Zamknij

UM Kartuzy: Nie sprzeciwiamy się budowie starostwa

13:06, 13.04.2012 Aktualizacja: 15:38, 13.04.2012
Skomentuj

Nigdy nie stawialiśmy sprzeciwu dla budowy starostwa powiatowego. Wręcz odwrotnie - Rada Miejska podjęła decyzję o nieodpłatnym ustanowieniu służebności na rzecz Powiatu Kartuskiego dwóch działek gminnych pod wjazd na teren nowej siedziby - napisano w opublikowanym dziś oświadczeniu kartuskiego Urzędu Miejskiego.

Na stronie internetowej kartuskiego Urzędu Miejskiego "ukazało się oświadczenie":http://www.kartuzy.pl/portal.php?aid=news&news=13343163304f880d2af14f9 w reakcji na nasz "artykuł dotyczący problemów starostwa powiatowego z budową nowej siedziby":/aktualnosci/2012/04/starostwo-nie-moze-budowac-nowej-siedziby-brak-dojazdu u zbiegu ulic Kolejowej i Kościuszki w Kartuzach.

Nowy budynek starostwa ma powstać w miejscu dawnej siedziby policji (istniejący budynek ma być wyburzony - red.). Powiat nie może jednak rozpocząć inwestycji, ponieważ wciąż nie ma dojazdu do działki. Nie udało się porozumieć z prywatnym właścicielem niewielkiej parceli stanowiącej wjazd od strony ul. Kościuszki, a próba zorganizowania wjazdu od strony nowej ul. Kolejowej, przy porozumieniu z gminą Kartuzy, dotąd także się nie powiodła.

Gmina Kartuzy w swoim oświadczeniu zaznacza, że sytuacja wymaga dodatkowego wyjaśnienia, dlatego zdecydowano o odwołaniu się do organu II instancji.

"W siedzibie Starostwa Powiatowego w Kartuzach odbyło się robocze spotkanie, na którym obecni byli: starosta kartuski, przewodniczący Rady Powiatu, członkowie Zarządu oraz burmistrz Kartuz. Omówiono na nim aspekty prawne dotyczące wjazdu do nowej siedziby starostwa. Wymagają one dodatkowego wyjaśnienia i wskazania właściwego postępowania w zaistniałej sytuacji. Wypracowano wspólne stanowisko. Organ II instancji - rozpatrując zażalenie starosty kartuskiego wskaże jak należy interpretować istniejący stan prawny. Obecnie czekamy na to rozstrzygnięcie" - czytamy w oświadczeniu.

Władze Kartuz wyjaśniają także, że zaistniała sytuacja nie wynika ze złej woli urzędu:

"Ponadto oświadczamy, że nigdy nie stawialiśmy sprzeciwu dla budowy Starostwa Powiatowego. Wręcz odwrotnie - Rada Miejska podjęła decyzję o nieodpłatnym ustanowieniu służebności na rzecz Powiatu Kartuskiego dwóch działek gminnych pod wjazd na teren nowej siedziby. Liczymy na szybkie rozstrzygnięcie sprawy i mamy nadzieję, że w budżecie Starostwa znajdą się wystarczające środki, które umożliwią powstanie inwestycji w najbliższych 2-3 latach." - napisano w oświadczeniu.

Oświadczenie dostępne na: "www.kartuzy.pl":http://www.kartuzy.pl/portal.php?aid=news&news=13343163304f880d2af14f9.

(Wojciech Drewka)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(40)

oj myraoj myra

0 0

jaka wspaniała jest nasza KOCHANA NAJLEPSZA NAJPIĘKNIEJSZA NAJMĄDRZEJSZA I W OGÓLE NAJ NAJ NAJ JAŚNIE PANUJĄCA

13:37, 13.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Małgorzata A Winter-Małgorzata A Winter-

0 0

Czy Gmina mogłaby uściślić te przyczyny 'nie-udajności' co to się ciągle przytrafiają Pani Burmistrz, której ciągle coś się 'nie udaje' ale ogłaszane jest jako wyjątkowy 'sukces osiągnięć'.

Przetargiem, już dwie firmy prawnicze są przez Gminę zatrudnione, aby wyjaśniać podstawy prawne i wszelkie inne arkana prawo/przepisy, tudzież pewnie i statut gminy oraz obowiązki radnych, a szczególnie jak się to ma do odpowiedzialności gminnej za 'nieudactwa' i koszty jakie podatnicy ponoszą z okazji tych 'nieudactw', związanych głównie z brakiem kompetencji naszych aroganckich decydentów gminnych.

Skoro Rada Gminy ustanowiła dwie działki pod wjazd dla nowego Starostwa to w czym problem? Czyżby tak jak z przepompownią kanalizacji w Borowie? Zapomniano zalegalizować sprawę z właścicielem działek?

14:16, 13.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PAPAPAPA

0 0

Nie wiem dlaczego chcą wyburzyć dom po dawnej Policji ??? A co do dojazdu,co za problem? Jest potrzeba to się wycenia działkę wypłaca,i po sprawie,wyższa konieczność,dla dobra społeczności. Ale według mnie to nie wiem po co nam starostwo??? Czy jeden urząd Burmistrza nie wystarcza??? Idąc dalej,cały czas zastanawiam się po co nam senat??? I jeszcze sprawa Posłów,po jakie licho w tak małym Państwie jak Polska jest Ich ponad 400-stu. W zupełności 200-stu by wystarczyło!!!

14:18, 13.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Miś BarejaMiś Bareja

0 0

A po co nam powiat i starostwo?

15:09, 13.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aleocochodzi?aleocochodzi?

0 0

Zapanowały nowe zwyczaje w naszym grodzie? Przecie oświadczenia, nagrody i inne beneficja były domeną M.L. A tu nagle magistrat oświadcza. Znowu malutki smrodek w mieście które pewna pani samozwańczo i bezpodsawnie ogłosiła stolicą Kaszub. Za każdym poczynaniem obecnej kartuskiej władzy ciągnie się ten specyficzny fetor.

15:11, 13.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pani MałgorzatoPani Małgorzato

0 0

Nic Pani nie wniosła swoją wypowiedzią, a nawet bardzo niewiele treści w Pani "wypocinach" na dany temat.
Cytat: "wskazania właściwego postępowania" - czy tak ciężko zrozumieć obowiązek zastosowania procedur prawnych? Chyba siedzi Pani w Radzie po to, aby "szkalować" innych nie znając jednocześnie przepisów i aktów prawnych.
Jeśli doszłoby teraz do budowy Starostwa na podstawie obecnych uzgodnień to za kilka lat znalazłby się osobnik piszący "donos" do prokuratury na p.Burmistrz, że dokonała zaniedbań w sprawie udostępnienia terenów pod wjazd dla Starostwa i należałoby ją pociągnąć do odpowiedzialności, bo nie spełniono wszystkich wymaganych procedur prawnych, które wymagają pewnych uzgodnień, wyjaśnień i unormowań prawnych. Takie jest prawo, procedury i inne wymogi do 100% załatwienia zgodnego z prawem danego problemu/sprawy.

16:27, 13.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pani Małgorzato c.d.Pani Małgorzato c.d.

0 0

Rady jakoś nikt nie podaje do sądów mimo, że to Rada podejmuje wszelkie decyzje/uchwały. Pani jako Radna powinna wspomóc innych radnych czy p.Burmistrz swoją wiedzą czy znajomością tematu (jeśli takowe Pani posiada). Jeśli nie będzie współpracy w Radzie jak i z p.Burmistrz dla dobra nas mieszkańców to po jakie licho nam takie organy?

16:34, 13.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mała mimała mi

0 0

Podpisuje się pod tym - po co nam starostwo? A skoro już są to po co chcą budować kolejny wielki gmach? Może nasza policja odstąpi im jedno piętro? Mają taki wielki budynek-więcej tam okien niż policjantów, a i widoczek na jezioro :)

17:40, 13.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickibic

0 0

Do "Pani Małgorzato" :Pani Małgorzata nie jest radną.
Poza tym uważam Starostwo za niepotrzebny twór.

18:15, 13.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do kibicado kibica

0 0

Masz rację-ta pani nie jest radną.Ta pani jest towarzyszką radnej Henryki Antczak i razem działają patrząc na ręce władzy gminnej.A że dużo widzą, to piszą o tym co widzą,o tym co złego się dzieje.

19:27, 13.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GienioGienio

0 0

Znamy przecież gorące uczucia Myry do Janeczki...?

Ona Jance nigdy nie odpuści - bo ten typ już tak ma!

Uprzejmość Myry będzie ostatecznie polegała na tym że pozwoli Starostwu wynieść się z terenu gminy w jak najkrótszym czasie!

Gienek

19:36, 13.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Brawo!Brawo!

0 0

Brawo Mira !

Ty sobie z każdym przeciwnikiem dajesz radę !

Mira - na Prezydenta !!!!!!!

Wpisujcie się - Kto za ? ...............

19:39, 13.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

poprawa efektywnościpoprawa efektywności

0 0

Nie znacie tematu a zabieracie tutaj głos.
Przecież wiadomo że lemanka chce połączyć te funkcje: burmistrza i starosty a dużą Radę rozgonić.
I to by dopiero poprawiło według niej zarządzanie powiatem - ale już bez J.K.

19:43, 13.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Małgorzata A Winter-Małgorzata A Winter-

0 0

Do Pani Małgorzato,

Jeżeli ja nic nie wnoszę swoją wypowiedzią to uprzejmie informuję iż nagminny brak kompetencji, który wykazuje Gmina Kartuzy i Jej Radni-nieporadni jest olbrzymi i przewyższa jakiekolwiek granice przyzwoitości, a co do zachowywania prawa i obowiązujących procedur oraz podstawowych kanonów ludzkiej przyzwoitości to gminie Kartuzy i wielu jej radnym jest bardzo daleko.

To co nazywasz 'donosem' jest obowiązkiem obywatelskim w obliczu prawa. Jeżeli gmina, lub ci co gminę reprezentują nie wypełniają swoich obowiązków zgodnie z właściwością powinni za to odpowiadać.

Proszę mi tu nie moralizować w zakłamany sposób i tłumaczyć tego co doskonale wiem, dokładnia tak samo jak i ty. Kanaliza Borowa ci się nisko kłania, tudzież Błotna Góra z tarasem widokowym i nie zapominaj o przydziałach mieszkań komunalnych w Kartuzach, problemach w Kiełpinie z budynkiem komunalnym, targiem bydlęcy, targiem dla kupców, no i 'stadion' w Kiełpinie co już jest teraz odrębną bajką w sądzie. Spowij to wszystko jeszcze w przejrzystość gminną pt. 'ochrona danych osobowych' i masz gwarancję na 'szkalowanie', a twoje wielkie i coraz częstsze 'dezawuacje' są śmiechu warte.

Doskonale wiesz, że nie jestem radną i doskonale wiesz, że Burmistrz jest władzą wykonawczą, a Radni Burmistrza są odpowiedzialni za wszystkie przegłosowane bezmyślnie uchwały.

Zapamiętaj sobie dobrą radę: -'Nie właź na piedestał cnoty jeśli jej nie posiadasz.'

20:20, 13.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nie sprzeciwamy sięnie sprzeciwamy się

0 0

nie sprzeciwiamy się budowie, ale sprzeciwiamy się istnieniu powiatów.

08:42, 14.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gall AnonimGall Anonim

0 0

PAPA - Próbowano, ale właściciel działki się nie zgadza na nowy budynek starostwa i działki nie sprzeda.

12:34, 14.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Małgorzata A Winter-Małgorzata A Winter-

0 0

Jak gminy mają być o takich gabarytach intelektualnych jak gmina Kartuzy to powiat koniecznie i na pewno spokojnie powinien istnieć!

Tego co uniemożliwią obejrzeć i sprawdzić w gminie, zawsze można znaleźć gdzie indziej. W momencie, kiedy skasuje się powiaty, gmina wszystko będzie mogła ukryć!!!

Po skasowaniu powiatu, wtedy dopiero będzie w pełni nasze przysłowiowe - 'hulaj dusza, piekła nie ma'.

12:45, 14.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Małgorzata A Winter-Małgorzata A Winter-

0 0

Do Galla Anonima,

Ależ my o tym wiemy.
Czytaliśmy dezawuacje właściciela gruntu, że nie rząda 2-milionów za dojazd.

Dojazd na Błotną Górę kosztował 100tys na 10 lat, po 10tys na rok celem 5/6 imprez letnich i dojazdu do obiektu żeglarskiego, w którym usadowiono profesjonalną, prywatną firmę yachtingową celem promocji jej własnych osiągnięć yachtingowych, a przy okazji i gminnych, które są wyjątkowo znikome.

12:56, 14.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Małgorzata A Winter-Małgorzata A Winter-

0 0

ŻĄDAĆ, a nie rządać... mnie też się 'walnąć byka' zdarza!!!

12:59, 14.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

O kurdęO kurdę

0 0

Znowusz nawiedzona na niebiesko. Idz kobieto na spacer. Zmieniam stronę.

13:09, 14.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mała mimała mi

0 0

Starostwo to tylko kolejna instytucja, która poza tzw. funkcjami reprezentacujnymi nic nie wnosi. Kolejni urzędnicy, których trzeba utrzymać i kolejne budynki, które trzeba ogrzać. Moim zdaniem starostwo jest nikomu nie potrzebną instytucją. Wszystkie funkcje powinna przejąć gmina.

13:53, 14.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BAZYLBAZYL

0 0

ZLIKWIDOWAĆ NIKOMU NIE POTRZEBNE STAROSTWA.

14:48, 14.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gdzie onie się podziGdzie onie się podzi

0 0

Jak to zlikwidować Starostwo ?

A co potem będzie robił Woźniak i jego kompania?
Lemanowa ich wszystkich nie przyjmie do siebie!
Bo ona i tak ma już dosyć naborów w ramach towarzysko-przyjacielsko-pokrewnej kadry w całej gminie.

Cały kartuski samorząd trzeba by przeorać.

17:59, 14.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

0 0

Ile czasu, ilu przykładów i dowodów "picowania" i "nic nierobienia" trzeba, aby przyjrzeć się "wynikom" i tzw. "przydatności "urzędu STAROSTWA w Kartuzach (?).
Wszystkie "obecności" tej pani Starosty nie uświetniają niczego,
poza dokarmieniem (z datków podatników) Jej obecności na "imprezach", tak samo, jak Komendanta p. poż.
Władza wykonawcza na poziomie Urzędu Burmistrza wyczerpuje
potrzeby miasta i powiatu. Władza ustawodawcza w postaci demokratycznie wybranych pt.>Radnych też. Urząd Starościny z
jej świtą (wątpliwej jakości, zresztą) wydaje się zbędny i zbyt
KOSZTOWNY dla Gminy!!!!
Poza pokazywaniem się w midi sukienkach i spódnicach, oraz
wręczaniu kwiatów i innych symboli (czyt. duperelek), za które
z własnej kieszeni nie wykłada nie vuczyniła ta pani dla Kaszubów NIC a NIC!!!
Przecież, ta dopieszczana finansowo przez Kaszubów (i to dużo
wyżej niż średnia krajowa) Starościna nawet zdania po kaszubsku nie skleci.
Kto, w jakiej teczce i za ile ją - pasożyta do Nas Przemycił.

20:09, 14.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

janekjanek

0 0

Krytykować każdy może i każdy chce, ale zrobić coś, wykazać się inicjatywą, pomysłowością, pomocą na rzecz swojego środowiska (gminy, wsi....). Ależ to zbyt ciężkie i skomplikowane, lepiej krytykować, oceniać.... dla zasady, bo tak łatwiej....

Te słowa szczególnie do pani z niebieskim tłem...

22:13, 14.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

miłośnik Kartuzmiłośnik Kartuz

0 0

No tak, polityka. My Polacy uwielbiamy politykować. Ten to zrobiła, tamta tamto. Ten na tego, ta na tamtą bo ktoś ma inne zdanie- bo ktoś chce narzucić swoje racje innym. No i tak w koło Macieju, a o tym, ze taka piekna kamienica w centrum Kartuz na zawsze z nich zniknie nikt jakoś nie chce nawet zauważyć (oj przepraszam, ktoś tam wyżej wspomniał), tak samo zniknie jak właśnie zaczął nam znikać przepiekny budynek Domu Rzemiosła, fantastycznie komponujący się w tym miejscu z resztą zabytków. Po przebudowie bedzie się już komponował jedynie ze stojacym nieopodal Domem Pogrzebowym... Hmmmm, no nie wiem. Nie mam nic przeciwko rozwojowi miasta, przeciwnie- ucieszył bym się gdyby te oba budynki zostały raczej rozbudowana i zachowany został ich pierwotny wygląd, bo tak to... no ale cóż, życie. Z estetyką naszego miasta( w porównaniu z wieloma innymi miastami w Polsce ) nie jest tak źle, ale czy radni (jeśli również mogę się trochę w politykę zabawić), mogliby wreście zabronić tych obleśnych banerów na płotach i fasadach??
Pozdrawiam wszystkich i proponuję spacery po Kartuzach. Piekne miasteczko!

23:25, 14.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Obywateldo Obywatel

0 0

Fakt zlikwidowac powiaty. Jak Powiaty powstały pracowało w nich w Kartuzach 38 osób.Obecnie ponad 200 obiboków a w gminach gdzie miało byc ich mniej bo przejęcie częśc zadań przez powiat jest średnio 2 razy więcej pracown ików.

03:54, 15.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

radny zaradnyradny zaradny

0 0

Szwecja,Holandia itd. - silna gmina i wojewodztwo. Tak trudno czerpac z dobrych,sprawdzonych metod? Powiat to najglupszy i najdrozszy pomysl w najnowszych dziejach RP. Tylko zaloga stara. Sprawfzona. Zasluzona. A taki Okroj czy Jozefina to przyklady na marnotrawienie spolecznego grosza.

05:09, 15.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

P.R.ZakrzewskaP.R.Zakrzewska

0 0

@Obywatela i @ radnego zaradnego
Powiaty w nowoczesnym swiecie zbędne dlatego mają tak małe kompetencje.
Stare buynki powinno się rewitalizować ,przystosowywac a nie burzyć.
Jesli nam nie podobają się urzedy nie trzeba obrażac ludzi tam pracujących . mimo iż podzielam jego racje zachował sie b.brzydko obrażając p.J.K. Czy takie postepowanie jest zgodne z osławioną kaszubską chrzescijanską tradycją ???

08:41, 15.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

P.R.ZakrzewskaP.R.Zakrzewska

0 0

do powyzszego teskstu
ZDANIE "Jesli..................Obywatel ,mimo iz podzielam jego racje zachował sie b.brzydko obrazając p. J.K. Czy takie postępowanie jest zgodne z osławioną kaszubską chrzescijanską tradycją???

08:47, 15.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

0 0

@P.R.Zakrzewskiej:
Chrześcijańska kaszubska tradycja nakazuje wybaczanie. Wybaczanie jako podstawa postępu w zrozumieniu grzechu i dalszym jego zaniechaniu.
W stos. do p. Starościny używam słów dosadnych, mało pieszczotliwych ale nie obraźliwych w powszechnym rozumieniu.
Temat balansuje na pograniczu realnej polityki i wg Pani chrześc.
kaszub. tradycji.
Przywołuję do Pani pamięci ostatnie (poprzednie zresztą też) słowa pewnego, w jego osobistym mniemaniu ważnego, prezesa
głośnej partii politycznej, wygłoszone z najpoważniejszej trybuny
w naszym kraju.
To już nie obelgi , czy jak Pani powiada obrażanie, to zniewaga
nie tyle osób ile tej instytucji. Ale do tematu,- jedno pytanko:
czy nie jest obrażaniem uczuć estetyczno-historycznych mieszkańców i przyjezdnych dewastacja aktualnego budynku, w którym głowa starostwa urzęduje. Mam na myśli ten idiotyczny
świetlik w dachu, który zabytkową budowle wypacza w jej wyrazie i jest niezgodny u ustawą o ochronie zabytków. To należy zrewidować! i naprawić CITO!
To jak plinc na czole, albo kwiutk w krowincu.
Serdecznie pozdrawiam.

14:46, 15.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

P.R.ZakrzewskaP.R.Zakrzewska

0 0

@Obywatela
Tez nie rozumiem tego braku szacunku dla zabytków,pędu do "nowoczesnosci" ,niszczenia piękna tej ziemi przez stawiania coraz to dziwniejszych , bogatszych budowli i akceptację takich projektów przez stosowne urzedy.Przykre to bardzo bo dzieje się tak nawet na terenie KPKrajobrazowego.

16:52, 15.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bnkolbnkol

0 0

Małgorzata A Winter-Walker tyle ludzi ci mowilo juz zebys sie zamknela moze pora posluchac

17:30, 15.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@do kibica@do kibica

0 0

Tylko nie dajcie się Panie ponownie wpuścić w maliny.

17:34, 15.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WYBORCAWYBORCA

0 0

Coś z innego worka:
Los Angeles to ok. 4 mln mieszkańców i 15 radnych tam zarządza !
A zapyziałe Kartuzy ilu radnych=nieporadnych sobie fundują?
Ile nierobów, ile mirek,ile kaletek ile kolesi mamy do opłacenia ?
Faktem jest jednak "oczywista oczywistość", że tam w ratuszu, w Los Angeles gołodupcy, czy wyszczekani półanalfabeci przytułku nie znajdą !!! Trudno sobie w ogóle wyobrazić aby jakaś emerytowana nauczycielka czy bibliotekarka miała coś do miałknięcia w cywilizowanym świecie, w LA ...
Ta polska prowincja to naprawdę dziwny światek.

21:38, 15.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZakonnikZakonnik

0 0

Dlaczego piszecie, że nie ma dojazdu do działki na której ma znajdować się nowy budynek starostwa?????


Przecież to jest jakiś absurd!!


Działka graniczy z ulicą Kościuszki na całkiem sporym odcinku!!

Przecież działka ma dojazd z Ulicy Kościuszki.


Tak trudno zrobić nowy wjazd przez obecny chodnik?

A po co Starostwu inny wjazd?

19:16, 16.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

0 0

Zakonniku czcigodny, ten db. dojazd do posesji jest walorem tego obiektu. Zamiast trwonić środki na rozdęcie Starostwa, może zrobić kompetentną inwentaryzację substancji budowlanej obiektu oraz możliwości adaptacyjnych społecznie pożądanych
i użytecznych. Np dom opieki, rehabilitacji geriatrycznej, gabinetów poradniczych dla ludzi z problemami osobistymi i rodzinnymi, czy ofiar przestępstw itd.
Myślę, że to możliwe i pożądane. Zamiast wygodnictwa dla
agend starostwa z jego dość enigmatyczną społeczeństwu
służebną funkcją.
Ludzkie potrzeby na pierwsze miejsce, nie wygoda urzędników!

20:27, 16.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZakonnikZakonnik

0 0

@Obywatelu masz rację.

W tym wszystkim jakoś nikt nie dostrzega człowieka.

WŁADZA nakręca się sama.

Człowiek, obywatel, potrzebujący jest na dalszym planie. To takie wynaturzenie WŁADZY. W pewnym momencie to człowiek jest dla WŁADZY a nie władza dla CZŁOWIEKA. Prawdziwe problemy idą w cień. Ważne staje się KTO KOMU, byleby moje było na wierzchu.

Jednakże myślę, że niech budują ten obiekt. Zawsze COŚ po nich zostanie.

07:50, 17.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Małgorzata A Winter-Małgorzata A Winter-

0 0

Do Wyborcy,

Ta zapyziała prowincja doi i doi bo głupi lud się boi. Dają się robić w jajo bo jaj nie posiadają.

Prawdą jest, że 21 Radnych obsługuje Gminę Kartuzy, ale zapomniałeś o składzie Prezydium Rady, 1 Przewodniczący i 3 Wiceprzewodniczących i zapomniałeś, że Urząd Gminy Kartuzy jest obsługiwany przez 1 Burmistrza i aż 2-ch Wiceburmistrzów. Pewnie w ramach obniżania kosztów utrzymania Gminy Kartuzy i pewnie w naszy interesie pracują na MAX'a. Nie pytaj się kto za to płaci.

Pozdrawiam.

14:52, 17.04.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sceptyk PonurySceptyk Ponury

0 0

Starostwo posiada, wynajmuje i opłaca za nasze pieniądze ze 3-4 budynki w Kartuzach. To wrzód na dupie RP. Budynek policji przeznaczyć na przedszkole dla przyszłych policjantów.

20:33, 01.05.2012
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%