Mijający sezon letni to dobry czas na podsumowanie dotychczasowych działań Przetwórstwa Mięsnego LIS, które szczególną wagę przykłada do wspólnego grillowania w gronie rodziny i przyjaciół.
PM LIS postanowiło zaprosić wszystkich amatorów grillowania na sierakowickie targowisko, aby tam cieszyć się sielską, biesiadną atmosferą. Na tę okazję zaproszono specjalnego gościa ? Tomasza Fierkę, który znany jest z propagowania tradycyjnych dań kuchni kaszubskiej. LIS nie zapomniał również o najmłodszych. Specjalnie z myślą o nich przygotował takie atrakcje jak: malowanie buziek, puszczanie ogromnych baniek mydlanych czy konkursy z nagrodami. Największym powodzeniem cieszyła się przygotowana na tę okazję krowa. Dzięki kreatywności małych czarodziei figura ta zmieniała swe barwy i stała się ozdobą Sierakowic jeszcze przez wiele dni po wydarzeniu.
p=.
Poza tym PM LIS ogłosiło konkurs ?Zrób grilla i wygraj grilla?. Konkurs polegał na uwiecznieniu swojego grillowania i przesłaniu zdjęcia drogą mailową. Ilość nadesłanych zdjęć przerosła najśmielsze oczekiwania organizatorów. Komisja rozstrzygająca konkurs miała twardy orzech do zgryzienia. Ostatecznie pierwsze miejsce przypadło pani Sabinie Krefcie z Kamienickiego Młyna, która wygrała wysokiej jakości sprzęt do grillowania.
? Cały czas kładziemy nacisk na to co dla nas najważniejsze ? na mięso najwyższej jakości pochodzące wyłącznie z kaszubskich
gospodarstw. Naszą siłą jest to, że jesteśmy firmą prorodzinną, a wyjątkowa dbałość o jakość produktów jest naszą wizytówką ? mówi
prezes PM LIS Wioletta Lis-Dyszer. ? Dla nas szczególnie ważne są produkty pochodzenia lokalnego. Wiemy, że wspierając rodzimych
gospodarzy, przyczyniamy się do rozwoju lokalnych gospodarstw, co przynosi obopólne korzyści.
To połączenie wysokiej jakości mięsa i dbałość o jakość produkcji przyniosły efekt w postaci linii produktów dla dzieci. Każdy rodzic stara się dać swojemu dziecku to, co najlepsze. To właśnie nasze małe pociechy są najlepszą inwestycją w przyszłość. PM LIS wie o tym doskonale. Aby sprostać oczekiwaniom rodziców stworzył parówki Liski, które z pewnością będą stanowiły wartościowe śniadanie dla każdego. Ponadto zaszczepienie tradycji lokalnych i wyrobów regionalnych warto zacząć od najmłodszych lat.
Przetwórstwo Mięsne LIS, poprzez organizację wydarzeń i konkursów chce zaznaczyć, że szczególną wagę przywiązuje do wzajemnych relacji z konsumentami. Zdaje sobie jednak sprawę, że tego rodzaju inicjatywy to nie wszystko. W dalszym ciągu jakoś produktów - jako podstawa do dobrych relacji z klientami jest traktowana priorytetowo.
p=.