Zamknij

Starosta kartuski: Pracownik prosektorium zostanie zwolniony

20:23, 06.05.2009 Aktualizacja: 21:53, 06.05.2009
Skomentuj

Henryk P., pracownik kartuskiego prosektorium straci pracę - zapowiedziała Janina Kwiecień, starosta kartuski w wypowiedzi dla TVN24. Dziennikarze stacji ujawnili, że pracownik prosektorium prowadzi jednocześnie zakład pogrzebowy, którego usługi poleca osobom odbierającym ciała swoich zmarłych bliskich.

Wczoraj pisaliśmy, że dziennikarze "TVN24":http://www.tvn24.pl/ ujawnili poważne nieprawidłowości w kartuskim prosektorium. Kobiecie, która przyszła do prosektorium, jego pracownik, Henryk P. polecał usługi swojego zakładu pogrzebowego.

Rozmowa z klientką została nagrana ukrytą kamerą. Henryk P. poproszony później o komentarz do tej sprawy, nie chciał wyjaśnić dziennikarzom swojego zachowania.

O trwającym przy kartuskim szpitalu procederze od dziennikarzy "TVN24":http://www.tvn24.pl/ dowiedział się Karol Góralski, prezes Powiatowego Centrum Zdrowia. Na nagraniu rozpoznał Henryka P. i stwierdził, że mężczyzna rzeczywiście zatrudniony jest w spółce.

- Ewidentnie doszło do złamania prawa - powiedział Karol Góralski. - Zamierzam zabronić pracownikowi wykonywania tego rodzaju czynności.

Bardzo zdecydowanie zareagowała Janina Kwiecień, starosta kartuski.

- Jeżeli ten pan jest zatrudniony w szpitalu, to będzie zwolniony natychmiast. Sprawdzę to - zapowiedziała Janina Kwiecień w rozmowie z dziennikarzami TVN24.

Materiał z interwencji TVN24 w kartuskim szpitalu można było zobaczyć w programie "Prosto z Polski". Film dostępny jest także "tutaj":http://www.tvn24.pl/2224670,0,0,1,1,firma-pogrzebowa-w-szpitalu,wideo.html

(Wojciech Drewka)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(121)

Henryka AntczakHenryka Antczak

0 0

Jak długo ten pan był pracownikiem szpitala i jak długo prowadził swój
interes.
...czy to jest możliwe , aby tylko dziennikarze posiadali wiedzę w tej sprawie, bądż co bądż ludzie z zewnątrz.

20:32, 06.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kodeks pracykodeks pracy

0 0

Od kiedy starosta zwalnia ludzi w szpitalu? To jawna dyktatura. Ten pan ma chyba swojego szefa? Ona działa jak kiedyś Gołuński. Zwalnia i zatrudnia na telefon... Brak słów.

20:43, 06.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kpinakpina

0 0

to niech starościna zwolni wszystkich lekarzy co mają swoje gabinety prywatne... też odsyłają do siebie albo swoich znajomych np. Ordynator oddziału g....-p.... na to Staroscina nie reaguje czas panią Kwiecień wysłać na emeryturę jeżeli zwalnia się pracownika za danie wizytówki nikogo nie nakłaniał !!!!

20:59, 06.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czytelnikczytelnik

0 0

28-go kwietnia Rada Powiatu Kartuskiego przyjęła na swojej Sesji -owacyjnie sprawozdanie z działalności szpitala przedstawione przez prezesa spółki PCZ /Szpital/ w Kartuzach p. Karola Góralskiego.

21:08, 06.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EwelinaEwelina

0 0

Czegóż wy chcecie więcej od tego Szpitala ? Jako spółka PCZ za pierwsze trzy miesiące tego roku wypracował 300.000, 00 zł zysku! Zysk ma sie zwiększyć jak zatrudnią tam jeszcze słabszych lekarzy i wykonają mniej badań i zabiegów.A można też wcześniej, przed ropoznaniem choroby - pacjenta zwolnić do domu. Tak też jest taniej .

21:15, 06.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RomanRoman

0 0

Jak Pan Góralski miał wiedzieć co się dzieje w prosektorium ?
Przecież widok z jego okna wychodzi nie w tą stronę.
Bądźcie bardziej tolerancyjni dla Pana Prezesa.

21:19, 06.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do kodeks pracydo kodeks pracy

0 0

Jeżeli nie wiesz to szpital jest spółką z 100% własnością powiatu zgromadzenie walne wspólników to Zarząd Powiatu czyli Starosta Ropel Pek i jeszcze jeden nazwiska nie pamiętam czyli ma prawo zwolnić pracownika. A co do zwolnienia są różne formy dyscyplinarka, porozumienie stron itd.

21:22, 06.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OglądaczOglądacz

0 0

Starościna podskoczyła z krzesła jak oparzona, tylko uciec nie miała gdzie.

21:34, 06.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Oglądacza..do Oglądacza..

0 0

Taaa myślała że to taniec z gwiazdami..

21:51, 06.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KARTUZYKARTUZY

0 0

Ludzie wy jesteście chyba porąbani.TVN to dno.Ja też dostałem wizytówke z postoju TAXI.Henio jesteśmy z tobą.

00:49, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StarostaStarosta

1 0

Starosta nie ma nic do gdaania w sprawie zwolnienia pracownika ponieważ prcodawcą jest szpital. Naciski z jej strony w sprawie zwolnienia będą naruszeniem prawa. Niech się zajmie ważniejszymi sprawami, takim jak drogi..

04:11, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KARTUZYKARTUZY

0 0

Stencel ile dostałeś od TVN-u????

05:00, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pogrążeni w smutku kPogrążeni w smutku k

0 0

Przecież Henio ma swój Zakład Pogrzebowy i nie rozumiem dlaczego tak się burzycie że straci pracę.Jak był tam zatrudniony na pół etatu to ile miesięcznie mógł tam zarabiać 500zł???Dla niego to kropla w morzu

05:31, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kartuzykartuzy

0 0

jak to stecel zrobil to dobrze niech jest konkurencja a nie oferowanie na terenie szpitala zakladów

05:44, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LusiaLusia

0 0

Pan Henryk Pioch nie podlega pani Janinie K. Swoją działalność prowadzi dobrze z dużym wyczuciem i szacunkiem dla rodzin zmarłych osób i w cenach przystępniejszych od konkurentów. Podniesienie sprawności leczenia w Szpitalu mogłoby rozwiązać problem istnienia Zakładów Pogrzebowych.
Nie odwracajcie uwagi od fatalnych poczynań spółki PCZ pod dyrekcją pana Karola Góralskiego.

05:50, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obnażyciel prawdyObnażyciel prawdy

0 0

Dziwi mnie obłuda pana mającego zakład pogrzebowy. Nie dość, że ma olbrzymie dochody z tytułu prowadzenia zakładu to jeszcze wyciąga kasę ze szpitala, który opłaca za niego ZUS. Każda osoba prowadząca działalność by tak chciała.

05:54, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

fraje**yfraje**y

0 0

obłudne to sa niektore komentarze... nic pozatym

06:03, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Obnażyciel prawdydo Obnażyciel prawdy

0 0

popieram.To cwaniactwo interes i nic pozatym.Ponoć teść p.P jest też zatrudniony w szpitalu ta pół etatu i też prowadzi zakład pogrzebowy

06:06, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dwie uwagidwie uwagi

0 0

1.Zgodnie z prawem do zwalniania pracowników w szpitalu jest jego dyrektor-prezes, a nie Starosta, ona może wnioskować, ale podpis pod ew. kopem składa kto inny. Szkoły podstawowe podlegają gminie, ale M.Lehman nie może tam zatrudniać, ani zwalniać pracowników. Tak rzeczywiście robił Gołuński, no ale prawo on na kolanie tworzył.
2.Janina Kwiecień to Starosta! Starościna to taka ważna babka na dożynkach..., szczególik, ale jednak. Pani Janka ani na pierwsza fuchę, ani na druga się nie nadaje. To inna sprawa.

06:08, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......................

0 0

a mnie sie wydaje ze w calym tym wydarzeniu chodzi wlasnie o pana tescia a nie o pana P. takie jest moje zdanie,tyle ze pan P. został wziely na ostrza,podobno to tesc dzierzawi od szpitala pomieszczenia itd itp

06:18, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GrażynaGrażyna

0 0

To dlaczego my w szkołach mamy obcinane premie kiedy o tym decyduje dyrektor szkoły,a dyrektor mówi że to jest zależne od Pani Burmistrz

06:18, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

komentatorkomentator

0 0

We wszystkich komentarzach do materiału TVN brakuje jednej ważnej sprawy. Nie od dzisiaj istnieją przepisy prawne zabraniające prowadzenia zakładów pogrzebowych na terenie szpitali. Juz kilka dobrych lat. Uważam że sprawy nie dopilnowało starostwo w czasach kiedy władcą szpitala był dr Matkowski. Starostwo jako organ założycielski musi sprawować nadzór nad tym co dzieje się w powołanej przez siebie jednostce. A widać że tego brak. Nie jest problemem to, że ta sama osoba pracuje w prosektorium i prowadzi zakład pogrzebowy. Problem stanowi lokalizacja. Szpital nie może dzierżawić pomieszczeń na taką działalność. A pani Starosta to totalna ignorantka jeśli chodzi o prawo. Chyba wczoraj przed kamerą się zagalopowała. Nie wypada na takim stanowisku. Złota Malina za wczorajszy występ. Czas przejśc na zasłużona emeryturę.

06:19, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarylkaMarylka

0 0

Gołuński nikogo nie zwolnił,to teraz za tą kadencję nabardziej kompetentni pracownicy odeszli z urzędu gminy,co z tego wynika że najlepiej rządzic ludźmi mało doświadczonymi i niekompentnymi

06:22, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@komentator@komentator

0 0

Zgadzam się z Panem. A co teraz z tą radą powiatową?
Bierny obserwator

06:29, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JANJAN

0 0

W info Kartuzy piszą,że dnia 5.04.2009 do szpitala zglosiła sie kobieta z bólem klatki piersiowej lekarz i z ciśnieniem 180/120 i wysłał kobietę do domu,ból nasilał się ale rodzina zawiozła kobietę do szpitala do Kościerzyny tam podjęto natychmiastowe leczenie.Lekarz oświadczył,że po 1 godzinie kobieta by była zmarła.
PYTAM SIĘ CZY TO JEST SZPITAL CZY KOSTNICA.

06:38, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ewaewa

0 0

własnie to czytalam,ciekawe co maja na swoje usprawiedliwienie,zapewno brak personelu lub ze zrobili wszytsko co w ich mocy a pacjentka czula sie dobrze i nie musiala byc hospitalizowana
teraz jak cos bedzie zsie dzialo z czlowiekiem to tylko do koscierzyny
a szpital prywatyzuje sie i chyba powinno zalezec mu na pacjentach

06:42, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czytelnikczytelnik

0 0

a może kolesiostwo i obrońcy, wyjaśnią przekręty i upadłość DER-u, funkcję likwidatora szpitala i obecnie prezesurę. Jak to jest możliwe żeby likwidator " firmy " został jej prezesem nie wiedzącym co się działo poprzednio ? bo udaje że nic niewie. Czy trzeba czekać na kolejne afery / być może wykaże to zapowiedziana kontrola /. Czas na odejście właśnie nastał, równiaż i góralki. Panowie Radni nie bać się, do roboty. To wy nas reprezentujecie. Ja nie chcę się wstydzić w naszym kraju że jestem z Kartuz, niechlubnie przedstawianym w mediach na sałą Polskę. Oni napewno sami nie odejdą

06:48, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Pana redaktora DRdo Pana redaktora DR

0 0

Panie redaktorze Drewka proszę informować internautów o tym czy słowa Pani Kwiecień przeszły w czyn

06:49, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kkskks

0 0

Szpital w Kartuzach jest spółką liczy tylko dochody dla siebie,a o ludzi nic nie dba.Widzimy jakie sukcesy ma szpital w Kościerzynie,bo ten szpital nie jest spółką.
Niedługo wybory naprawdę,ludzie niech się zastanowią na kogo głosować,bo w tej chwili widzimy jak rzadzi PO.

06:50, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tak panie redaktorzetak panie redaktorze

0 0

prosze informowac- w pierwszej kolejnosci jakże żądną wiadomości konkurencję!!!

06:55, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zarządzanie na miareZarządzanie na miare

0 0

Jest to przykład w jaki sposób nie powinno się zarządzać zakładem, niestety w Polsce to norma, że do tak odpowiedzialnego zajęcia dopiera się ludzi z "przypadku" Zapewnienia Pani Starosty, że szpital sie rozwine w tym momecie jak dla mnie sa bezpodstawne, wręcz powiedziałbym że się uwstecznia, te wszystkie afery, niezgodności jakie w ostatnim czasie zostały ujawnione ewidentnie świadcza o brakach w zarządzaniu kartuskim szpitalem. Tłumaczenie Prezesa iż zarządza 450 osobową kadra są śmieszne, ponieważ są zakłady wtym szpitale z jeszcze wieksza obsada i jakoś nie słychać aby mieli problemy z pracownikami. Starostwo chce aby szpital byl nowoczesny, zmniejszal dlugi a wypracowywal zyski, jest to sluszne zalozenie ale nie moze sie to odbywac kosztem pacjenta. Niestety obecne przeksztalcenia powoduja jedynie coraz to bardziej uwidocznioną utrate zaufania spoleczenstwa do szpitala. Panie Górski chyba nie tak Pana uczono w szkole na lekcjach marketingu, dbać o pozytywny wizerunek firmy?

06:59, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Małgorzata A. WinterMałgorzata A. Winter

0 0

Czy to są te proceduralne nielegalności, które są legalne? Maszynka do robienia pieniędzy? Na zgonach?

07:01, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Marylkido Marylki

0 0

Goły nikogo nie zwolnił? Kobieto kpisz czy o drogę pytasz? A np. obecną burmistrz? A wielu innych.

07:11, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SanksSanks

0 0

Maszynke to ty masz Winterowa ale chyba do Mięsa !!! I co Z tego ze Henio Prace Straci!!! Płakac nie bedzie!!! Skoro babka sie pytała czy jest zakład pogrzebowy w poblizy to powiedziła Prawde!!!! Jest Jego i Jego Teścia !!! Też Panika Wielka Afera!!! A Góralski to wie i dobrze !! Sam powiedział ze tak niedawno matka mu zmarła Ciekawe kto ją Chował!!! Pozdrawiam Zakład Pogrzebowy !!!! To tak samo jak z pomoca Masz Wypadek Kolizje a Policja sama dzwoni po Pomoc drogową z Grzybna! Choc jest ich wiecej !!!!

07:12, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do sanksdo sanks

0 0

i jesli chodzi o pomoc drogowa to nikt sie nie przyczepi bo jeżdzą pewnie za darmo do tych wypadkow !! ;)

07:20, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniec 2mieszkaniec 2

0 0

Myślę że nie ma co informować, bo kwiecień już miną i czas góralki też. Niech da nam spokój i wraca na swoje hale.

07:28, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do SanksaDo Sanksa

0 0

A ty Skunksie masz przemielony mózg, więc się mnie nie czepiaj i bardzo uważaj na czerwone samochody. Masz hopla na mój temat.

MAW-W

07:33, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

grzybnogrzybno

0 0

Grzybno i policja to kolejny temat dla TVN panie Wojtku, nadaj Pan im bo warto i niczym się nie rożni od tego w szpitalu

07:34, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MichałMichał

0 0

W roku 2008 wszystkim pracownikom szkół w gminie Kartuzy zabrano premi 10 % poza SP Nr 5, ktora miała własna księgowość i tam nic do gadania nie miala p.burmistrz a prawo mówi, że dyrektor przydziela pensje i premię. W tym roku zlikwidowano księgowoś w SPNr 5 i już po premi 20%.

07:35, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SanksSanks

0 0

Hopla Hopla Mam bo Twoje wypowiedzi sa bezczelne!!! Tak Pomoc Drogowa za darmo nieraz sie nie ma wybory Bo Juz laweta przyjechałą a chciałes dzwonic po własna pomoc??

07:40, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

? belka w oku? belka w oku

0 0

kwiecień - plecień udaje sprawiedliwą , a sama z bandą kolesi bezapelacyjnie jest brzkonkurencyjna.

07:40, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PiotrPiotr

0 0

Właśnie-piszcie co ma być za kolejny temat poruszony ,może przez express dojdziemy do normalnego życia bez przekrętów

07:40, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

................................

0 0

P.Małgorzata zawsze pisze sensownie na każdy temat,także się od niej odwalcie

07:44, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do piotrdo piotr

0 0

przez express dojdziesz do zycia bez przekretow pod warunkiem ze pan redaktor D. nie bedzie sie niczym zajmował bo w przeciwnym razie nigdy prawdy sie nie dowiesz!

07:46, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......................

0 0

A Co pijecie razem co jej bronisz oj oj

07:49, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wojciech DrewkaWojciech Drewka

0 0

"do piotr" sugeruje pan, że piszemy nieprawdę? Mam nadzieję, że potrafi pan to udowodnić.

08:02, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do szkulnychdo szkulnych

0 0

Bozia wam rozumu mało dala, a władza kasy zawsze mało daje. Zawsze możecie zakład pogrzebowy otworzyć i po problemie. Burmistrz nie ma nic do gadania w szkołach. Nic. Ona tylko wspólnie z Rada Miejską zaklepuje dla was budżet. I tyle kasy ile wam dadzą tyle macie. A czy sprzątaczka będzie kuzynka dyrektora, czy kochanka radnego to już nie jest i nie powinno być problemem burmistrza. Gołuński nawet w to wchodził. Przypominam to tym, co sklerozę maja. Tu Mirka bynajmniej jest ok.

08:05, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HankaHanka

0 0

Obecna P.Burmistrz sama odeszła z Gminy by stać się płatnym członkiem zarządu na etaciku z lepszą płacą niż w UG do spraw naszego szpitala,uzdrawiała go i widać teraz efekty tej pracy?

08:14, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EwciaEwcia

0 0

Co za bzdury klepiecie nie mamy premii teraz za obecną panią burmistrz,za poprzednika mieliśmy wszystko co się nam należalo i dyrektor miał coś do gadania a obecnie kto rządzi w szkołach,to pozostawiam do .....?

08:20, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Małgorzata A. WinterMałgorzata A. Winter

0 0

Nie mogę się doczekać opublikowania oświadczeń majątkowych naszych gwiazd. Ciekawe ile zarobili w zeszłym roku nasze super nowe: radni ze szpitala, likwidator, prezes itp. za swoją "fachową robotę"

08:25, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A'proposA'propos

0 0

Kartuski Szpital czyli spółka PCZ pod wodzą specjalisty drobiarskiego - rządzi sie innymi prawami niż wszystkie pozostałe szpitale w tym kraju. Tutaj najważniejsze jest wykazanie sie zyskiem - od tego zależy wzrost wynagrodzeń personelu - tak stwierdził Pan Prezes na konferencji prasowej w swojej Spółce.
Tak trzymać Panie Prezesie - niedługo jak już zabraknie pacjentów, tą spółkę można przerobić na kolejny zakład uboju drobiu a Zakład Pogrzebowy byłby dobrym zakładem zbytu...

08:25, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

niunianiunia

0 0

nic się nie zmieni dopóki pani starota rządzi

08:37, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

goscgosc

0 0

Nie chcę bronić prezesa ale jest on od tego aby szpital nie przynosił strat. Niestety taka jest jego rola. A co do pracy sam jestem zatrudniony w dwóch firmach i ta w której byłem na początku nie wie o tej drugiej. A jeszcze jak zdrowie pozwoli otworzę działalność gospodarczą i też się nie będę tym chwalił. Więc dyrektor nic nie wie i się nie dowie no chyba że zacznie mnie śledzić. ale wtedy będzie można wystąpić na drogę sądową. Czas wolny należy do mnie. Nie jestem lekarzem ani nie pracuję w służbach mundurowych. Prywatne firmy. To tyle. Pozdrawiam normalnie myślących!!

09:12, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

normalnoscnormalnosc

0 0

a co w tym zlego ze kolo szpitala jest zaklad pogrzebowy. jak zmarl moj dziadek to bardzo sie ucieszylem ze nie musze ganiac po miescie i szukac zakladu pogrzebowego tylko ze wszystko na miejscu....pomyslcie :czy ktos was zmuszal do tego aby korzystac z uslug tego zakladu ? wlasciciel jest obrotnym czlowiekiem a takich podobno potrzeba w czasach "liberalnych rzadow"...

09:31, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sknerasknera

0 0

JA TO BYM OSZCZĘDZAŁ NA WSZYSTKIM. OD 18-TEJ ZERO WŁĄCZANIA ŚWIATŁA, KORZYSTANIA Z WODY, APARATÓW, JEDYNIE SKRAJNE PRZYPADKI MOGŁYBY KORZYSTAJĄC Z LATARKI, DO KTÓREJ BATERIE SZCZEGÓŁOWO ROZLICZAŁBY ORDYNATOR POD GROŹBĄ KARY Z WYWALENIEM WŁĄCZNIE. I TAK DO 8-MEJ RANO. KAŻDY CHORY MIAŁBY OBOWIĄZEK PRZYCHODZIĆ Z WŁASNĄ POŚCIELĄ, PAPIEREM DO D, PROSZKIEM DO PRANIA, MOPEM, PŁYNAMI DO CZYSZCZENIA, ODKURZACZEM NA AKU (TEŻ WŁASNYM) I ŻARCIEM NA KAŻDY DZIEŃ POBYTU, Z TYMŻE POWIĘKSZONYM O 20 % NA RZECZ GŁODNEGO PERSONELU I PRACOWNIKÓW STAROSTWA. TABLETKI, OPATRUNKI, ZASTRZYKI TO OCZYWIŚCIE TAKŻE PROBLEM PACJENTA.
OSZCZĘDNOŚCI MUROWANE PO TYGODNIU. WSZELKIE ZGODNY ZLECAĆ WIADOMO KOMU, A 25 % Z TEGO NA FIRMĘ PREZESA.

09:37, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sknerasknera

0 0

NA KOŃCU MIAŁO BYĆ ZGONY. JAKI JA NIEOSZCZĘDNY JESTEM. KLAWIATURA SIĘ PSUJE.

09:39, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bierny obserwatorBierny obserwator

0 0

Zrozumiałem, jak z publiczego szpitala robi się szpital dochodowy na koszt pobliskich lecznic. A co by się stało, gdyby szpital w Kościerzynie odmówił leczenia kartuskim pacjentom? Byłby nas mniej- jak myślę. Chcąc intergować Kaszubów nasza Rada Powiatowa dezintegruje opiekę medycznę na Kaszubach. Jest powiedzenie, że " to najlepsze chcęci doprowadzą często do największych katastrof".

09:41, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Małgorzata A. WinterMałgorzata A. Winter

0 0

Należy sprostować. Osoba, która tuż przede mną wpisała się używając mojego nazwiska podszywa się pod moje wypowiedzi. Otóż nie interesują mnie czyjeś oświadczenia i "ile zarobili za swoją fachową robotę", chociaż jak zostaną opublikowane to chętnie przeczytam.

Interesuje mnie tylko jedno, aby szpital funkcjonował i leczył pacjentów bo takie jest jego przeznaczenie i zadanie. Obowiązkiem szpitala jest służyć lokalnemu społeczeństwu i kropka.

Pan Skunks aż się grzeje z wrednej głupoty i pozwala sobie na żarty poniżej ludzkiej godności. Robi to zawodowo i jako jednostka chce zaistnieć. Błysnąć swoim czarem. Niestety zapomina się w swojej nienawiści do logicznego rozumowania.

09:54, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Małgorzata A. WinterMałgorzata A. Winter

0 0

Przepraszam, powyższy wpis nie należy także do mnie. Wredoty nie ludzie.

09:59, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do SkunksaDo Skunksa

0 0

No i fajnie, idioto, pisz tak dalej, reporterze żałosny, bardziej grafoman gryzionego pióra niż erudyta lokalny. Uważąj, żebyś nie zatracił własnej osobowości podszywając się pod moją. Siedzisz i śledzisz z Urzędu, poczem siejesz zadymę. Taki mały ubek z piórem w ..... Ciesz się swoim dowcipem, wesoły jesteś jak pijany zając w kapuście.

MAW-W

10:28, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Małgorzata A. WinterMałgorzata A. Winter

0 0

juz sama nie wiem jaki wpis jest mój...

10:29, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do SkunksaDo Skunksa

0 0

Ciesz się, że ty wiesz, twój wpis czuć po zapachu.

MAW-W

10:31, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Na list gończy interNa list gończy inter

0 0

dobre zdjęcie na początku strony starusty kwiecień.

10:42, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do: gościado: gościa

0 0

Gościu, proszę przeanalizuj dobre rozwiązania proponowane przez SKNERĘ.
Dodam tylko jeszcze jedno, żeby wymagane badania i zabiegi szpitalni kamikadze równiez robili sobie sami lub nawzajem.
I wtedy dopiero jest w pełni wykonany zysk - bo i kadrę szpitalną można wysłać tam ...gdzie już nikomu nie zaszkodzą swoim i powiatowym oszczędzaniem.
- dodaję: śnił mi się dzisiaj Szpital przechodni w Kartuzach, taka sobie spółka PCZ, gdzie pacjenci wchodzili do pustych korytarzy a na ich końcu był jakiś Zakład Pogrzebowy dla tych którzy jeszcze byli w stanie do niego dotrzeć i tam obok nazwy zakładu był napis "META".

11:49, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gggggg

0 0

A moze pani staroscina się zabierze i zacznie zwalniac ludzi z gminy co biorą łapówki a jest w gminie ich mnustwo!!!za tych nie ma co się brac bo pewnie p.staroscina sobie mysli ja do nich przeciez tez nalezę!!!!!!!!!!!

12:34, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

z  Wybickiego !z Wybickiego !

0 0

Wy się czepiacie szpitala i Kwietniowej.

Ja uważam , że tA WOJNA wywołana jest przez konkurencję.


Niedawno byłem na pogrzebie, który obsługiwała Firma STENCEL. Szlag mnie trafil , że mają tupet rozdawania w czasie pogrzebu swoich wizytówek.... żadnego poczucia taktu - tylko biznes !!!!

Mało tego na Wybickiego Kaplica Kościelna zmieniła Właściciela !?!

Uważam, że ściągając TVN 24 ktoś do końca nie przemyślał działań........ ze szkodą dla całego Miasta.......

A co do Starosty i Radnych ... co do decyzji zamknięcia kaplicy przy prosektorium .... nie zrobiono tego z uwagi na społeczeństwo kartuskie i tradycje odmawiania różańców..... ( przyslowie ....ZRÓB KOMUŚ DOBRZE......

12:39, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BolaBola

0 0

A dlaczego włodarze naszego miasta nie oszczędzają na swoich pensjach tylko ten biedny naród nie dostanie premii?

13:12, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dupa dupadupa dupa

0 0

znow zostal usuniety komentarz na temat zakladu pana S. załosne,ludzie nie mogą się dowiedzieć prawdy o zakłądzie obłudnika który nie szanuje zmarłych ,a o zakłądzie pana P. Tak ,dziwne

13:18, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wojciech DrewkaWojciech Drewka

0 0

Do "d...a" - to, że obraża pan naszą redakcję sugerując, że piszemy nieprawdę,jesteśmy w stanie przemilczeć,chociaż liczę, że ma pan jakieś dowody na poparcie swoich tez, natomiast nie widzę żadnego powodu dla którego miałoby się tutaj pomawiać osobę niezwiązaną z tematem. A więc co do usuwania komentarzy powtarzam:
1. Redakcja zastrzegła sobie taką możliwość
2. Usuwane są komentarze obraźliwe lub takie, które w jakikolwiek sposób próbują dyskredytować inną firmę, której temat nie dotyczy. We wcześniejszym jak i powyższym tekście nie zostało podane nazwisko właściciela firmy związanej ze sprawą, ani też nazwa jego zakładu, więc tym bardziej nie ma żadnego uzasadnienia, dla którego w komentarzach miałoby się pojawiać nazwisko właściciela firmy nie związanej z tematem reportażu TVN24.

13:39, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

smiechu wartesmiechu warte

0 0

wszystko jest zwiazane z tematem jak na moj gust bo i jeden i drugi zaklad obsluguje rodziny osob zmarlych , proponuje wiec otworzyc osobny watek "zaklady pogrzebowe" w ktorym wszyscy ktorzy z nich korzystaja beda mogli wypowiedziec sie na temat obslugi , tego co ich boli to im sie podoba itp. Niech pan nie bedzie stronniczy ;)

13:48, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

goscgosc

0 0

Napisałem tylko czego się oczekuje od prezesa spółki. Tylko i aż tyle. Można jeszcze wykupić usługi medyczne w prywatnych przychodniach lub szpitalach. cały koszt można odpisać od przychodu. Skończył się naszczęście komunizm, a w związku z tym fakt że wszystko mam się należy. Jak się nie podoba to jeździć do Kościerzyny!! Tam szpital jest fimansowany z budżetu Państwa więc kasa zawsze tam będzie. Ale faktem jest, że niepokojące są przypadki, które ostatnio się u nas dzieją. Lekarz odpowiedzialny za to ma zostać zwolniony.

14:08, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IZAIZA

0 0

KTOŚ CHCE SOBIE ZROBIĆ MIEJSCE NA RYNKU DLATEGO WYWLEKA JAKIEŚ CUDA- BIZNES TO BIZNES CZY W ZAKŁADZIE POGRZEBOWYM CZY W STOLARNI ITP. HENRYK P. NIE MORDOWAŁ NIKOGO, TYLKO POLECAŁ SWOJE USŁUGI- TEŻ MI SENSACJA!!!!!!!!! KONKURENCJA DZIAŁA PO CHAMSKU I TYLE. A POZA TYM PRZYKRO MI JEST PATRZEĆ JAK KARTUZY SRAJĄ ZA PRZEPROSZENIEM DO SWOJEGO GNIAZDA. TAKIE RZECZY DZIEJĄ SIĘ WSZĘDZIE A TYLKO U NAS SIĘ ROBI Z TEGO AFERY. OD RAZU WOŁAJĄ WĘSZĄCYCH FRAJERÓW Z KAMERAMI, KTÓRZY NA TYM TRZEPIĄ BIZNES.

14:48, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HankaHanka

0 0

To nie wina lekarzy tylko zarządzających

15:12, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

flisuflisu

0 0

ludzie wejście się walnijcie w łeb jakę interesy po prostu dał pani wizytówkę a wy tu wielkie hallo przecież to nie przestępstwo tylko TVN nie ma co robić to się przyczepili szpitala i wszystkiego co z nim związane

15:35, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do WojtusiaDo Wojtusia

0 0

Śmieszny Pan jest! Żałuję że nie zrobiłem zrzutu ekranu to bym panu przesłał jak pan umieścił foto. Henia bez jego zgody od raptem wczoraj zamazał pan zdjęcie !!!!!!!!!!!

16:38, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PorażkaPorażka

0 0

Odkąd pamiętam w tym miejscu w Kartuzach istniał zakład pogrzebowy i jakoś do wcześniej nikomu to nie przeszkadzało. To jest zwykła nagonka na szpital i zwyczajne szukanie sensacji. Komuś nie odpowiadają obecne układy w szpitalu, albo jest niezadowolony z przekształcenia, bo poszło mu po kieszeni, więc sprzedaje takie informacje to mediów. To jest paranoja. TVN24 ma dobrego informatora w szpitalu i szkoda tylko że stajemy się sławni na całą Polskę ze względu na złej jakości usługi medyczne. Kartuski szpital to rzeczywiście mordownia i wolałabym umrzeć w drodze do jakiegoś innego szpitala niż umrzeć na poczekalni w Kartuzach. Ale ostatnie wiadomości należy traktować z przymrużeniem oka, szukanie sensacji to chleb powszedni dziennikarzy, więc właściciel zakładu stał się chwilową ofiarą. Za tydzien będziemy żyć nową aferą...

17:07, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

!!!  MODENIK  !!!!!! MODENIK !!!

0 0

Wy mówicie o przekręcie? To pytam się czy Henio przyczynił się do strat szpitala jako jednostki budżetowej?
Chyba nie.
Czy przyczynił się do kożyści majątkowej ?
Nie ponieważ kobieta miała prawo wyboru.
To podam wam przykład:
Kobieta łamie sobie rękę. Trafia do szpitala gdzie lekarz składa jej rękę z łaską i na odwal się z naruszeniem nerwów . Po zdjęciu gipsu kobieta idzie z zażaleniem z powrotem do szpitala. Ten sam lekarz wysyła ją do szpitala kolejowego na operację gdzie ją również wykonuje.
Niby wszystko ok. Jednak gdzie idą pieniądze z NFZ za zabiegi . Do kartuz ok.170 zł za składanie i gips a ok 4tys do Gdańska za operację . I to nie jest przewał. Nie dość że kasa ucieka to lekarz kopie szpital.

17:14, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bierny obsewatorBierny obsewator

0 0

Do MODENIK'a. Bardzo cielawe , co Pan pisze!

19:01, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do Porażki i im podoDo Porażki i im podo

0 0

Stuknij się w głowę człowieku a usłyszysz echo. Reszta tobie podobnych, też będzie słyszała jak to echo roznosi się w dal.

Kombinatorzy, krętacze - to wam odpowiada. Popieracie niezdrowe układziki? Podoba wam się nieuczciwość, kręcenie lodów. Dowcipaski sobie robicie i wam w to graj. Zaplute i szemrane konszachciki lubicie? Gratulacje wam składam, wam głęboko wierzącym i praktykującym rzymsko-katolikom, za których się uważacie.

19:15, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Do Porażki i im pdo Do Porażki i im p

0 0

Z WZAJENOŚCIĄ!!! Jakbyś dbał o interes to byś nie musiał biegać do TVN-u nieuczciwa konkurencja Panie S. ale ludzie znają i odpłacą kij zawsze ma dwa końce czekaj teraz u siebie na ukrytą kamerkę na kanale!!!!

19:54, 07.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cayakcayak

0 0

CBŚ na pewno już tej zorganizowanej nagonce na szpital przypatruje się, bo należy doprowadzić do paraliżu szpitala, aby za bezcen można by było kupić, bo już jest podmiotem prawa handlowego. Ciekawe mogą okazać powiązania personalne.

05:52, 08.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wykształcony kadrowyWykształcony kadrowy

0 0

Skoro starościna ma taką władzę, że decyduje o zwolnieniu tego Pana co prowadzi w niemoralny sposób zakład pogrzebowy, to pewnie również go zatrudniła tak jak i pozostałą część niekompetentnych osób.

06:27, 08.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do wyksztalcony kadrdo wyksztalcony kadr

0 0

wyksztalcony?? chyba bez studiow ,nic niemoralnego nie bylo zawistne bestie!!!

07:55, 08.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do MAWWDo MAWW

0 0

Oj winterowa to ty jestes jak ten zajaczek!!! Pijaczko ty 1 !!! Urodziłas sie w tej kapuscie!!

08:42, 08.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do SkunksaDo Skunksa

0 0

I znów bredzisz kapturowy pajacu. Kto Ci płaci za ataki na mnie? A może robisz to z głębi swojego patriotycznego serca? Chcesz Polskę zbawić od klęski!

Przeczytaj ze zrozumieniem,jeszcze raz wszystko co pisałeś i piszesz, to może zauważysz, że dzięki ludziom tak myślącym jak ty, Polska zawsze traciła i przegrywała.

08:51, 08.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

????????

0 0

A może poprostu ktoś z konkurencji ma chrapkę na to miejsce co ? I liczy na to że panu P.a raczej R. wypowiedzą dzierżawę aby mógł swój zakład tam otworzyć??

09:40, 08.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do????Do????

0 0

Jesteś głupi jak mało kto.Kto by dał pozwolenie na prowadzenie firmy pogrzebowej w tym miejscu i znowu afera na całą polskę???Pani K... mogłaby się zająć tym prosektorium,może sobie lepiej akurat tam poradzi.Pozdrawiam

10:03, 08.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

????????

0 0

A ile lat ma ten zakład co jak taki mądry jesteś?? Pani K. to nie wiedziała jeszcze gdzie są Kartuzy jak on już funkcjonował. Ale tak już jest w PL. jeden drugiemu solą w oku. Bo on ma a ja nie. poza tym nikt nikogo nie zmusza do usług pana P. każdy ma prawo wyboru jak chcesz to możesz wziąć zakład z Warszawy i nikomu nic do tego.

10:31, 08.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JAAAJAAA

0 0

Jak Starostowa nie wie komu gmina dzierzawi plac pod zakład pogrzebowy kolo szpitala!!! ??? Klamie oj

10:43, 08.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wwwwww

0 0

Faktycznie co za szok co robią pracownicy zakładu pogrz. w kostnicy???

11:01, 08.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do ???????Do ???????

0 0

absolutnie sie zgadzam, z tego co slyszalem to nie pierwsza interwencja konkurencji,a moze i nie ostatnia i zycze Panu P. jak najlepiej bo uslugi przez niego swiadczone sa na najwyzszym poziomie,zas o konkurencji slyszalem juz dosc duzo aby kazdemu odradzac- czytaj KANAŁ

11:14, 08.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxxxx

0 0

co ma piernik do wiatraka czyli nie widzę w tym nic złego że ktoś ma zakład pogrzebowy przy prosektorium i nie ma znaczenia dla mnie kto jest właścicielem,a zawsze mamy wybór co do wyboru firmy pogrzebowej.TO ŻE DAJE SIĘ WIZYÓWKI to nic złego.KTOŚ INNY MA CHRABKĘ NA TO MIEJSCE!

11:28, 08.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do xxxxdo xxxx

0 0

masz rację, też tak sądze, no i też nie widzę nic złego w tym filmiku, poza tym ze tvn zrobil z faceta przestępcę którym nie jest

12:10, 08.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ffffff

0 0

prawo jest prawem

13:35, 08.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OstrygaOstryga

0 0

Jak zwykle, lokalne półgłówki i zaciekli parafianie nie widzą nic złego w kręceniu prywatnych lodów, w szpitalnym prosektorium, przez pracownika szpitala. Nic dziwnego, że szpital jest zwany 'rzeźnią' lub 'umieralnią' gdzie prosektorium służy za prywatny zakład pogrzebowy. Jeżeli pracownik szpitala zatrudniony na pół etatu takie rzeczy robi, to ciekawe jakie rzeczy robią wyżej od niego postawieni pracownicy szpitala, którzy są zatrudnieni na cały etat, albo jeszcze lepiej, na tzw. dochodne i z doskoku.

16:58, 08.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxxxx

0 0

dlaczego tak się czepiacie jeśli chodzi o ścisłość to co z naszymi lekarzami ,którzy pracują na 3 lub więcej etatów i tak jest z więcej zawodami a co za tym idzie w polsce zawsze tak było bo jest winny całej sprawie rząd gdyby dali zarobić to by tego nie było.A TERAZ WAM POWIEM CO WY NA TO W PEWNYM MIASTECZKU NA KASZUBACH ISTNIEJE JEDNA FIRMA POGRZEBOWA I KSIĄDZ NA KAZANIU NAKAZUJE KORZYSTAĆ TYLKO Z MIEJSCOWEJ BO W PRZECIWNYM RAZIE MOGĄWZROSNĄĆ KOSZYU POGRZEBU.

17:56, 08.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do xxxxdo xxxx

0 0

MOŻE COŚ WIĘCEJ NO JAK JUŻ TOPIĆ TO WSZYSTKICH!!! ALE ZNAJĄC TEN PORTAL P. DREWKA ZARAZ USUNIE INFORMACJE BO PEWNIE JAK SIĘ DOMYŚLAM TO ZAKŁAD PANA S. Z MIEJSCOWOŚCI S. A PÓŹNIEJ NAPISZE ŻE KOMENT NIE ZWIĄZANY Z TEMATEM!!!!!!!

20:34, 08.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do ostrygado ostryga

0 0

ten człowiek pracuje w prosektorium a nie w głównym szpitalu zrozum to !!! bo z twojego kom. wynika że on tych ludzi zabija w tym szpitalu żeby zbić później kasę. a czy to jego wina że teść prowadzi zakład pogrz. co on ma k... wziąć rozwód żeby was zadowolić???/

21:33, 08.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

od ostrygaod ostryga

0 0

ty k..., a on z teścia zakładem pogrzebowym ślub brał, czy pracuje w prosektorium co to szpitalne trupy przechowuje, ty k..., co nie rozumiesz ty k...,....

21:45, 08.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nnnnnnnn

0 0

a poza tym niech redaktorzy tvn wstawią całą rozmowę z panem P. a nie tylko urywki skąd możemy wiedzieć że miedzy jednym pytaniem a drugim nie padło kilka innych???????????????????

21:46, 08.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do ostrygado ostryga

0 0

chyba normalne że jak poślubił jedynaczkę to i tak trzymał by pieczę nad zakładem a gdyby nie był współwłaścicielem a pan R. zmarłby za miesiąc to co trzeba zaraz prace na bok ilu jest takich ludzi którzy pracują gdzieś na pół et. i mają swoją firmę zazdrościsz to do roboty. Ja mu niczego nie zazdroszczę więc też nie mam nic do niego chce niech pracuje nawet w 5 firmach jak ma na to czas a poza tym prawda niech tvn ujawni całą rozmowę w końcu skończy się ta kłótnia. bezsensowna jak dla mnie każdy ma swoje zdanie i jego się będzie trzymał . a tak wyjdzie na jaw co pan P. powiedział dokładnie.

21:54, 08.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jjjjjjjj

0 0

bo skąd możemy mieć pewność jakie pytanie padło mdz. jednym wycinkiem a drugim. No napisz skąd masz tę pewnośc????????????

21:56, 08.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kartuzjaninkartuzjanin

0 0

O ile dobrze kojarze to w miejscowości S.są 3 zakłady pogrzebowe w tym jeden pana P.

05:35, 09.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickibic

0 0

Nie rozumiem skąd to wzburzenie. Przecież Zakład Pogrzebowy na terenie szpitala jest już od c'a 25 lat. Od tego okresu jest łamane prawo. Tylko prawo to po kartusku jest inaczej interpretowane.
Tak jak zresztą wiele jest na to przykładów. Skandalem jest tylko udawanie przez zarządzających, że o tym nie wiedzieli. Już dawno w Kartuzach miałoby co robić CBA, nie tylko na tym przykładzie.

09:29, 09.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do kibicado kibica

0 0

Zgadzam się z Twoją opinią.

12:29, 09.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

uuuuuuuu

0 0

witam jestem mieszkancem okol sierakowic i mogę się załozyc ze to całe zamieszanie jest to sprawka p. stencla bo tylko on jest do tego zdolny!z tego co slyszałem to cwaniak i sknera!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14:23, 09.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxxxx

0 0

ludzie skończcie z tymi głupotami i weźcie się do swojej roboty

19:38, 09.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do xxxxdo xxxx

0 0

popieram,same głupoty

20:14, 09.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do xxxxdo xxxx

0 0

co przez to rozumiesz?

09:27, 10.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

os.Wybickiegoos.Wybickiego

0 0

Mysle ze moze by ksiedza z Parafi sw.Wojciecha (os.Wybickiego) tez zwolnic, skoro wydzierzawił kaplice panu S. gdzie przygotowuja zwloki. Kaplica miesci dokładnie pod ołtarzem.
Jest to inwestycja wszystkich mieszkancow tego osiedla i jestem obuzona ze pozwala sie aby ktos zewnatrz prowadzil tu teraz swoja dzialalnosc. to jest skandal!
Panie D. jesli to tez nie jest na temat to prosze o artykuł Zaklady Pogrzebowe, mysle ze ludzie chcieliby i mieli co pisac.

11:57, 10.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxxxx

0 0

to że przez tyle lat im nie przeszkadzało od c'a 25 lat to istnieje!!!!!!!!!
a tvn potrafi tylko źle opisać to co powiedział Pan.P!!!!!!!!

12:30, 10.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

paulapaula

0 0

wszystkie komentarze,ktore przeczytalam swiadcza o prostactwie,braku inteligencji,glupocie mieszkancow Kartuz.Wstyd mi ze mieszkam w takim grajdolku.Czy naprawde brak nam tematow kuturalnych i chwalacych nasze piekne miasto.Internet nasz jest wykorzystywany tylko do wylewania pomyji i brudow na ludzi ktorzy ktorzy duzo czasu i wysilku poswiecaja innym .Ostanio nic innego pozytywnego nie mozna przeczytac tylko same oszczerstwa i pomowienia.A przeciez w szpitalu pracuje tyle ludzi i nie kazdego mozna mierzyc ta sama miara.JA nie chcialabym pracowac w takim zakladzie do ktorego ide i nie wiem czy znajde sie przed redaktorem tvn czy przed prokuratorem.Ludzie opamietajcie sie ,w kazdym zakladzie dzieja sie rozne rzeczy ale tylko szpital jest nacenzurowany.Jestem przekonana ze jest to celowa sprawa pewnych osob,ktorym zalezy na psuciu opinii szpitala.Przeciez mozna to sprawdzic ile paacjentow codziennie przewija sie przez ten szpital i wszyscy sa zalatwie,zalatwieni sa nawet ci ktorzy powinni zglosic sie do przychodni ale oni ida do szpitala,mysle ze to o czyms swiadczy

18:43, 10.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

0 0

To ,że szpital ma złą renomę to zasługa władz i personelu, od lat mwi się o nim "unieralnia", już dawno powinna zająć się tym wszystkim prokuratura. A pan prowadzący zakład pogrzebowy po zwolnieniu ze szpitala będzie miał takie same szanse jak i jego konkurencja. Jak czują się ciężko choży pacjenci ze świadomością, że w szpitalu czekają łapiduchy. Już dawno zabroniono takich praktyk na terenie szpitala i koniec. Prawo obowiązuje wszystkich nawet w Kartuzach.

20:49, 10.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Paulido Pauli

0 0

Nie przesadzaj, że wszystkie komentarze. WIĘKSZOŚĆ komentarzy świadczy o prostactwie, nawet twój prostactwem nieco trąca. Mowa jest o nadużyciach i praktykach w szpitalu, które są haniebnie praktykowane, a o których według ciebie nie należy mówić. Nikt nie atakuje dobrych pracowników szpitala, bo tacy istnieją napewno. Piętnowane są odchyły od normy i tyle. A odchyły są, chyba że wolisz ich nie widzieć.

21:56, 10.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do os.WybickiegoDo os.Wybickiego

0 0

absolutna racja. dlaczego ksiadz dlatego ze jest ksiedzem jest zawsze czcony, z jakiej racji nie kartuzjanin, nie spokrewniony czlowiek z naszym kosciolem korzysta z kaplicy, pomieszczenia przykoscielnego , ktore zostalo wybudowne za pieniadze ludzi nalezacych do tejze parafi?? pytam sie jakim prawem??????????? toć to niesprawiedliwe, kto zapytal nas ,ktorzy wykladali kase na budowe kosciola,kaplicy czy zgadzamy sie na taki stan rzeczy?? nikt , ksiadz bo jest ksiedzem tak zadecydowal i tak jest super!!! tylko korzysci sie licza!!! i pomyslec ze to ksiadz wprowadza zamieszanie do kosciola!!!!!

11:10, 11.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ALEALE

0 0

Kierownikiem Zakładu Pracy Jest Pan Góralski.Pani starosta kolejny raz udowadnia że nie wie co to jest Sp.z o.o. że o Kodeksie nie wspomnę.
Szanowna Pani Janino wstyd mi za naszego wodza!!!!

11:13, 11.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OLAOLA

0 0

Zgoda z przedmówcą w PCZ starostwo może zwolnić tylko Zarząd

11:17, 11.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Olado Ola

0 0

A kto może zwolnić starostwo?

20:14, 11.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

0 0

Wyborcy

08:58, 12.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do ...do ...

0 0

Kiedy są wybory?

10:15, 13.05.2009
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jo.......jo.......

0 0

kocham Was......

14:00, 05.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%