Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Spraw bliskim radość
zanim będzie za późno!
Kup prezent
Zamknij

"Sk***", " j***e oszołomy": fala hejtu pod adresem myśliwych. Nikt nie rozumie ich tradycji?

Wojciech Drewka 12:25, 24.01.2017 Aktualizacja: 00:08, 22.10.2025
190

Oburzenie internautów wywołały publikacje poświęcone uroczystemu pokotowi w Pażęcach, koło Stężycy. Myśliwi pokazali m.in. 200 zabitych lisów ułożonych na świerkowych gałęziach. Większości komentarzy nie da się zacytować. Ludzie wyzywają myśliwych, grożą im i życzą śmierci.

Myśliwi z 17 kół łowieckich jak co roku spotkali się w Pażęcach koło Stężycy, by podsumować polowanie, w czasie którego zastrzelili 209 lisów, kunę i tchórza. Uroczystość zwana pokotem polega na tym, że zwierzyna zostaje wyłożona na świerkowych gałęziach, a wokół gromadzą się uczestnicy polowania. Myśliwi mówią, że to tradycja i sposób na oddanie hołdu upolowanej zwierzynie.

p=.

Zdjęcia z pokotu w Pażęcach opublikowane zostały przez różne media w regionie i wówczas okazało się, że większość internautów kompletnie nie akceptuje myśliwskiej tradycji. Podobnie było rok temu, ale teraz fala hejtu ma zdwojoną siłę. Ludzie są oburzeni zarówno samą uroczystością, jak i polowaniem. Niektórzy krytykują organizatorów za dopuszczenie do tego, by w podsumowaniu polowania brały udział dzieci - co widać na zdjęciach. Internauci nie przebierają też w słowach wobec samych myśliwych - większość komentarzy nie nadaje się do cytowania.

Tymczasem jak podkreśla Piotr Ławrynowicz, łowczy gdańskiego Zarządu Okręgowego Polskiego Związku Łowieckiego, odstrzał - zwłaszcza lisów - to dzisiaj konieczność.

- Jeżeli ktoś twierdzi, że przyroda sama sobie poradzi z nadmiarem zwierzyny, to po prostu nie wie co mówi - podkreśla Piotr Ławrynowicz. - Leśnicy zgodnie podkreślają, że populacja lisów, dzików, a nawet saren jest w tej chwili zbyt duża. Lisy nie mają naturalnych wrogów. Dodatkowo, w trosce o bezpieczeństwo ludzi, są szczepione przeciw wściekliźnie. De facto więc sami eliminujemy czynniki, które mogłyby wpływać na zmniejszenie ich populacji. Na straty wyrządzane przez dziką zwierzynę narzekają rolnicy, lisy zaczynają coraz częściej wchodzić do ludzkich siedzib. Ostatnio w Luzinie lis wszedł do szkoły i doszło do paniki, bo nie wiadomo czy nie był zarażony wścieklizną. Pamiętajmy też, że lisy roznoszą choroby takie jak chociażby bąblowiec, którym możemy się zarazić w lesie. Pamiętajmy, że zgodnie z przepisami zadaniem myśliwych jest dbanie o odpowiednią populację zwierzyny, poprawa warunków jej bytowania i zachowanie równowagi w przyrodzie.

Zdaniem łowczego gdańskiego oddziału Związku Łowieckiego, chociaż myślistwo, jego obrzędowość i kultura z nim związana, są silnie zakorzenione w polskiej tradycji, publikowanie w mediach zdjęć z takich uroczystości jak ta w Pażęcach nie jest dobrym pomysłem.

- Sprzeciwiam się publikacji tego rodzaju relacji w ogólnodostępnych mediach, bo zdaję sobie sprawę, że tego typu obrazy trafiają często do odbiorcy, którego wrażliwość zostaje naruszona i wówczas dochodzi do bardzo skrajnych, emocjonalnych reakcji - mówi Piotr Ławrynowicz. - Nie chcę czynić zbyt daleko idących analogii, ale obrazów z rzeźni również się nie pokazuje, mimo że każdy z nas chętnie sięga po mięso z kurczaka, czy innego rodzaju produkty. Ludzie często nie chcą znać szczegółów i widzieć pewnych rzeczy. Często natomiast, niesieni negatywnymi emocjami, zabierają głos w sprawach, o których nie mają pojęcia. Wówczas my musimy się mierzyć z falą nienawiści i hejtu. Proszę zwrócić uwagę, że myśliwi są odsądzani od czci i wiary, ale nikt na przykład nie atakuje wędkarzy, mimo że wędkowanie odbywa się zazwyczaj dla zabawy i rozrywki, ryby są okaleczane, a potem znów trafiają do wody. Mamy w tej chwili często do czynienia z pomieszaniem pojęć, ale pozostaje nam jedynie robić swoje.

(Wojciech Drewka)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (190)

WYRÓŻNIONE KOMENTARZE

Jebie myśliwych !Jebie myśliwych !

0 0

Jakiej *%#)!& roboty pedale *%#)!& jakieś *%#)!& ludzie przyszli na świat i rządzą się i zabijają wszystko dla PRZYJEMNOŚCI kiedys na świecie żyły same zwierzęta i było lepiej ,chciałbym żeby ludzie wyginęli albo zostali tylko ci co dbają o planetę .

15:25, 04.12.2023

Pozostałe komentarze

olxolx

50 195

Małe dzieciaki na to patrzą...czego się uczą? porażka

12:34, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

może i tradycjamoże i tradycja

52 120

ok, że zabijają te lisy, bo jest ich za dużo, ale po co się z tym obnosić, robić zdjęcia, dzieciom pokazywać....
zresztą nie rozumiem, jak to może sprawiać satysfakcje

12:37, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnnAnn

52 170

I co tu rozumieć? Morderstwo to morderstwo, bo zabijanie dla przyjemności jest tylko morderstwem i niczym innym. W dawnych czasach polowano, żeby przeżyć, ale dzisiaj robi się to dla przyjemności. Patrzenie na śmierć zwierząt i chwalenie się tym, jest morderstwem i tak powinno być traktowane przez prawo. Tacy ludzie w zabijaniu mają przyjemność, więc dziś lis, a jutro może człowiek, co za rożnica?

12:41, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Futro to kasaFutro to kasa

25 36

I pewnie sporo zarobią

12:46, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Szkoda też drzewSzkoda też drzew

21 20

Nacięli, żeby było ładniej?

12:47, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

39 13

TV Niezgoda i wszystko jasne

12:57, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzytelniczkaCzytelniczka

35 84

Mam wątpliwości co do zdrowia psychicznego "ludzi" zwanych myśliwymi. Co trzeba mieć w głowie, żeby czerpać przyjemność z zabijania żywej (w tym przypadku - bezbronnej) istoty? Jeszcze zabierać dzieci, pokazywać im to i od małego wpajac znieczulice.

12:58, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do @olxdo @olx

30 48

uważam ze takie pokazywanie się i obnoszenie z ilością zabitych zwierząt to przesada. Zabierać tam dzieci???? PORAŻKA!! i co się mówi takiemu dziecku? aaa popatrz dziadek zabił 40 lisków?

lisów jest za dużo ok .. ale takie pokazy robić?

12:59, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

konserwakonserwa

57 26

Przecież to jest piękna tradycja, nie rozumiem hejterów... Nawet film powstał o tej tradycji i na jesień będzie w kinach - "Pokot". Pokazywanie dzieciom staropolskich tradycji jest złe? Zadziwiające, one nie patrzą w momencie zabijania, widzą tylko leżące lisy na gałęziach. Dla mnie to nie jest argument. Inny aspekt - one giną od kul myśliwych. A to mięsko co zjadasz codziennie na obiadek pochodzi czasami od zarżniętych krów, świń, koni i innych zwierząt. Nie należy doszukiwać się we wszystkim złych stron, należy patrzeć obiektywnie i pomyśleć.

13:02, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

rowerzystarowerzysta

17 15

Polecam polubić profil na facebooku " Ludzie przeciw myśliwym " zobaczycie ich "tradycje" banda psychopatów którzy nie mogą postrzelać do ludzi to strzelają do zwierząt są tak samo psychiczni jak rzeźnicy. Kiedyś palono Żydów i robiło się tam tradycje "bo to tylko praca, tradycja" teraz to przeszło na zwierzęta. Tradycja to wymysł ludzki a te pijaczki z bronią w ręku ją podtrzymują i mało tego rząd ich wspiera tak jak kiedyś było legalnie zabijanie Żydów tak teraz przeszło to na zwierzęta. "Kultura Łowiecka" "Literatura Łowiecka" ultrapatologia ale na szczęście jest nas coraz więcej

13:06, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

co za czasyco za czasy

56 30

Wyskrobać dziecko to nic takiego, przecież to płód - on nie czuje.
Ale powystrzelać kilka zwierzaków, by nie stanowiły zagrożenia to już morderstwo i bestialstwo.
Założę się, że przy codziennym kotlecie nie mają takich obiekcji.
Hipokryzja, hipokryzja i jeszcze raz hipokryzja. Brawo dla myśliwych!

13:22, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kaszubakaszuba

14 15

Oni powinni być ubrani w czarne mundury jak w latach 39-45.

13:24, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

34 13

Polowanie na zwierzynę odbywa się od czasów średniowiecza. Dla niektórych to sposób na życie, dla innych hobby. Prawda jest taka, że lis jest drapieżnikiem i inne mniejsze zwierzęta, takie jak np. zające są zagrożone. Poczytajcie sobie troszkę, że lisów na naszych terenach jest zbyt dużo. Na świecie dzieją się gorsze rzeczy, niż przejmowanie się takimi pierdołami. Nie koniecznie popieram bezpośrednie zamieszczanie takich zdjęć na tego typu portalach. (Informacja 18+) blokada rodzicielka itd. Święto jak każde inne, dzień łapania za tyłki, czy dzień bez papierosa.

13:25, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tomasz makowskiTomasz makowski

6 1

To pcrawda to bandyci skurwiele i jebani mordercy a nie tradycja , jakoś kiedyś myśliwych nie było sobie natura jakoś radziła Jeste tylko głupie pierdolenie że są potrzebni żeby tylko usprawiedliwić swoje chore praktyki

13:30, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

6 4

Źle napisałem, dużo wcześniej niż od średniowiecza.

13:30, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Co za idiotyzmCo za idiotyzm

16 25

Rezerwuarem boreliozy w przyrodzie są głównie małe gryzonie, co będzie na nie polować jak powystrzelają większość lisów? Zastanowił się któryś hrabia z flintą?

13:30, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@rowerka@rowerka

24 10

puszcze wycieto na osiedla m.in.dla ciebie,gdzie zwierzyna ma zyc ? czy zyjesz w swoim pachnacym domku z szczurami i myszami,karaluch pewnie tez ci bratem,toc to zywe stworzenia ! Tacy wlasnie jestesmy,sami zabijamy srodowisko naturalne przez pazernosc,rozjezdzanie lasow,trucie wody,surrivale ktore plosza zwierzyne w ostojach. Bez selekcji,kontroli rozmnazania celem zachowania rownowagi dojdzie do anomali,dziki i lisy juz biegaja po osiedlach,a coraz wiecej jeleni wierzy ze przyroda sie sama obroni bez dalszej ingerencji .pozdrawiam ,nie jestem mysliwym,mieszkam na wsi wsrod lasow i ogladam was dzikusy z miast podczs wakacji

13:33, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

a przeludnienie?a przeludnienie?

26 2

myślę, że przyroda sama sobie nie poradzi z przeludnieniem w niektórych miejscach na świecie i trzeba by jej pomóc. tam się szerzą różne choroby i to by było chyba racjonalne rozwiązanie

13:51, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@przeludnienie@przeludnienie

16 4

Islamiści i syryjczycy nas też przetrzebią za parę lat.

13:56, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

##################

16 31

Dranie , bez uczuć

13:56, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@przeludnienie@przeludnienie

16 4

Bez przerwy na świecie trwa selekcja.

13:59, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PsychopataPsychopata

14 19

Fajna robota i przyjemne hobby.

14:00, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stajszevsczi BoysStajszevsczi Boys

11 21

Myśliwska tradycja i konieczność zmniejszenia populacji zwierząt, które nie mają naturalnych wrogów - zgoda. To wszystko, ale we własnym towarzystwie i bez udziału żadnych dzieci do lat 18.
Tradycja tak, ale nie dla wszystkich.

14:00, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TradycjaTradycja

15 16

Tradycja jeśli jest zła, to można ją zmienić lub porzucić. Wszystko zależy od nas. Niewolnikiem tradycji być nie ma sensu.

14:08, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Futro w kształcie seFutro w kształcie se

3 5

Warte jest 15 tys $ .

14:10, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jacekjacek

22 8

To bardzo dobra akcja patrząc no to co dzieje się w naszych lasach. Wszyscy żałują lisów, ale nie szkoda im tych wszystkich zwierząt jakie one zabiły. Równowaga zwierząt jest bardzo zaburzona. Chcemy spotykać w lasach zające, przepiórki, kuropatwy? Jesze kilka lat temu w lasach było ich pełno a teraz? To przede wszystkim zasługa lisów. Myśliwi próbują doprowadzić do równowagi gatunkowej i przywrócić zanikające zwierzęta. Chwała im za to!

14:20, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

tyryryrytyryryry

17 4

Jak idzie się do Biedronki czy Lidl'a to też takie "polowanie"

14:27, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

HansHans

26 9

Niektórym się w dup...ch poprzewracało? Na obiad gulasz, schabowy, kaczka... Na kolacje: szynka, metka, pasztetowa... i żałują kilku zwierząt. Z takim rozumowaniem jak co niektórzy, to najlepiej zostańmy weganami.

14:39, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stop TVNowskiej propStop TVNowskiej prop

28 17

Nie dla TVN i Gazety Wyborczej

14:44, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

HobbyHobby

14 18

Naprawdę bardzo przyjemny sport oby takich spotkań i atrakcji więcej :) A ludzie i tak beda pisać że mordercy i ... oni tego nie rozumieją to jest tradycja i piękna pasja :)

14:54, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tak to czytam...Tak to czytam...

27 11

.... i widzę, ze większość łapek i wypowiedzi jest za pokotem.
Taka tradycja...Tylko my Polacy to juz tak mamy...na szkolnictwie, medycynie, prawie tudzież myślistwie znają się ci co sie nie znają. Polak- a jakże mądry.
A wy ludziska - żrecie mięso, nosicie buty ze skóry, paski do spodni ze skóry, portfele , torebki ze skóry......
A dzieci - dlaczego nie mają tego oglądać ? A wy wiecie co one oglądają w internecie ? W co grają ? W strzelanki i inne wojenne gry, a tv faszeruje nas głównie tematyką kryminalną, morderstwami itd.Więc widok kilku lisów leżących na trawie, nie robi na dzieciach żadnego wrażenia...
Obłuda, i hipokryzja przez was przemawia. Obrońcy przyrody się znaleźli..... ale grilla ze smakowitego mięska to chetnie by sie zjadło---- nie

14:58, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

A Zajęcy wam nie żalA Zajęcy wam nie żal

36 9

W latach 70 było ich około 3 miliony na początku lat 90 około miliona a na dzień dzisiejszy ich liczebność wynosi niewiele ponad 0,5 mln osobników a wiecie kto w dużej mierze za to odpowiada a no drapieżnik jakim jest właśnie lis. W latach 90 liczebność lisa w Polsce bardzo wzrosła (rozrzucanie szczepionek). Według GUS, w roku 1990 lisów było 56 000, w roku 2000 ? 145 000., a w 2008 r. - już 210 000. szt. a jeszcze mamy drób domowy który lisy też wybijają. Lisa w Polsce jest stanowczo za dużo każdy kto jeździ samochodem doskonale wie ile ich jesienią szwenda się po drodze żeby przytulić gdzieś kurę, kaczkę czy zająca jedynym wyjściem jest systematyczne zwiększanie odstrzału i wprowadzenia go w każdej gminie bo inaczej zająca zobaczymy tylko w ZOO.

15:00, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Brawo dla mysliwych.Brawo dla mysliwych.

34 14

Dzis na obiad mialem kurczaka, wczoraj schabowego, a jeszcze wczesniej zrazy. Moge zagwarantowac ze nie byly to potrawy z trawy. A wy co jecie?
Kto na kaszubach nie jadl czarniny? Kiedys mialem kroliki dla miesa bo w domu biednie bylo, a tej trawy dla nich mozna wszedzie nazrywac. Ojciec nauczyl mnie je zabijac, wysprawiac, cwiartowac i obdzierac ze skory.

Czasami lubie kupic sarnine. Mama dobrze przyprawia.

Jak dziadek bil swiniaka to potem tradycyjnie robiono kielbasy i je prezentowano na hakach. Potem tradycyjnie pito wodke. Piekne czasy.

15:02, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jo jojo jo

34 9

Proponuję nie pić wody, bo zabieracie rybkom dom.

15:08, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ReniaRenia

5 24

No ok,ale dlaczego ktoś zabiera na to dzieci.to jest dopiero chore,.debile

15:14, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AskaAska

3 20

Polowanie ok.ale po co te obrzędy ,czemu to służy ,zaro wrażliwości ,a dzieci ,rodzice opanujcie sie.chyba jesteście chorzy umysłowo .inaczej tego nie rozumiem.Renia racja DEBILE

15:17, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KomandKomand

17 5

Ale z was debile, pisze wyraźnie że to robione po to aby zwiększyć populację zająca. Tepić te szkodliwe lisy do zera wyeliminować

15:18, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

czy ktoś wieczy ktoś wie

2 2

ile jest w powiecie myśliwych ?

15:19, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArkadiuszArkadiusz

30 9

Dlaczego mam wrażenie że co drugi oburzony to laluś w rurkach lub obrażona feministka.

15:23, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

9 7

Kiedy zaczną odstrzał saren i dzików ,bo straty które wyrządzają są ogromne.

15:29, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jeden lisjeden lis

6 1

jeszcze żyje bo wstaje

15:29, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Arkadiusz@Arkadiusz

3 8

A co ma ubrać szczupły chłopak czy facet? Dodatkowo taki co ma proste nogi i jest przystojny?

15:37, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Arkadiusz@Arkadiusz

4 8

Feministka wydaje się być obrażoną takim prostakom, jak Ty zapewne jesteś.

15:38, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

LukiLuki

20 4

Lisy to szkodniki... może nie dla "zielonych" którzy mieszkają w miastach, ale dla ludzi na wsi owszem.
Wejdzie do kurnika przez ogrodzenie i wyniesie połowę kur lub innego drobiu.
Gospodarz to hoduje latami a straci w jedną noc... więc trzeba je tępić, bo inaczej ciężką praca gospodarzy straci sens.

16:05, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Adblock PlusAdblock Plus

18 8

Darz Bór!

16:15, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

zielonyzielony

3 27

Luki i bardzo dobrze po co wtedy je hodujesz? Skoro można spożywać pełno wartościowe białko z roślin, a zapomniałem jesteś typowym wieśniaczkiem jak większość na Kaszubach, i w tym zacofanym kraju, tłusty kotlet, mielone, kościółek i impreza alkoholowa z myśliwymi, do tego papieroska bo czemu nie? widać średniowieczny stan umysłu zero empatii do zwierząt, natury grunt to dobra impra hehe szkoda tylko że właśnie tacy szybciej umierają na niewiadomo co a weganie żyją duuużo dłużej. Na tym jak większość określi "lewackim" zachodzie spojrzenie w ochronie środowiska zdrowia jest znacznie głębsze niż w Polsce gdzie tylko strzelają, żrą z dumą obrzydliwego kotleta, chodzą z dziećmi do cyrku czy imprezują z myśliwymi. Na szczęście coraz więcej odchodzi od kościoła i tych chorych praktyk/tradycji.

16:23, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KMMKMM

5 13

proszę powystrzelać połowę saren żyjących w lasach pod Prokowo, to są szkodniki!!!!!!, niszczą wszystko w ogrodach, bardzo proszę :)

16:26, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

????????

16 7

Jeśli powstanie WOJSKO TERYTORIALNE i ewentualnie nastąpi wojna ,to ten szkalowany przez niektóre środowiska MYŚLIWY będzie Was BRONIŁ ! A wtedy kim będzie ? Nadal psychopatą i mordercą ??!

16:38, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do ????do ????

6 17

Nie czekaj do wojny - lecz się już TERAZ!!!

16:48, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do do ????do do ????

15 2

Aaaa! To lisy będą nas strzegły ...a Ty w norze będziesz siedział!?

16:55, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rafał M.Rafał M.

12 5

.... "Polecam polubić profil na facebooku " Ludzie przeciw myśliwym " ..... ---- Człowieku puknij się w łeb. Ten profil założył oszust, skazany prawomocnym wyrokiem na 4 lata więzienia - Rafał Gaweł.
Można znaleźć w necie. Na FB pod każdym ich postem jest numer konta żeby wyłudzać pieniądze od naiwnych ludzi.

17:00, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

RybakRybak

13 1

A co z tradycja łowienia ryb.......

17:13, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do zielonydo zielony

8 3

mało że zielony to, jeszcze głupi jesteś jak but, przepraszam za but jak gumowy kalosz

17:25, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

lisssylisssy

10 2

lisy sa tak rozbestwione ze wchodzą ludziom do zagród,a nawet do domostw.Nikt tego nie tępi,zająca nie uswiadczysz,te chytrusy są tak bezczelne że stoją przy drodze i wgapiają się w człowieka,co kiedyś nie do pomyślenia było.brawo myśliwi

18:09, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

fala eko poprawnościfala eko poprawności

14 4

niestety widzę o dłuższego czasu że strasznie rozprzestrzeniła się niestety za bardzo modna fala eko poprawności politycznej i wegańskich terrorystów :(

18:34, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Andrzej PytalskiAndrzej Pytalski

4 1

Podobnie wygląda odłów szczupaka na tarle.Przez firmę Radbur z Somonina i innych pseudo rybaków w Polsce.A tarło już niedługo...

18:47, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nie dla TVPNie dla TVP

2 7

Telewizja Przemysłowa /kłamie /

18:48, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do uczestników pokotdo uczestników pokot

4 8

Ciekaw jestem czy dziś jesteście z siebie dumni? Właśnie widziałem materiał o tym wydarzeniu w tvn, więc cała Polska miała okazję zobaczyć was nad tymi lisami. I to z dziećmi. Fajnie co? I jak będzie za rok żeby dać się sfotografować?

18:53, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SpacerowiczSpacerowicz

5 10

Przez ostatnie 3 niedzielę z rana między Kartuzami i Dzierżążnem też odbywały się polowania.
Pełno krwi wszędzie na śniegu-zwierzyna ciągnięta przez wiele setek metrów jeszcze żywa (widać to po rozbryzganej tryskającej krwi). Nawet myśliwi po sobie zostawili rozbebeszone wnętrzności zwierząt - w jednym przypadku to musieli ciąć brzuch na żywca bo kał zwierzęcia był jakby wydalany w tym momęcie

18:54, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

znawcaznawca

4 1

odstrzał dzików jest co roku tylko że zostawiają co roku więcej loch i następnego roku mają znowu więcej dzików ...więcej,więcej aż w telewizji mówią że zamrażarki pękają

18:55, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxexxe

6 3

No jasne ,bo to jest naturalna rzecz ,polowanie czy też ubicie zwierzaka hodowlanego ,a nie normalne jest wpajanie dziecku ,że ten schabowy jest z "biedronki" ,a nie ze świni którą się po to hoduje,i dokładnie jest tak z polowaniem.A ci co "protestują"to zwykłe "cioty "oderwane od rzeczywistości,i tyle.

19:03, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

FranekFranek

3 1

No i widzisz panie Drewka że na innych portalach można pisać przekleństwa i wyzwiska pod adresem innych a ty tylko usuwasz i usuwasz komentarze.

19:04, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

norbertnorbert

7 6

Polowanie polowaniem,nie mam nic przeciw temu,ale nagrody za najwięcej strzelonych lisów...jeden pan zastrzelił 50 to gruba przesada...jeśli ktoś odstrzeli od czasu do czasu lisa to rozumiem,ale 50 lisów na koncie to świadczy o strzelaniu nie jako przygoda myśliwska ,ale po prostu dla nagrody za zabijanie...wstyd ,że za to PZŁ daje nagrody....to nie ma nic wspólnego z przygodą i etyką myśliwego...tak robi raczej strzelacz ,a nie prawy myśliwy...strzela ,by było jak najwięcej....WSTYD,ŻE PZŁ TO HONORUJE.

19:10, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

nonanona

6 3

A co robią z tymi zastrzelonymi....powiedzmy...lisami?Jakiś myślący nie głową,ale....pisze wybić wszystkie lisy...może tak trochę z drugiej strony o tym co lis robi dobrego w przyrodzie?Wybicie lisa nie wyjdzie na pewno na dobre...lis też jest ważny ...o tym cisza.

19:22, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MikołajMikołaj

6 5

Dasz Bór... pozdrawiam wszystkich kolegów. Po wynikach widzę ze było to piękne polowanie i nie krótkie polowanie , brawa koledzy

19:24, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

mięczakimięczaki

13 6

Pokolenie mięczaków i lalusiów. Niedługo będą się bali zabić komara i muchę, o myszy nie wspominając. Jak tak dalej pójdzie islamiści przepędzą Europejczyków tupnięciem bosej nogi.

19:27, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

NIKODEMNIKODEM

8 1

ZABIJANIE TO SPORT...CZY KOGOŚ NIE BOLI GŁÓWKA...ROZUMIEM MYŚLISTWO TO POWIEDZMY RODZAJ PRZYGODY...ALE NAZYWANIE TEGO SPORTEM TO UPADŁOŚĆ.

19:27, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@nona@nona

3 2

Co lis robi? Lis robi kupę i wpada pod koła...
Czego Lis nie robi? Lis nie jest fajny i Lis nie płaci na skupie...

19:28, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ nona@ nona

2 3

Sama wywołałaś się do tablicy. Proszę przedstaw nam jaką rolę pełni lis w ekosystemie? z chęcią poczytam.
A co do myśliwych. Mi oni nie przeszkadzają dopóki nie strzelają do kotów i psów, a niestety tacy się zdarzają co jest wbrew ich zasadom.Ale dla mnie to pseudo myśliwi

19:34, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

oserwatorkaoserwatorka

10 2

Mądrale!!!postawcie się na miejscu gospodyni wiejskiej,ktora hoduje sobie kurczaki by mieszczuchy mogły sobie zjeść wiejskie jajko a wchodzi taka ruda bestia i w parę minut zabija 20-30 sztuk!Sama widziałam taką rzeż i wiem co czuła i jak płakała moja babcia.Więcej racjonalnego myślenia.Brawa dla tych co likwidują taką plagę a dzieciom ograniczmy lepiej zabijanie tabletach i laptopach.

19:41, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

masakramasakra

0 7

No to myśliwi zrobili sobie reklamę nie ma co.... Pozabijaliście te lisy to trudno, ale po co wam była ta szopka z padliną, zdjęcia, ordery? Media po was pojechały na maksa. Potrzebne to wam?

19:54, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ONA KAONA KA

11 1

JAK DLA MNIE BARDZO TO POTRZEBNE CO ROBIĄ PANOWIE. A JEŚLI CHODZI O OBECNOŚĆ DZIECI TO MYSLĘ ŻE TO INDYWIDUALNA SPRAWA KAŻDEGO Z RODZICÓW. NIE CHCESZ NIE PUSZCZAJ SWOICH I TYLE.

19:58, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@nona@nona

10 2

Populacja lisa powinna być zmniejszona nie do zera ale do 50 000 sztuk a jest ich co najmniej 5 razy więcej i to jest problem bo zachwiany został ekosystem.

19:59, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

19751975

17 1

do obrońców lisów- może się złożycie i zwrócicie mi pieniążki za 20 bażantów które ubiegłego roku zagryzły mi lisy????? czy dzieci chodzą na polowania jest to indywidualna sprawa ich rodziców a nie wasza. proponuję się przejść na okoliczne ubojnie i zobaczyć jak robi się prawdziwe mięsko!

20:28, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxxxx

3 5

Pokot to naprawdę tradycja na miarę XXI wieku. Ludzie. Jaki hołd oddawany zamordowanym zwierzętom? Po co? Pogapić się na trupy?

20:39, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

19761976

12 0

ok ze zabijaja te darmo zjady ale lepiej nie pokazywac tego dzieciom mi lis ma skradzione 30 kur niosek i kto mi to zapłaci bardzo dobrze ze to tłuka

20:42, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

myśliwymyśliwy

4 2

nikt nie staje się myśliwym aby wypełniać funkcje regulacyjne w przyrodzie, myśliwym jest się dla przyjemności

20:46, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

A takA tak

2 6

To straszne, to okropne, i znam takich co się jeszcze tym hobby chwalą, szczycą. Może mają odwagę i opowiedzą dzieciom w przedszkolu lub w szkole.

21:02, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MyśliwyMyśliwy

3 12

Jestem myśliwym i lubię zabijać.Jak byłem małym to mieszkałem na wsi i zawsze byłem przy zabijaniu świń(fajnie kwiczały i sikały przy tym) a pierwszy łeb kury ściołem jak miałem 6 lat- wujek mnie uczył.Pokazywał też jak zabija się stare psy (wkładało się go z kamieniem do miecha od bulew i pałką dzieliło się go i następnie do błota wrzucało)

21:23, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@zielony@zielony

0 2

w czasach wielkiej przyrody,gdy Jagiello z kumplami lalli krzyzakow ,za twoje bluznierstwa o schabowym,poszedlbys na stos ;)) zajadaj sie szczawiem ale wara ci od mojej kuchni

21:34, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

3 2

Powinni wszystkie lisy odstrzelić!!!

22:02, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ja józefja józef

2 0

TO DO BARANÓW CO MAŁO CZYTAJA

22:02, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArkadiuszArkadiusz

7 1

Drobny fakt. Do ludzi których boli obecność dzieci na pokocie - nie obawiajcie się o ich psychikę, idźcie dalej bezstresowo wychowywać swoje dzieci. Z większości z nich będą pokraki życiowe gdy dorosną. A to że żyjemy obecnie w pokojowych dla nas czasach, nie oznacza że tak będzie już zawsze..

22:07, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kasa kasa i jeszcze kasa kasa i jeszcze

4 1

w tym fakchu zawsze jak jest potrzebna to jest "za dużo" i trzeba zredukować. Jak to jest że zawsze raz w tygodniu świeża kiełbasa z sarny ?

BTW: to co kupujemy i spożywamy to zwierzęta hodowlane

22:08, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JA ZNÓW JÓZEFJA ZNÓW JÓZEF

5 1

SĄ KOŁA ŁOWIECKIE CO MAJA JEZIORA ŁOWIĄ RYBY ITD ZARYBIAJA PILNUJA ITD TO W CZYNIE SPOŁECZNYM A MYSLICTWO JEST PODOBNE ALE TROCHE INNE PONIEWAZ LASY I ZWIERZYNA ALE TEZ JEZDZĄ DOKARMNIAJĄ TROCHE LISÓW POKAZALI I WIELKIE HHALLO A GDZIE DZIK ZAJĄC SARNA KU....WA LISY ZJADŁY BARANY ALBUM OTWURZCIE RODZINNY GDZIE DZIADKOWIE HODZILI...........KURESTWEM SIE NIE ZAJMOWALI I NA FAC BOK NIE SIEDZIELI

22:18, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JÓZEFJÓZEF

5 1

PRZYDAŁY BY SIE POBORY ALE PO CO WOJSKOWE BUDYNKI MUSZĄ SIE ROZPASC ZEBY NOWE BUDOWAC JAK NASZĄ KOLEJ UNIA LIKWIDUJE A TAM GDZIE ZNAK DOTACJA Z UNI JEST NOWE A ZA ILE KASY OHHOO

22:25, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do JÓZEFdo JÓZEF

0 0

Zgadzam się w 100%

22:26, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

5 1

A jak myślicie z czego jest pasztet z zająca, który na pewno żarliście.

22:28, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ .....@ .....

6 1

Przeczytaj skład dzisiejszych pasztetów... to są pasztety z odpadów, skór świńskich, tłuszczu itp. Z prawdziwym pasztetem nie ma nic wspólnego. Ale ogólnie zgadzam się.

22:30, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

6 1

A jak świnie zabiją to nikt nie robi żadnego halo.

22:32, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

4 1

Ti co mają wąty ciekawe co mieli dziś na obiad pewnie świnke którą też ktoś musiał zabić nie jedzcie wtedy mięsa wtedy nie będą zabijać tyle tych zwierzątek.

22:35, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

asdfasdf

1 0

polowanko

22:55, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

asdfasdf

0 0

www.youtube.com/watch?v=0K39noW-0RE

22:55, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

StefanStefan

3 4

Tylko czekać az ktos uzna że odstrzał ludzi jest koniecznoscią bo za dużo w społeczństwie starych i schorowanych ludzi

23:47, 24.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@wypoczek@wypoczek

6 1

ale wiecie że kurczak którego jedliście na obiad też kiedy żył :)

00:02, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zero szacunkuZero szacunku

3 8

Najpierw zabili a potem oddają hołd? Jaki w tym sens? Dzieci na polowaniu, a czego to ich uczy? Braku szacunku do przyjaciół mniejszych! Masakra...

00:18, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

paweljepawelje

3 7

Trochę głupota, bo mogliby normalnie złapać lisy i je jakoś bezboleśnie uśpic a nie zeby żywcem umierały od ran postrzałowych ku uciesze myśliwych.

00:37, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

svensven

2 3

Ten filmik co ktos podal wyzej to masakra!!!przykro na to patrzec!!!

05:18, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@pawelje@pawelje

2 1

No wyłapać żywołapkami zapakować do worka i wrzucić do jeziora...

06:54, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

5 1

no tak, niektórzy podchodzą do tego zbyt empatycznie, trzeba twardym być a nie miętkim :) kiedyś dzieci patrzyły jak ojcowie zarzynali konia czy inne zwierze i jakoś nic im nie było, dzisiaj rosną takie mięczaki i myślą że wszyscy tacy słabi na psychice bedą...

07:11, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

No i dobrze !!!No i dobrze !!!

5 0

równowaga musi być zachowana

07:17, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@JÓZEF@JÓZEF

1 0

"PRZYDAŁY BY SIE POBORY ALE PO CO WOJSKOWE BUDYNKI MUSZĄ SIE ROZPASC ZEBY NOWE BUDOWAC JAK NASZĄ KOLEJ UNIA LIKWIDUJE A TAM GDZIE ZNAK DOTACJA Z UNI JEST NOWE A ZA ILE KASY OHHOO"

JÓZEF, NIE POTRAFISZ NAPISAĆ ZDANIA W JĘZYKU POLSKIM.

07:42, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

nonanona

5 4

JESTEM MYŚLIWYM I LUBIĘ ZABIJAĆ-WYPOWIEDŹ KOGOŚ POWYŻEJ MÓWI WSZYSTKO...NIE POLUJĄ DLA PRZYGODY,JAKIEJŚ POWIEDZMY PASJI TYLKO LUBIĘ ZABIJAĆ?TAKI PAN DAWNO POWINIEN BYĆ WYKLUCZONY Z MYŚLISTWA...MOŻE WARTO DODAĆ ,ŻE LISY POLUJĄ RÓWNIEŻ NA MYSZY I INNE GRYZONIE,KTÓRE ZAGRAŻAJĄ LUDZKIM PLONOM.MAŁO ZAJĘCY TO NIE TYLKO WINA LISA ALE TEŻ I MYŚLIWYCH,KTÓRZY WOLĄ ZABIJĄĆ ,BO LUBIĄ JAK KTOŚ NAPISAŁ.MOŻE NAPISZCIE CAŁA PRAWDĘ ,ŻE TAKŻE CHEMIZACJA ŚRODOWISKA TEŻ PRZYCZYNIA SIĘ DO MAŁEJ LICZBY ZAJĘCY I INNEGO PTACTWA,ALE O TYM CICHO SZA...BO TYLKO LIS WINNY,ZWŁASZCZA DLA STRZELACZY A NIE MYŚLIWYCH JAK JUŻ NAPISANO NAGRODA ZA 50 LISÓW...TROCHĘ MAKABRA...POZDROWIENIA DLA MYŚLIWYCH.

07:44, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

konuskonus

2 0

do xxx- tylko ktoś kto ma rozum a nie umie z niego korzystać napisał,że powinni wszystkie lisy odstrzelić...widać rozum Ci niepotrzebny,bo nie umiesz z niego korzystAć.

07:52, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

nonanona

2 1

DO podpisany myśliwy---Jestem myśliwym i lubię zabijać.Jak byłem małym to mieszkałem na wsi i zawsze byłem przy zabijaniu...TAK NAPISAŁ KTOŚ WYŻEJ...POCZYTAJCIE DO KOŃCA,CZY TAK WYGLĄDA MYŚLIWY I JEGO ETYKA,JUŻ W WYPOWIEDZI WIDAĆ ,ŻE COŚ NIE TAK Z GŁOWĄ,CZY TAKI PAN MÓGŁ LEGALNIE DOSTAĆ POZWOLENIE NA BROŃ?

07:58, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

norbertnorbert

4 5

Jak ktoś nie dba o swoje ptactwo domowe i nie potrafi sprawić sobie ogrodzenia to nie wina lisa ,że zrobił to co zrobił,tylko właściciel niezadbał o ogrodzenie,lis będzie lisem i też chce jeść...może starców też chcecie wyeliminować,bo nieprzydatni?

08:05, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

NonaNona

1 1

Pamiętajmy i o tym, że teraz po odstrzale lisy, które pozostały będą miały lżej , bo mniejsza konkurencja i ptactwa będzie więcej. Darz Bór !

08:10, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArkadiuszArkadiusz

0 0

a ten ? www.youtube.com/watch?v=93Vf5zp0nR4

09:01, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArkadiuszArkadiusz

3 2

Pamiętajmy że takie jest życie. Zwyczajnie przecież jemy mięso. Jak inaczej mamy je zjeść nie zabijając zwierząt?

09:05, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@arkadiusz@arkadiusz

0 0

ale łapkami przebiera

09:06, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

GnatGnat

3 6

Myśliwi często podają argument, że zabijają "szkodniki". Największymi szkodnikami są jednak głupi ludzie, więc mamy do nich strzelać? Na Kaszubach to by chyba populacja drastycznie spadła. A co do tradycji. Kiedyś tradycją było prawo pierwszej nocy, to co tradycjonaliści wyślecie córki do sypialni jakiegoś gościa? Taka tradycja Konserwo...

09:37, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do podpisany myśliwydo podpisany myśliwy

5 0

Podpisany myśliwy to żaden myśliwy, tylko marna prowokacja.
Wie ktoś, co robią myśliwi poza sezonem łowieckim? Może warto sie doinformować...
Myślistwo to nie tylko strzelanie do zwierząt, to tez obowiązki..

09:40, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kmkmkmkmkmkm

1 0

BAMBINIZM

09:41, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

hahahahahaha

6 2

Śmieszy mnie to oburzenie ludzi którzy nie mają pojęcia o sytuacji w Polskich lasach. Lis to szkodnik! Jeżeli nie będziemy go tępili to znikną zające i ogromne ilości ptaków.

09:51, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KMMKMM

4 1

Brawo myśliwi

10:18, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KaszubyKaszuby

3 1

A wiecie co się w np. Gdańsku mówi o Kaszubach? Nie będę przytaczał tych mega obraźliwych cech. A ja zawsze odpowiadam, że mieszkam na Kaszubach i w większości Kaszubów to niestety prawda

10:37, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

XxxXxx

4 6

A potem będzie w telewizji 11-latek znencał się nad kotem. Skoro tata może strzelać do zwierzaków to czemu jak nie mogę włożyć kota do pralki. Ludzie po co pokazujecie takie rzeczy dzieciakom!

11:09, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

alex sieczkaalex sieczka

3 1

co za debile jak lis wytnie wszystko wókół siebie to co wszystko ok//// obłudne k'''''y zajaca niewidziałem już sam chyba z rok

11:21, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KalafiorKalafior

2 1

Jaki syndrom Bambiego w naszym społeczeństwie! Wyprowadziłem się na wieś. Od jakiegoś czasu dokarmiam bażanty i kuropatwy, bo populacja lisów jest zbyt duża i zwyczajnie za moment to one spowodują wyginięcie innych gatunków, o zającach nie wspominając.
To samo tyczy się dzików i saren! Gubią dystans i podchodzą do siedlisk. Średnio uśmiecha mi się stać na straży swojego domu przed dziką zwierzyną bez broni palnej.

11:21, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PiotrPiotr

4 1

Nie jestem myśliwym, ale popieram redukcję lisów, ktore obecnie są uciążliwymi szkodnikami. Wręcz należy nakazać odstrzał 99 procent lisów. Zjadły już drobną zwierzynę, nie boją się ludzi i kradną drób z kurników przydomowych. To istna plaga odkąd się je szczepi. Przez lisy jest coraz mnie pustułek, sów i innych drapueżnych.

11:30, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarzenkaMarzenka

4 0

Powinien powstać nowy przepis karny za umieszczanie debilnych komentarzy, ktore powodują indoktrynację i zidiocenie społeczeństwa.

11:46, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

UpsUps

1 0

A ten zastrzelony tchórz to z Parzęcy czy z Tęrzycy ?

11:51, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

dracov6664dracov6664

3 3

Prawidłowo.Każdy który uważa żeby liski zostawić w spokoju powinien walnąć się łopatą w ten pusty łeb.

11:59, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jeremiasz MJeremiasz M

2 2

Po komentarzach widać, że większość ludzi to debile, nie rozumieją oni, że co jakiś czas wybija się szkodniki, takie jak lisy - ponieważ ich populacja znacząco się zwiększyła. Ponad to, lisy często chorują na wściekliznę.

12:08, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ciekawyciekawy

2 0

oni te lisy zabili w jednym miejscu czy zwozili z całego powiatu

12:11, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

debiledebile

3 2

Bo ludzie to debile, ale zasuwać do knajpki na dzika, czy inne zwierzątko to pierwsi. Bezmózgi

12:29, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

imię nazwiskoimię nazwisko

2 2

Bardzo dobrze zrobili. Pozdrawiam.

12:35, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BartekBartek

0 0

zdjec w sieci nie powinno byc, tak jak propagowania debilnego wegetarianizmu. Jest jednak jedno i drugie i tak pewnie zostanie wiec po co kazdy pisze jacy to z nich mordercy, albo jacy to oni nie sa eko jezdzac samochodami i kupujac wszystko co sztuczne.

13:02, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Arkadiusz StępkowiczArkadiusz Stępkowicz

7 3

Wam się mieszczuchom naprawdę w głowach poprzewracało. Ja się od dziecka interesuję ornitologią i chodzę po polach i lasach z lornetką, przez kilka ostatnich lat widziałem kuropatwę tylko raz, zająca kilka razy. A to wszystko przez lisy. A co do narzekania, że dzieci to widzą, to powiem wam tyle, że ja mieszkając na wsi ucinałem kurom głowy na niedzielny rosół mając 10 lat. To jest naturalne, że zabija się zwierzęta. I na pewno to lepsze niż uczenie dziecka jakie to zwierzątka są kochane i karmienie go szyneczką.

13:11, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ja JaJa Ja

5 2

Ludzie co wy piszecie? Dobrze, że jest taka tradycja, dobrze, że robią zdjęcia i dobrze, że małe dzieci na to patrzą. Może część z nich się czegoś nauczy i nie będzie tak głupio pieprzyć jak wy. Można dostać raka od waszych komentarzy. Miastowe ludki gówno wiecie o życiu, zamknąć wam sklepy i jesteście martwi bo nawet marchewki nie wyhodujecie xD

13:12, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

fdsfsdfsdfsfdfdsfsdfsdfsfd

5 0

Dobrze robią. Tak trzymać.

13:30, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

HyhHyh

4 0

Miastowi w komentarzach znów wiedzą lepiej niż myśliwi opychając się szyneczką z marketu.

13:37, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

panowie myśliwipanowie myśliwi

3 1

Drodzy panowie myśliwi i po co wam była ta szopka? Powybijaliście lisy - ok, ale po co było robić sobie zdjęcia z tym truchłem? Chcieliście wk...ić ludzi, to się wam udało. Za brak wyobraźni się płaci...

13:43, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SylwesterSylwester

4 0

Jak zabiłem kiedyś szczura i kilkadziesiąt myszy to też jestem skur.....em i skur ...em pierd....ym , mordercą itd ., itp ???

14:54, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

olaola

2 2

Jeżeli myśliwi nie będą strzelać do lisów, to szybko zabraknie zajęcy i innych zwierząt leśnych i łąkowych. Kto z was ostatnio widział stado kuropatw albo bażanty, króliki? Miłość do zwierząt powinna się przejawiać miłością do wszystkich a nie tylko do tych zabitych przez myśliwych. Pokot myśliwski to ich od dawien dawna tradycja. Strzelają do zwierząt, bo muszą utrzymać ich liczbę w równowadze. A układają ich tusze pokotem, bo taki mają zwyczaj.

15:36, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Ciemnych ...do Ciemnych ...

6 1

A zabijanie innych!, roztrzaskane głowy na ścianach! i pełno krwi w grach, które wasze aniołki graja co wieczór to miła Edukacja! Zastanówcie się głęboko co piszecie, że dzieci nie mogą patrzeć, a sami nie kontrolujecie co Wasze dzieci oglądają w internecie.

15:47, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MamisynkiMamisynki

9 1

@do Ciemnych
BO WIESZ GRA TO GRA, TAM PRZECIEŻ NIKT NIE GINIE, A TO ŻE POTEM WYJDZIE NA ULICE I MYŚLI ŻE DALEJ GRA.... Jak sprzątnie jednego czy drugiego, co za różnica.
TO KIEDY TERAZ BĘDZIE TAKI ZBIOROWY HEJT NA LUDZI UCZESTNICZĄCYCH W ZAWODACH WĘDKARSKICH? -- O MATKO TAM TEŻ BĘDĄ DZIECI.
Większą traumą dla większości dzieci są sytuacje, w których rodzice drą się jedno na drugiego, sytuacje w których nagminnie są psychicznie wykańczane, nazywane głupimi, ze nic nie potrafią, że gdyby mogła to by je oddała/oddał do domu dziecka itd. - tym się martwcie, o te dzieci ze zdjęcia się nie martwcie, one będą miały więcej zdrowego podejścia do zycia, niz te wasze mamisynki, które na widok zabijanego kurczaka dostaną szoku, a juz nie wspomne o tym aby następnie ja wypatroszyć i przygotowac na obiad, to juz dla większości było by ponad siły, nie jeden pewnie by zszedł z tego świata, a to że to się tak dzieje każdego dnia, bo coś do garnka musicie włożyć, to milczycie. Tak jak pisze w wywiadze ten lesniczy, pewnych rzeczy nie chcecie widziec i nie dopuszczacie pewnych informacji do siebie, ale one istnieja i Wy tez w nich uczestniczycie. NO CHYBA ŻE TU MAMY NAGLE SAMYCH ZJADACZY TRAWY I KORY, TO PRZEPRASZAM.

15:58, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ norbert@ norbert

1 1

mało jeszcze wiesz jak lis potrafi każdą przeszkodę pokonać byleby dostać się do ofiary

16:00, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KasiaKasia

3 1

od wieki wieków taka jest tradycja i dzieci też w tym uczestniczą. A kto z nagonką chodzi?

16:01, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do oburzonych i nawido oburzonych i nawi

4 1

Piersi z kurczaka tak chętnie konsumowane przez oburzonych na tej stronie , karkóweczka z rożna, schabik panierowany i inne pyszności, kiełbaski róznego typu - pochodzą z lodówki w Biedronce. Chodowane w woreckach foliowych / pewnie z kartofli/ resztę sobie daruje bo nie warto . D...ń nie zrozumie.

16:27, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

masarzmasarz

6 1

A parówki robi się z buraków, W KFC kurczaki ( palce lizać kolejki, że chej) są z trocin, szynka z " babuni"?????????????????? ale jaja . Skąd są "ludzie", którzy piszą takie durne komentarze. ???????????????? Ciemnogród nie tu. Pozdrawiam

16:59, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

a jaa ja

2 1

A ja dziś złowiłem 30szt ryb ......oczywiście posiadam kartę wen Karskom......

17:09, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

karolkarol

4 1

pytanie co oni z tymi lisami zrobili bo w komentarzach dużo pisze o jedzeniu?

17:25, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Taki1GośćTaki1Gość

2 1

Brawo :D nareszcie kasujecie te szkodniki. Wielkie Brawa dla Naszych wspaniałych myśliwych. i nie przejmujcie się sraczkom hejterów . Lisy powinny być wybite co do ostatniej sztuki. Piękne zdjęcia aż się ciepło na serduszku robi :D

17:27, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

szechter przeproś...szechter przeproś...

2 3

Prym w tym seansie infantylizmu oczywiście wiodą czytelnicy wyborczej i widzowie tvn :) Ciężko chorzy na tolerancję

17:30, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

bags1111bags1111

3 0

"Sprzeciwiam się publikacji tego rodzaju relacji w ogólnodostępnych mediach, bo zdaję sobie sprawę, że tego typu obrazy trafiają często do odbiorcy, którego wrażliwość zostaje naruszona i wówczas dochodzi do bardzo skrajnych, emocjonalnych reakcji"

Czyli autor artykułu sprzeciwia się publikowaniu jakichkolwiek informacji na temat homoseksualizmu? bo też wrażliwość częsci odbiorców zostaje naruszona i dochodzi do skrajnych i emocjonalnych reakcji.

20:06, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BalthasBalthas

5 1

Widzę, że ludzie nie macie w ogóle pojęcia o tym, że gdyby nie takie odstrzały to byście żarli co najwyżej szyszki z drzew. Lisów, dzików i saren jest teraz tak wiele, że ogromne pieniadze pompuje sie w odszkodowania dla rolników którym ta zwierzyna niszczy plony. w mojej okolicy wystarczy wyjsć 100 metrów w pole, by zobaczyc ze każde pole jest przeorane przez dziki i sarny. Zajęcy tez praktycznie juz nie ma bo są zjadane przez lisy, tak samo jak wszelakiej masci kury, indyki, gęsi i kaczki. Płaci sie ludziom za odstrzał kontrolowany takiej zwierzyny, w przeciwnym wypadku bedzie sie płaciło za odszkodowania a Wy nie bedziecie mieć co do pyska włozyć. Lis niema naturalnego wroga, bo wilki zostały calkowicie wyplenione, czlowiek sam do tego doprowadzil i teraz ratuje sytuacje bawiąc sie w tego wilka.

20:07, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AChACh

3 4

"Gdy lew ?zabija? gazelę to nie ma tam nikogo, kto ?zabija?, ani nikogo kto jest ?zabijany?. Przyroda jest jednym bytem, jedną osobą, jedną duszą. Nie może nikogo zabić, bo nic nie jest na zewnątrz niej. Żywi się sama sobą. Umierając ? odradza się i odradzając się ? umiera." Myśliwi zabijają z chciwości, nienawiści, przyjemności czy satysfakcji. Na tym świecie tak naprawdę zabija tylko CZŁOWIEK ? jedyna istota religijnie w pełni świadoma siebie.
Nie ma usprawiedliwienia !!!
DEKALOG: "Nie zabijaj". BIBLIA: "Wszystko, co uczyniliście jednemu z tych braci moich mniejszych, Mnie uczyniliście". KSIĘGA RODZAJU: "Oto wam daję wszelką roślinę, przynoszącą ziarno po całej ziemi i wszelkie drzewo, którego owoc ma w sobie nasienie: dla was będą one pokarmem. A dla wszelkiego zwierzęcia polnego i dla wszelkiego ptactwa w powietrzu i dla wszystkiego, co się porusza po ziemi i ma w sobie pierwiastek życia, będzie pokarmem wszelka trawa zielona." - JEZUS byli wegetarianinem. Św. Franciszek z Asyżu: "Naszym podstawowym obowiązkiem w stosunku do naszych młodszych braci jest niekrzywdzenie ich, jednak poprzestanie na tym to nie wszystko. Mamy ważniejszą misję - służyć im pomocą, kiedykolwiek będą jej potrzebować." Mahatma Gandhi: "Wielkość narodu i jego postęp moralny można poznać po tym w jaki sposób obchodzi się on ze zwierzętami". Cytat: "Porządek tego świata jest odzwierciedleniem prawa Bożego. Kamień aspiruje do rośliny, roślina do zwierzęcia, zwierzę do człowieka, a człowiek do anioła."

20:38, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AchAch

3 3

Przygotujcie się panowie myśliwi do walki z nornicami - zastępując lisy, będziecie mogli wykazać się inteligencją.

20:46, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

slawekslawek

4 3

Kurwaaa co to za chory zawód myśliwy jeśli jemu spawia przyjemnośc zabijanie zwierzaczka z ukrycia i za pomocą strzelby niech taki chuj weźmie komień i na niedźwiedzia pójdzie a nie. Ludzie którzy czerpią radość z zabijania są zdolni do zabijania również ludzi !!

20:55, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JoszkoJoszko

6 2

@Norbert ty nawet głupi niejesteś widać obrazu że nieśmiałość dzieciństwa! Rodzice kupili komputer i tak życie zleciało. @ kaszuby to co gdańszczanie mówią o Kaszubach jest płytkie. 1) ilu jest prawdziwych "polskich" gdańszczan?? Niemowlęce o przyjezdnych krzyżakach spod Malborka czy wieśniaków z PGR pod Iława 2) Gdańsk był miastem typowo niemieckim"hanzeatyckie wolne miasto Gdańsk" walczącym po 1939 nie tylko z kaszubski ale także z całą polską- Polakami 3)wytłumacz mi dlaczego latem stoję w korkach na kaszębach ponieważ mieszczący z Gdańska jadą na domki i jeziora upajać się alkoholem i niszczyć naszą przyrodę. A tak poza tym to tez nie lubię Gdańska i n5jeżdźę tam jak niemuszę!!!!! Wolę naszą KASZUBSKĄ GDYNIĘ! Pozdrawiam normalnych

21:04, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tomasz KrokiewTomasz Krokiew

4 1

A co powiecie obrońcy tego procederu na redukcję stada żubrów ? jeden gatunek zniknie inny się rozpałęta tak było i będzie a nie oni mogą na to czy na tamto polowac a potem na lisy zwalają jakby były wilki by czegoś takiego nie było

21:06, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@slawek@slawek

2 5

odpowiadajac w twoim jezyku,kup gumowy mlotek i codziennie rano jebnij sie profilaktycznie w leb

21:36, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

qwertyqwerty

0 1

smacznego www.youtube.com/watch?v=93Vf5zp0nR4

22:00, 25.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prawdziwy myśliwy toPrawdziwy myśliwy to

7 4

upolować każde dzikie zwierzę bez nagonki i dubeltówki. Po prostu goni... aż dogoni i gołymi rękami złapie. To jest prawdziwy traper i myśliwy - a nie trzydziestu z karabinami czający się na jednego zwierzaka... To pętaki bez honoru.

00:38, 26.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

cashubcashub

4 3

Niestety, aż żal czytać wielu komentarzy. Poza tym widac jak działa TVN, jednostronny, wyrwany z kontekstu i zakłamany artykuł. Widać jak się ludzie łapią na ten stek kłamstw. Pokot to oddanie szacunku zwierzynie. Jeżeli ktoś nie ma pojecia w jaki sposób trzeba regulować pogłowie zwierząt to lepiej niech doczyta (jeśli umie). NAtura sama się nie bedzie regulować, a to z bardzo prostego powodu, zbyt mocno w nią zaingerował człowiek.

09:53, 26.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MYŚLIWI czy PLUTON EMYŚLIWI czy PLUTON E

4 4

Zwierzaki mają podobną szansę obrony jak skazańcy postawieni pod murem (tylko oczu zawiązanych nie mają). Gdy uciekają, to strzela im się w plecy. Piękne zasady - myśliwi są z nich DUMNI.

18:59, 26.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Środki antykoncepcyjŚrodki antykoncepcyj

3 3

możnaby chyba rozrzucać wraz z pokarmem w miejscach lęgowych określonych zwierząt, skoro ich populacja jest za duża. No ale cóż zrobić - jedni wolą zapobiegać niepożądanemu rozmnażaniu, a inni wolą stosować aborcję albo jatkę. Zakrwawione ręce to dla niektórych ludzi (przez małe "l") duża przyjemność.

19:12, 26.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

wladkrugwladkrug

2 4

Mówienie o zachowaniu równowagi absolutnie mnie nie przekonuje. Kiedyś dla równowagi zabijano zające i bażanty i teraz trudno te zwierzęta zobaczyć. wzięli się za lisy i pewnie niedługo też lis będzie rzadkością. Najlepiej jak przyroda równoważy się bez udziału człowieka, a zwłaszcza takich ludzi, którzy chwalą się w mediach o swoich niecnych czynach i do tego angażują jeszcze dzieci.

20:33, 26.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

4 2

lepszego widoku nie ma jak rozwalcowny lisek na jezdni no i dzieci na to muszą patrzec jak jadą lub idą do szkoły . Apel do rodziców nie wysyłajcie dzieci do szkoły aby nie widziały takich tragedii.Panowie mysliwi wystrzelac je do zera

21:09, 26.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

1 0

oczywiscie miałem na mysli nasze kochane liski

21:10, 26.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

liseklisek

2 2

w Kenii mordują rodziców za wiarę,dzieci umierają z głodu i z powodu chorób a wam żal 'biednych' szkodników skupcie się na rzeczach ważnych i puknijcie się w głowę

21:24, 26.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ekobekaekobeka

2 1

Zostawić myszy w spokoju! dlaczego te piękne zwierzęta są tępione ,szczury również ,wpuście je do domu,kupcie serek i je dokarmiajcie POWODZENIA

21:42, 26.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KorziKorzi

3 2

Myśliwi to nie ludzie

09:00, 27.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kotikoti

4 1

Powiedział Korzi jedząc haburgera z krowy, zasiskając pasek na brzuszysku ze świnki, idąc w bucikach z cielaczka - kretyn i hipokryta,

09:28, 27.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

1 3

Oj, widzę, że moderatorowi nie spodobały ( obrzydliwe ? )się filmiki z youtube ( jest ich masa ) z typowych ubojni świń, koni, drobi, ale najlepsze są gospodarskie uboje - proponuje - ekoterrotysta w każdej zagrodzie na kaszubach !

10:02, 27.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

zzzzzz

2 1

A moze zamiast polowan na lisy warto pomyslec o antykoncepcji dla tych zwierząt zeby sie za bardzo nie rozmnazały . Moze jakis zielony obronca lisów wypowie się na ten temat.

17:25, 27.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KotoskiKotoski

0 1

Jeszcze wiecej lasów wytnijcie to będzie wiecej zwierzyny

20:44, 27.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

IgiełkaIgiełka

0 0

@Kotoski
A tu się zdziwisz, bo obszarów leśnych na terenach polski przybywa, póki co Lasy Państwowe poszerzają swój areał, jak długo tak będzie nie wiadomo, bo już są słuchy, że chcą prywatyzowac ten ostatni majątek należący do skarbu państwa, a włąściwie do nas wszystkich. (mam na myśli oczywiście PIS-czyli ekipe rządząca)

07:32, 28.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BonnieBonnie

0 1

Jak tylko siegam pamiecia to zawsze byly polowania na lisy i chyba dobrze bo mojej mamie zakradaja sie do kurnika pomimo ze zabezpieczony ale znajda na to sposob i kradna kury ,wchodza do domostw a ze czesto sa zarazone wscieklizna to tez niebezpieczne.

18:11, 28.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Bonnie@Bonnie

4 1

,,wchodza do domostw,,.. jak często te lisy wchodzą tobie do domostw...w art... jest o imprezie z łamaniem gałęzi i układaniu na nich zabitych lisów

09:58, 29.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Brak słówBrak słów

5 3

Szkoda klawy na komentarze do tego art. Obrzydliwy zwyczaj i obrzydliwi ludzie.

10:47, 29.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kaszubiankakaszubianka

2 4

Dziwi mnie fakt że mieszczanie znów krytykują ludzi wsi, przecież myśliwi przyjeżdżają głównie z miasta.To mieszczuchów zabawa ,a zabijanie lisów to tradycja tak samo jak i Wielkanoc Gwiżdże czy Trzech Króli.Mówicie usunąć tradycję głupota.Nie pokazujcie dzieciom drastycznych zdjęć nie pokazujcie śmierci starości i bólu wmówcie waszym dzieciom że nie ma chorób że świat jest idealny nie krzyczcie i nie zabraniajcie a będziecie sami na łożu śmierci starości się wyprą a każda porażka skończy się samobójstwem .Ludzie oprzytomnijcie mamy ziemie czynić sobie poddaną to prawo natury anie jakieś wymysły .Nasza tradycia i kultura pełna jest wojen książki polowań więc naprawdę nie ośmieszajcie się.

20:42, 29.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PSYPSY

2 6

powinni te z te wszystkie wałęsające się psy odstrzelić

21:41, 29.01.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Myśliwi róbcie swojeMyśliwi róbcie swoje

0 2

i tyle, skoro pedzie moga mieć parady, macać się na widoku publicznym po tyłkach, to Wasza tradycja jest dla WAS!!! Bez Was zalałaby nas fala lisów, dzików czyli szkodników leśnych, tak, jesli czegoś jest za dużo jest szkodnikiem!

21:19, 01.02.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorobserwator

0 2

Wszystkich którym się to nie podoba, zapraszam do ubojni, ciekawe co by te zielone oszołomy wtedy zrobiły, pewnie się zrzygały. Przez taką poprawność polityczną rośnie nam pokolenie lalusiów i miernot społecznych, które nic nie umieją na niczym się nie znają, jak widzą nieżywe zwierzę to im się rzygać chce a jakby widzieli jak na wsi zabija się kurę albo królika to pewnie by na policję polecieli zawiadomić o znęcaniu się nad zwierzątkami. Nasze społeczeństwo wyginie właśnie przez takie podejście, w wojsku toto nie było, na krew patrzyć nie umie itp. itd. ale za to ma dużo empatii w sobie jak ci Niemcy co po zamachu kwiatki na drogach i murach malowali, chyba po to żeby islamiści pękli ze śmiechu.

12:54, 14.02.2017
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kikokiko

0 0

jebane kurwy!

19:43, 06.04.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kikokiko

0 0

do obserwator:
o czym pierdolisz cieciu ?!?!!? straszych o jakis miernotach kurwa, "nasze spolecznesow wyginie", co ty kurwa stary trepie? w wojsku to cie skrzywdzili, empatii kurwa nie masz za grosz.
Przyszłośc to prawa zwierząt i weganizm.

19:45, 06.04.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolującyPolujący

0 0

Wnoszę by wszystkie lady z mięsem które są na terenie marketów USUNIĘTO,,,, mam dość tłumaczenia dzieciom dlaczego je poćwiartowano !!!!

18:15, 28.05.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu expresskaszubski.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%