Zamknij

Sierakowice. Debata... i po debacie. Organizatorzy: rezygnujemy

15:23, 16.04.2024 W.D. Aktualizacja: 10:51, 17.04.2024
Skomentuj fot.W.D. fot.W.D.
reo

Zaplanowana na środę debata kandydatów na wójta gminy Sierakowice, której organizacji podjęło się  Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Sołectwa Bącka Huta jednak nie dojdzie do skutku. Organizatorzy zrezygnowali z organizacji spotkania wskazując na "niezrozumiałe komunikaty", które pojawiły się w sieci. 

Pisaliśmy już, że od razu po I turze wyborów komitety, które wprowadziły radnych do nowej Rady Gminy Sierakowice zaczęły nawoływać kandydatów na wójta do udziału w debacie. Stało się to zanim ktokolwiek podjął się organizacji takiego spotkania.

Wreszcie organizacji debaty kandydatów na wójta gminy Sierakowice podjęło się Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Sołectwa Bącka Huta, które prowadzi Małą Szkołę w Szopie. Byłaby to pierwsza debata wyborcza w powiecie kartuskim zainicjowana przez organizację pozarządową.

Zgodnie z przyjętymi zasadami kandydaci mieli odpowiadać na pytania od mieszkańców oraz na pytania kierowane do siebie wzajemnie. Mieszkańcy mogli wysyłać swoje pytania do kandydatów za pomocą specjalnego formularza.

Teraz okazuje się, że wszystko skończy się na debatowaniu o debacie. Organizatorzy ogłosili bowiem, że rezygnują z organizacji spotkania. Powód?

Komitety obu kandydatów najpierw wyraziły zgodę na warunki debaty, po czym zaczęły się problemy. 

Obszerne oświadczenie opublikował komitet Mirosława Kuczkowskiego stawiając szereg warunków, które - jego zdaniem - powinny zostać spełnione, by debata doszła do skutku. 

Rafał Makurat stwierdził, że wszystkie warunki dotyczące debaty swojego konkurenta zaakceptował i że gotów jest stanąć do debaty.

Mimo to do spotkania nie dojdzie, bo stowarzyszenie powiedziało "dość". 

(...) Dwóch liderów debaty, kandydatów na wójta zaakceptowało w sposób pisemny - elektroniczny wszystkie proponowane przez nas warunki debaty (...) Rola naszego Stowarzyszenia miała polegać na dopilnowaniu kilku spraw: organizacji sali, transmisji online na żywo; wykluczeniu z wybranych pytań tych, które mogłyby naruszyć dobra osobiste danego kandydata; prowadzeniu debaty: odczytywaniu wylosowanych przez kandydatów pytań oraz dbaniu o ustalony wcześniej maksymalny czas wypowiedzi.Mając na uwadze niezrozumiałe dla nas komunikaty, rezygnujemy z organizacji debaty. Nie chcemy też stawać za czy przeciw któremukolwiek z kandydatów (...) - pisze w swoim oświadczeniu Przemysław Łagosz. 

Jak podkreślają organizatorzy, wszelkie zebrane poprzez elektroniczną ankietę pytania do kandydatów zostaną im przekazane w środę w godzinach wieczornych.

(...) Być może odniosą się do zawartych tam kwestii jeszcze przed wyborami (...) - czytamy w komunikacie. 

(W.D.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(129)

Wielki żalWielki żal

39 7

Te debatę powinna prowadzić bezstronna osoba a pan Łagosz chyba z komitetu Makurata jest także faktycznie dziwnie to pachniało, nawet ci z Bąckiej Huty byli zdziwini że dyr. szkoły Łagosz tak zaczął koło tego nadgorliwie skakać bo oni się chcieli tym zająć jako inicjatorzy a wielka szkoda bo po dograniu mogło coś z tego konkretnego bogatego w treści wyniknąć nawet na przyszłość dla innych jak organizować konkretne debaty... 16:11, 16.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

hmmmhmmm

5 0

to było wiadome. po co w ogóle acpetoali warunki :D 16:46, 16.04.2024


@WIelki żal@WIelki żal

3 1

Z tego, co wiem, to Makurat nie miał swojego komitetu. On startował z komitetu powiatowego, więc o co ten hałas? 22:37, 16.04.2024


reo

za Steżycy ktośza Steżycy ktoś

7 2

u Was to lepiej, u nas to pseudo rolnik ma prowadzic debatę :) 16:12, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czytam czytam

27 30

Tak przeglądam te wpisy komitetów i widzę, że Makurat nawet się zgodził na przesunięcie terminu żeby Kuczkowskiemu pasowało. Fajny gest z jego strony. Zgodził się też na wszelkie warunki, a druga strona coś nie bardzo... Nieładnie to wygląda 16:16, 16.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NieprawdaNieprawda

16 10

Makita stawiał warunki ( Maszke). Kuczkowski deklarował,.że może spotkać się na debacie z kontrkandydatem bez znaczenia gdzie. Odsyłam do strony KWW Nasza GMINA 2024. Można sobie prześledzić to, jak zareagował Kuczkowski. Nie wprowadzaj ludzi w błąd. I żeby nie było....nie popieram żadnego kandydata! 17:09, 16.04.2024


KapiszonKapiszon

21 1

A miało być tak pięknie najlepsza debata w powiecie w historii i ahoj 16:22, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

podziękowaniapodziękowania

14 27

wyrazy uznania dla stowarzyszenia i pana Łagosza, że próbowali coś podziałać. Lepiej odpuścić niż dać sobie wejść na głowę 16:28, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Strachy na lachy Strachy na lachy

37 15

Jednak Pan Łagosz się wycofał z organizacji debaty, co oznacza że Pan Makurat się wystraszył. Także tego 😁😁😁 16:41, 16.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Wójt R.MWójt R.M

14 22

Co za bzdury piszesz, pan Makurat zgodził się na wszystkie warunki. Wystosował jasną deklarację. Kuczkowski tchórz !!! 16:56, 16.04.2024


MamboMambo

42 25

Makurat się wystraszył 😅😆 16:43, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

elytaelyta

6 2

kim są oni? że nikt niechce ich słuchać, może nie warto 16:46, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Drużyna Drużyna

38 9

Debatę chciał organizować Pan Łagosz, który jest z drużyny Makurata. Gdzie tu bezstronność? A teraz Łagosz sam wycofuje swój pomysł 😂😂😂 16:50, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca MateuszWyborca Mateusz

42 17

Łagosz zorganizował debatę, którą sam wycofał 😁 Drużyna Makurata się wycofała, idziemy na Mirka Kuczkowskiego głosować! 👏👏👏 16:53, 16.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ściema Ściema

12 21

To Kuczkowski się bał debaty dlatego jej nie ma 17:21, 16.04.2024


Nasz wójt R.MNasz wójt R.M

27 38

Panie Kuczkowski stchórzył Pan!! 16:57, 16.04.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Brak słów. Brak słów.

27 12

Pan Kuczkowski nie stchórzył! Debata była organizowana przez p. Łagosza, z drużyny Makurata. Zero bezstronności! 17:04, 16.04.2024


Jaki wójt Jaki wójt

23 10

Kto stchórzył to widać . Biedak Makurat nie poradziłby sobie bez kartki i podpowiedzi . Zal . Tylko do roznoszenia Makurat się nadaje . Debata jest dla mężczyzn 17:14, 16.04.2024


Dla mężczyzn ? Dla mężczyzn ?

11 19

To Pan Kuczkowski nie mógł wtedy uczestniczyć i stchórzył biedaczek 17:21, 16.04.2024


Tylko nie KuczkowskiTylko nie Kuczkowski

21 34

Co za wstyd dla całego komitetu pana Kuczkowksiego, żałosne !!! 16:59, 16.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

oooooooo

13 7

Nie obrażaj Komitetu. Nie obrażaj ludzi. Co za miernota 17:16, 16.04.2024


Odnośnie stchórzeniaOdnośnie stchórzenia

20 6

Ze strony komitetu Mirosława Kuczkowskiego:
Oświadczenie Mirosława Kuczkowskiego i KWW NG2024

W związku z informacjami prasowymi w sprawie debaty w dniu 17.04.2024 r. informujemy, że do debaty dojdzie, po zaakceptowaniu przez obu kandydatów na piśmie jej regulaminu.

Chcemy debaty dostępnej dla wszystkich i prowadzonej w sposób bezstronny. Nie może jej prowadzić członek Komitetu Wyborczego Pana Rafała Makurata. Nie mogą w niej także brać udziału pracownicy lub urzędnicy Urzędu Gminy, bowiem to nie oni startowali w wyborach.

Stwarzanie poprzez media wrażenia, że reguły spotkania kandydatów zostały ustalone, jest nie tylko przedwczesne ale także niestosowne.

Z szacunkiem dla Pana Rafała Makurata podkreślam, że podejmę debatę w dowolnym miejscu i czasie, także z udziałem mieszkańców, ale według reguł uczciwej praktyki wyborczej.

Panie Rafale, jeżeli do 16.04.2024 r. do godziny 17 nie ustalimy wspólnie prostych reguł debaty, to i tak jestem gotów publicznie zmierzyć się z Panem. Proponuję aby każdy z nas zadał drugiemu po pięć pytań, dotyczących naszych pomysłów na Gminę Sierakowice.

Wyboru dokonają mieszkańcy.

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW
NASZA GMINA 2024 17:00, 16.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Manipulacja Manipulacja

13 15

Pan Kuczkowski bał się debaty jak diabeł święconej wody !
Ciekawe dlaczego debata została odwołana ? Jak zastraszył Pan organizatorów Panie Mirku ? 17:20, 16.04.2024


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


HihiHihi

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


InternetInternet

6 3

No to może dwóch się spotka na teamsie lub Google meet i zada sobie pytania. Moderator włączy stoper po 90 sek na odpowiedz i po sprawie. 17:08, 16.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HeheHehe

5 8

Kuczkowski by nie ogarnął :D 19:37, 16.04.2024


MaKuMaKu

35 22

Pan Makurat powinien przestać tyle biegać po ulicach bo nie wytrzyma do wyborów 😂. . I nie życzę sobie , żeby pan wchodził do naszych domów . Nie dla Makurata 17:09, 16.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OniOni

1 4

Dlaczego piszesz do naszych domów , nie pisz za wszystkich, ja chętnie bym porozmawiał z p. Makuratem
09:40, 17.04.2024


ŁoMakŁoMak

29 12

Bardzo obiektywna debata. P. Makurat i p. Łagosz z jednego komitetu. Ale obiektywizm. Ale głupota 17:13, 16.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HeheHehe

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Spokojnie Spokojnie

16 0

Debatę można uratować i może się jeszcze odbyć przecież wszyscy deklarują chęć, wystarczy godzinna rozmowa kilka telefonów i debatujemy 17:32, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kuczkowski tchórz Kuczkowski tchórz

28 19

Wiedział że na debacie zapytają o Fularczyka! Tchórz! 17:50, 16.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ow i tmow i tm

3 2

Czy możesz podać swoje dane. Może jesteś OW, czy TM 18:59, 16.04.2024


do komentującychdo komentujących

12 0

Ależ wy się nakręcacie🙂 Trzeba było doprowadzić do debaty, a nie teraz gadać o tym kto nie przyszedł. Jesteście zabawni. Tylko łopatkę, wiaderko i do piaskownicy. Najpierw żeście nakręcili sprawę debaty, a jak przyszło co do czego to nie było komu wziąć w niej udziału. Ot polityka.... 18:07, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

polecampolecam

17 6

Przeczytajcie sobie oświadczenie Makurata. Ja tylko zostawię tutaj fragment:

Cyt:. Podkreślamy, że zaakceptowaliśmy nadesłany do nas regulamin debaty. Zaakceptowaliśmy także wszystkie propozycje zmian naniesione przez sztab wyborczy pana Mirosława Kuczkowskiego, takich jak: zakaz udziału w debacie urzędników i pracowników urzędu gminy czy też brak możliwości zadawania pytań o nazwisko zastępcy wójta. 18:09, 16.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

UrzednikiUrzedniki

18 10

To tylko potwierdza że debata się nie odbędzie przez Kuczoowksiego. Tchórz 18:18, 16.04.2024


Wyścig Wyścig

21 6

Ten wyścig robi się żałosny. Jak widzę kiedy ktoś biega za ludźmi i się prosi o głosy to nie wygląda to dobrze. Nie lubię też obiecywania tego co ludzie chcą usłyszeć i pchania się na każde zdjęcie. Każdy ucisk dłoni naprawdę musi być sfotografowany i upubliczniony? Sztuczne to i smutne. 18:19, 16.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RacjaRacja

11 2

Podaje rękę w świetle reflektorów a mijając na ulicy ( kilkukrotnie) nawet dzień dobry nie odpowie. Może nie zna ale kultura wymaga odpowiedzieć... Widocznie na tym polu są braki 19:18, 16.04.2024


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Kasia z zatorzaKasia z zatorza

2 0

Kto jest tchórzem w końcu bo żaden TCHÓRZ Wójtem być na pewno nie może ,więc kto nim jest?! 18:48, 16.04.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MkMk

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


RMRM

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


JasnoJasno

6 5

No chyba jasno i wyraźnie widać że Kuczkowski .
Wczoraj pojawił się ich post niejasny, a dzisiaj debata odwołana .
Ciekawe kto od Pana Kuczkowskiego maczał w tym palce .
Manipulacja ludźmi poprzez jego udawaną świętość 20:51, 16.04.2024


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


............

1 0

A może rolnicy tak jak w Stężycy zrobią? 19:18, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Masakra Masakra

20 16

Czy wy serio nie umiecie czytać ze zrozumieniem ?
Makurat zaakceptował wszystkie warunki.
Debata w pełnym składzie ? Kuczkowski mówi nie - Makurat Ok
Kuczkowski żąda Debata bez urzędników - Makurat mówi Ok
Kuczkowski żąda zakazu pytania o zastępcę wojta - Makurat mówi Ok
Kuczkowski mimo to debacie mówi nie
Czy dostali inne zaproszenie ? Nie
Ale Makurat by je zaakceptował.
20 spotkań z mieszkańcami odbył Kuczkowski jedno !!!
19:21, 16.04.2024

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

haha

4 8

Daj znać jak się obudzisz 19:26, 16.04.2024


Ups, pomyłka.Ups, pomyłka.

13 3

Kuczkowski spotkał się jeszcze z „młodzieżą” w salce katechetycznej (dobrze że rodzina przyszła) i z paniami z KGW (szał) hahaha 19:40, 16.04.2024


makumaku

2 3

Ale manipulator większej wody, chyba z pewnej kancelarii. Gratulacje. 20:20, 16.04.2024


Zrozumcie Zrozumcie

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Spotkania na mieścieSpotkania na mieście

9 4

Wystraszyli się. Organizatorzy debaty tyle. Zrobił się wielki szum i strach że oliwa na wierzch wypłynie. Zwolennik Makurata zanim zaproponował warunki debaty dokładnie dostosował je do swojego faworyta. Np. zaproszenie kandydatów wraz z zastępcami. O tym warunku trąbił Makurat na swoim FB zanim padła konkretną propozycja debaty. Nie trzeba daleko szukać. Wystarczy śledzić prowadzone kampanie na bieżąco. Ps. Pozdrowienia dla Maecelinki 20:40, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do niedzieliDo niedzieli

18 9

Plis zakończcie już rywalizację bo Makurat zaraz mi z lodówki wyskoczy 20:55, 16.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Racja Racja

2 0

Ostatnio nawet w kiblu się pokazał 12:45, 17.04.2024


67896789

11 1

Po co nam ta debata? wszyscy już mają ukształtowane swoje poglądy na temat tych panów. 20:57, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Global Global

7 1

Niestety zal...nie potrafią się dogadać w sprawie debaty, a za chwile mają współpracować podczas rządzenia gmina....jeden mowi ze kontrkandydat zrezygnował, a przeciwnik mowi, że chciał debaty z mieszkańcami, i po 5 pytań....pytam czy nie dogadali się co do warunkie czy co...bo odpowiedzi są tak zawiłe obu, że tak naprawdę nie wiadomo o co chodzi....powinni się spotkać i odpowiedzieć na pytania swoje, mieszkańców i mieć kilka minut na autoprezentację tak jak robi się to w innych miastach np. na prezydenta Gdańska, burmistrza Kartuz...zal I oni.maja współpracować.... 21:08, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XcvjXcvj

19 16

Makurat zrezygnował z debaty bo pewnie z kartki nie mógłby czytać 😂😂😂… 21:28, 16.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Oj Mirek MirekOj Mirek Mirek

1 8

Przecież to Ty zrezygnowałeś! Co ma na Ciebie Fularczyk? 06:05, 17.04.2024


ObywatelObywatel

17 16

Panie Kuczkowski mając 62 lata pcha się na wójta, nie wiedząc co Pan mówi, nie dotrzymuje słowa a później kręci w chwili obecnej a co będzie jak Pan wygra wybory? Przypominam że Pan nie jest władcą tylko zwykłym obywatelem działającym na rzecz społeczeństwa i powinien Pan słuchać co chce społeczeństwo, a nie decydować za nie bo ustawić Pan sobie może swoje dzieci w domu a nie obywateli 21:40, 16.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

No cóż?No cóż?

3 0

Niestety niektóre stanowiska są przewidziane dla dorosłych, a zabawy rodem z przedszkola typu przyjdę ale z mamą i swoimi zabawkami, albo się obrażę dużo mówią, wiele też wyjaśnia i daje nowe światło na debatę oświadczenie klubu dobra zmiana, wyraźnie widać kto uciekł przed debatą. 12:47, 17.04.2024


RolnikRolnik

15 18

Pan makurat robi się nachalny i to nachodzenie po domach w Paczewie raczej mu nie pomoże 21:42, 16.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Xx….xXx….x

4 6

Przynajmniej Paczewo poznał i mieszkańców bo jak zostanie Wójtem to pewnie o Paczewie zapomni i więcej nie odwiedzi. 22:40, 16.04.2024


Nie wymagam dużoNie wymagam dużo

13 6

Proszę tylko Pana Mirka kto będzie jego zastępcą, bądź zastępcami bo przecież może mieć dwóch. To są najbliźsi współpracownicy wójta którzy mają znaczący wpływ na to co się w gminie dzieję bądź dziać się nie będzie. Pan Rafał święty zapewne nie jest, ale niemiał problemu by to wyjawić. 21:42, 16.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@@

4 0

Co? Dwóch zastępców w Sierakowicach? Po co? Żeby koledze dać posade? A może trzech ?!! 21:57, 16.04.2024


30sto letnia klika30sto letnia klika

19 10

Jak lojalność względem F. jest ważniejsza i ważniejsze są złożone jemu obietnice ciągłości stanowiska to lepiej było niestartować panie MK. Zrobił by Pan przynajmniej miejsce w 2turze młodszemu i to z chęciami do zmian. 21:47, 16.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RacjaRacja

4 5

Masz rację. Kuczkowski ewidentnie boi się Fularczyka. Może ma na niego haki? 06:04, 17.04.2024


O jakich zmianach moO jakich zmianach mo

12 6

Jakich zmian chcą dokonać? Słuchając wypowiedzi młodszego kandydata można wysnuć wnioski, że jedyną zmiana jaka będzie to pakowanie pieniędzy w sport. Wzorem wójta z Stężycy. Wciąż do przetargów będą dopuszczane firmy które z gminą współpracowały. Obudźcie się ludzie. Oboje kandydaci byli związani z gminą do tej pory i oboje współpracowali z dotychczasowym wójtem. Nic się nie zmieni. Może oboje kandydatów na zamiar wstawić pana Maszke na zastępcę? Dlatego ujawnienie przez obie strony byłoby zabawne. Wybieramy wójta nie zastępcę. Pamiętajmy. W mojej ocenie wybieramy pomiędzy spokojnym, statecznym starszym człowiekiem, a młodym narwanym kandydatem który już nie wie co wymyślać. Wybór należy do nas. Jeżeli chodzi o jakieś grzeszki to oboje mogą sobie przybić piątki. Kto błędów nie popełnia niech pierwszy się odezwie. 22:29, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Polak PL Polak PL

16 0

Panie Redaktorze wstaw Pan najnowszy post z FB KWW Nasza Gmina 2024 żeby ludzi w błąd nie wprowadzać 22:36, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XD XD

24 19

Głosujemy na Pana Mirka 👍Napewno więcej dla gminy zrobi niż Pan Makurat .
Pan Makurat dużo obiecuje a będzie wszystko robił wiadomo pod kogo …
Wiec nic się w naszej gminie nie zmieni 👎
Święty nie jest tak samo jak Pan Łagosz temu się wycofują z debaty 22:38, 16.04.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

UstawkaUstawka

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do ustawka Do ustawka

1 0

Pewnie napisał prawdę która nie służyła jednemu z kandydatów a widać że administrator też gra do tej samej bramki co R.M i P.Ł .
I komentarz został usunięty 13:05, 17.04.2024


do ustawkado ustawka

0 0

Właśnie to był komentarz do Pana Kuczkowskiego.
Także widać dla kogo komentarze są nie wygodne.
Są usuwane komentarze nie pochlebiające M.K. 08:21, 18.04.2024


Za 5lat pogadamyZa 5lat pogadamy

5 6

I dalej będziemy stać w miejscu.
Jaki mamy wybór? Albo gmina będzie wyglądała jak budynki GS ale wogóle niewiemy jak będzie wyglądać. MK niemusi się starać bo jedna kadencja mu wystarczy, RM też nie musi ale może zechcieć być na drugą kadencej a zęby to osiągnońć musiał by się wziąć do roboty bo pokazywanie się na FB nie wystarczy. 22:55, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PaczewoPaczewo

18 15

A ja się bardzo cieszę ze odwiedza nas kandydat na wójta .Nie ma się czego wstydzić żeby chodzic po naszej wsi. 23:15, 16.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

No joNo jo

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


XdXd

11 8

Bo się boi ze przegra temu tak na każdego nalega . I opowiada ludzia czego i tak nie zdobi … 00:07, 17.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

,,,,, ,,,,,

11 5

Dobrze by było gdyby dobra zmiana i Grzenkowicz się określili komu chcą pomóc 06:01, 17.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Facebook Facebook

19 6

Nigdy nie chodził po domach a teraz RM pokazuje jaki to dobry i cudowny a tak to nawet żadnego słowa nie umie powiedzieć samm na sam 06:03, 17.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Mam nadziejeMam nadzieje

16 12

Że nie wygra R,m 09:24, 17.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tadzio Tadzio

4 4

Pewnie że nie wygra , przed pierwszą turą ludzie z którymi rozmawiałem to by mnie zabili ze mówiłem żeby nie głosować na makurata a teraz to słyszę tylko Mirek 12:39, 17.04.2024


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


zobaczciezobaczcie

8 8

Sprawdźcie sobie co teraz wypisuje Dobra Zmiana. Po co oni się wtrącają, po co mieszają? Salę wynajęli pod debatę jako komitet? Przecież to jakiś absurd jest. Widać przynajmniej że stowarzyszenie i Łagosz próbowali zabrać się do tego jak trzeba. Ktoś musiał nieźle namieszać. 11:33, 17.04.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Brawo dobra zmianaBrawo dobra zmiana

5 4

Ktoś musi powiedzieć prawdę 12:51, 17.04.2024


odp odp

3 2

Prawdę? To sprawdź co napisało k.info. Mleko się rozlało panowie. 14:33, 17.04.2024


Manipulacje Manipulacje

0 1

Manipulacji ciąg dalszy, szkoda tylko że nie wszyscy wiedzą albo udają że nie wiedzą o układach jakie są i kto tak naprawdę pociąga za sznurki 😱 18:35, 17.04.2024


zobaczcie2zobaczcie2

3 0

Już nie wiadomo kogo oświadczenie jest prawdziwe.
1. p.Łagosz?, 2.R.M?. 3.MK?, 4.DZ?, 5.Kartuzy Inf.? - twierdzą że było jeszcze inaczej. Oszaleć można. 11:51, 17.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tchórzom mówimy WON!Tchórzom mówimy WON!

12 0

Osoba która boi się debaty a tak naprawdę pytań na niej, nie posiada predyspozycji do bycia włodarzem 20 tysięcznej Gminy, mówiąc konkretniej - NIE NADAJĘ SIĘ NA WÓJTA!! Taka osoba na pewno bardzo kiepsko wypadnie ośmieszając przy tym gm. Sierakowice przy kontakcie medialnym odpowiadając na merytoryczne pytania które się pojawią szybciej czy później z racji rozwoju i inwestycji Urzędu Gminy, proszę tę słabość charakteru wziąć jako wyznacznik na niedzielnym ostatecznym głosowaniu 11:51, 17.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Zgadzamy sieZgadzamy sie

10 6

Tak masz rację pan r.m nie nadaje się na wójta . 12:37, 17.04.2024


@zobaczcie2@zobaczcie2

4 6

Dokładnie. Mnie zastanawia jakim prawem dobra zmiana wzięła się za organizację debaty? Co oni chcieli ugrać? 12:17, 17.04.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

&@&@

5 2

Bo to DOBRA ZMIANA teraz rozdaje karty .
13:14, 17.04.2024


Szydlo Szydlo

0 1

Teraz wyszło szydło z worka czemu Dobra zmiana chciała organizować debatę .
Są z Kruczkowskim , sprzedawczyki 19:55, 17.04.2024


Tajne przez poufneTajne przez poufne

1 0

A mnie zastanawia co robił RM we wtorkowy wieczór po wyborach u lidera Dobrej Zmiany? 11:17, 18.04.2024


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Sierakowice i tylko Sierakowice i tylko

2 0

Dla mnie to jeden wielki cyrk - debata , nie ma debaty - po co nagłaśniać coś co nie dojdzie do skutku - bicie piany i nic więcej - życzę mieszkańcom naszej gminy dobrego wyboru - wszyscy 21.04.2024 na wybory to my wybieramy !!!! 14:19, 17.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do nowoczesnego panaDo nowoczesnego pana

12 6

Panie Makurat czy będą budowane dodatkowe łazienki w szkołach podstawowych w gminie Sierakowice dla dzieci innych płci w myśl nowoczesnej polityki Unii Europejskiej o takich poglądach? 14:28, 17.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XDXD

10 2

Właśnie przeczytałem w internecie ze jest 56 różnych płci . Myśle ze taka inwestycja na 56 nowych łazienek za mocno nadwręży budżet gminy 😁 14:37, 17.04.2024


do dobrej zmianydo dobrej zmiany

4 6

Pod wpisem dobrej zmiany jest odpowiedź k.info. I co wy na to panowie? Dlaczego chcieliście wprowadzić ludzi w błąd i robicie to nadal??? To nie jest uczciwe z waszej strony. 14:38, 17.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


jaki cyrkjaki cyrk

2 2

RM jest wszędzie aż za dużo, ten drugi w ogóle gdześ zniknął schowany za komitetem.
Śmiech przez łzy 15:00, 17.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Mieszkanka Sierakow@Mieszkanka Sierakow

2 0

Nie wyraziłaś opinii tylko rozpowszechniasz nieprawdziwe informacje. Nie dziw się, że ktoś skierował twój wpis do usunięcia. Tak powinno się dziać za każdym razem, gdy ktoś próbuje kłamać i pisać nieprawdę 15:01, 17.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

 .. ..

4 0

Widziałem komentarz tej Pani i stwierdzam
, ze formułując treść swojego komentarza posiłkowała się oświadczeniami które są w internecie , myśle ze to nie Ona jest zobligowana do stwierdzania czy oświadczenie ma informacje prawdziwe czy tez nie.

A do wyrażania swojego zdania każdy ma prawo :) 15:19, 17.04.2024


@..@..

2 0

Dobra dobra, nie ściemniajcie 15:23, 17.04.2024


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


GLOBAL GLOBAL

2 1

Sierakowice, to rzeczywiście stan umysłu.....szopka.....kłamstwo goni kłamstwo....żenada....wstyd na całą Polskę....a niby Kraina Miłości 16:14, 17.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@GLOBAL@GLOBAL

2 0

Obawiam się że myli pan/pani miłość z seksem 16:34, 17.04.2024


Ratujmy debate!Ratujmy debate!

9 4

Mamy jeszcze 2 dni proszę kandydatów o oświadczenie gotowości do debaty o odminnym kształcie od proponowanej w Szopie. Panowie zróbmy to! 16:37, 17.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ja to widze takJa to widze tak

3 2

MK schował się już nadobre żeby do wyborów nikt nie zadał mu pytania o stanowisko dla p.F. (co spor wyborców interesuje, zwłaszcza tych którzy mieli okazję poznać pana F.)
Natomiast RM chyba właśnie się schowa bo i tak już nic nie wskóra postami ani rozmowami (co za dużo to naprawdę niezdrowo)
Zakładam że wybory wygra milczący p.MK i taki będziemy mieli z nim kontakt przez pięć lat jak przez ostatnie pare dni.
17:30, 17.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Ratujmy debate!@Ratujmy debate!

3 0

Nie ośmieszaj się człowieku kimkolwiek jesteś. Było wszystko przygotowane i zaplanowane. Tylko jak przyszło co do czego to jeden z drugim komitet zaczął manipulować. Co to ma być, żeby jeszcze komitety ustalały jakie pytania chcą usłyszeć? W takim cyrku chcesz brać udział? Ja się nie dziwię, że nikt nie chce tego organizować. 17:32, 17.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


No i pozamiataneNo i pozamiatane

10 4

NG2024 + DZ= MK wójtem 19:59, 17.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PaczewoPaczewo

6 7

Panie Rafale wiara czyni cuda.Wygramy to niech się pan nie poddaje. 20:40, 17.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mieszkanka PaczewaMieszkanka Paczewa

9 4

Proszę się nie podpisywać jako nazwa Paczewo, bo wtedy ludzie myślą,że wszyscy z Paczewa jesteśmy jacyś dziwni. 😅 Precz z Makuratem!! 21:55, 17.04.2024


JonatanJonatan

7 3

Komitet Dobra zmiana poparł Pana Kuczkowskiego jak również Komitet Pana Grzenkowicza ;) Ja też idę głosować na Pana Mirosława Kuczkowskiego 💪 23:34, 17.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

POzamiatnePOzamiatne

7 3

To jest niemożliwe aby Makurat to wygrał przeciwko niemu jest elektorat 3 pozostałych kandydatów, to jest prawie 70% przeciwko 30%...akurat my byliśmy za Labudą ale teraz wygra na 100% Kuczkowski 09:36, 18.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PomyślPomyśl

2 4

Nie wszyscy co glosowali na Labudę czy Grzenkowicza będą głosować na Kuczkę, bo tak każde władza hahaha
Każdy ma swój rozum i widzi jakie robią już przekręty i jak się układają. 10:39, 18.04.2024


Wyborca Pana MakuratWyborca Pana Makurat

4 7

Właśnie to, że kandydat MK dostał poparcie od Pana Grzenkowicza i od Dobrej Zmiany utwierdza mnie w przekonaniu, że mój wybór jest słuszny. Głosuję na Pana Makurata. Zarzuty pod jego adresem, że jest zbyt aktywny, zbyt nowoczesny są nietrafione. Pan Mk za to siedzi w cieniu i knuje. A już informacje, że ma zamiar się procesować !!! Nie podoba mi się to, nie tędy droga. Po wyborze Pana Mk widzę tylko stagnację i marazm. Może tak lubią mieszkańcy Sierakowic.
Panie Rafale, trzymam kciuki. Powodzenia 09:45, 18.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Grunt pod nogamiGrunt pod nogami

2 1

Komuś się usuwa grunt pod nogami, bo ma świadomość że Mirosławem K nie będzie można wywijać wedle swoich interesów i swojego widzi misi ... 11:32, 18.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nie rozumiem ???Nie rozumiem ???

2 0

Czy może mi ktoś wytłumaczyć, jeśli Dobra Zmiana wyszła z inicjatywą debaty i niby wszystko by ogarnęli ( bo razem będą tworzyli radę i to dość logiczne) to skąd pojawił się pan Łagosz z propozycją debaty ???? NIe kumam ???Czy ktoś to rozumie ???? 11:38, 18.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%