Zamknij

Sprzątaczka

Nr oferty: StPr/24/1204Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Zakres obowiązków: Sprzątanie pomieszczeń Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kartuzach.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Data rozpoczęcia: 01.10.2024
Wynagrodzenie brutto: od 1 075 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • brak lub niepełne podstawowe
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: "JANTAR 2" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Kochanowskiego 3, 77-100 Bytów, powiat: bytowski, woj: pomorskie
    Osoba do kontaktu: Rafał Wolski
    Numer telefonu: 602 178 709
    E-mail:
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą muszą skontkatować się telefonicznie pod nr telefonu 602 178 709.
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: pon - pt, Godziny : 7-15
    Stylizacja paznokci (manicure, pedicure).
    StPr/24/1203
    data rozpoczęcia pracy od 27.09.2024
    wynagrodzenie od od 2 150 PLN

    Sprzątanie pomieszczeń Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kartuzach.
    StPr/24/1204
    data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
    wynagrodzenie od od 1 075 PLN

    Sporządzanie napojów mieszanych alkoholowych i bezalkoholowych,przygotowanie napojów gorących,,obsługa systemu na którym pracuje bar
    StPr/24/1191
    data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    1. Zaznajomienie się z zasadami przestrzegania tajemnicy służbowej i przepisami BHP; 2. Obieg korespondencji, ewidencja, wysyłka; 3. Obsługa urządzeń biurowych, rejestrowanie spraw w repertoriach, rejestrach, kontrolkach; 4. Powiadamianie stron i wysyłanie zawiadomień dotyczących decyzji merytorycznych prokuratora, wysyłanie wezwań stronom oraz świadkom; 5. Czynności sekretariatu w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych; 6. Zakładanie, opisywanie oraz szycie akt; 7. Statystyka w Prokuraturze, dane dot. pracy Prokuratury, informacje miesięczne, kwartalne i roczne; 8. Przepisywanie rękopisów postanowień, zarządzeń i decyzji merytorycznych prokuratora; 9. Archiwizacja okresy przechowywania akt i ksiąg , zasady kwalifikacji na kategorie A i B; 10. Przekazywanie akt A do Archiwum Państwowego, a kat. B na makulaturę ( przez zmielenie ) zgodnie z przepisami, po okresie wymaganym na przechowywanie akt dla tej kategorii.
    StPr/24/0974
    data rozpoczęcia pracy od 10.10.2024
    wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

    1. Obsługa urządzeń biurowych; 2. Kserowanie, kompletowanie i porządkowanie dokumentów dot. poszczególnych spraw; 3. Przygotowanie korespondencji do wysyłki; 4. Obsługa oraz wprowadzanie danych do rejestrów prowadzonych w dziale; 6. Wykonywanie innych obowiązków i poleceń związanych z funkcjonowaniem PCPR.
    StPr/24/0981
    data rozpoczęcia pracy od 10.10.2024
    wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

    1. Przygotowywanie i wysyłanie korespondencji; 2. Segregowanie i ekspediowanie korespondencji na poszczególne komórki organizacyjne; 3. Przyjmowanie korespondencji; 4. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej; 5. Przygotowywanie paczek do wysyłki za pośrednictwem firm kurierskich; 6. Przygotowywanie do wysyłki korespondencji z elementem zagranicznym; 7. Obsługa komputera, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych.
    StPr/24/1078
    data rozpoczęcia pracy od 10.10.2024
    wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

    1. Dołączanie korespondencji do teczek nadzoryu; 2. Przygotowywanie i wysyłanie korespondencji; 3. Porządkowanie, zszywanie i układanie akt; 4. Przygotowywanie akt do archiwum; 5. Wykonywanie kopii akt; 6. Wykonywanie zarządzeń kuratorów zawodowych; 7. Wprowadzanie danych do systemu komputerowego.
    StPr/24/1084
    data rozpoczęcia pracy od 10.10.2024
    wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

    -pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych; -obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami sklepu; -utrzymanie czystości w miejscu pracy; -dbanie o ekspozycję towarów przy kasach samoobsługowych (gumy do żucia, batoniki itp.); -pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie standardowej, nie sprząta całego sklepu, nie rozładowuje towaru. Jest to tylko i wyłącznie praca z klientem używającym kas samoobsługowych.
    StPr/24/1160
    data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    1. Przeszkolenie w zakresie. BHP; 2. Zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy; 3. Pomoc w archiwizacji dokumentów; 4. Pomoc przy obsłudze klienta; 5. Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji ARiMR; 6. Obsługa sprzętu biurowego.
    StPr/24/1052
    data rozpoczęcia pracy od 23.09.2024
    wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

    Przyjmowanie informacji i przeredagowywanie ich w krótkie teksty, znajomość mediów społecznościowych.
    StPr/24/1136
    data rozpoczęcia pracy od 16.09.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 do 5 000 PLN