Zamknij

Kczewo. Właściciele działek nie chcą w sąsiedztwie kurzej fermy

11:53, 09.05.2011 Aktualizacja: 12:08, 09.05.2011
Skomentuj

Grupa mieszkańców Kczewa, w gminie Przodkowo szuka sposobu, by nie dopuścić do rozbudowy jednego z gospodarstw o dwa duże kurniki. - Chcemy się tu wybudować i zamieszkać, ale tutaj nie da się żyć, jak powstanie kurza ferma - mówią właściciele działek. Podkreślają, że fermę dzielić będzie od osiedla w Przodkowie zaledwie kilkaset metrów, więc chcą uprzedzić o problemie także mieszkańców miejscowości.

Grupa mieszkańców Kczewa ze zgrozą przyjęła informację o tym, że właściciel jednego z gospodarstw zamierza je rozbudować o dwa kurniki, w których chce hodować po 30 tys. kur. Na gospodarstwie jeden sporych rozmiarów kurnik już działa.

- Chociaż pozornie jest to pewna odległość, to czuć u nas smród zwłaszcza, jak stamtąd wywożą obornik, albo wietrzą kurnik, a sąsiad, który mieszka jeszcze bliżej mówi, że latem to już w ogóle okna nie może otworzyć - opowiada jedna z mieszkanek. - A co dopiero będzie jak powstaną jeszcze dwa wielkie kurniki? To będzie już duża ferma!

Państwo Danuta i Bolesław mają działki w Kczewie. Uzyskali już decyzje o warunkach zabudowy, zamierzają tutaj wybudować dom.

- To jest moja ojcowizna. Podziałkowaliśmy ten teren i chcemy się wybudować. Ale kto tutaj wytrzyma, jak w sąsiedztwie powstanie ferma? - pyta pan Bolesław. - To już nie będzie małe gospodarstwo, z jednym kurnikiem. Tutaj lekko licząc będą mogli hodować około 100 tysięcy kur! Jeżeli ktoś ma trochę wyobrażenia, to wie z czym to się wiąże. W tej okolicy już nikt nie kupi działki, a my nie będziemy mieli życia.

Mieszkańcy podkreślają, że ferma powstanie w odległości zaledwie kilkuset metrów od osiedla w Przodkowie. I rzeczywiście, gospodarstwo z na razie jednym dużym kurnikiem, dzieli od domów znajdujących się już w granicach Przodkowa zaledwie pas pola.

- Przypuszczam, że ci ludzie niczego nie wiedzą, dlatego zależy nam, żeby także dowiedzieli się, co się tutaj szykuje - podkreśla pan Bolesław.

Z protokołu z rozprawy administracyjnej, dotyczącej wydania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych dla rozbudowy gospodarstwa o dwa kurniki, która odbyła się w lutym tego roku wynika, że właściciel deklaruje stworzenie skarpy od strony osiedla, która ma ograniczać emitowane zapachy i hałasy. Dodatkowo w kurnikach mają być zainstalowane m.in. specjalne wentylatory, a obornik wywożony zakrytymi samochodami.

To jednak nie przekonuje właścicieli okolicznych gospodarstw i posesji, którzy ślą pisma do Urzędu Gminy Przodkowo, do wojewody pomorskiego, złożyli też skargi do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gdańsku. Niemal pod każdym pismem widnieje po kilkadziesiąt podpisów osób, które nie zgadzają się na budowę kurników.

Andrzej Wyrzykowski, wójt gminy Przodkowo pytany o tę sprawę podkreśla, że należy zaczekać na zakończenie procedury administracyjnej.

- Trwa procedura związana z wydaniem decyzji środowiskowych dla tej inwestycji, więc musimy poczekać na jej zakończenie - mówi Andrzej Wyrzykowski. - Czekam też na pełne stanowisko komisji stałych Rady Gminy w tej sprawie. Zwróciłem się też o opinię, czy w tej sytuacji nie byłoby zasadnym stworzenie miejscowego planu dla tego terenu, ale o tym muszą zdecydować radni.

Jak wynika z pisma z marca br. roku, wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla rozbudowy gospodarstwa o dwa kurniki i dodatkową infrastrukturę, sprawa ma zostać załatwiona do 16 maja. Mieszkańcy z niepokojem czekają na ten moment.

Dlatego do tematu więc wrócimy tym bardziej, że nie jest to jedyna taka sprawa w powiecie kartuskim. Jak czytamy na "naszemiasto.pl":http://kartuzy.naszemiasto.pl/artykul/892247,mieszkancy-glincza-nie-chca-kurnika,id,t.html?kategoria=675#c454ec1c242b7335,1,3,60, przeciwko budowie kolejnego kurnika na 40 tys. kur protestują mieszkańcy Glincza w gm. Żukowo. W miejscowości istnieją już dwa kurniki. Mieszkańcy Glincza obawiają się, że budowa trzeciego sprawi, że przez cały czas będą odczuwali nieprzyjemne zapachy związane z hodowlą kur.

(Wojciech Drewka)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(127)

DRAGONDRAGON

0 0

BĘDZIE SMRÓD I CHAŁAS OD WENTYLATORÓW.

12:18, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Polska wieśPolska wieś

0 1

Kczewo to jeszcze wieś czy już nie? Gdzie mają te kurniki budować? W lesie? A drób pewnie każdy krzykacz ze smakiem zjada? Jak nie chcecie wiejskich zapachów to się przeprowadźcie do miasta (chociaż z tym to w miastach też różnie).

12:20, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

0 0

toć to wolny kraj - sprzedajcie domy i wynocha do Gdańska mieszkać "gdzie wiosną spaliną oddycham" jak to Muniek śpiewa

12:39, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do xxxdo xxx

0 0

a kto sie ma wynieść ci co smród produkują czy ci co niemogą go wytrzymać (własciciele kurnika musza sie ograniczyć do swojej działki)

12:49, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

michałmichał

0 0

Cytowany pan Bolesław w artykule mówi, że tu jest jego ojcowizna ! A ja mówię że ojcowizny się nie działkuje i nie sprzedaje ! Chce ten pan bez pracy zjadać dorobek swoich ojców. A tak wogóle to gdzie mają się budować kurniki, obory ? Komu się nie podoba to proszę do miasta.

13:01, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kogutkogut

0 0

Powiem wam gdzie mają się budować....co najmniej 5 km od ludzkich osad...taki smród fuj....

13:23, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kamilkamil

0 0

Teraz tu wszyscy narzekacie, a drób każdy potem będzie chciał jeść. Gdzieś przecież trzeba ten drób hodować, chyba że wolicie taki z lidla i sprowadzone nie wiadomo skąd

13:44, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rafalrafal

0 0

ja też mam wokoło mojej wsi kurniki, i jakoś tego zapachu nie czuć w żaden sposób, gnuj trzeba wywieść i wtedy parę dni jest mało przyjemnych, no ale my w końcu na wsi mieszkamy halo, a poza tym to miejsca pracy przecież, a oni inwestorowi mówią nie!!!!

14:20, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaxJax

1 0

Mieszkam 500 metrów od kurnika ale smrodu to jeszcze nie czułem,więcej fetoru jest jak rolnicy wożą gnój na pole niż od kur,jaja sobie robicie i boicie się że na działkach które dostaliście nie ubijecie interesu,bo nikt nie kupi,wielka moim zdaniem bujda,mój znajomy mieszka 150 metrów od kurnika i śmierdzi mu tylko jak gnój wywożą.Żeby tak blokować człowieka który tworzy nowe stanowiska Pracy...

14:38, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jacyjacy

0 1

Ha ha ha chcieli na wieś to są na wsi,won do miast, Dziadek dał działeczki i trzensą portkami że nie zarobią milionów,bo żaden inteligent nie kupi działeczki.

14:42, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

0 0

kury na księżyc !!!!!!!!

14:43, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kiniiakiniia

0 1

Mówią że rząd nie robi nic by poprawić bezrobocie,ale jak nie którzy sami blokują,wstyd robić coś takiego,nie są ze wsi skoro mówią że im śmierdzi nawet za lasem,nie mają pojęcia co mówią

14:44, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mimimimi

0 0

razem z tobą xxx

14:45, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mimimimi

0 1

Napiszcie Petycje pod którą się podpiszą rolnicy że przed bulwami nie będą wywozić gnoju na pola bo śmierdzi przez kilka dni,przecież rolnicy rówież biorą gnój z kurnika na swoje pola i rozrzucają po polu żeby taki mieszczanin mógł sobie zjeść frytki,i teraz pewnie jak gnoili pola to troszkę smrodu poczuli i myślą że to kurnik,a jak bąki puszczają to im nie śmierdzi...........

14:50, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

0 1

mieszczuchów na taczki do gnoju

15:01, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@mimi@mimi

1 0

albo z tobą prostaku

15:02, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mini 2mini 2

0 0

gnuj z kurnika nie jest wozony na wszystkie pola bo to sam azot a ziemniaki z azotem to tylko gnuj .jestem za kurnikiem niech na wybika postawia kurniki przed biedronka tam jest tych gburów po zakupy chodza

15:03, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DRAGONDRAGON

0 1

To nie są wentylatory na ropę, tak głośno chodzą jak wc
Jak by miały dużą moc to kury by wyfróneły by z tych wiatraków,a raczej to co by z nich zostało po za tym są załanczane w późnych godzinach nocnych

15:04, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ mini 2@ mini 2

0 0

Jak to mówi prezes pisu do biedronki tylko biedaki chodzą kupować

15:07, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

0 0

i prezes ma rację a biedaki się obrażają hahaha

15:16, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rolnik z KczewaRolnik z Kczewa

0 0

Jest normalne że na wiosnę są gnojone pola pod bulwy,część gnojem z hliwa a część z kurnika,chyba że saletre potasową dają i mają sztuczne ziemniaki.
Jest to normalny legalny proceder na wsi,ciekawe ile rolników się podpisze że nie będzie gnoić pola własnym gnojem z hliwa??? bulwa musi mieć z czego ciągnąć witaminy.
Dlatego pomyślcie że te zapaszki pochodzą na wiosne z pola,kilka dni pośmierdzi i po krzyku,i tak co roku

15:19, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do xxxdo xxx

0 0

tylko że mamy większość w wyborach

15:21, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do xxxdo xxx

0 0

i pisu nie weźniemy

15:21, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mam firmęmam firmę

0 0

zatrudniam 20 osób i chodzę do biedronki bo mi cena odpowiada

15:25, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

0 0

zazwyczaj głupsi mają większość

15:26, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lewylewy

0 0

przed biedronka tam jest tych gburów po zakupy chodza

Napisz jeszcze raz bo ludzie nie wiedzą o co chodzi...

15:29, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mimimimi

0 0

Zazwyczaj głupsi mają racje,bo ci lepsi nawet jak są w błędzie to i tak twierdzą że mają racje,tak że kto tu jest głupi....

15:31, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

;;;;;;;;;;;;;;

0 0

wy wszyscy jestescie pojebani nie chcecie kurnika a kury wpierdalac tak az slinka leci debile pojebane

15:37, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kilerkiler

0 0

Jo dobrze mówisz,ponoć ci co strajkują to roślino żercy,ale bez obornika w skrócie G.U.W.N.A.bulwa nie urośnie

15:42, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wujek samo złowujek samo zło

0 0

no to ktoś będzie mieć świeże zapachy przez cały rok

16:09, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mam firme 2mam firme 2

0 0

moze cena ci odpowiada ale spojrz na klase prokuktu w cenie
bym nie wziol twojej firmy bo wybierasz to co tansze gorsze .A wiadomo za dobtro trzeba placic wec powodzenia Twojej firmie

16:31, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ma firmema firme

0 0

mozna wiedziec w jakiej branzy dzialasz tak jak wyzej powodzenia chyba zajmujecie sie lataniem dziur w drogach .Kocham Was Birdronka sprzdaje produty wiekszosci 2 klasy wiec są tansze .Kupilem Vivat napoj powiedz mi jak jest mozliwe wyproduklowac napoj 1,5litra za 0,59 gr czyli litr 39 gr z marza biedronki.Cena wody w wodociagach 42 gr bez szamba.

16:35, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jan matejjan matej

0 0

LUDZIE NIE WAZNIE GDZIE KUUJECIE KUUJCIE POLSKIE TOWARY ZAPEWNIACIE POLAKOM PRACE
POLECAM JAN MATEJ

16:36, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EwkaEwka

0 0

A kogo to jest ten kurnik co sie ma rozbudować

18:03, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ciekawskiciekawski

0 0

No to pan Wójt ma problem, ciekawe jak się z tego wywinie.

18:28, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do ;;;;;;do ;;;;;;

0 0

Wygląda na to że sam produkujesz kurczaki. Za dużo kur nie jedz, bo antybiotyki szkodzą, gdyż są skarmiane do samego końca produkcji, nie mówiąc o innych lekach. Mieszkańcom wsi nie przeszkadza obornik wywożony na pole pod uprawę ziemniaków w jesieni i na wiosnę, a we wsi nie mieszkają tylko rolnicy. Ludzie z miasta to również kapitał sprowadzany na wieś, z którego korzysta większe grono mieszkańców. A może to właściciele kurników są przykładem w sprzedaży Ojcowizny?

19:23, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

budownictwobudownictwo

0 0

A zleceń mam tyle że nie daje wszystkiego obrobić,nie mam żadnej reklamy,wszystko z polecenia.

19:26, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kogutkogut

0 0

A co za dobrobyt przynosi że przychodzi z miasta,z czego mieszkańcy mogą czerpać korzyści??? Skoszą mu trawę i zarobią 5zł.
Nigdy nikomu nie przeszkadzały kurniki do puki nie przyszli ludzie z miasta.
U mało rolnego chłopa też leży gnój na wolnym powietrzu i śmierdzi,niech coś z tym zrobią,bąki puszczają i wywożą śmieci do lasu to im już nie przeszkadza....

19:33, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

agaaga

0 0

ci co nie wiedza jaki to halas i smrod...niech sie nie wypowiadaja....

19:37, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nnnnnn

0 0

jest mozliwe wyproduklowac napoj 1,5litra za 0,59 gr czyli litr 39 gr z marza biedronki.Cena wody w wodociagach 42 gr bez szamba.


Przy takich ogromny zamówieniach,sprzedawca woli obniżyć cene bo nadrobi to sprzedażą,przy mniejszej cenie popyt rośnie,a przy duże sprzedaży szybciej zarobi niż by miał po 1zł,bo tańsze lepiej się sprzedaje.

19:38, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jukieljukiel

0 0

ci co piszą jak aga też bo ja akurat mieszkam 150 m od kurnika,i podczas budowy musiałem podpisać oświadczenie że nie będą mi przeszkadzć zapachy,mieszkam 4 lat,jeszcze nie słyszałem jak pracują wentylatory a odór to również bardzo rzadko się da wyczuć,robicie z igły widły
Wentelatory chodzą w nocy a za dni są wrota otwarte i jest przewiew,
Śilnik muszą wolno pracować.

19:46, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ludzie protestujcieLudzie protestujcie

0 0

PROTESTUJCIE póki czas, kurnik śmierdzi jak czort. I żadne tam wały, skarpy, wentylatory nie pomogą. Wiem co mówię.W powyższych wypowiedziach przeważa zgoda na budowe kurników, myślę, że to posty '' specjalnie" napisane.

19:54, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FazziFazzi

0 0

a co na to lekarze ?

20:17, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bartekbartek

0 0

hahaha i tak te protesty nam nic nie zrobią wszystko już jest zrobione. Ważne, że to nam nie śmierdzi a kasa z tego nie mała. a wy frajerzy do roboty!!!!

21:10, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxvvvvxxxxvvvv

0 0

mieszczuchy nie wiedza co to ekologia mysla ze ziemniaki i korczaki rosna w fabrykach nie tubylcy to rosnie na gnoju na wsi wszystko rosnie na gnoju dzieci kory i bolwy i tego sie nie da zmienic

21:12, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gość1gość1

0 0

Właściciele kurników jeśli koniecznie chcecie budować fermy drobiu,chcąc szybko się wzbogacić,to budujcie na terenach odległych od mieszkańców ,którzy chcą oddychać świeżym powietrzem,a nie to co wy chcecie stworzyć przy masowej hodowli kurczaków w jednym miejscu.To nie jest ta wieś ,która się kojarzy z naturą i świeżym powietrzem.

21:17, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

postronnypostronny

0 0

Szkoda, że nikt nie zauważył innej strony problemu. Logiczne jest, że właściciele kurników chcą inwestować w interes, a właściciele działek chcą mieć spokój i sprzedawać swoje działki. Problem tkwi w tym, co ma się znajdować na danym terenie. To gmina powinna określić, czy chce żeby dane tereny były zamieszkane, czy żeby były wykorzystywane pod cele usługowo przemysłowe. Bo nie może być tak, że z jednej strony mówimy ludziom - budujcie t

21:21, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gość1gość1

0 0

Bartek Ty już masz zasrane oczy tym kurzym gnojem i nie widzisz drugiego człowieka ,tylko kasę!!!!!!!!!

21:21, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

postronnypostronny

0 0

c.d... tutaj domy, a z drugiej pozwalamy na budowanie fabryki, betoniarni, czy w tym przypadku kurników. W takiej sytuacji nigdy nie uda się pogodzić interesów. I właśnie z powodu takich błędów często dochodzi do absurdów, kiedy na środku osiedla domków jednorodzinnych działa firma, która smrodzi, pyli i hałasuje - ludzi trafia szlag a przedsiebiorca narzeka, że mu się biznesu broni. A wystarczyłoby zaznaczyć na mapie - tutaj dopuszczamy produkcję i usługi, a tam budownictwo jednorodzinne. I wszystko byłoby jasne. Wówczas właściciel kurnika może stwierdziłby, że opłacałoby mu się bardziej kupić kawałek ziemi pod Słupskiem, gdzieś na pustkowiu gdzie mógłby sobie postawić dziesięć kurników i nikomu to nie będzie przeszkadzało.

21:26, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gość1gość1

0 0

Bartek Ty już tym kurzym gnojem masz oczy zasrane,nie liczysz się z drugim człowiekiem,tylko KASA,KASA,KASA!!!

21:38, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gość1gość1

0 0

Bartek Ty już masz tym kurzym gnojem oczy zamazane,nie liczysz się z drugim człowiekiem,tylko się liczy kasa!

21:47, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JKHJHJKHJH

0 0

W PUZDROWIE SĄ KURNIKI W ŚRODKU WSI. BUDOWAĆ TE KURNIKI PRZYNAJMNIEJ DORODNE PIERSI STANIEJĄ

21:57, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JerryJerry

0 0

no niesamowite jaka anonimowosc panuje w tym artykule...
tw. Boek...tw. Danuta...

ps. w Puzdrowie Wentowie rzadza sie swoimi prawami ;]

22:45, 09.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lokoloko

0 0

do bartek

Ot chamie ty jeden ile masz lat matole ???

tatuś ci sponsoruje ???

sam się weź do uczciwej roboty pazlaku

06:15, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czas już chybaczas już chyba

0 0

czas już chyba przerzucić się na wegetarianizm po prostu...

czy wiecie w jakich warunkach hodowany jest drób w takich fermach? obóz koncentracyjny to przy tym kurort

07:09, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@czas...@czas...

0 0

ale porównałeś....czyżby twoja rodzinka była np w kurorcie w oświęcimiu ?

08:17, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OLAOLA

0 0

Fakt - z kurników śmierdzi, okien nie da się otworzyć,
mieszkają też obok tych kurników dzieci, które często
chorują powód - zanieczyszczone powietrze.
Mam doświadczenie sama mieszkam obok kurnika w
Goręczynie.

08:59, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaxjax

0 0

Kurnik stał szybciej,a wasze gówno nie śmierdzi?robicie zapachowe,jak wywozicie szmbo to maszyna głośno chodzi i śmierdzi jak cholera, to odpowiada ale tak to jest ze miastowymi,w mieście wam nie przeszkadz zapach spalin,że samochody głośno jeżdżą,tam se protestujcie,nie musicie działek kupować na wsi,bo wieś to nie skansen wypoczynkowy w którym możecie sobie zarządzać,w skansenach macie spokój,czyste powietrze i inne takie,ale musicie zrozumieć że jesteście na wsi,i tego nie zmienicie,są to po nie kąt zapachy swojskie,zapachy natury,ale wy i tak nie zrozómiecie.
20 lat temu nie szło wejść do kurnika tak śmierdziało,teraz się to dawno zmieniło już tak nie pachnie,a wentylatory chodzą cichutko w nocy,Robicie z igły Kombajn

09:11, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ola@ola

0 0

to jak okien nie otwierasz to jak u ciebie w chałupie musi śmierdzieć hahaha

11:04, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AlaAla

0 0

Wynocha z kurnikami do obszarów niezabudowanych, ludziom pod oknami chcą smrodzić. skoro mają kasę na wybudowanie kurnika niech też kupią działkę (co to jest dla biznesmenów z wiochy) na odludziu i tam postawią sobie ze 3 kurniki!!!

11:38, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dorota Przodkowo DziDorota Przodkowo Dzi

0 0

Obornik na pole pod ziemniaki ile razy w roku się wywozi? A obornik z kurników ile razy na KWARTAŁ?????? I co, myślicie, ciężko pracowałam aby wykończyć budowę domu, ogródek i altankę, aby w sobotę na grillu wasz gnój wąchać bo akurat kurnik czyszczą???

11:53, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kogutkogut

0 0

Oni mają to w d... grunt że kasa leci...


a wąchajcie te smrody....

12:52, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

romekromek

0 0

to wam bendzie capiało

13:24, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kogutkogut

0 0

nie wiesz na czym polega produkcja kur czy jaj
jaja teraz kosztuja 16 gr a koszt wychodzi 0.25 gr wiec to jest interes ZA 10 LAT KURY ZOBACZYCIE TYLKO W ZOO

13:56, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mimmim

0 0

Bzdura z tym smrodem,sami niektórzy tylko podjudzają,pewnie jak inwestor kurnika by wykupił działki do okoła to by nic nie strajkowali,a tak boją się że nie opendzlóją ojcowizny,osoby przedsiębiorcze to lubicie gnębić bo komuś lepiej się wiedzie,to żeby mu tak dobrze nie szło to mu dowalić,ale zazdrość nie ma granic!!!

14:10, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kczewianin - do mimKczewianin - do mim

0 0

Człowieku, w tej miejscowości są chyba cztery kurniki i ubojnia, myślisz że można iść na spacer jeżeli ze wszystkich stron wali odór? Wentylatory jeszcze potęgują smród, wiem co mówię. Nikt nikomu nie zazdrości, tylko nie chcę mieszkać w jeszcze większym smrodzie niż jest. Jeżeli "komuś lepiej się wiedzie" to niech wykupi działkę na odludziu konkretnym np. w Rębie i robi tam co chce. I jaki tu problem?

14:20, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaxjax

0 0

kczewo to wieś,kurnik stoi tu długie lata,nigdy nie przeszkadzał a teraz już nagle śmierdzi chałasuje,akurat w tym momęcie gdy chcą działki opendzlować,coś tu nie gra,po za tym jeśli ma być jakaś budowa to starostwo wysyła zawiadomienie o powstaniu inwestycji,w jakimś terminie trzeba zgłosić swoje wnioski,bądź zażalenia które są rospatrywane,z tego co wyczytałem to nikt widocznie nie składał żadnych pretensji odnośnie nowej inwestycji.

14:20, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mimimimi

0 0

Kczewo też tak wyglądało jak kurnik się budował... co to da że za kilka lat w tej miejscowości zaczną się budować i nagle im zacznie coś śmierdzieć

14:23, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Popieram!!!!Popieram!!!!

0 0

Kczewianin ma rację!!!! Kto by chciał wciąż obornik wąchać?

14:27, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkam w skrzeszewmieszkam w skrzeszew

0 0

przed wioską jest 5 kurników w odległości 800metrów za wioską 300 metrów jest 6 ci co mają za sąsiada kurnik nigdy nic nie mówili że im coś śmierdzi,w samej wiosce też nie czuć,przejerzdźając obok kurnika jeszcze nic nie wyczułem,nawet jak biorę jajka z kurnika to przed nim też nic jeszcze nie wyczułem,więcej smrodu jest jak gnój wożą na pola,moim zdaniem te historia jest specjalnie zrobiona z obawy że na działkach ojcowizny nie zrobią interesu,J.W. nie odwoływali się odnośnie inwestycji a teraz nagle wszędzie zawiadomienia.
A Redaktor coś wyczuł na miejscu,myślę że z pewnością nie

14:31, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hehheh

0 0

skrzeszewo - - - -nie czuje smrodu....gratuluję zapchanego nosa. a może to alergia całoroczna.... :)

14:46, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tymtym

0 0

co śmierdzi,to im śmierdzi że kasa im przejdzie pod nosem i niczym innym.
Jak by kurnik kupił za tą kase co żądają za działki to było by wogóle sporu,ale nie którzy chcą chciwi na kase

15:04, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@hehe@hehe

0 0

Masz bujną wyobraźnie

15:05, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

karolkarol

0 0

edgte

16:14, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

karolkarol

0 0

chce ktos kupic dzialke w okolicy kczewskich kurnikow cena 50% taniej :P wielka trojca kczewskich magnatow pan S pan F i pan L .

16:16, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gość1gość1

0 0

Dorota Przodkowo Działki - zgadzam się z twoją wypowiedzią.My po pracy chcemy odpoczywać,a nie wąchać smrody z kurników.Ci co mają fermy kur są tak przesiąknięci swoim smrodem że go w ogóle nie czują.Precz z kurnikami!!! Do Słupska z Wami!!! Na tereny oddalone od skupisk ludzkich. Tam produkujcie ile chcecie.

18:24, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gość1gość1

0 0

A frajerów sobie wychowaj Bartku i nie obrażaj ludzi, którzy ciężko,rzetelnie pracują.To do Waszego kurnika także zatrudniasz takich pracowników jak wyżej określiłeś??????

18:29, 10.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

andrzejandrzej

0 0

Co za różnica czy wietrzą kurnik czy otwierają okno w domu , efekt ten sam . Co to jest nie widać nie słychać a czuć ? Czarne BMW

06:35, 11.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

marekmarek

0 0

Gdyby tatuś kurnika nie wybudował gdzie ty fajtłapo prace byś znalazł ?

06:43, 11.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaxjax

0 0

Nie dostaniecie tyle kasy za metr bo ceny ziemi spadły,zróbcie promocje nic nie mówcie o nowej iwestycji to ją sprzedacie, Dlaczego nie protestowaliście jak były słane zawiadomienia o powstawanej inwestycji??? Wtedy się zgłasza i można blokować a teraz się obudziliście się po fakcie,nikt nie zgłosił zażaleń,znając życie pewnie ziemia nie była jeszcze na was i nie interesowliście się.Nie płacze się nad rozlanym mlekiem

08:18, 11.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wojtekwojtek

0 0

w kczewie jest 5 kurników i ludzie śmią twierdzic że tam nie smierdzi

08:39, 11.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaxjax

0 0

Kurniki są tam od dawna a jakoś ludzie tam się budują i nie narzekają,nagle się pojawił problem gdy została ziemi podziałkowana,właściciele również koło aktualnego kurnika chcą się budować,czyli skoro chcą się budować to znaczy że nie śmierdzi w innym przypadku by sprzedali tą działkę i wybudowali się gdzie indziej,ale boją się że nie sprzedają z racji nowych inwestycji kurnika,albo jak kurnik dostał informacje że na sąsiednich działkach będą domki jednorodzinne to pewnie złożył wniosek że coś mu tam nie pasowało i przyblokował,a ci w odwecie też go chcą przyblokować

09:41, 11.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ wojtek@ wojtek

0 0

A tobie nie śmierdzi jak bąki puszczasz??? Albo kupe robisz,moim zdaniem miastowi bredzą,w Mieście im zapach spalin nie przeszkadzał,a tu im wszystko śmierdzi,jak tak jest to się wyprowadcie,dlaczego powstają w kczewie nowe budynki,ludzie się budują i kupują ziemie skoro śmierdzi,wytłumaczcie mi to!!!!
Tamci tylko boją się że będą musieli cene obniżyć na działki i afere robią
A jak tak śmierdzi to kubcie sobie mieszkanie w bloku w 3 mieście,skoro tak śmierdzi

09:49, 11.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JAXJAX

0 0

Panie Drewa śmierdziało jak pan robił zdjęcia

10:05, 11.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wojtekwojtek

0 0

juz teraz bedziemy dążyć do zamknięcia istniejącego , mycie dachu z gówna nie pomoże nawet na zdjęciu widać co kominy wyrzucają

11:58, 11.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gigagiga

0 0

"Szlachetne zdrowie,nikt się nie dowie jako smakuje,aż się zepsuje.Tam człowiek prawie widzi na jawie i sam to powie ,że nic nad zdrowie ani lepszego,ani droższego,BO DOBRE MIENIE,PERŁY,KAMIENIE DOBRE SĄ,ALE GDY ZDROWIE W CALE".Ciekawe!jak długo właściciele kurników będą się cieszyli''KASKĄ",a jak długo zdrowiem.

13:44, 11.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaxjax

0 0

Znam kurnikarzy co całe życie mieszkają na kurniku i nigdy nie mieli problemów ze zdrowiem,najlepiej zaprzestać hodowli w Polsce

19:56, 11.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gigagiga

0 0

"Trzeba wielkiej wiary,by przełamac egoizm dzielący ludzi".Czy bezkarne zatruwanie ludzi i środowiska nikogo nie obchodzi?!!!Czy najważniejsze są PIENIĄDZE?!!!!CZY M A M O N A RZĄDZI ŚWIATEM.Ludzie spójrzcie na Japonię!Co jej dało bogactwo?Bardzo wielu wolałoby życie niż pieniądze.

16:56, 12.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hahahahahaha

0 0

Ty giga swoimi wypowiedziami zatruwasz ludzi i środowisko!Tak samo jak niektórzy z wypowiadających się.Kurzy chcecie żreć, ale nie produkować. Ja mieszkałam i pracowałam na takiej fermie i nic mi nie przeszkadzało. a jeśli faktycznie wam tak źle to won do miasta!Nikt was na wsi trzymać siłą nie będzie mieszczuchy!!!

12:57, 13.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NieutralnyNieutralny

0 0

Nie prawda, ze śmierdzi w Kczewie od kurników, jak już to od trzody chlewnej czasami "zalatuje". Wszystko to są perfidne kłamstwa. Są dwa główne powody dlaczego ludzie się nie chcą zgodzić. Pierwsze to, że jakaś tam liczba osób ma swoje działki i boi o stratę wartości, a drugi i ważniejszy powód to zazdrość, że sąsiad który zna się całe życie raptem ma większy majątek niż ja. Wystarczy zobaczyć i przeanalizować osoby które są przeciw inwestycji - wyjdzie na to, że 99% z nich w życiu nic się nie dorobiło i do najinteligentniejszych też nie nalezą(wystarczy spojrzeć na pisownię przeciwników)

16:22, 13.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gość 3gość 3

0 0

A kto chce budować te kurniki???

16:33, 13.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

biedakbiedak

0 0

"o cześc wam królowie,magnaci za naszą niewolę,kajdany,o cześc wam książęta,hrabiowie,prałaci za kraj nasz krwią bratnią zbryzgany".A czyż Wy ,bogaci ,swój majątek zdobyliście rzetelną i uczciwą pracą?Ja biedny i prosty ,a także uczciwy ,niczego Wam "najinteligentniejszym"nie zazdroszczę,ale nie będę spokojnie wąchał smrodu od waszych kurników.

18:31, 13.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aleksaleks

0 0

My mieszkamy na wsi a nie w mieście i co tu wam śmierdzi ja jakoś nie czuje ???

21:07, 13.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WojtasWojtas

0 0

Czują Ci, którzy chcą aby im śmierdziało. Raptem im śmierdzi, "wielcy" Panowie się znaleźli, a tak naprawdę słoma z butów wystaje...

10:57, 14.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

marekmarek

0 0

Nie kryjcie się pod ksywami.I tak wiadomo ze będziecie bronic swojego kurnika i ze dla was nic innego się nie liczy jak tylko kasa.Jesteście doprowadzeni do tego stopnia że jezdzice po ludziach i ich zastraszacie,ja wole mieć tyle ile mam i z ludzmi żyć w zgodzie.Teraz nie potraficie spojrzeć ludziom prosto w oczy i tyle w dał wasz kurnik.

13:22, 14.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

owieczkaowieczka

0 0

witam czytam i nie wieże jak piszecie tak o takim smierdzacym interesie z takim poparciem, pod oknami ludzi, taki smród ,smierdzi strasznie nie wie ten co nie nie był w okolicy kórników a teraz kolejne 2 porażka. najlepsze słowa pisze "postronny" polityka gminna i tu jest problem wyrazy współczucia dla okolicznych mieszkańców

18:33, 15.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

owieczkaowieczka

0 0

i też bym nie chciał mieszkać obok kurników, jedzcie do donimierza popytać jak się mieszka w okolicy kurników, pozdrawiam

18:45, 15.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaxjax

0 0

Kurnik nie śmierdzi a kasa za działki,jak puszczają bąki to im nie śmierdzi to ambrozja,walka o to żeby jak najwięcej kasy zarobić na sprzedaży działek i nic nie robic do końca życia,Winnych miejscowościach się nie skarżą,czyli o czymś świadczy.
Jak kurnik by wykupił te działki to juz by im nie śmierdziało.Jak dostali zawiadomienie o nowej inwestycji to nikt nie składał zarzaleń,a jak ci dostali ziemię i podziałkowali na sprzedaż to nagle afera że śmierdzi i wszędzie się odwołują,a jak było można się odwołac to cicho siedzieli

09:01, 16.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkam koło kurnikmieszkam koło kurnik

0 0

najgorzej jest latem niestety, nie polecam

11:21, 16.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PPPPPP

0 0

Świnie śmierdzą strasznie, z kurczakami nie ma takiego problemu, a trochę wiem na ten temat.

16:58, 16.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarekMarek

0 0

Mieszkam na wsi i wiem co śmierdzi,świnie w porównaniu do kur to perfumeria.Wystarczy się przejść drogą kolo kurnika i porównać co śmierdzi.I proszę takich bajek nie pisać bo robicie z siebie pośmiewisko!!!

09:08, 17.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MirekMirek

0 0

Jaki jad z Was płynie, wstydźcie się...

14:07, 18.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

osamaosama

0 0

Ludzie nie widzicie, że osoby które piszą: to nie śmierdzi , zazdrośni są : to piszą to osoby, które są powiązane z właścicielami kurników.
jak chcą to niech wybudują se gdzieś indziej te kurniki gdzie ludzi nie ma i będzie z głowy....każdy wie kto mieszka na działkach w przodkowie, że od tego kurnika jeb.e strasznie od rana do wieczora i nie gadać mi, że od świń też wali...tak wali też ale trzeba stać bardzo blisko. najlepiej niech se utylizacje odpadów we wiosce otworzą. żenada nie wiem co wójt robi...widać, że kolejna kadencja mu nie służy

19:54, 18.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

osama1osama1

0 0

ludzie ja tez mogę tak samo pisać jak "wy" zmieniać nick i pisać, że nie śmierdzi i tak 50 postów

19:56, 18.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

koparka1994koparka1994

0 0

Nie prawda, ze śmierdzi w Kczewie od kurników, jak już to od trzody chlewnej czasami "zalatuje". Wszystko to są perfidne kłamstwa. Są dwa główne powody dlaczego ludzie się nie chcą zgodzić. Pierwsze to, że jakaś tam liczba osób ma swoje działki i boi o stratę wartości, a drugi i ważniejszy powód to zazdrość, że sąsiad który zna się całe życie raptem ma większy majątek niż ja. Wystarczy zobaczyć i przeanalizować osoby które są przeciw inwestycji - wyjdzie na to, że 99% z nich w życiu nic się nie dorobiło i do najinteligentniejszych też nie nalezą(wystarczy spojrzeć na pisownię przeciwników) te osoby które są przeciwko kłamią !!!

11:43, 19.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

owieczkaowieczka

0 0

hahaha "koparka 1994 " inteligent sie znalazł a nie rozumie tego ze ludzie nie chca smrodu pod oknami zero pojecia o kurnikach i o trzodzie hahah pozdro

20:08, 19.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wojtekwojtek

0 0

zaraz

18:10, 20.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wojtekwojtek

0 0

Mieszkam w Przeciszowie w odległości 300-400m jest 8 ferm drobiu, mieszkam tu od 40 lat i sam nie wiem jak ten problem rozwiązać, smród jest nie do wytrzymania, w lecie "pandemonium"

18:15, 20.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do WojtkaDo Wojtka

0 0

To won do miasta!

16:00, 21.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KczewianinKczewianin

0 0

Ty co piszesz o inteligencji, spójrz na Swoją pisownię- pewnie świadczy najbardziej o Tobie. Ludzie jedzą kurczaki, używają papieru, wywożą szambo. Ale na wszystko jest określone miejsce, odpowioednia lokalizacja. Dobrze pisze ten, który wskazuje błędną politykę Gminy, lub jej brak. Na wsi obecnie jest tylko kilku rolników. Większość to osoby pracujące w przemyśle, usługach. Obserwująć kierunek rozwoju regionu w ostatnim okresie, to osoby z miasta mogą w Kczewie (i pewnie w Gm. Przodkowo) czuć się dyskryminowane.

10:48, 22.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KczewianinKczewianin

0 0

Ale z Ciebie Kczewianin jak nawet nie wiesz ile jest u nas gospodarstw rolnych. Jak nie wiesz to się nie wypowiadaj...

17:23, 23.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonim uczciwyAnonim uczciwy

0 0

Te wypowiedzi w internecie to nie czyste wypowiedzi, jak ktoś nie zna prawdy to niech nie pisze bzdur, a ten kurnikarz to sprzedał ojcowiznę bo miał tam kurnik i ludzie nie dali mu spokoju - nie przestrzegali przepisów. Za grosze kupili ziemie w Kczewie, kurniki stawiaja tam gdzie innym zagraża na zdrowiu i chce dalej kupować za grosze. Nie z nami te numery.

18:33, 23.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UczciwyUczciwy

0 0

A kurnikarze więcej siedzią w Gminie u Wójta niż w domu ciekawe po co. Będziemy wszystko kontrolować, nie jesteśmy osłami. Chcecie wykorzystać ostatnią kadencje Wójta.

18:36, 23.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

0 0

Wam rozachodzi się tylko o kasę Unijną - wy nie roby, bo pracowników traktujecie gorzej niż .... Najlepiej pracować za darmo.

18:37, 23.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ziemia.Ziemia.

0 0

Kurnikarze w innym miejscu w Kczewie mają przeznaczoną ziemię na działki, gdzie są w w dużej odległości od kurników, w ogóle nie liczycie się z ludźmi, a wy co za jedni- z wystającą słomą z butów.

18:40, 23.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

0 0

Powyzsze 4 posty są od jednego uzytkownika i po co piszesz te bzdury?

22:49, 23.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

0 0

Po co piszecie te bzdury kurniki raczej nie pachną to wszyscy dobrze wiedzą i powinne być budowane z dala od siedlisk ludzkich .

07:49, 24.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wojtekwojtek

0 0

Do Wojtka
To won do miasta!
tak!!! mieszka tu moja rodzina synku zdaje się nie wiesz i nie potrafisz zrozumieć sedna sprawy, brak Ci ważnego z 5 zmysłów które posiada każdy człowiek prawdopodobnie nie czujesz smrodu KAŁU (Kał-sprawdź w Wikipedia)

14:53, 25.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wojtekwojtek

0 0

Sam se jedz do miasta bo z tej wioski nie pochodzisz w której mieszkasz,wprowadziliście się do nas i się uważacie za wielkich panów.Kupiliście ziemie u nas i teraz smrodu tylko robicie i jakieś afery są przez wasz kurnik.I pamiętajcie każdy człowiek ma prawo do swojego zdania i będziemy się jego trzymać i nie ustąpimy wam.Może nie jestem wielce uczony ale wiem jak się zachować wobec drugiego człowieka a nie ze potraficie się tylko żreć jak pies z kotem.

20:08, 26.05.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

agnieszka kelleragnieszka keller

0 0

wiecie co ja mieszkalam w kczewie 18 lat i mi nic nie smierdzialo i bardzo dobrze mi sie tam mieszkalo a jak tam jest teraz to ja niewiem bo ja juz tam nie mieszkam pozdrawiam was

14:00, 28.07.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Agnieszka KellerAgnieszka Keller

0 0

W kczewie dobrze sie mieszka i nie narzekajta na to kczewo ok.

14:06, 28.07.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gigagiga

0 0

czy nic wiecej nie wiadomo na temat tych kurnikow . czy beda je budowac?

16:41, 27.12.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

vvvvvv

0 0

Właściciele kurnika sami sprzedali swoja ojcowiznę i kupili ziemie w kczewie i się mądrują ze ludzie ziemie chcą sprzedawać!!!Niech każdy patrzy na siebie a potem gada!

20:44, 16.03.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

vvvvvv

0 0

Wiedza tylko ludzi straszyć więcej nic,a my się i tak was nie boimy.Ludzi trzeba traktować z szacunkiem nie patrząc czy ktoś jest bogaty czy biedny i jakie ma wykształcenie a nie naśmiewac sie z drugiej osoby jaki kto ma dorobek i wykształcenie!

20:53, 16.03.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

paweł taranowskipaweł taranowski

0 0

ludzie mieszkam koło jednego kurnika ,koło mojego domu sąsiad chce postawić jeszcze dwa kolejne.Zaznaczam ,że te dwa kurniki maja stac w bliższej odległości od mojego domu niz samego inwestora.Nikt nie jest paniczem i potrafi zaakceptować pewne granice.Fetor i hałas jaki sie wydobywa z tego kurnika jest nie do wytrzymania ,a co mówić jak powstana jeszcze kolejne kurniki.Tam nie da się mieszkać .Ciekawe czy taki mieszczuch chciałby sobie powąchać taki smród.Zapraszam do nas dwa dni i sie wyniesiesz do miasta.

08:43, 28.12.2013
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Królowa BonaKrólowa Bona

0 0

Macie rację jedzcie te kurczaki , pozwalajcie się truć , bo kurnik przemysłowy , to nie zwykła obora , gdzie jest 2 czy nawet pięćdziesiąt kur z wybiegiem ,ale niesamowity trujący nas wszystkich fetor , z grzybami , pleśniami , gronkowcami itd ... oprócz tego amoniak powodujący białaczki . Grzyby niszczą uprawy truskawek, malin , drzew owocowych , wydajemy więcej na opryski itd . Na takim kurniku w środku wsi cierpi cała wieś , nie tylko Ci najbliżej mieszkający . Dlaczego władze nic nie robią w tym kierunku , żeby stworzyć tereny do takich inwestycji ? Mamy coraz więcej kurników , co nie jest pocieszające , a nie mamy gdzie budować .

10:57, 11.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HelenkaHelenka

0 0

Trzeba blokować budowy kurników na etapie projektów jeszcze w gminie. Mieszkamy od kurników co prawda 3 ok. 1,5 km ale latem wieczorem unosi sie odór, ale to nic z porównaniem jakie szkodliwe związki są wydalane z kurnika, a my wdychamy. Dzieci chorują na alergie, kaszel, ból głowy, łzawiące i piekące oczy u ludzi mieszkających w pobliżu. Trzeba zmobilizować się i wystąpić o odszkodowania do sądów. Takie bezprawie to jest tylko Polsce. W krajach UE muszą być zachowane odległości od uciążliwych obiektów.

18:04, 04.12.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%