Podczas pierwszego dnia Jarmarku Kaszubskiego ogłoszono wyniki konkursu na logo Jarmarku Kaszubskiego. Autorką zwycięskiej pracy jest Marta Osińska – etnodesignerka kaszubska.
Był to drugi konkurs na logo imprezy organizowanej przez Kartuskie Centrum Kultury. Wcześniej poznaliśmy zwycięzcę konkursu na logo Truskawkobrania.
- Szukamy znaku, który: odda charakter Kaszub - tradycję, rękodzieło, smak i kolory; będzie nowoczesny, czytelny i rozpoznawalny; sprawdzi się zarówno na plakatach, banerach, jak i… koszulkach czy kubkach! - zachęcało Kartuskie Centrum Kultury do udziału w konkursie na logo Jarmarku Kaszubskiego.
Jury konkursu uznało, że najlepszym projektem był ten wykonany przez Martę Osińską prowadzącą Kaszëbsczi Kùńszt. Zwycięską pracę w czarno-złotych barwach zaprezentowano pierwszego dnia Jarmarku Kaszubskiego.
[FOTORELACJA]30057[/FOTORELACJA]
- Inspiracją była dla mnie miłość do Kaszub, folklor i oczywiście dobra zabawa na jarmarku - logo musiało być wesołe i odzwierciedlające to całe wydarzenie - mówiła autorka zwycięskiego logo. - Pomysł na to logo przyszedł do mnie... na dzień przed zakończeniem zgłoszeń do konkursu.
Burmistrz Kartuz podkreślał, jak ważne są czarno-złote barwy tej pracy.
- Czarno żółty kolor to nasz kaszubski kolor, tak ważny, jak barwy biało-czerwone - mówił Mieczysław Grzegorz Gołuński.
Na zwyciężczynię czekała nagroda w wysokości tysiąca złotych.
[ZT]70535[/ZT]
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz