec powiatu@Mieszkaniec powiatu

4 8

Jest jednak gorzej niż myślałem. Jakie są w takim razie wartości chrześcijańskie? Chrześcijanin nie może być przeciwko komukolwiek, bo tego mu zabrania WIARA!!!!!! Chrześcijanin/katolik nie może być przeciwko ludziom LGBT bo tego mu zabrania WIARA!!!!! Chyba, że nowa władza zmieniła zasady wiary i wywaliła przykazanie miłości do kosza tak jak konstytucję.
Podaj mi przykład tej nowoczesnej gospodarki, bo to bardzo ciekawe? Może napisz przy okazji gdzie ten prom, co to go mieli budować w Szczecinie i sobie zrobili szopkę wokół tego, gdzie te 100 tys. mieszkań i samochody elektryczne, bo może czegoś nie zauważyłem i jeszcze koniecznie napisz, gdzie są miasta albo może miejscowości w których można oddychać naprawdę świeżym powietrzem. I koniecznie jeszcze - skoro jesteśmy tacy nowocześni - dlaczego w Niemczech prądu jest nawet za dużo, a my wciąż płacimy więcej i więcej. 09:22, 30.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

0 1

Nie mam czasu na miłe pogaduszki i stukrotne wyjaśnienia prostych spraw. Dlatego najlepiej będzie (zwłaszcza dla Ciebie), gdy zamiast zadawać kolejne zupełnie niepotrzebne pytania, zaczniesz czytać moje słowa po prostu ze... zrozumieniem...
14:08, 30.06.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

7 2

@Ciekawy i @Ciekawa,
Doskonale wiecie co i jak niszczy Rafał Trzaskowski & Przyjaciele, ale skoro pytacie, to odpowiem pytaniem na pytanie: Jak to możliwe, żeby prezydent stolicy prawie 40-to milionowego państwa w Unii Europejskiej miał taką "AMNEZJĘ", ŻE NIE PAMIĘTA TEGO, ŻE CZTERY(!) LATA TEMU BYŁ POSŁEM... ??
10:34, 30.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ciekawaciekawa

1 6

Gdybym wiedziała to bym nie pytała, dlatego jeszcze raz uprzejmie proszę o wytłumaczenie czym jest "inżyniera LGBT" i w jaki sposób rodziny mają być niszczone. 10:53, 30.06.2020


SpieprzajSpieprzaj

2 0

Dziadu 10:42, 30.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Mieszkaniec powiatu@Mieszkaniec powiatu

1 7

Ale to nie jest odpowiedź na pytanie. Pytani brzmiało co niszczy? 10:46, 30.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

5 2

@Ciekawa, proszę uprzejmie wpisać sobie w wyszukiwarkę Google np. takie haslo:

inżynieria społeczna lgbt

Albo np. taki link:

https://oszustwo.eu/archives/4843 11:16, 30.06.2020

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

ciekawaciekawa

1 0

Przed zadaniem pytania zadałam sobie trud wyszukania informacji czym jest "inżynieria LGBT" i trafiłam m.in. na niezbyt wiarygodną stronę, która została polecona w komentarzu. Niestety ona również jedynie straszy hasłem "zlikwidowanie rodziny", ale nie wyjaśnia w jaki sposób rodziny mają być niszczone. Żadnych konkretów, jedynie frazesy. Wystarczyłby jeden przykład :( 11:46, 30.06.2020


MM

2 1

Powinien pan się zapoznać z definicją inzynierii, która w skrócie polega na rozwoju techiki i technologii. Zastanawiam się gdzie pan widzi korelację pomiędzy lgbt a inżynierią. Inżynieria to fizyka i matematyka, a lgbt to ludzie/ruch społeczny , więc jeżeli zaliczać to do jakichś naukowych pojęć bliżej by mu bylo socjologii czy psychologii 12:05, 30.06.2020


Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

0 1

@Ciekawa,
Proszę bardzo - jeden przykład - jeśli rodzice nie mogą zabronić lewicowemu państwu uczestniczyć w lekcjach MASTURBACJI, to to jest niszczeniem rodziny, czy nie...??? 12:45, 30.06.2020


Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

0 1

@M,
Niech pani/pan popatrzy co o inżynierii społecznej mówi Wikipedia:

Inżynieria społeczna, inżynieria socjalna, socjotechnika (ang. social engineering) – w politologii, socjologii i marketingu: zespół technik służących osiągnięciu określonych celów poprzez manipulację społeczeństwem. Innymi słowy jest to celowe, przemyślane przekształcanie społeczeństwa. 12:52, 30.06.2020


ciekawaciekawa

1 1

W lekcjach czego? Ach, pewnie chodzi panu o lekcje edukacji seksualnej. Śpieszę wyjaśnić, że nikt nie ma zamiaru uczyć dzieci masturbacji i wystarczy poświęcić kilka minut na zapoznanie się z programem edukacji seksualnej żeby się o tym przekonać. Nie wiem w jaki sposób lekcje edukacje seksualnej mają niszczyć rodziny, a wręcz przeciwnie, uważam, że mogą je chronić. Nie można udawać, że seksualność człowieka nie istnieje. Odpowiednia edukacja jest tu kluczowa, ponieważ młody człowiek może czerpać informacje na temat własnego ciała i zachowań z mediów, które pełne są nieprawdziwych i szkodliwych treści, od rodziców, którzy często wstydzą się porozmawiać z dzieckiem lub zwyczajnie nie mają wystarczającej wiedzy na ten temat lub od specjalistów np. psychologów czy lekarzy. Dzieci uczyłyby się choćby o higienie, akceptacji swojego ciała, rozpoznaniu złego dotyku, wyznaczaniu granic, których inni nie mogą przekroczyć, a w starszym wieku o chorobach przenoszonych drogą płciową i zabezpieczaniu się przed nimi, przebiegu ciąży. Edukacja nie jest niszczeniem rodziny. 13:42, 30.06.2020


Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

0 1

Chyba mnie Pani nie zrozumiała. Lekcje "edukacji seksualnej" służą SEKSUALIZACJI DZIECI I MŁODZIEŻY. JEDNYM Z JEJ STAŁYCH ELEMENTÓW JEST NAUKA I ZACHĘTA DO MASTURBACJI. Taki program jest wprowadzany na Zachodzie, u nas to będzie w kolejnym etapie. Ale skoro Pani chce nauki masturbacji w szkole, to ja w tej samej szkole będę żądał nauki obslugi broni. Takie lekcje też mają swoje "plusy dodatnie"...! 15:48, 30.06.2020


Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

4 2

@Ciekawy,
Już odpowiedziałem między wierszami, ale mogę odpowiedzieć bardziej wprost:

Zarzut pierwszy z brzegu - Rafał Trzaskowski albo NOTORYCZNIE KŁAMIE, ALBO MA GŁĘBOKĄ AMNEZJĘ. Człowiek u władzy o takich cechach z ZASADY NISZCZY WSZYSTKO. 11:24, 30.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

0 0

@Ciekawa,
Chyba mnie Pani nie zrozumiała. Lekcje "edukacji seksualnej" służą SEKSUALIZACJI DZIECI I MŁODZIEŻY. JEDNYM Z JEJ STAŁYCH ELEMENTÓW JEST NAUKA I ZACHĘTA DO MASTURBACJI. Taki program jest wprowadzany na Zachodzie, u nas to będzie w kolejnym etapie. Ale skoro Pani chce nauki masturbacji w szkole, to ja w tej samej szkole będę żądał nauki obslugi broni. Takie lekcje też mają swoje "plusy dodatnie"...! 15:50, 30.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ciekawaciekawa

0 1

Pan też chyba nie zrozumiał, więc powtarzam: nikt nie ma zamiaru uczyć dzieci masturbacji, a jedynie wyjaśnić czym ona jest i co się z nią wiąże. Podobnie jak obecnie podczas lekcji wychowania do życia w rodzinie. Zachęcam do przeczytania programu, jeśli potrzebne jest potwierdzenie. Chcę lekcji edukacji seksualnej w szkole, bo realne korzyści jakie z niej płyną znacznie przewyższają hipotetyczne wady. Nie wiem też, co nauka o dojrzewaniu, ciąży, chorobach, antykoncepcji, higienie, tworzeniu związków ma według pana wspólnego z nauką obsługi broni, ale pragnę uświadomić, że seksualność dotyczy każdego człowieka, w przeciwieństwie do potrzeby używania strzelby. 17:00, 30.06.2020


Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

0 1

To jakie ma Pani wyobrażenie o tym jak powinna wyglądać wymarzona lekcja "wychowania seksualnego" ma się nijak do rzeczywistości, taką jaką ona jest już od dawna na Zachodzie. Pani wizja lekcji "wychowania seksualnego" na początku taka W PIERWSZYM ETAPIE(!) procesu SEKSUALIZACJI DZIECI I MŁODZIEŻY jest oczywiście zawsze właśnie taka, jak to Pani powyżej opisała. Ten jednak INFANTYLNY STAN trwa tylko jakiś krótki czas - może kilka lat...! Później jest już tylko TWARDA SEKSUALNA "EDUKACJA".
Jeżeli Pani nie przekonałem, trudno - wszystkich przekonać się nie da. Nadal są i tacy, którzy wierzą, że... "Ziemia jest płaska"...
Tylko, że to jest tak, że "płaskoziemcy" szkodliwi nie są, a seksedukatiofile niestety tak i to baaardzo...! 21:32, 30.06.2020


Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

0 0

https://wpolityce.pl/polityka/133367-wstrzasajacy-wywiad-o-skutkach-edukacji-seksualnej-w-niemczech-nawet-freud-uwazal-ze-seksualizacja-dzieci-przyniesie-tylko-szkody-wychowawcze 21:10, 30.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%