Propagowanie kultury języka w zawodzie, kształtowanie umiejętności prowadzenia rozmowy z klientem było celem I Powiatowego Konkursu "Skuteczna rozmowa z klientem".
Był to pierwszy konkurs skierowany do uczniów szkół branżowych. Jego idą było propagowanie kultury języka w zawodzie, kształtowanie umiejętności prowadzenia rozmowy z klientem, stwarzanie uczniom możliwości usprawnienia kontaktów interpersonalnych w miejscu pracy i nauki. Uczestnicy konkursu to przyszli fachowcy, którzy powinni umieć skutecznie porozumiewać się z klientem, niezależnie od zawodu, którego się uczą.
W konkursie wzięło udział sześć szkół branżowych z terenu powiatu kartuskiego. Organizator przewidział zadania, które dotyczyły: informacji zawartych w literaturze fachowej wyszczególnionej w bibliografii, wskazywania błędów w obsłudze klienta w zaaranżowanych rozmowach sprzedażowych przedstawionych w filmikach oraz zapoznania się z informacjami o produkcie i udzielaniu odpowiedzi na pytania kupującego. Zmagania konkursowe kończyło ozdobne pakowanie produktu.
Konferansjerzy: Karolina Cichosz i Tomasz Tandek – uczniowie III klas Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Sierakowicach przeprowadzili część konkursową, zaś w jury zasiedli tym razem przedstawiciele pracodawców: Karolina Grzenkowicz-Kotłowska (firma Libra), Alicja Jędrkowiak, reprezentująca firmę Expert i przedstawiciel Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu w Gdyni - dr Waldemar Kunz. Przewodniczącą jury była Ewa Zawadzka, nauczyciel przedmiotów zawodowych z ZSP w Sierakowicach. Obecni wysłuchali wykładu dr Waldemara Kunza: "Ekonomiczne aspekty sprzedaży".
Zwycięzcy konkursu
I miejsce - grupa z Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Żukowie
II miejsce - grupa z Zespołu Szkół Technicznych im. Floriana Ceynowy w Kartuzach
III miejsce - grupa z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Somoninie
Uczniowie otrzymali puchary, dyplomy i nagrody rzeczowe ufundowane przez wójta gminy Sierakowice oraz sklep Libra. Pozostałe zespoły zostały równie wysoko ocenione i uhonorowane dyplomami oraz nagrodami rzeczowymi, które ufundowały: Centrum Handlowe Expert z Sierakowic oraz Wyższa Szkoła Bankowa im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni.
Pomysłodawczynią tego konkursu była nauczycielka języka polskiego Renata Brzezińska-Wróblewska, a organizatorkami: kierownik szkolenia praktycznego - Elżbieta Szczypior-Ros, pedagog - Pani Aleksandra Labuda oraz doradca zawodowy - Justyna Chrapkowska.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz