Zamknij

Kartuzy. Ślady krwi na chodniku. "Jest potwornie ślisko. Mąż ma rozciętą głowę"

16:13, 11.02.2021 W.D. Aktualizacja: 17:23, 11.02.2021
Skomentuj fot.W.Drewka fot.W.Drewka

Starszy mężczyzna z urazem głowy trafił do szpitala po tym, jak przewrócił się na chodniku w centrum Kartuz. - Stoję tutaj pół godziny i nie ma człowieka, który by się nie pośliznął. A mój mąż tak uderzył głową, że muszą mu założyć szwy - mówi żona poszkodowanego. 

Niedawno pisaliśmy o tym, że mieszkańcy i przedsiębiorcy skarżą się na fatalną nawierzchnię kartuskiego deptaka i chodników wokół Rynku. Po nawet niewielkich opadach śniegu robi się potwornie ślisko. Część osób z tego powodu omija deptak, więc handlowcy i właściciele lokali usługowych obserwują zmniejszenie obrotów

Dziś natomiast okazało się, że w grę wchodzi dosłownie życie i zdrowie pieszych. Na "Alert24" otrzymaliśmy informację, że około godz. 15:30 na chodniku przy skrzyżowaniu z ul. Kościuszki (krótką) przewrócił się starszy mężczyzna. Doznał urazu głowy. Krwawił o czym świadczą ślady widoczne na chodniku. 

Wezwana została karetka pogotowia. Gdy dotarliśmy na miejsce, poszkodowany był już pod opieką zespołu ratownictwa medycznego. Udało nam się porozmawiać z żoną rannego mężczyzny. 

- Tutaj jest potwornie ślisko. Mój mąż szedł po zakupy, przewrócił się i uderzył głową o chodnik. Ma rozciętą głowę. Teraz zabierają go do szpitala, będą mu zakładać szwy i na pewno zrobią jakieś prześwietlenie - mówi pani Renata z Ostrzyc. - Nie spodziewałam się, że to aż tak tutaj wygląda. Stoję tutaj od trzydziestu minut i dosłownie nie ma człowieka, który by się nie pośliznął.

Z naszych informacji wynika, że to nie pierwsza osoba, która została poszkodowana w wyniku upadku na kartuskim deptaku lub w obrębie Rynku. 

- Wczoraj pomagaliśmy młodej kobiecie, która się przewróciła i miała uraz nogi - mówi radny Andrzej Borzestowski, który zatelefonował do naszej redakcji. - Problem jest naprawdę poważny, staram się zgłaszać go gdzie się da, ale musimy coś zrobić, zanim dojdzie do tragedii. 

W momencie wypadku, do którego doszło przy Rynku, nawierzchnia deptaku była posypana grubą solą, co sprawiało, że dało się bezpiecznie przejść. Ślisko było natomiast w tym miejscach, gdzie zalegała nawet niewielka warstwa śniegu lub błota pośniegowego.

W obrębie deptaku można zauważyć starsze osoby, które po próbie wejścia na taką nawierzchnię, rezygnują z przejścia przez tę część miasta.

Nie wiadomo, czy w tej chwili można zrobić cokolwiek, by poprawić stan nawierzchni na deptaku i chodników wokół Rynku. Burmistrz Kartuz, pytany przez nas zapewnił, że została ona wykonana z płyt, które zostały dopuszczone do tego rodzaju zastosowań. Gmina rozważa jednak poprawę przyczepności np. poprzez zastosowanie szorstkich naklejek. Te najprawdopodobniej da się jednak ułożyć dopiero po sezonie zimowym. Potrzebne są jednak rozwiązania doraźne, dlatego do tematu wrócimy. 

[ZT]34245[/ZT]

(W.D.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(75)

OdszkodowanieOdszkodowanie

68 1

Trzeba robić zdjęcia, wzywać policję, spisać protokół, świadków i do gminy po odszkodowania lub do sądu. 16:34, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

SasSas

21 7

Toć przecież będzie odszkodowanako teraz za rozbita głowa. W tej tragedii da się znaleźć plus 16:35, 11.02.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

TaakkkkkTaakkkkk

10 0

Ile te odszkodowania wynoszą każdy wie nie ma uszczerbku na zdrowiu dadzą Ci 50zl na nowe buty i tyle warte są ubezpieczalnie 16:51, 11.02.2021


@takkkk@takkkk

14 3

Może dadzą na te buty które na deptaku się nie slizgają... 16:53, 11.02.2021


KK

6 4

Ja za zdarte kolano dostałam 700 zł 17:21, 11.02.2021


PANIEPANIE

58 0

PANIE GOŁUŃSKI CO PAN NA TO?! TO PAN NAM TE PŁYTKI SPRAWIŁ. ZARAZ ZDARZY SIĘ TRAGEDIA!!! NATYCHMIASTOWA DYMISJA BURMISTRZA!!! 16:36, 11.02.2021

Odpowiedzi:9
Odpowiedz

Pomyśl!Pomyśl!

11 11

Myślisz, że dymisja burmistrza sprawi, że nagle deptak przestanie być śliski? Pomyśl logicznie - to, że zmieni się włodarz nie rozwiąże tego problemu! 18:10, 11.02.2021


sw18sw18

10 0

Tradycyjnie: zmiana burmistrza = zmiana nawierzchni Dptaku ;-)
18:39, 11.02.2021


Do pomyslDo pomysl

13 1

Jest coś takiego jak odpowiedzialność za podejmowane decyzje. W przypadku gminy odpowiedzialność spoczywa na Burmistrzu. W normalnej firmie taki kierownik byłby już dawno wyrzucony z pracy! 19:40, 11.02.2021


PomyślPomyśl

1 3

Tyle, że to nie rozwiąże problemu mieszkańców ze śliskim deptakiem, a pod artykułem, który dotyczy tego problemu właśnie dyskutujemy. 22:08, 11.02.2021


OMCDSOMCDS

3 1

Czyli co? dalej ma byc na stanowisku ta nieudolna osoba, niech dalej podejmuje decyzje, które szkodzą.
Jak Ci będą remontować mieszkanie i bedą partaczyć robotę, to wywalisz ich na bruk, czy pozwolisz dalej na robienie bubli? 11:04, 12.02.2021


........

1 2

Wywalenie nieudolnej ekipy remontowej nie sprawia, że mieszkanie nagle staje się wyremontowane! Prawda jest taka, że deptak ma nieodpowiednią nawierzchnię. Prawda jest taka, że jeszcze nikt nie zaproponował jak to naprawić. Najprawdopodobniej jedyną formą naprawy deptaku jest wymiana nawierzchni. To jest realną formą pomocy dla mieszkańców, a nie wymiana jednego kolesia z urzędu na innego... 13:28, 12.02.2021


OMCDSOMCDS

1 0

A więc uważasz, że jak ekipa remontowa kierowana przez partacza, remontuje Ci mieszkanie, to jej nie wywalisz, bo uważasz, że taka zmiana nic nie da? Wolisz mieć spaprany remont, bo lepiej mieć taki spaprany niz żaden?
Ten koleś podjął taką a nie inna decyzję, nie słuchał słusznych uwag, zrobił po swojemu.
Jeśli Ci pracownik w firmie przynosi starty to go nie zwolnisz, no bo przecież zwolnienie go nie spowoduje, że Twoje straty znikną - owszem straty nie znikną, ale nie będą pojawiać się nowe, ewentualnie możesz pociągnąć mu po wypłacie, ale jeśli straty siegaja wielokrotności jego rocznych zarobków, dalej będziesz go trzymać? 14:20, 12.02.2021


........

2 0

Nie. Uważam, że zmiana burmistrza zaspokoi partykuralne potrzeby osób, którym on nie odpowiada, ale niczego więcej nie zmieni. Nie rozwiąże REALNYCH problemów mieszkańców. Ja w tych politycznych przepychankach nie uczestniczę, tylko chodzę, a właściwie ślizgam się deptakiem, dlatego doskonale wiem, że zmiana na stołkach nie rozwiąże mojego (i wielu innych osób) problemu.

Tego typu spekulowanie na temat przyszłości nie ma sensu. To dobre dla dzieci, a ja dzieckiem nie jestem. Równie dobrze może przyjść nowy burmistrz (bo - jak pisałam - mnie te partyjne zagrywki nie obchodzą, więc płakać po obecnym burmistrzu nie będę), który - eureka! - przejmie problem poprzednika i będzie miał przed sobą kłopot ze śliskim deptakiem. Zacznie mówić, że mamy kłopot w mieście, ale NA SZCZĘŚCIE ON ZA TO NIE ODPOWIADA, TO WINA POPRZEDNIKA (a dokładnie wiemy, jak długo można sobie wycierać gębę "winą Tuska"). Nowy nie będzie wiedział, co z deptakiem zrobić, ale też nie wyczaruje (bo skąd?) kasy na wymianę płytek i robotę. I co? I nic. JA dalej będę się ślizgać, ale jeden z drugim będzie się cieszyć, że jest odpowiedni burmistrz z ich partii.

Znacznie lepsze rozwiązanie dla osób, które nie bawią się w polityczne zagrywki, wygląda tak: ktoś jest geniuszem i wie, jakim CUDEM, przy niewielkim nakładzie finansowym, można zmienić nawierzchnię deptaku. Ogłasza ten pomysł. Pomysł zostaje zrealizowany, wszyscy są zadowoleni, że wreszcie można chodzić normalnie na deptaku, a ten ktoś swoim dobrym pomysłem udowadnia, że rzeczywiście możemy mieć pomysłowego, troszczącego się o ludzi włodarza i na niego pewnie zagłosujemy. To jest doskonały test na skuteczność, więc proszę się wykazać! Na razie na horyzoncie nie ma takiego kogoś, więc mamy w perspektywie: śliski deptak + Gołuński na stanowisku versus śliski deptak + niewiadomy ktoś na stanowisku burmistrza. 16:17, 12.02.2021


Ram pam pamRam pam pam

0 0

Tak, ktoś znajdzie cudowny tani sposób na rozwiązanie problemu, a partacz odpowiedzialny za tę sytuację dalej jest na stanowisku, dalej szkodząc, no bo przecież zmiana partacza nic nie zmieni. Bo przecież kolejne spartaczone prace nie maja znaczenia, ważne, że człowiek jest dalej zatrudniony, bo ewentualna zmiana podyktowana jest tylko i wyłącznie względami politycznymi, a nie ograniczeniem dalszych nieudolnych działań i decyzji tegoż partacza?
W żadnym przedsiębiorstwie prywatnym, nie trzyma się człowieka na stanowisku kierowniczym, który przynosi straty firmie finansowe, jak i wizerunkowe. 08:46, 14.02.2021


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


WwwwWwww

51 3

Masakra. Trzeba dopilnować, aby odszkodowanie wypłacił Golunski ze swoich prywatnych pieniędzy!!! 16:37, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dobre butyDobre buty

11 44

Zima jest panie. Wywrotka to rzecz naturalna.przez kilka lat nie było śniegu i ludzie odzwyczaili się takiej pogody. Wielkie mi halo ja codziennie leżę na plecach z zakupami 16:46, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KozikKozik

43 4

Do sądu pozwać o odszkodowanie. Niech płaci ta atrapa burmistrza. 16:48, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Anonim02Anonim02

11 1

A o drodze w Grzybnie spychacze zapomniały? 16:49, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

... ...

44 2

Przykra wiadomość. Ale nie dziwię się. Te płytki to jakieś nieporozumienie. 16:52, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZiomeczekZiomeczek

30 0

Spokojnie obywatele Kartuz wasz kochany Burmistrz znów strzeli remoncik nie potrzebny gdzie za te pieniądze można by zrobić coś wartościowego na wsiach niż tylko ładować w jedną miejscowość o nazwie KARTUZY...

Swoją drogą jak bym się tam wywalił nie zostawił byn tego tak cały stoliczek *%#)!& z Hallera poszedł by siedzieć ;) za bez umyślne spowodowanie uszczerbku na zdrowiu pozdro 16:52, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Odszkodowanie@Odszkodowanie

19 1

Problem jest taki, że winę za źle odsnieżony oraz śliski chodnik, urząd (czyt. burmistrz) zepchnie na właścicieli budynków znajdujących się przy tych feralnych śliskich płytach. Powoła się na prawo, które stanowi że odpowiedzialność za utrzymanie i bezpieczeństwo ponoszą własciciele i zarządcy budynków przy których znajduje sie deptak. Jest to jawne ignorowanie i robienie z ludzi idiot-ów, bo cała masa ludzi zgłaszała problem juz podczas realizacji inwestycji, niestety ich głosy zostały zignorowane. Teraz nie ma osoby odpowiedzialnej za fatalną sytuację, i próbuje się wina obarczyć osoby, które wyraźnie argumentowały że bedzie problem.
Na tym deptaku jest tyle soli i piasku, że w życiu tyle nie widziałem, pytanie jest dlaczego taki standard odśnieżania nie jest utrzymany na pozostałych chodnikach? 16:53, 11.02.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

HehHeh

10 1

Serio taki cwaniak z niego? Zajechał bym do niego na kościerska zalał chodnik woda i też kazał mu go doprowadzić do ładu jak taki człowiek może burmistrzem to jak odśnieżać płytki łazienkowe bezmózg 16:56, 11.02.2021


@Heh@Heh

2 1

Niestety Twój plan nie wypali, bo chodnik jest oddzielony pasem zieleni od działki burmistrza i już nie pociągniesz do odpowiedzialności właściciela przyległej posesji 17:30, 11.02.2021


MłodaMłoda

1 0

Przy piekarni Janca jest lodowisko. Też przewróciłam się w tym miejscu. 10:50, 12.02.2021


ButyButy

31 1

Golunski gdzie można wypożyczyć te buty specjalnie przystosowane do deptaku, o których mowiles?! 16:56, 11.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BucikBucik

0 7

zapytaj Tredera mówił coś o relaxach może pożyczy. 17:01, 11.02.2021


Niewdzieczni Niewdzieczni

3 17

Tak to jest wychowujemy dzieci huchamy dmuchamy a potem nie ma nam kto zakupów zrobić dzieci się nie interesują wnuki leżą i nic nie robią tylko gry a my pozostawieni sami sobie... Przykre 16:56, 11.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

... ...

13 2

A co, starsi ludzie maja siedzieć w domach? Przecież są pełnoprawnymi obywatelami i mogą chodzic tak jak ty kiedy chcą i gdzie chcą. 16:59, 11.02.2021


UffffUffff

2 7

W takiej pogodzie to uwierz dla własnego zdrowia powinni unikać chodzenia. przykład tego był. A dzisiaj jest bardzo ślisko... Ja staram się nie wychodzić w takich warunkach wiadomo to dzień czy dwa potem będzie lepiej 17:09, 11.02.2021


kikkik

24 1

Proponuję wziąć kilof i zacząć kuć tę nawierzchnię zanim stanie się tragedia. Życie ludzkie chyba jest ważniejsze. 16:58, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KoszałkowoKoszałkowo

10 6

Kupując buty warto zadbać o ogumienie bo na tych plastikowych jedziecie jak na nartach 17:00, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AndrejHAndrejH

6 28

Ludzie zima jest! 17:02, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

... ...

31 2

Po niektórych widać, że nie rozumieją ze główny problem jest na deptaku. Że te płytki są strasznie śliskie i na innych chodnikach jest lepiej. Nawet latem można się poślizgnąć jak deszcz spadnie 17:04, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Hi hi hi Hi hi hi

3 14

Kiedyś z takimi sprawami chodziło się na policję a teraz do Pana Drewki. 17:05, 11.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

No właśnie !!No właśnie !!

2 0

Przecież on nie dysponuje metalową pałką teleskopową - a to jest podstawowy argument w dyskusji ! 19:06, 11.02.2021


VvvvVvvv

12 0

Kiedy władza się wkoncu obudzi?!
Wszędzie chodniki wyglądają jak na zadupiach.. A jesteśmy w Kartuzach.. Podobno w mieście.. !!!!
Na wybickiego nic lepiej. Koło kościoła i basenu ludzie ulicami chodzili bo nawet odśnieżone nie było!!!! 17:07, 11.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BuhahaBuhaha

4 1

Na osiedlu, to chyba spółdzielnia ma odśnieżyć? A koło kościoła to pewnie ksiądz. 17:49, 11.02.2021


XyXy

20 3

Jak byłam w zaawansowanej ciąży tez się poślizgnęłam na deptaku. Pewnie nie ja jedyna. Te płyty to porażka. To tylko kwestia czasu jak przeczytamy o kolejnych wypadkach. 17:16, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zimorodek Zimorodek

27 3

No i proszę stało się. Panie burmistrzu i co Pan teraz na to powie ?!
-Odpowiednie buty mogł poszkodowany założyć. Czy inne pana idiotyczne pomysły. 17:18, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obserwator 2 Obserwator 2

22 1

Idea pięknego Deptaku prysnela jak bańka mydlana teraz Burmistrz Golunski będzie pozwany z powództwa cywilnego do sądu i będzie płacił z własnej kieszeni odszkodowania to się zdziwi. 17:35, 11.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do wyżejDo wyżej

4 0

Osoby na takich stanowiskach mają raczej OC. 17:47, 11.02.2021


Tymczasowy.Tymczasowy.

1 0

Nie będzie płacił z dwóch powodów, po pierwsze nikt nie złoży wniosku, a po drugie, burmistrz zepchnie wine za stan chodnika na włascicieli budynków, argumentując to tym, że wg prawa oni sa odpowiedzialni za utrzymanie chodnika w należytym (czyt. bezpiecznym) stanie. 11:10, 12.02.2021


YokoYoko

10 0

To jest specjalnie wymierzona akcja zwlaszcza w seniorów. Ja bym udal sie do kancelarii prawnej na rondzie kartuzów. Z kąd inąd wiem ze dobrze walczą o odszkodowania. 18:00, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hahahahahaha

13 0

Oczywiście jutro będzie deptak zagrodzony bo odkryją bombę albo co innego. 18:01, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Asia z LasuAsia z Lasu

21 3

No aż dziw bierze że na deptaku nikt się jeszcze nie zabił . Wszystkim którzy muszą przebyć ten odcinek specjalny polecam udać się do Urzędu Gminy po łyżwy bo przejść się nie da ! Panie Gołuński prosimy do pracy pieszo i przez deptak! 18:39, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Taka PrawdaTaka Prawda

8 1

Należy ustawowo nakazać chodzenia w kaskach, nie będzie urazów głowy. 18:51, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anty po wiecAnty po wiec

5 4

Chcieliście kamień na deptaku to macie tera kupcie narty u jazda 18:54, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

W trakcie remontuW trakcie remontu

15 0

Deptaka, w celu zamiany lepszego deptaka na gorszy było wielu krytykujących pomysł kładzenia płytek łazienkowych do chodzenia po nich zamiast innej nawierzchni, ale jacyś "SPECE" udowadniali, że wszystko będzie w porządeczku i otwarcie pod własnym nazwiskiem przytaczali argumenty, że płyty łazienkowe będą tańsze i lepsze.
Proszę, aby jeszcze raz przytoczyli swoje ówczesne argumenty !!
Dlaczego zamilkliście kochani spece - decydenci ??? 18:55, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

:)) :))

18 0

Dużo zdrowia dla tego Pana 18:55, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Deptak do luftu, aleDeptak do luftu, ale

10 0

pamiętajmy, że ślizgawka nie służy do CHODZENIA po niej, ale do ŚLIZGANIA SIĘ po niej.
Bierzemy krótki rozbieg i szuuuuuuuu -- wtedy się nie przewrócimy.
Każdy to potrafi z wyjątkiem osób chorych i staruszków, których trzeba wspomóc własnym ramieniem !! 19:13, 11.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Całkowita RACJACałkowita RACJA

4 0

CHODNIK służy do chodzenia, zaś ŚLIZGAWKA służy do ślizgania.
Ślizganie się po chodniku albo chodzenie po ślizgawce to totalne nieporozumienie !! 19:18, 11.02.2021


Mędrzec Mędrzec

16 0

Przecież Pani Sylwia Biankowska powiedziała że to ma wszelakie atesty i nie ma gadki. 19:13, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jakiś pomysł... Jakiś pomysł...

8 0

Naklejki nic nie dadzą. Będziemy skakać od naklejki do naklejki? Może warto na czas tej zimy zrobić podesty z antypoślizgową nawierzchnią? To nie jest jakiś ogromny koszt a będzie bezpieczniej. 19:33, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tak dla naklejek!Tak dla naklejek!

4 9

Ja mogę podarować naklejkę z napisem ***** *** 19:46, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

., .,

3 0

A co to znaczy? 21:05, 11.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

......

3 1

Lubię pis ? 21:47, 11.02.2021


NajtaniejNajtaniej

8 0

Najtaniej bedzie rozwinąć czerwony dywan. 21:53, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MBMB

11 0

Wlasciciele budynków, od których wymaga się utrzymania w czystości tych płytek, które nie są antypoślizgowe , powinni isc do sądu. Oskarżyć Gołkę za zniszczenie poprzedniej, bezpiecznej nawierzchni na coś, co uniemożliwia im spełnienia wymogów przepisów. 21:56, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zasadzić  UMzasadzić UM

8 0

Kto podjął decyzję o takim wyglądzie deptaka i takich materiałach , sadzić UM o wielgachne odszkodowanie od decydentów bezpośrednio. !!! 22:53, 11.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

........

5 0

To burmistrz jednoosobowo podjął taką decyzję! Radni byli przeciwni takim płytkom. 06:03, 12.02.2021


proponujeproponuje

11 1

Proponuje by wszyscy urzędnicy wraz z burmistrzem i zastępcami zrobili sobie zawody na odcinku długości wspaniałego deptaka w obie strony taki bieg 101 lat odzyskania niepodległości Kartuz ...czy coś w tym rodzaju , albo bieg za rozumem .... albo po , nazwę ogranicza tylko kreatywność a atestami to niech sobie since leczą . 22:58, 11.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

12481248

0 10

Wam w Kartuzach powinni posadzić buraki na tym deptaku, czulibyście się wreszcie jak w domu gamonie 01:42, 12.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MyrekMyrek

6 0

Mieciek , weź no bosza i zeszlifuj tą gładź . Jeno po godzinach , żeby my drugi raz nie bulili . 06:25, 12.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

10 0

Wymienić! Burmistrza lub tą nawierzchnię na koszt burmistrza. Jedno z dwóch. Wszyscy krzyczeli, że to się nie nada, a burmistrz się uparł. Niech teraz poniesie konsekwencje. 07:23, 12.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Skuć to dziadostwo  Skuć to dziadostwo

6 0

I po problemie. 07:35, 12.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntypoślizgowyAntypoślizgowy

8 0

Te płytki łazienkowe mają atest, ale nie jako płytki chodnikowe. Proszę ujawnić komisji rady atest tych płytek. Na pewno nie spełniają one parametrów które muszą mieć płytki chodnikowe. Proszę sprawdzić jakie te płytki łazienkowe mają min. współczynniki na poślizg i wsp. tarcia. Jeśli burmistrz przedstawi atest innych płytek to niezwłocznie należy zlecić np. na politechnice badanie parametrów tych płytek. Myślę ze tą sprawą zainteresuje się prokurator, szczególnie w sytuacji powtarzających sie wypadków i oskarżania właścicieli budynków że nie odśnieżają chodnika(deptaku) Radni obecnej kadencji słabo sie ta sprawą zinteresowali ! 08:11, 12.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LoraLora

3 0

Najbrzydszy deptak w dziejach Kartuz.......a było tak pięknie 10:30, 12.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NnnNnn

1 0

Ta , odszkodowanie śmiechu warte gmina ma jakąś tanią firemke , która Ci napisze cytuję wypadek losowy . A mój tata jest po dwóch zabiegach biodra , zapomniałam dodać , że zapomniał zarobić sobie selfe jak się przewrócił ?. 11:08, 12.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Przepraszam, to nie Przepraszam, to nie

3 0

Ciekawe, że burmistrz nie wywiesił tablicy informacyjnej, tak jak to zrobił na drodze obok kwiaciarni, tam przepraszał, że nie może dokończyć inwestycji bo to wina właścicieli kwiaciarni.
Tu mógłby równiez powiesić tablice, z przeprosinami, że jest slisko, bo zarządcy budynków nie dbają o należyty stan chodnika. 13:12, 12.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kjhgkjhg

1 2

Jest zima jest slisko i jest szukanie haka na burmistrza taka jest prawda skoro te plytki maja atest powinny spełniać swoje normy jesli nie spełniają trzeba szukac rozwiazania tez tam chodzę i uwazam bo jest zima obojetnie co teraz sie bedzie biadolic nie jest to pora na takie prace poprawkowe a wogole ta sprawa jest tak naglosniona że wszyscy wiedzą że jest slisko jak by za każdą sprawe wyrzucac burmistrza zabraklo by kandydatów a przewaznie komentatorzy to przeciwnicy burmistrza począwszy od rady gminy żal 16:32, 15.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@

0 0

To napisałem ja ,urzędnik gminny. 17:47, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AQQAQQ

1 0

Do pana Borzestowskiego..... a kto dał burmistrzowi pieniądze w budżecie na ten deptak? Zgłasza pan gdzie się da ? a do komisji rewizyjnej pan zgłosił?! A prokuraturę pan zawiadomił?!!! Zgłaszam gdzie da........pan sobie kpi gdzie się da!!!!!!!!!!!!!!!!! 15:11, 23.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%