Zamknij

Pomoc dziennikarza

Nr oferty: StPr/24/1136Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: SAMBORA 40 A, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Zakres obowiązków: Przyjmowanie informacji i przeredagowywanie ich w krótkie teksty, znajomość mediów społecznościowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 16.09.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 do 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Uprawnienia:
  • obsługa komputera
  • znajomość mediów społecznościowych
    Wymagania pożądane
    Wykształcenie:
    • średnie ogólnokształcące, humanistyczne
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: P.H.KRISTI DARIUSZ TRYZNA
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: SAMBORA 40 A, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
      Osoba do kontaktu: Dariusz Tryzna
      Numer telefonu: 606-24-20-43
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: skierowanie i/lub cv;
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: pon - prt, Godziny : 8-16
      1. Zaznajomienie się z zasadami przestrzegania tajemnicy służbowej i przepisami BHP; 2. Obieg korespondencji, ewidencja, wysyłka; 3. Obsługa urządzeń biurowych, rejestrowanie spraw w repertoriach, rejestrach, kontrolkach; 4. Powiadamianie stron i wysyłanie zawiadomień dotyczących decyzji merytorycznych prokuratora, wysyłanie wezwań stronom oraz świadkom; 5. Czynności sekretariatu w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych; 6. Zakładanie, opisywanie oraz szycie akt; 7. Statystyka w Prokuraturze, dane dot. pracy Prokuratury, informacje miesięczne, kwartalne i roczne; 8. Przepisywanie rękopisów postanowień, zarządzeń i decyzji merytorycznych prokuratora; 9. Archiwizacja okresy przechowywania akt i ksiąg , zasady kwalifikacji na kategorie A i B; 10. Przekazywanie akt A do Archiwum Państwowego, a kat. B na makulaturę ( przez zmielenie ) zgodnie z przepisami, po okresie wymaganym na przechowywanie akt dla tej kategorii.
      StPr/24/0974
      data rozpoczęcia pracy od 10.10.2024
      wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

      1. Obsługa urządzeń biurowych; 2. Kserowanie, kompletowanie i porządkowanie dokumentów dot. poszczególnych spraw; 3. Przygotowanie korespondencji do wysyłki; 4. Obsługa oraz wprowadzanie danych do rejestrów prowadzonych w dziale; 6. Wykonywanie innych obowiązków i poleceń związanych z funkcjonowaniem PCPR.
      StPr/24/0981
      data rozpoczęcia pracy od 10.10.2024
      wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

      1. Przygotowywanie i wysyłanie korespondencji; 2. Segregowanie i ekspediowanie korespondencji na poszczególne komórki organizacyjne; 3. Przyjmowanie korespondencji; 4. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej; 5. Przygotowywanie paczek do wysyłki za pośrednictwem firm kurierskich; 6. Przygotowywanie do wysyłki korespondencji z elementem zagranicznym; 7. Obsługa komputera, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych.
      StPr/24/1078
      data rozpoczęcia pracy od 10.10.2024
      wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

      1. Dołączanie korespondencji do teczek nadzoryu; 2. Przygotowywanie i wysyłanie korespondencji; 3. Porządkowanie, zszywanie i układanie akt; 4. Przygotowywanie akt do archiwum; 5. Wykonywanie kopii akt; 6. Wykonywanie zarządzeń kuratorów zawodowych; 7. Wprowadzanie danych do systemu komputerowego.
      StPr/24/1084
      data rozpoczęcia pracy od 10.10.2024
      wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

      -pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych; -obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami sklepu; -utrzymanie czystości w miejscu pracy; -dbanie o ekspozycję towarów przy kasach samoobsługowych (gumy do żucia, batoniki itp.); -pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie standardowej, nie sprząta całego sklepu, nie rozładowuje towaru. Jest to tylko i wyłącznie praca z klientem używającym kas samoobsługowych.
      StPr/24/1160
      data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      1. Przeszkolenie w zakresie. BHP; 2. Zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy; 3. Pomoc w archiwizacji dokumentów; 4. Pomoc przy obsłudze klienta; 5. Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji ARiMR; 6. Obsługa sprzętu biurowego.
      StPr/24/1052
      data rozpoczęcia pracy od 23.09.2024
      wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

      Przyjmowanie informacji i przeredagowywanie ich w krótkie teksty, znajomość mediów społecznościowych.
      StPr/24/1136
      data rozpoczęcia pracy od 16.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 do 5 000 PLN

      • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie zgód wodnoprawnych przez wydawanie pozwoleń wodnoprawnych, w tym przygotowywanie pism i decyzji, • dokonywanie przeglądów wydanych pozwoleń wodnoprawnych, • prowadzenie postępowań legalizacyjnych i ograniczających, dotyczących urządzeń wodnych, • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie ustanawiania strefy ochronnej obejmującej wyłącznie teren ochrony bezpośredniej, • monitorowanie stanu prawnego i orzecznictwa w zakresie prowadzonych postępowań administracyjnych. CV należy przesłać na adres e-mail: [email protected]
      StPr/24/1142
      data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
      wynagrodzenie od od 5 000 PLN

      Nauczyciel dzieci przedszkolnych.
      StPr/24/1127
      data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
      wynagrodzenie od od 4 908 do 5 915 PLN

      1. Rozliczanie podatników opodatkowanych w formie kpir, ryczałt,karta podatkowa; 2. Zapoznanie się z przepisami za zakresu podatku dochodowego, podatku od towarów i usług; 3. Zapoznanie się z prawem pracy ; 4. Księgowanie faktur; 5. Sporządzanie deklaracji vat,zus; 6. Zapoznanie się z programami księgowymi.
      StPr/24/1072
      data rozpoczęcia pracy od 16.09.2024
      wynagrodzenie od 1 994,4 PLN