Zamknij

Gdzie zamówić projekt logo?

12:11, 21.09.2021 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 12:51, 21.09.2021
foto.nadesłane foto.nadesłane


Twoja marka, żeby mogła być łatwo odróżnianą od konkurencyjnych, potrzebuje projektu logo. To symbol graficzny, który umieścisz na produktach, w reklamach, na stronie internetowej, a także w mediach społecznościowych. Logo pomoże klientom identyfikować się z Twoją firmą i oferowanymi przez nią towarami. Gdzie zamówić projekt logo? Dowiedz się z tego artykułu!


”Wyróżnij się albo zgiń” to najczęściej przywoływane stwierdzenie w większości artykułów na temat marketingu. Nic w tym dziwnego, w doskonały sposób obrazuje ono, jak Twoja marka musi działać na rynku, aby zdobywać nowych klientów. Przede wszystkim powinna być łatwo odróżniana od konkurencji. Osiągniesz to, gdy Twoja firma będzie posiadać projekt logo. Jego rola w budowaniu wizerunku marki jest ogromna. Logo przyciąga wzrok, budzi skojarzenia, wywołuje pozytywne emocje, a tym samym wpływa na zwiększenie sprzedaży. Tylko skąd wziąć taki projekt?


Projekt logo - darmowy kreator, czy studio graficzne?
W internecie dostępne są darmowe kreatory grafiki. Możesz w nich przygotować logo we własnym zakresie. Czy będzie ono lepsze niż wykonane przez studio graficzne? Przekonaj się.


Darmowy kreator graficzny
Bezpłatne kreatory graficzne cieszą się uznaniem wśród wielu osób. Będą bardzo pomocne, gdy będziesz potrzebować błyskawicznego przygotowania prostej grafiki na potrzeby mediów społecznościowych. Jednak w zakresie tak ważnego dla firmy projektu, jakim jest logo, nie do końca się sprawdzają.

Dużą zaletą kreatora graficznego jest jego bogata baza wzorów. Możesz wybrać spośród nich szablony dopasowane do Twojej branży. Pamiętaj tylko, że użytkowników takich jak Ty, może być mnóstwo. Wyobraź sobie, że każdy działa w tej samej branży. Wybierze więc podobny szablon, jak Ty. W efekcie wiele firm może posługiwać się takim samym projektem logo, jak Twoja firma. Jak zatem potencjalni klienci mogą odróżnić konkurencyjne marki?

W kreatorze graficznym możesz przygotować projekty dostosowane do różnych rozmiarów. Jeśli wybierzesz logo, usługa zaproponuje Ci nawet jego rozmiar. W praktyce jednak będziesz dysponować ograniczonym projektem. Będzie on pozbawiony wersji wektorowej. Co za tym idzie, jego dopasowanie do różnych miejsc docelowych okaże się niemożliwe. O ile, w internecie może się taki rozmiar i wersja pliku sprawdzać, to na materiałach drukowanych już nie. Logo będzie na nich niewyraźne, rozciągnięte, co źle wpłynie na wizerunek Twojej firmy. Możesz zwrócić się do grafika o jego przystosowanie, ale będzie to nieopłacalne.


Studio graficzne
Całkowicie inaczej sytuacja będzie wyglądać, jeśli wykonanie projektu logo zlecisz studiu graficznemu. Przede wszystkim to nie Ty będziesz nad nim pracować, a grupa osób. Wśród nich znajdą się specjaliści od grafiki, a także marketingu. W studiu graficznym logo jest efektem pracy zespołu, a nie jednostki. Dzięki temu jest ono bardziej przemyślane i dopracowane.

Ten sam zespół ludzi, zanim stworzy logo dla Twojej firmy, przeprowadzi research i analizę branży, w której działasz. To pozwoli na zaoferowanie Ci najlepszego projektu, który faktycznie wyróżni Twoją markę na tle innych. Najważniejsze - będzie on w pełni indywidualny. Nikt inny nie będzie mieć takiego samego logo.

Efektem pracy studia graficznego będzie projekt logo, który możesz wykorzystać, gdzie tylko będziesz chcieć. Mogą to być zarówno media cyfrowe, jak i drukowane materiały. Otrzymasz bowiem logo w krzywych, czyli jego zmniejszanie oraz zwiększanie nie spowoduje utraty jakości. Projekt będzie wyraźny wszędzie tam, gdzie zostanie opublikowany.


Podsumowanie
Logo Twojej firmy to najważniejszy element jej wizerunku. Projekt tego symbolu tworzy się raz na długie lata. Dlatego warto od razu zrobić go we właściwy sposób. Darmowy kreator graficzny umożliwia Ci stworzenie logo, ale nie będzie to indywidualny projekt, który pomoże Ci odnieść sukces na rynku. Z kolei studio graficzne (np. https://goodproject.pl/) stworzy symbol, przekaże wartości Twojej firmy, wyróżni ją spośród innych i będzie budować jej pozytywny wizerunek.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%