Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Spraw bliskim radość
zanim będzie za późno!
Kup prezent
Zamknij

List. Mieszkańcy mają swoje zdanie ws. Biedronki. Może warto zapytać?

nadesłane 15:26, 13.07.2015 Aktualizacja: 15:10, 23.10.2025
76

Może warto byłoby przeprowadzić referendum i poznać zdanie mieszkańców Sierakowic w sprawie Biedronki? Bo czy osoby prowadzące handel spożywczy na terenie gminy są specjalnie uprzywilejowane? - pyta w swoim liście Pan Tomasz.

Czytając Państwa ostatni artykuł o tym w jaki sposób wójt Sierakowic pan Tadeusz Kobiela chce walczyć z dyskontami w Sierakowicach zastanawia mnie kilka rzeczy. Po pierwsze: czy osoby prowadzące handel spożywczy (bo to jemu głównie zaszkodziłby dyskont) są osobami specjalnie uprzywilejowanymi na terenie gminy Sierakowice?

Handel odzieży też ponosi straty poprzez sprzedaż dużej ilości odzieży w niskich cenach na targowisku w Sierakowicach. Nie było też problemu, aby otworzyło się Pepco czy "Chińczyk". Może liczy się to kto lobbuje za otwarciem danego sklepu a nie faktyczne zagrożenie dla mieszkańców? Może gdyby lokal pod Biedronkę wynajmowała całkiem inna osoba to nie byłoby problemu?

Zastanawiam się czy wójt, który tak zaciekle broni sklepikarzy sprawdza czy warunki w jakich pracują ich pracownicy są zgodne z przepisami? Czy nie jest przekraczana liczba godzin pracy? Czy każdy pracownik rzeczywiście dostaje urlop i świadczenia jakie są mu należne, nie tylko na papierze, ale i rzeczywistości?

Czy pracownicy, którzy tam pracują nie są poddawani mobbingowi? Jak wiadomo praca w dyskontach w ostatnich latach się zmieniła na plus dla pracowników i można dowiedzieć się od nich, że warunki tam niż u "prywaciarza" są zdecydowanie lepsze.

Te i wiele innych pytań przyszło mi na myśl, gdy czytałem Państwa artykuł o próbie blokowania otwarcia dyskontu przez wójta. W mojej ocenie sklep wielkopowierzchniowy na terenie Sierakowic pozwoliłby na stworzenie konkurencyjnej oferty u obecnych na rynku sklepikarzy.

W Sierakowicach brakuje przecież sklepu spożywczego, który posiadałby odpowiednią powierzchnię, aby komfortowo robić w nim zakupy. Obecne największe delikatesy na rynku nie pozwalają nawet na minięcie się w alejce dwóch osób z ręcznymi koszykami, nie wspominając tutaj o wózku aby zrobić większe zakupy.

Jako osobie, która kompletnie nie jest związaną z żadną z powyższych branż nie podoba mi się pomysł otwarcia Biedronki w proponowanej lokalizacji (centrum Sierakowic), ale myślę, że gdyby wójt i rada uchwalili odpowiedni plan zagospodarowania przestrzennego, to taki sklep mógłby powstać nie koniecznie w obecnie planowanym miejscu lecz na terenie, gdzie swobodnie zmieściłby się parking oraz odpowiedniej wielkości sklep z całą infrastrukturą pozwalającą na jego prawidłowe funkcjonowanie.

Może warto byłoby przeprowadzić referendum i poznać zdanie mieszkańców? W końcu żyjemy w kraju z ustrojem demokratycznym, a nie dyktatorskim. A może się mylę? Widząc jak głosują radni na sesjach i rzadko kiedy mają pytania lub sprzeciwiają się wójtowi mam wątpliwości czy demokracja w naszej gminie istnieje.

*Tomasz W.*

(nadesłane)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (76)

kilozwyczajnejkilozwyczajnej

0 0

Brawa dla pana Tomasza, mieszkańcy mają prawo zdecydować, uważam że powinno się w tej sprawie przeprowadzić UCZCIWE referendum.

15:34, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Tomasza Wdo Tomasza W

0 0

jak chcesz do biedronki to jedz do kartuz-kto ci broni?

15:36, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Tomasza Wdo Tomasza W

0 0

proponuję referendum na koszt Tomasz W skoro chce referendum

15:37, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

aaaaaaaa

0 0

ja też jestem za referendum i wszyscy moi sąsiedzi. A dlaczego nikt nie pisze o kosztach, jakie zostały poniesione w związku z zaproszeniami wysyłanymi za pomocą operatora pocztowego do lokalnych przedsiębiorców? Może to nie jakieś olbrzymie nakłady finansowe, ale ktoś musiał je ponieś i wiadomo, kto był tym kimś. Chcemy Biedronki!

15:49, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

sondasonda

0 0

A może na próbę przeprowadzić takie referendum - głosowanie internetowe?

16:08, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tak, popieram Pana TTak, popieram Pana T

0 0

Nikt, Nam, Podatnikom Gminy, nie będzie narzucał jakie sklepy, będą lub nie będą, w Sierakowicach i okolicach !
a ten wpis - do Tomasza W, to widać że z mafji Kobieli.
Nie będziesz mi kazał, jeździć do Kartuz.
Sierakowice to MÓJ dom, a ty utrzymujesz się z Moich podatków !
Więc trochę grzeczności.

16:15, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

0 0

W końcu ktoś zareagował na te "dyktatorskie" decyzje.

16:24, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

judytajudyta

0 0

Po co referendum????? - mieszkańcy albo będą tam robili zakupy i okaże się że chcą tego typu dyskont w Sierakowicach lub zbojkotują Biedronkę i po czasie ją zamkną ....wszystko w temacie

17:01, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec.Mieszkaniec.

0 0

Bardzo ciekawe spostrzeżenie Panie Tomaszu, musimy akceptować to że ktoś ma inne zdanie, inne postrzeganie świata od nas. Jeśli nie chcesz biedronki, zwyczajnie w świecie do niej nie idź. Myślę, że Pan Kobiela traci swój autorytet, bo wieś bez dyskontu była jego jedynym, ciekawym osiągnięciem.

17:03, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

referendumreferendum

0 0

A może by tak zrobić referendum i zdać mieszkańcom jeszcze kilka pytań, oprócz dyskontów:

1. Czy chcą aby w gminie Sierakowice powstały dyskonty typu Biedronka, Lidl itp.

2. Czy chcą aby na terenie gminy Sierakowice powstały wiatraki?

3. Czy mieszkańcy chcą likwidacji targowiska w Sierakowicach?

4. Czy mieszkańcy są za odwołaniem wójta gminy Tadeusza Kobieli?

Za jednym zamachem załatwiamy kilka nurtujących nas spraw.
i ciooo?

17:32, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Racja!Racja!

0 0

Popieram. Wszyscy wiemy jakie pustki są w sklepach odzieżowych w środy i soboty..i tym się jakoś pan wójt nie przejmuje. I proszę nie mówić o kosztach jakby włodarz ze swoich dokładał.

17:34, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Biedronka w SierakowBiedronka w Sierakow

0 0

dla mnie proste Biedronka będzie tak czy siak , kto będzie chciał robić w niej zakupu będzie robił a Ci przeciwnicy nie będą tam chodzić , jeśli będzie więcej przeciwników to Biedronka zbankrutuje , po co to spamowanie kolejnymi artykułami o Biedronce w Sierakowicach , jedynie co by się mogło zmienić to lokalizacja z jakimś dużym parkingiem , proponuję ulicę Piwną stary tartak tam było by w sam raz

17:35, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

qqqqqq

0 0

Wszędzie są BIEDRONKI Sierakowice to taka sama wiocha jaki inne dlaczego nie może być biedry.

17:37, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dziwna GminaDziwna Gmina

0 0

wszędzie, wszystko tanieje, mamy deflację, a tu radni na towarzyskim spotkaniu, co się zowie, posiedzienie rady gminy Sierakowice, serwują nam, podwyżkę cen wody i ścieków.
Czy ktoś to ogarnia ?

17:54, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Matka z SierakowicMatka z Sierakowic

0 0

Bardzo dobry pomysł, jestem za. W taki sposób każdy będzie mógł wyrazić swoje zdanie.

18:02, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SPOTKANIESPOTKANIE

1 0

No i dzisiaj odbyło się spotkanie wójta ze sklepikarzami, ale im naobiecał i zamącił w tych bogatych główkach.
Czy Ci sklepikarze mają decydować za ogół mieszkańców?
NIEDOCZEKANIE. Niech sobie piszą odwołania i petycje, ale to ja sam będę decydował o swoim losie, a nie jacyś sklepikarze.

18:10, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

zaproszeniezaproszenie

0 0

Wójt wysłał zaproszenia pocztą tylko do lokalnych przedsiębiorców za Wasze pieniądze Sierakowiczanie, więc stąd należało podnieścopłaty za wodę i ścieki, aby wszystko się zwróciło.
Nie można było zrobić coś lepszego dla Sierakowic panie wójcie?

18:15, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

sierakowicesierakowice

0 0

sierakowice to jeden wielki układ dopóki sie nie pozbadziemy wójta to nic sie nie zmieni możemy brac przykład z gminy Chmielno zmiana Wójta i jakie zmiany

18:29, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do TomaszaDo Tomasza

0 0

Komfortowo, zdrowo i tanio Panie Tomaszu kupuję u naszych sklepikarzy, a nie dyskontach gdzie stoi się w długich kolejkach przy kasie. Precz z biedronką, brawo Wójcie.

18:31, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ do Tomasza@ do Tomasza

0 0

Nikt Ci nie każe iść do Biedronki. W dalszym ciągu będziesz mógł robić zakupy u Twoich sklepikarzy, bez długich kolejek i bez paragonów. A większość mieszkańców niezmierni się cieszy z otwarcia Biedronki. Dziękujemy:-)

18:38, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

dziwnedziwne

0 0

jestem za a nawet przeciw...

dyskonty na obrzeżu wsi-jak najbardziej. Prawo ekonomiczne potwierdza się samo; jeśli będzie popyt, to bierda lub inny dyskont wygrywa, jeśli nie przebiją swojej konkurencji (małe sklepiki w centrum), trudno-zwijają się i wypad. Ribena w Sierakowicach to faktycznie porażka. Ceny jak z księżyca, droższe niż w Lewiatanie, albo innym sklepie. Warzywa podsuszone albo zwiędłe...ten sklep na pewno nie jest konkurencją dla biedry. Zdrowa konkurenja wymusi też podniesienie jakości produktów i opuszczenie cen w innych sklepach. Jestem ZA biedrą w Serakojcach...

18:51, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kamilkamil

0 0

Sierakowice to najwieksza mafia.wszedzie są biedronki i jakos male sklepy niupadly.

18:55, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

biedronkabiedronka

0 0

Najlepsze jest to, że ci co teraz najbardziej opluwają biedronę, jako pierwsi będ a staliw niej w kolejkach ! O sierakowicka zaściankowośc!!!!

18:56, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@kamil@kamil

0 0

no dokładnie, tu wcale nie chodzi o dobro małych sklepów, a "lokalni przedsiębiorcy" naiwnie wierzą w to, co im się powie (i co brzmi nawet sensownie na pierwszy rzut oka), bez głębszego przemyślenia tematu.

18:59, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

0 0

Bardzo latwo mozna by wymienic z imienia i nazwiska osoby, ktore tak tu protestuja przeciwko Biedrze. I jest to tylko garstka osob.

19:00, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JADWIGAJADWIGA

0 0

kilka pytan wlasciwie nieoczekujacych odpowiedzi:

1/ czy jest prawda ze wspolwlascicielem chalupy gdzie BEDZIE biedronka, jest syn Pani Starosty

2/ dlaczego pan Wojt lekcewazy demokracje

3/ czy poza tym, ze gmina Sierakowice jako rzekomo jedyna nie ma normalnego sieciowergo sklepu, to takze nire ma normalnego - a za to DOZYWOTNIEGO wojta, jak, nie przymierzajac, Brezbniew czy inny Wojtyla?

4/ dlaczego WSZYSCY obywatele Sierakowic maja byc poddani dyktatowi zmowy panaWojta z lokalnymi kacykami i sklepikarzami, przez co pan Wojt swiadomie obniza Sierakowiczankom iSierakowiczanom sile nabywcza pieniadza, co jest przestepstwem?

5/ dlaczrego pseudo Rada Gminy NIGDY nie osmielila sie spostponowac pana Wojta wjegho dyktatorskichzapedach, skoro sam ex prezydent Komorowski pana WOjta publicznie wysmial? Czyzby Radni byli jak zaStalina czy Wojtyly, ze trzeba mowic ze deszcz pada nawet jak im pluja w morde? LIcza sie azali tylko srebrniki, panie-panowie Radni?

REFERENDUM WSPRAWIE PANA KOBIELI JEST KWESTIA CZASU

a nie tylko kolejnej zony.

i biada temu kto ten wpis usunie

19:04, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

co za głupotaco za głupota

0 0

cytuje
'Komfortowo, zdrowo i tanio Panie Tomaszu kupuję u naszych sklepikarzy, a nie dyskontach gdzie stoi się w długich kolejkach przy kasie'

na pewno nie komfortowo -w tych sklepikach nie ma się jak obrucic ciasno i bardzo niekomfortowo

tanio he jak jesteś bogaty to chyba dla ciebie jest tylko tanio bo dla mnie już nie jest tanio

nikt Ciebie nie zmusi byś chodził do dyskontu żyjesz w demokracji i sam sobie wybierasz , ja wolę postać sobie w tych kolejkach i kupić to samo co u sklepikarzy lecz o wiele taniej , w Kartuzach też są biedronki (3)do tego jest Lidl i jakoś sklepikarze nie pozamykali swojego przybytku do tego co chwila jest nowa żabka lewiatan Ribena się nawet wprowadziła i jakoś wszystko gra
Sierakowice muszą się rozwijać a nie robić z tej pięknej mieściny wioch zabitej dechami

























'

19:06, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jak to jest ?Jak to jest ?

0 0

Kiedyś nie zwracałam na to uwagi ale dzis to widać bardzo wyraźnie. Nie ma tylu chamskich wulgarnych bezmyślnych komentarzy jak pod tymi na temat Sierakowic ... Czy biedronka czy wypadek czy wiatraki. Szok .Co za ludzie tam mieszkają ? Ta wieś jest ładna zadbana rozwija sie w oczach ale za nic w swiecie pomimo tych atutów nie sa sie tam mieszkać .Ludzie Zniszczą wszystko i wszystkich .I wszyscy w nd złożone ręce w pierwszych ławkach w kościele. A dekalog chyba maja swój . Niemniej jednak nie ma co komentować przeczytają ale sa tak obłudni zadufani ze nie pomyślą ze do nich .

19:09, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Tomasza Wdo Tomasza W

0 0

Proponuję Tobie otworzyć Biedronkę pod domem i LIDLA i media markt, i Castoramę- będziesz mógł kupić co zech\cesz i gdzie zechcesz i smród spalin i moczu będzie Ci nieodz\ownym towarzyszem życia

19:15, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Jak to jest ?do Jak to jest ?

0 0

wiesz masz rację ja pracuję w Sierakowicach ale widzę jacy ludzie tam mieszkają i za nic nie chciał bym mieszkać w Sierakowicach , oczywiście nie wszyscy ale bardzo dużo ludzi są zwykłymi chamami idą po trupach do celu ktoś coś ma coś się dzieje u sąsiada to trzeba go pod__bać do odpowiednich służb do tego ktoś pierdnie na początku wsi a na końcu wsi już mówią że zesr@łeś się w gacie , a potem w kościele w pierwszej ławce , po mszy żartują z księżmi mam kilku znajomych w Sierakowicach na szczęście normalnych i potwierdzą to co tu napisałem słowo w słowo

19:20, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do wyzejdo wyzej

0 0

całkowice się z Tobą zgadzam!!!
tylko drugiego potrafią zniszczyć i du...ę obrobic

19:33, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kazikkazik

0 0

Jestem za biedronką bo dzięki temu Ribena straci część klientów. Może zacznie szanować prawa pracowników.

19:37, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Najprawdziwsze głosoNajprawdziwsze głoso

0 0

N O G A M I ***

19:42, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

z sąsiedniej Gminyz sąsiedniej Gminy

0 0

w Sierakowicach to sąsiad potrafi zniszczyć sąsiada niestety sprawdzone u znajomych z Sierakowic , a u mnie w Gminie to sąsiad wspiera sąsiada, cieszy się że dobrze mu idzie i wie że musi się bardziej starć by żyło mu się równie dobrze jak sąsiadowi albo i lepiej polecamy i zapraszamy Gmina Chmielno

19:49, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Adam P.Adam P.

0 0

Proponuję przyjrzeć się sąsiedzkim gminom np Sulęczyno i jego władze...może być gorzej?

21:18, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SimonSimon

0 0

Dajcie spokój z tymi referendami. W Konstytucji Rzeczypospolitej Polski zawarte jest prawo własności. Jeżeli ktoś chce wynająć/sprzedać swoje pomieszczenie Biedronce, to żaden wójt, stowarzyszenie, czy nawet Pan Tomasz W. nie ma nic do powiedzenia. Wynajmuje i koniec. Mieszkańcy sami zdecydują czy wolą wspierać zagraniczną korporację, czy lokalnych przedsiębiorców.
Komuna się skończyła i mamy wolny rynek.
Amen

21:19, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Simondo Simon

0 0

racja, popieram. Ale Wasz wójt (pewnie nie tylko on jeden) chce udowodnić, że to on rządzi, a nie prawa ekonomii i wolny rynek. Do Chmielna niebawem wprowadzi się Ribena i co? Nikt nic nie mówi, bo dopiero w praniu się okaże czy jest w czymś lepsza od swoich konkurentów. Ci z kolei, drżąc przed ewentualną konkurencją już dziś starają się być mili, uprzejmi, sprowadzają dobry towar. Nadal jednak są drodzy. Zobaczymy co będzie...Na tak małą wieś tyle sklepów-czymś będą musiały swoich klientów zdobywać...Niestety, o Biedronce na razie nie ma mowy, może też będzie chciała się wprowadzić? Byłoby bardzo ciekawie...

21:34, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jestem ZAJestem ZA

0 0

Pan Tomasz wyjal mi kazde slowo z mysli jakie ja odczulam czytajac ostatni artykul. Jakim prawem sklepikarze maja rzadzic cala wsia??? I tak u nich nie kupuje i wole raz na tydzien zrobic zakupy w slupsku. Sklepiki w Sierakowicach to krotkie terminy waznosci paskudne warzywa i wiele by tu wymieniac. A jak bedzie Biedronka to niech Pan wojt do niej nie chodzi...proste

21:42, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Przysiegam....Przysiegam....

0 0

Nastepny glos na innego wojta...czas na swieza twarz :-/ bedzie jak z Komorowskim i Duda....ludzie zaglosuja na innego zeby sprawdzic czy inny zmieni cos na lepsze.
zaluje ostatnich wyborow :-/

21:50, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jarekjarek

0 0

Zawisc I jeszcze raz zawisc przemawia tutaj w wielu komentarzach.Po co ma sie lepiej powodzic sasiadowi?Przeciez I tak nie daje paragonu.Jak by ten paragon to byla wazniejsza rzecz od zakupow.Wczesniej czegos takiego nie znali a teraz prosze,paragon nawazniejsza rzecz.No ale przynajmniej w Biedronce dostanie paragon.Zawisc I zachlannosc niszcza to co najwazniejsze miedzy ludzmi a mianowicie wzajemny szacunek.

22:25, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do wszystkichDo wszystkich

0 0

Dla mnie Biedronka może stać na każdej ulicy, nie ma to większego znaczenia. Dlaczego ? Dlatego, że kupuję tam tak rzadko. Uważam, że jakość produktów z tego sklepu jest o wiele niższa niż tych samych producentów w innych sklepach. Na czymś trzeba zarabiać, chociaż z drugiej strony słyszę uwagi, że te produkty i tak nie są konkurencyjne cenowo. Jest to po prostu tzw. "zwykłe ogłupianie gawiedzi" czyli ludzi na wioskach, żeby myśleli - kupujemy taniej.
Pozdrawiam wszystkich Biedronkowiczów

22:28, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Do wszystkich@Do wszystkich

0 0

na wioskach? To powiedz mi, co Biedronki "robią" w dużych miastach??

22:58, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do tomaszado tomasza

0 0

jak już piszesz ze w dyskontach są długie kolejki do kasy a małych sklepach nie ma chyba upadłeś na głowę bo chyba naprawdę nie widziałeś w małych sklepach długich kolejek jedz do marketu do kasi do gowidlina to zobaczysz jakie są kolejki sa 3 kasy a jedna albo dwie tylko pracuja

23:35, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ffdfffdf

0 0

jak macie dość tematu biedronki lepiej jedzie do kina na jurassic world bardzo fajny film

23:36, 13.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ty Do wszystkichty Do wszystkich

0 0

''Dla mnie Biedronka może stać na każdej ulicy,'' ok ale jeśli będzie w centrum będzie chaos komunikacyjny tam nie ma odpowiednio dużego parkingu zaraz przy sklepie gdzie pomieścili by się wszyscy przyjezdni bo głównie o tych mi chodzi wszystkie wioski zaczną się zjeżdżać do Sierakowic , a jak wiadomo wyjedź z miejsca gdzie ma być ta biodronka w Kierunku kartuz to wielki wyczyn mało kto Ciebie wpuści bo przecież stoi jeden z drugim wielki pan jak zresztą wielu w tych Sierakowicach

03:24, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jankowajankowa

0 0

Wójt jest ok tylko ta rada .....popatrzmy kto tam jest np taki JW z Gowidlina zawodowa i sloma z butów kłamstwo zlodziejstwo i nic więcej. Powie co komu pasuje ale ludzie głupi nie są !!!!!!

04:10, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

stasiuuuustasiuuuu

0 0

Kto kradl wode panie Jasiu ???????? Wstydu oszczendz !!!!wstyd dla Gowidlina.

04:12, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@to Do wszystkich@to Do wszystkich

0 0

zapytaj się wójta dlaczego nie ma parkingu? Od tego właśnie rozpoczęła się wojna pomiędzy wójtem a właścicielami budynku ALBIK.

05:36, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jimi hendrixjimi hendrix

0 0

Nie no demokratycznym prawem jest, że każdy ma prawo... ale stojący z boku i przyglądający się gminie Sierakowice, widzi że to pod względem ekonomicznym są gminą wyjątkową...swój swojego popiera, zatrudnia i mają dzięki temu wewnętrzny obrót pieniądza zdobyty poza terenem gminy przez wielkie firmy z tejże właśnie gminy. Po prostu prosperita...tylko niech wam "niby myślący" zainklinują zarazę liberalizmu i pierdol..cie gospodarczo..BĘC!! Jak Polska cała !!!! Wiecie ile warzywniaków jest w Kartuzach??? zostają tylko agendy gospodarcze potężnych zachodnich rodzin jak LIDEL, STONKA, Ledwo co dyszy Rabka (chyba jeszcze polska?). Czy autor listu lobbuje, czy po prostu nie rozumie zasad, nie orientuje się w monopolu koncernów i ich półproduktów ? Można rozwijać dalej, ale starczy...

05:52, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jimi HendrixJimi Hendrix

0 0

Co!!! RIBENA nie szanuje praw pracowników....HAŃBA ci RIBENO !!!!!! od dziś skorzystam z mojego demokratycznego prawa i zabronię żonie kupować u ciebie... ale Stonki nie popieram.

05:59, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dupa i tyle oDupa i tyle o

0 0

Biedronka powinna byc...kto kupi to kupi kto nie to nie. Taka prawda. Ile ludzi tyle opinii ale nie dajmy sie oglupiac i ociemniac tym co glosuja przeciw.

06:08, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

A ja woleA ja wole

0 0

z biedry cole hehe

06:10, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Idzie do Biedry IwoIdzie do Biedry Iwo

0 0

po rzepakowe paliwo :-)

06:14, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

psełdo handelpsełdo handel

0 0

O.O i teraz w porty robią pseudo handlowcy haha co jada do kartuz do biedry albo do makro i kupuja zaopatrzenie do swoich sklepów . bu hehe super super może w koncu ci super handlowcy do roboty sie wezma poszukaja tanszych dostawców od producenta a nie ze sklepu do sklepu.
Ile razy tak jest ze gdy w biedrze w kartuzach jest jakas promocja to zaraz ci super handlowcy maja wszystko wykupione paletami wtedy najlepiej. zawioza to do swojej budki na wsi i juz jest handlowiec hahah żalosne :D

BTW nie płaczcie tak będziecie mieli blizej po towar do swoich sklepików :D

A mieszkańcy to już wgl nie powinni tak płakać, to przecież do nich należy wybór gdzie kupują.
Jeżeli tak bardzo i tak dużo ludzi nie chce tego dyskontu to szybko zniknie bo będzie po prostu nie rentowny .

Ale podejrzewam że będzie inaczej. :) tzn kolejki gorsze jak w niedziele po mszy na wybickiego w kartuzach (pomijam fakt że instytucja pt. Kościół katolicki potępia przecież prace w dzień święty, ale owieczki nie słuchaja i leca do sklepów, i zmuszaja inne owieczki do pracy )

06:16, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Oda do SierakowicOda do Sierakowic

0 0

Och moja wsio, co Biedry nie chciala...jakaz ty jestes w swej miernocie mala...juz dzwony biją...konczy sie czas...biedronki nie ma zostal ci las. Coz ty taka wielka i stronisz od wszystkiego? Jestes jak chinskie tandetne Lego. A puszysz sie niczym paw...bądz ty dla ludzi i rusz zatrzymany w technologii czas. Tam biedra tu ribena...sumienia dla ludzi tutaj juz nie ma. Chociaz w biedronce piwo za złotówke...to wolisz bym w ribenie zostawil stówke...

06:20, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jimi hendrixjimi hendrix

0 0

pomijam fakt że instytucja pt. Kościół katolicki potępia przecież prace w dzień święty, ale owieczki nie słuchaja i leca do sklepów, i zmuszaja inne owieczki do pracy ) To mi się podoba....gupie barany nie owieczki hehe...mie też czasami skręci do stonki na wybika...diabelstwo tam jakieś mają ;)

06:21, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec SierakowMieszkaniec Sierakow

0 0

SKOŃCZCIE JUŻ Z TĄ BIEDRONKĄ, NIE MA CIEKAWSZYCH TEMATÓW?

06:24, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jimi hendrixJimi hendrix

0 0

Nołbla za odę do Sierakowic.!!

06:28, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

zorrozorro

0 0

W TYM kraju obowiązują przepisy. Nikt nie ma prawa zakazywać przedsiębiorstwom ich działalności, jeśli działają w zgodzie z prawem. Protekcjonizm do reszty zabije handel w Sierakowicach.

06:47, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@zorro@zorro

0 0

Mylisz się.
Dumping zabija handel.
Protekcjonizm go osłania.
Starczy zajrzeć do historii, żeby to zrozumieć

06:57, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do WójtaDo Wójta

0 0

A kto zezwolił na prowadzenie dużej dyskoteki w Centrum Sierakowic wydał koncesje na alkohol 2 metry od Kościoła co w ustawie nie może znajdować się bliżej niż 100 m od obiektów kultu religijnego i szkół. Odległości te mierzy się od wejścia do punktu sprzedaży do wejścia do budynku świątyni lub placówki szkolnej ? przez wyznaczone ciągi komunikacyjne .Teraz się przeciwstawia Biedronce w tym samym obiekcie ?

07:20, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Sierakowiczan !!do Sierakowiczan !!

0 0

Ludzie, i tak kupujecie towary z dyskontu. Tylko wasi sklepikarze sprzedają wam wodę i soki z Lidla po wyższych cenach. Widziałam takie towary w spozywczaku niedaleko podstawówki. Soki z półki tego sklepu to marka własna LIDLa.

07:39, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ODY ciag dalszy - dlODY ciag dalszy - dl

0 0

I wielce rady sierakowski katolik po biedrze chodzi i sie w klimie chlodzi. Czemu ty sierakowska chołoto chcesz miec u siebie tylko błoto? Niech kazdy Janek ze swoją Kazią kupują gdzie chcą a nie tam gdzie im każą. Bo to oni swoje pieniążki zarabiają i nic gminie do tego gdzie je wydają. O wsio mizerna i zacofana bądz dla ludzi a bedziesz kochana.

07:43, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ODY ciag dalszy - acODY ciag dalszy - ac

0 0

Gdzie ach gdzie sie podzialy te czasy ...co czlowiek zjadł pento swiezej kielbasy? A jak mi biedre we wsi postawia kupie se pikoka i popije kawa :-) potem za zeta piwo se kupie...siąde na kibel i zrobie...(yyyy no jedno tylko pasuje hehe) kupe. Wiec o ma sierakowska wsio zlota... otworz dla biedry swe piekne wrota. A dzieki temu stare sklepiki zmienia swe towary na świeższe czepiki (wyraz wymyslony z braku słowniczego rymu w przestrzeni artysty czyli mnie- tlumaczenie "towary") Czepiki beda stac swiezsze i tansze to nawet do nich wejde ale nie zawsze :-D

07:52, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

psełdo handelpsełdo handel

0 0

oda wymiata :D

07:53, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

gowidlinogowidlino

0 0

zapytajcie radnego jw czy powinna byc czy nie biedronka ...on powie ze nie jak chcesz usłyszec ze nie a tak gdy chcesz tak....za judaszostwo niektorzy słono zapłaca !!!!!!!!!!! wiem bo sami rozmawialismy z nim na ten temat!!!!! z taka rada niestety nasz fajny wojt nie moze spokojnym byc jutra !!!! a szkoda bo akurat wojt to człowiek ok!!!!!!!!

07:59, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

brawo dla ODY do Siebrawo dla ODY do Sie

0 0

Czapki z głów... Oda przedstawia realne życie w Sierakowicach i układy tu panujące.

08:30, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SędziaSędzia

0 0

Zastanawia mnie na podstawie jakich podstaw prawnych działa wojt sierakowic , że zabrania , nasyła kontrole .
Wybujała duma wójta chyba wzięła górę nad rozsądkiem .

08:36, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

abcabc

0 0

od czasu pracy i bhp są inne instytucje

10:02, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ODY ciag dalszy - dlODY ciag dalszy - dl

0 0

Ach dyskont w sierakowicach powstaje...u wójta slychac sklepikarzy łkanie. Nie taki jednak ten dyskont straszny...nauczy naszych dbac o termin ważny. Bo na produktach wyobrazcie sobie....czasem terminy ktos zeskrobie :-) i serce moje ku biedronce sie cieszy...kupie se zgrzewke wody na zeszyt. Bo wszyscy lubia ta panie Basie....co napewno zasiądzie w biedrze na kasie. Niech zyje Sierakowicka biedronka! Tak powie kiedys nasz Wójt i reszta ogonka :-)

11:52, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kasakasa

0 0

tu chodzi o kasę...a Wy się denerwujecie.

12:01, 14.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

sierakowiczankasierakowiczanka

0 0

Panie Tomaszu W, jeżeli nie ma Pan cywilnej odwagi by przyznac sie do swojego nazwiska i imienia to niech Pan nie zabiera glosu w tej sprawie.

17:44, 17.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

sierakowiczankasierakowiczanka

0 0

Sklepy wielkopowierzchniowe nie są wpisane w nasza gmine, jezeli nasze spoleczenstwo tego nie chce to piwnno byc to uszanowane, bo to przeciez oni pracują, placa podatki i m.in dzieki nim mamy taką piękną gmine...

17:46, 17.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do "sierakowiczanki"Do "sierakowiczanki"

1 0

Małe sprostowanie: Pan Tomasz ma na imię Tomasz - więc jak można mu zarzucać, że nie chce się przyznać do swego imienia?!! Poza tym jak można stwierdzać, że "nasze społeczeństwo tego nie chce" skoro najwyrazniej chce!!! Na szczęscie nikt nikogo nie zmusza do robienia zakupów w danym sklepie - reasumując: chyba nie wie Pani, o czym pisze!!!

15:06, 18.07.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

mloda xmloda x

0 0

Jakoś w innych miejscowościach także są Biedronki i jakoś osiedlowe sklepiki nadal funkcjonują i mają się dobrze, przykładem nawet jest Stężyca, sklepy stoją tam te same od lat, mimo otwarcia Biedronki nadal są i mają się dobrze:)
Zgadzam się także z lokalizacją, gdyby wójt gminy zgodził się na inną też byłaby inna sytuacja związana z konkurencja dla lokalnych sklepikarzy, poza tym wiekszość ludzi i tak jeździ poza Sierakowice na większe zakupy, co do targowiska, jak dla mnie aż tak niskich cen tam nie ma, szczerze to wole dołożyć te 10zł u kupić w bardziej zaufanym miejscu dany produkt ;)

09:22, 13.10.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kiedy biedronka bedzKiedy biedronka bedz

3 0

Niech powstanie i to jak najszybciej!
Nie będę przepłac!
Ceny w Sierakowicach to jakiś kosmos!
Polecam przejzec gazetkę biedronki...
Tylko slepiec nie zauważy!
Gmina dla bogatych - to jest pewne.
Będę kupować w Biedrze i żywić swoją rodzinę.
Nareszcie zaoszczędze na paliwie.

18:33, 27.10.2015
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu expresskaszubski.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%