Stowarzyszenie Turystyczne Kaszuby serdecznie zaprasza na konferencję poświęconą Marce Szwajcarii Kaszubskiej. Podczas konferencji zaplanowano wystąpienia poświęcone perspektywom rozwoju marki lokalnej regionu, analizie, co warto wykorzystać, aby stała się jedną z wiodących marek lokalnych w Polsce oraz z jakich regionów warto czerpać inspirację.
Zaplanowano wystąpienia:
„Esencja marki Szwajcarii Kaszubskiej: Od idei do rozwoju – główne wyzwania i perspektywy w budowaniu i komercjalizacji silnej marki turystycznej” – Jacek Debis - ekspert ds. strategii i brandingu miejsc;
„Kultura kulinarna jako narzędzie promocji regionu” – Dr Magdalena Tomaszewska – Bolałek - – orientalistka, badaczka kultury kulinarnej, dziennikarka, kierowniczka Food Studies na Uniwersytecie SWPS i autorka książek o tradycjach kulinarnych;
„Szwajcaria Kaszubska w Nowych Mediach – jak zbudować atrakcyjny produkt turystycznych w przestrzeni Internetu” – Rafał Czajka - ekspert w zakresie wizerunku w Internecie, specjalizuje się w dziedzinie zabezpieczenia punktu styku użytkownika z marką, produktem czy usługą.
„Jak umieć się chwalić? czyli jak ,,myśleć” obrazami i tekstem, żeby zachęcić odbiorców do przyjazdu” – Jakub Porada - dziennikarz, podróżnik, autor książek;