Zamknij

Kolejny pokot w Pażęcach. Myśliwi tłumaczą, że walczą ze szkodnikami i kultywują tradycję

12:59, 03.02.2018 Aktualizacja: 14:50, 03.02.2018
Skomentuj

Mimo fali hejtu, która wylewa się na myśliwych po tego typu wydarzeniach, w tym roku również zorganizowano w Pażęcach, koło Stężycy uroczysty pokot, czyli podsumowanie polowania. Tym razem zastrzelono 186 sztuk zwierzyny - głównie lisów i jenotów. - To konieczność, by inne gatunki mogły zacząć funkcjonować w przyrodzie - mówią myśliwi.

Tak jak w poprzednich latach, także w tym roku na terenie powiatu kartuskiego oraz kościerskiego przeprowadzono akcję odstrzału tzw. szkodników łowieckich czyli głównie lisów, jenotów, norek. Akcja odbywa się w ramach programu "Ożywić pola". Jak podkreśla Józef Kitowski, odpowiedzialny za jej koordynację na terenie pow. kartuskiego, chodzi o to by zmniejszyć liczebność drapieżników, które uniemożliwiają wzrost populacji zajęcy czy ptactwa.

[WIDEO]783[/WIDEO]

- Dziś bardzo trudno zauważyć zająca, czy kuropatwę, a to właśnie z powodu znacznej liczebności drapieżników. Problemem jest zwłaszcza liczebność lisów. Przed laty, w trosce o bezpieczeństwo ludności, zaczęto wprowadzać szczepionki przeciw wściekliźnie, więc zniknął jeden z czynników, który wpływał na ich populację - mówi Józef Kitowski. - Stąd prowadzony przez nas program, który ma na celu zmniejszenie liczebności szkodników łowieckich i umożliwić wprowadzenie innych gatunków.

Jak podkreślają myśliwi, w tej chwili wiele kół łowieckich za każdego zastrzelonego lisa otrzymywało jedną kuropatwę, którą mogło wypuścić na wolność. Taką akcję przeprowadzono jakiś czas temu właśnie w rejonie Stężycy.

- Wiemy, że te kuropatwy mają się nieźle i staramy się robić wszystko, by je chronić i by ich przybywało - mówi Józef Kitowski.

Pytany o organizację tak krytykowanego pokotu, a więc podsumowania polowania mówi, że myśliwym zależy na zwróceniu uwagi społeczeństwa na problem, jakim jest nadmierna liczba szkodników w przyrodzie. W tym roku - tak jak w latach poprzednich - upolowaną zwierzynę ułożono na świerkowych gałęziach, a wokół zgromadzili się m.in. uczestnicy polowania.

- Kultywujemy tradycję i podczas tego rodzaju spotkań staramy się podsumować polowanie i nagrodzić najlepszych myśliwych oraz tych, którzy udzielili nam wsparcia i wykazali największe zaangażowanie - podkreśla.

Podczas uroczystości w Pażęcach przyznano tytuł "króla polowania", którym został Sebastian Hopa. Wręczono też medale i wyróżnienia dla tych, którzy zastrzelili największą liczbę lisów.

(Wojciech Drewka)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(118)

mordercymordercy

22 34

zwykli

13:01, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jeśli jużJeśli już

26 18

po choinkę fotografują te zabite zwierzaki????? Można podać liczbę upolowanych zwierząt i fotografować Leśników czy kółko myśliwskie ??????? Komuś myślenie sprawia ból ?????????????
Ogólnie odrażające. Dla Redaktora artykułu - mistrzostwo XXXXXXX !!!!!!!!!!!!!!

13:09, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Też chciałbymTeż chciałbym

10 13

Postrzelać;)

13:10, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

I bardzo dobrze!I bardzo dobrze!

39 18

Lis i Jenot to szkodniki i mordercy zjadają jaja i pisklęta ptaków gniazdujących na ziemi, zające czy domowe kury to destrukcyjna plaga! Jenot zaczyna być coraz bardziej dokuczliwy przybył do nas z za wschodniej granicy jest go coraz więcej i działa w podobny sposób jak Lis. Takie akcje odłowowe powinny organizowane być częściej za dużo tego bandyctwa się szerzy siejąc spustoszenie w zagrodach!

13:14, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

normalny człowieknormalny człowiek

40 30

Co na litość boską robią tam małe dzieci !!!!!

13:14, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarekMarek

35 15

Trofeum się fotografuje. Jadę na łowienie dorszy to też chcę mieć zdjęcie i je mam.
Widzieliście na polach,w lasach zające? Nie ma, kiedyś było ich dużo. Zbyt wiele jest jednak lisów - drapieżników. Lis nie ma naturalnego wroga. Trzeba regulować jego populację.
Całkowicie popieram polowania jak i stare zwyczaje łowieckie.

13:18, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@normalny człowiek@normalny człowiek

29 20

Jak to co. Uczą się życia. Nie będą mamisynkami w brutalnym świecie.

13:21, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Chory pseudo sportChory pseudo sport

27 30

Jak się wytępiło wilki to przyszła kolej na lisy , ciekawe co będzie następne... To chore hobby bo robią to dla przyjemności i dla kasy , a kiedyś robiono to z konieczności by przeżyć (teraz przecież wszystko jest dostępne w sklepach) I niech jeszcze powiedzą że strzelają chore sztuki , tylko co wisi na ścianach tych miłośników przyrody ? Pewnie same schorowane okazy. Ochrona przyrody przez zabijanie ... żałosne! Największym zagrożeniem dla środowiska jest człowiek !

13:30, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@I bardzo dobrze@I bardzo dobrze

32 18

Popieram.
Lisy i jenoty to szkodniki.
Ciekawe co napisaliby internauci, gdyby mieli gospodarstwo i od czasu do czasu lis wyżarłby im kury, kaczki czy inny drób..czy nawet króliki. A taki lis to sie szybko przyzwyczaja do łatwego łupu- pozywienia.

13:45, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XyzXyz

23 29

Mam nadzieje, ze los odpowiednio ukara tych ludzi za to co robia. To co nazywaja tradydycja jest nieetyczne. Najwiekszym zagrozeniem dla przyrody hest czlowiek.

13:45, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KasjerKasjer

10 6

Z tego wiem to za lisa nie ma kasy

13:48, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MmmmmmMmmmmm

2 0

Psychopaci i tyle w temacie!!!

13:56, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pseudo mordercaPseudo morderca

18 12

Do chory pseudo sport -jeszcze nie slyszalem,zeby ktos jadl mieso z lisa czy jenota...a pieniedzy zaden mysliwy nie dostaje za odstrzal zwierzyny,a na dodatek na chwile obecna to mysliwi pokrywaja szkody spowodowane przez dziko zyjaca zwierzyne,wiec powinienes sie cieszyc,ze wyroby takiej jak chleb czy wazywa sa stosunkowo tanie,bo jako mysliwi pilnujemy pol,aby zwierzyna ich nie oblegala i nie powodowala strat.

13:58, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CatCat

21 10

Największym szkodnikiem jest człowiek, a wydaje mu się, że robi porządek i wielkie dobre rzeczy.

14:00, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MmmmmmMmmmmm

17 18

Psychopaci i będę to powtarzać do skutku mimo kasowania mojej opinii!

14:02, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarekMarek

18 21

Uwielbiam polowania na lisy w tym roku strzelilem już 68

14:08, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ Marek@ Marek

15 15

"Trofeum się fotografuje. Jadę na łowienie dorszy to też chcę mieć zdjęcie i je mam. "

Trofeum to jest np. w nagrodę za zwycięstwo w biegu itp. Ty się fotografujesz z zabitą przez ciebie rybą. To żadne trofeum tylko martwa lub za chwilę martwa ryba. Rzeczywiście masz się czym chwalić :)

14:11, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do MarekDo Marek

16 18

W łep sobie strzel...

14:13, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

8 21

A gdzie są ekolodzy

14:18, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Marek@Marek

6 10

Brawo Ty! Wal szybko ze śrutu szkodnika i obyś jeszcze w tym roku podwoił liczbę, a od przyszłego po 200 szt. bił!

14:21, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Marek@Marek

14 12

Brawo brawo ! jeszcze te bezpańskie psy pozabijajcie !!!

14:33, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

myślistwomyślistwo

17 7

Dla nie to hobby dla psychopatów

14:37, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kasakasa

8 3

nie no pewnie skóra nic nie kosztuje , to po co fermy zwierząt futerkowych ?

14:38, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marcin BaranowskiMarcin Baranowski

38 28

Jak słyszę te plugawe ścierwa pseudo ekologiczne I pseudo zieloną chołotę to mnie normalnego człowieka krew zalewa!!! Wy to nie nadajecie się nawet do pchania karuzeli!! Pedały w rurkach z torebkami!! Ja jestem rolnikiem i moje dzieci uczestniczą w uboju drobiu i trzody.. A po co?? A po to debilu żeby się nauczyć na przyszłość jak to się robi gdy będzie obejmował gospodarstwo.. I to nie jest nic okrutnego. Ja też się tego uczyłem jak byłem mały. I co czy ja jestem mordercą, gwałcicielem?? Nieee. To z waszych środowisk rodzą się frustraci, pedofile, debile.. A to tylko dlatego że nikt ich po męsku nie wychował i niczego nie nauczył..Całkowicie zgadzam się z myśliwymi ponieważ lisy i jenoty stwarzają realne zagrożenie dla zwierzyny drobnej i dla nas rolników.. Jak jesteście tacy mądrzy to ja wam wystawię rachunek za moje kury i kaczki.. Ciekawe czy jakiś debil otworzy wtedy swojă paszcze!!!!......

14:44, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzyszkoSzyszko

22 3

Rębajłów oraz myśliwych mamy zajebistych. Brawo chłopaki. Stadnina była za bardzo rasowa, Puszcza za bardzo zielona a Zwierzaki za bardzo ogoniaste. Rżnijcie, strzelajcie i wszystko kładźcie pokotem, to ucałuję was z dubeltówki z obu stron w te wasze mordy ukochane.

14:56, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

okooko

6 9

Ciekawostka myśliwska. Dlaczego dzielni strzelcy nie strzelają do dzików które regularnie
pasą się w miejskich i wiejskich śmietnikach?
Bo to nie jest uznane za trofeum. Po za tym trzeba takie zwierze zutylizować. Bo nie nadaje się
na kotlety. Przecież całe życie żarło ze śmietnika. Same kłopoty za nic nie warte mięso.

14:59, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzymonSzymon

9 9

Popieram inicjatywę. Już nie raz widziałem jak w Sierakowicach koło cmentarza św Jana biegają lisy. Jeszcze by brakowało żeby się pchaly na wioskę i doszło do tragedii

15:07, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sąsiadsąsiad

8 1

A gdzie są w tym roku wójtowie i papa smerf? pochowali się w lisich norach?

15:15, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BRAWOBRAWO

13 5

lisy są tak rozbestwione ze wchodzą juz do domu.wyciąc do nogi.natomiast zajęcy nie widziałąm od lat,dlaczego?bo lisy je zezarły.

15:24, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ Marcin Baranowski@ Marcin Baranowski

15 9

Po co te nerwy ?? Nie każdy będzie hodowcą bydła, rzeźnikiem albo myśliwym, więc NIE MUSI się uczyć zabijania. Jedni i drudzy powinni się nawzajem zrozumieć.

Natomiast wytrzebione puszcze i lasy, zatrute wody i powietrze, wymordowane 90% gatunków zwierząt, które kiedyś istniały - to NASZE WSPÓLNE dzieło, czyli "mądrych" ludzi, którzy tak wszystko niszczą na ziemi, że niedługo nie da się na niej żyć i WSZYSCY ZDECHNIEMY, bo nie mamy gdzie stąd uciec. Za to nieodwracalne niszczenie naszej planety (a raczej SIEBIE SAMYCH)zasługujemy wszyscy na określenie, którego pan użył, tzn. "plugawe ścierwa" albo jeszcze coś gorszego !!

15:26, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marcin BARANOWSKIMarcin BARANOWSKI

18 4

dobrze pan mówisz,jeszcze z dzikami coś zrobić by trzeba bo to istne pokaranie Boskie z nimi,a myśliwi udają ze prpblemu nie ma.a jest i to ogromny,całe połacie upraw zniszczone,dziwny jest ten świat,durni eko walczą z karpiem na świeta,ale pomstwy nad homarem wrzucanym na wrzątek żywcem jakoś nie słyszałam,może ktoś inny coś wie na ten temat.Banda idiotów

15:29, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TtttTttt

8 6

No i nawet wam myśliwi przeszkadzają po to są żeby byli i w czy to wam przeszkadza to jest tradycja i tradycję się podtrzymuje

15:35, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

4 5

tradycje należy pielęgnować

15:35, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

R 23R 23

4 5

Marcin B nareszcie przeczytalem porządny artykuł

15:35, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Marcin Baranowski@Marcin Baranowski

8 23

"Pedały w rurkach z torebkami!! Ja jestem rolnikiem i moje dzieci uczestniczą w uboju drobiu i trzody.. A po co?? A po to debilu żeby się nauczyć na przyszłość jak to się robi gdy będzie obejmował gospodarstwo.. "

Biedne dzieci...

16:03, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PokotPokot

9 8

Pokot to piękny film Agnieszki Holland. Karma wraca.

16:09, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Marcin Baranowski@Marcin Baranowski

9 15

Ty lepiej pilnuj te swoje kury i kaczki, a rachunek to możesz swojej starej wystawić.

16:12, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SradycjaSradycja

12 10

Złą i głupią tradycję należy wykorzenić . Kiedyś tradycja było bicie własnych żon i dzieci , dziś na szczęście jest to niedopuszczalne . Fermy futerkowe też na szczęście zamykają , jedyny pozytywny ruch tego rządu. Tyle zła ile szyszkownicy narobili przez swoje panowanie tonie zrobiła żadna inna ekipa.

16:14, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Matka naturaMatka natura

9 6

Matka natura upomni się o swe dzieci.

16:16, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BubuBubu

12 6

Zwyrodnialcy i tyle.

16:23, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kaszubkaszub

8 9

Znam kilku myśliwych. Na zewnątrz grają myśliwych z zasadami i etyka. Niby przyświeca im cel eliminacji słabych i chorych osobników. Rzeczywistości to jazdy z nich bierze najlepsze trofea. Nikt nie chce chorego zqierzaka. Musza miec przeciez miesa.

16:26, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kaszubkaszub

8 7

Tak i stosują noktowizory, przynęty. Zero zasad i przestrzegania przepisów. No chyba ze na zbiorowce

16:28, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarekMarek

2 1

Tu są dwa Marki.

17:18, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HANTERHANTER

8 6

LUDZIE O CO WAM CHODZI?TAK JEST OD WIEKÓW ATERAZ WSZYSTKO WSZYSTKIM PRZESZKADZA

17:27, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BonnieBonnie

4 7

Po co to ?Jak mozna tak zabijac zwierzyne.Patrzac na te zdjecia robi mi sie niedobrze!

17:33, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PokotPokot

7 6

To słaby fim propagandowo nastawiony negatywnie do myśliwych.
Ale polowanie na braci mniejszych to zwykła bandytka na zwierzynie w takim rozmiarze .
Proponuję by myśliwi uzbroili się w dzidy ewentualnie łuki wtedy dajemy szanse obu stronom i to jest wtedy hobby .
Odwoływanie się do szlachetności odłowu szkodnika to zwykła bzdura .
PS.Sam jem mięso

17:34, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do redakcjiDo redakcji

14 2

Jak następnym razem będziecie robić foty to proponuje zrobić fotki czy wie polowanie było odpowiednio oznaczone bo ostatnio pod łapalicami nie było oznaczone ....dojdzie kiedyś do tragedii

17:39, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Pokot@Pokot

6 2

Za to książka jest świetna Olgi Tokarczuk. Pozdrawiam "Janina Duszenko" ;) przyjdę do was mordercy.

17:45, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PokotPokot

11 5

Dodam że taka niezdrowa rywalizacja jest chora ,ci ludzie by dostać pozwolenie na broń powinni przejść badania psychologiczne, wystarczy spojrzeć na wyraz twarzy uczestników by stwierdzić że część z nich powinna być zdyskwalifikowana dożywotnio .

17:54, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RedaktorRedaktor

8 5

Redakcja nie wie co trzy dni temu się stało pod łapalicami ....

18:27, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BogdanBogdan

4 4

Dlaczego w Somoninie nie robi się takich odstrzałów, mama kury i ciągle mi giną.
Jak można to zgłosić?

18:32, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zwykłyzwykły

5 1

wojsko takich potrzebuje

19:26, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ja kaszubja kaszub

8 4

miliony szczurow tez sa naszymi mniejszymi bracmi,dokarmiajmy je zamiast wysypywac,kochajmy tez komary,wszy,pchly itp.toc to stworzenia boskie..

19:31, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lillil

7 9

ale bym sobie postrzelała do takich starych dziadów..

19:39, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KocurekKocurek

6 5

A szczurow wam nie zal?

19:44, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

1 9

1. do "Pokot", - potwierdzam, że te twarze są dotknięte zaawansowaną chorobą alkoholową.
Straszne jest to zabijanie zwierzyny na kacu.

2. Jak to wynika ze zdjęcia powyżej "oni" biją brawo tym masowo pomordowanym zwierzakom
ułożonym na igliwiu. Czy nowa ustawa przewidziała masowe zbrodnie (jak ta) bez polskich
obozów śmierci, lecz po prostu tak, że Polacy tak sobie (jak pan Szyszko/a do kuropatw)
strzelają w wolnej przestrzeni zabijając/mordując bezbronną zwierzynę?

3. Po ile "chodzą" skórki lisie i jenotowe na futra i pelisy? Czy ceny są zbliżone do skór ludzkich
na abażury z Obozów śmierci. Ciekawy i podły to biznes.

4. Wiadomo, że w Polsce obozy śmierci były obozami niemieckimi. Dzisiejsza "technologia śmierci"
w wydaniu Polaków zaszła dalej, - żadnych kosztów firmowych w tym gazowania i palenia. Ot
tak sobie postrzelamy, pozabijamy, pomordujemy bezbronne i niewinne zwierzęta i po tak
ciężkim trudzie napijemy się po myśliwsku aż o świcie zbudzi nas pieśń: Hej sokoły..." albo inna
Barka". Już kończę i "Niech będzie dobranoc", mili Bracia w wierze.

20:02, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kaszubski hacjenderokaszubski hacjendero

8 7

Obatel, ty już dawno rozum straciłeś. Albo ci go ktoś zamordował.
Jak takie ładne liski, to przygarnij jednego.

20:32, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MordercyMordercy

1 5

Kulka w łeb to Wam by sie przydała!!! Dla dobra ludzkiego gatunku i reszty świata.

21:07, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kaszubski hacjenderokaszubski hacjendero

6 1

Do obywatel@ ty miły bracie w wierze czy ci się mózg nie przegrzal trzeba by go schłodzić

21:12, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Normalny gość 2Normalny gość 2

3 6

Dokładnie takie akcje powinny być częściej. A na pytanie co tam robią dzieci-dowiaduja się skąd się bierze mięso( chociaż lis jest niejadalny w Polsce) i co może zrobić broń co w następnej kolejności uczy do niej szacunku. Piękny pokot.

21:34, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MixeroMixero

2 6

Moim zdaniem mysliwi byli od wieków dawnych i to jest w jak najbardziej wporzadku zgrupowanie bo bez selekcji zwierzyny nastala by plaga a za tym zwierzyna stala by sie ciezarem dla człowieka tak ja sądzę i tyle na temat

21:47, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@mixero@mixero

4 2

A to wyselekcjonuje myśliwych ?

21:49, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

7 8

Wy wszyscy, - "kaszubski hacjendero", jeżeli brałeś w tej rzezi udział, to jesteś zwykłym, ordynarnym mordercą. A, jeżeli tylko obserwatorem to takim śmieciem, który powziął informacją
o dokonanym przeestępstwie (tu masowym mordzie) i nie poinformował organów ścigania. Może
tych ziobrowych to nie rusza, ale są jeszcze europejskie wymiary sprawiedliwości. KUMASZ TY
BRACIE CO NIECO?

22:00, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do Marcina BaranowskDo Marcina Baranowsk

7 6

I tak trzymaj, super komentarz. Muwisz o tym ze tak bylo, jest, i niech tak bedzie. A co do inych komentujących, to miastowa cholota co o życiu tylko podane pod nos mami synki pieprzeni hysterycy , bo zabite zwierze w lesie przez mysliwego, po co ta akcja holera hodzoca nic nie wiedzoca. Brawo Ty Marcin

22:11, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kaszubski hacjenderokaszubski hacjendero

1 0

Obatel, tyś debil pierwsza klasa

23:04, 03.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Do Marcina Baranows@Do Marcina Baranows

7 5

"Muwisz o tym ze tak bylo, jest, i niech tak bedzie. A co do inych komentujących, to miastowa cholota co o życiu tylko podane pod nos mami synki pieprzeni hysterycy , bo zabite zwierze w lesie przez mysliwego, po co ta akcja holera hodzoca nic nie wiedzoca."

Śnięta prawda! Dobrze musisz. Hysterycy nic nie wiedzom o rzyciu. Holera tylko hodzom i nic nie wiedzom.
Pozdrofienia dla Pani od polskiego. Była Pani mojom najlepszom nauczycielkom. Dowidzenia na polowaniu.

06:44, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DARWINDARWIN

5 9

Lewaki i ecoterroryści i inni mogą teraz się wyżyć i obrażać myśliwych którzy robią pożyteczną robotę .

07:25, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

POLOWANIE BEZ REGULAPOLOWANIE BEZ REGULA

12 6

Rodzice z niemowlakiem znaleźli się w środku polowania. Myśliwi nie przestali strzelać

30.01.2018 15:20



reklama



Omal tragicznie nie skończył się spacer rodziny w Łapalicach na Kaszubach. Gdy weszli do lasu, znaleźli się w samym środku polowania. Myśliwi, których spotkali, powiedzieli, że nie mają zamiaru przerywać polowania. Rodzice z kilkumiesięczną córką i psem musieli ewakuować się z lasu w czasie, gdy nieopodal było słychać strzały.


?

?

?

?


Rodzice z niemowlakiem znaleźli się w środku polowania. Myśliwi nie przestali strzelać
fot. Archiwum RadioZET.pl




?

Zagłosuj



Myśliwi w Polsce mają....




zbyt dużo prawa.

odpowiednie warunki.

za mało swobody.






Był ładny, styczniowy dzień, gdy rodzina z dzieckiem i psem wybrali się na spacer do lasu. Planowali zwiedzić jedną z atrakcji turystycznych Kaszub, jaką jest ?zamek? w Łapalicach. Po przejściu kilkuset metrów napotkali grupę około dziesięciu mężczyzn z bronią myśliwską.


reklama


Spotkanie z myśliwymi

Pani Natasza opowiedziała o sprawie w rozmowie z portalem MagazynKaszuby.pl. ? Mijali nas zajęci swoimi sprawami, nie zwracając się do nas z żadnym ostrzeżeniem. Zapytałam się, czy tutaj będzie polowanie. Odpowiedzieli, że tak. Powiedziałam, że jesteśmy tu z dzieckiem na spacerze, że nie wiedzieliśmy, że tu będzie polowanie. Odpowiedzieli, że jest plakat, jeden plakat. Spytałam gdzie ? pokazali ręką, w stronę Zaworów, skąd szli. My zaś szliśmy z drugiej strony, od Łapalic, gdzie żadnego oznakowania nie było. Spytałam ich, gdzie konkretnie będzie polowanie. Odpowiedzieli: ?no tu?? ? i pokazali ręką. I powiedzieli, że nam nie wolno teraz tam chodzić. Spytałam więc, którą drogą mamy teraz wracać do domu. Dobrze znam ten las i znajdujące się tu ścieżki. I odniosłam wrażenie, że oni nie potrafili mi odpowiedzieć na to pytanie, po prostu kompletnie nie znali terenu i chyba nawet nie wiedzieli, gdzie konkretnie zaraz będą polować. Tak czy inaczej, nie dowiedziałam się od nich, gdzie dokładnie jest teren polowania ? czytamy.

Przerażeni rodzice nie wiedzieli, jak uciec z lasu

Minęło kilka minut, a w lesie rozległ się dźwięk rogu, a następnie myśliwi zaczęli strzelać. ? Dostrzegliśmy też samych myśliwych, stali od nas w odległości około dwustu, metrów, na tej właśnie szerokiej drodze, na której cały czas się znajdowaliśmy, na której przed chwilą z nimi rozmawialiśmy. Rozległ się strzał. Wtedy na dobre się zlękliśmy ? mówi matka kilkumiesięcznej córki.

O włos od tragedii

W pewnym momencie w kierunku rodziny zaczął iść przestraszony jeleń. ? Szedł prosto na nas, dostrzegłem jego wzrok, był przerażony, z jednej strony bałem się, że stratuje Nataszę z Wiktorią w chuście, które stały centralnie przed nim na środku drogi ? relacjonuje pan Łukasz, któremu wraz z najbliższymi udało się szczęśliwie opuścić las i wrócić do domu

08:22, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

basbas

6 11

Brawo myśliwi !!! Zróbcie jeszcze porządek z bezdomnymi psami

08:35, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do polowanie bez regdo polowanie bez reg

10 11

może najpierw przeczytaj coś o regulaminie polowań a potem się udzielaj... z takimi jak wy nawet nie warto podejmować dyskusji bo jesteście sterowani przez swoje pseudo poglądy nabyte od niedouczonych dziennikarzy którzy żerują na tym by sprzedać kolejną sensację...

08:38, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cccccc

11 4

Informacje o planowanym polowaniu, jego terminie i miejscu, powinny być ogólnodostępne. Niedługo będąc w lesie na spacerze możecie zostać oskarżeni o umyślne przeszkadzanie w tej zabawie. Tym samym każdy myśliwy będzie mógł przegonić ciebie z lasu nawet jeżeli zbierasz grzyby czy po prostu sobie spacerujesz. W dodatku możesz zapłacić grzywnę bo "przeszkadzasz" jaśnie panu ze strzelbą. Takie prawo właśnie jest uchwalane w sejmie.

08:40, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MmmmmmMmmmmm

4 4

Panowie mordercy... pamiętajcie... zła karma wraca...

08:54, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gulon skaczeGulon skacze

4 14

Wam wszystkim. Wielu z was chciałoby polować ale nie wielu może ;)

09:08, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stanisław LakutowiczStanisław Lakutowicz

14 1

Jakim zwyrodnialcem trzeba być by zabić a potem fotografować się na tle ofiary...

10:11, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Mixero@Mixero

3 3

A tak człowiek jest ciężarem dla zwierząt i wszystko w porządku i tak jak powinno być. Zatem czyńmy sobie Ziemię poddaną!

10:13, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do do polowanie bez do do polowanie bez

14 2

Gówn.. wiecie na temat regulaminu ....... nawet nie wiecie gdzie są wejścia do lasów aby wywiesić tabliczki o polowaniach .... będziemy wzywać Policje jak nie będzie owych tabliczek będziecie oskarżeni o narażanie czyjegoś życia

10:21, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

polowaniepolowanie

9 1

To są pseudo myśliwi twierdzą ze znają regulamin przykład był w Łapalicach nawet telewizja o tym trąbiła

10:49, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kto tym zielonym ludkto tym zielonym lud

9 3

zezwala na na chodzenie po czyim terenie i strzelenie według własnego widzimisie czy oni przechodzą jakieś badania co będzie jak oni kogoś postrzelą

10:51, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do tabliczki i resztdo tabliczki i reszt

1 8

proszę mi przytoczyć z regulaminu polowań gdzie jest mowa o jakiś tabliczkach informujących o polowaniu bo nadal po prostu sugerujecie się tym co wam piszą w artykułach... możecie bezpodstawnie wzywać policję zresztą sami za to zapłacicie.

12:15, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@do tabliczki i resz@do tabliczki i resz

5 6

"proszę mi przytoczyć z regulaminu polowań gdzie jest mowa o jakiś tabliczkach informujących o polowaniu"

Regulamin polowań jest waszym wewnętrznym dokumentem i jako taki w ogóle mnie on nie obchodzi.

12:30, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

to jest dopieroto jest dopiero

9 0

zabawa zielonych ludków jest ważniejsza niż bezpieczeństwo ludzi którzy chodzą po swojej własnosci

12:30, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HubertusHubertus

3 7

Trzeba się modlić do św Huberta ażeby trzymał wszystkich pseudo ekologów zdala od lasu, i Ojca Niebieskiego, ażeby darował im ten grzech bo nie wiedzą co czynią.

12:37, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gall AnonimGall Anonim

6 4

Krótko i tematowo - brak myśliwych = brak odłowów lisów, jenotów i innych szkodników = przerost populacji = zalew zwierzyny do gospodarstw i miast. Głodnej zwierzyny. A to przekłada się na straty materialne, wzrost cen mięsa drobiowego, jajek i pochodnych.

Z kolei zbyt duży odstrzał może spowodować zalew zwierząt wolnego żeru - i kapusta, sałata i wszytko roślinne może być poobgryzane przez np zające, co też przełoży się na wzrost cen

I gdzieś pomiędzy jest złoty środek..

13:06, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do regilaminuDo regilaminu

5 0

Poczytaj ustawę jaką weszła w życie
... wy możecie polować nawet w prywatnych lasach ......itp tam macie wyraźnie napisane co wam wolno i co powinniście zrobić.

13:32, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@regulamin@regulamin

2 5

Kiedy to prawo weszło w życie...?możesz mnie wspomóc odsylajac do właściwej ustawy.?

13:40, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

supermyśliwisupermyśliwi

11 6

Banda zakompleksionych starców dowartościowujących się krzywdzeniem słabszych istot. Żaden z tych "cwaniaków" 200 metrów by nie przebiegł , to zanęcają zwierzęta i dokonują egzekucji nazywając to dokarmianiem, i selekcją. Niech polują za pomocą łuków (zwykłych nie bloczkowych) i dzid to powiem ze przynajmniej szanse są wyrównane. Nie zabijaj mówi pismo dla tych świętoszkowatych .... Żałośni "ludzie" .

13:53, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Normalny czlowiekNormalny czlowiek

4 4

Ludzie - skąd u Was tyle braku tolerancji i nienawiści względem siebie? Każdy ma prawo do swojej opinii, ale należy tez szanować zdanie innych, nawet gdy nie jest ono zgodne z wlasnymi przekonaniami. Szczekacie na siebie jak wściekłe psy, a zapewne większość z Was była dziś w kościele i przekazywała znak pokoju innym.... Życzę wszystkim miłej niedzieli, nie wydawania bezmyślnych osadów i poszanowania dla drugiego człowieka.

13:58, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

racjonalnyracjonalny

2 4

Jeszcze mogliby bobry odstrzelliwać co powodzie robią i kormorany co guanem lasy wypalają i ryby pożerają!!!!

16:39, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

masakramasakra

5 4

zabijanie dla sportu tlumaczac sie ,ze dzik czy lis to grozne zwierze, szok.

16:52, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lista laureatów zabilista laureatów zabi

2 5

Wyniki II Okręgowego Polowania na Lisy:
1. Sebastian Hoppa (Łabędź Kartuzy) - 40 lisów, kuna
2. Rafał Kaszuba (Głuszek Kartuzy) - 34 lisy
3. Marek Funk (WKŁ nr 297 Diana) - 15 lisów, 4 jenoty, kuna, norka
4. Feliks Trder (Słonka Sierakowice) - 20 lisów
5. Jerzy Marciński (Łabędź Kartuzy) - 10 lisów
6. Andrzej Węsierski (DROP Gdańsk) - 7 lisów, kuna
7. Jan Mazurowski (Szarak Tczew) - 7 lisów
8. Maciej Wolski (Żbik Gdańsk) - 5 lisów, kuna
9. Grzegorz Wica (DROP Gdańsk) - 5 lisów
10. Waldemar Białk (Słonka Sierakowice) - 4 lisy
11. Henryk Laska (DROP Gdańsk) - lis, 2 kuny
12. Jan Włodarczyk (DROP Gdańsk) - trzy lisy
13. Dawid Sieniek (Słonka Sierakowice) - 2 lisy, tchórz
14. Łukasz Piepiórka (Jenot Gdańsk) - 2 lisy
15. Edward Skurewicz (Sokół Kolejarz Gdańsk) - 2 lisy
16. Witold Frankowski (Tur Gdańsk) - 2 lisy
17. Stanisław Gosz (Łabędź Kartuzy) - 2 lisy
18. Bartosz Kuczkowski (Słonka Sierakowice) - 2 lisy
19. Marcin Pionk (Słonka Sierakowice) - 2 lisy
20. Zbigniew Koszałka (Słonka Sierakowice) - 2 lisy
21. Krzysztof Sieniek (Słonka Sierakowice) - lis, tchórz
22. Włodzimierz Siemieniuk (Koło im. Wojskiego Gdynia) - lis
23. Stanisław Tusk (Słonka Kościerzyna) - lis
24. Mieczysław Lipiński (WKŁ nr 209 Bóbr Gdańsk) - lis
25. Stanisław Chmurzyński (DROP Gdańsk) - lis
26. Wojciech Klawikowski (Sokół Kolejarz Gdańsk) - lis

16:56, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

barbarzyńcybarbarzyńcy

13 6

Jeśli jest problem z dzikimi zwierzętami i trzeba je odstrzelić powinni robić to myśliwi pracujący na zlecenie leśnictw, a nie banda barbarzyńców ze skłonnościami socjopatycznymi co udaje myśliwych i zabija dla przyjemności. Nikt normalny nie strzela dla przyjemności do żywych istot i samo to powinno być powodem do nieprzechodzenia badań przy pozwoleniu na broń. Niedawno usłyszałem sprawę że mimo pozwolenia na odstrzał kormoranów, nikt tego nie chce zrobić, bo dla panów myśliwych ani to trofeum, ani tego zjeść nie idzie. Ot cała prawda o myśliwych. Co do wyjadania kur i innego drobiu, może warto zainwestować w ogrodzenia i pilnować swojej własności? Wychowałem się na gospodarstwie i jakoś nie przypominam sobie, żeby lis nam wziął kurę, ale zawsze dbaliśmy o to żeby w siatce ogrodzenia nie było dziur, a w nocy pies biegał luźno w obejściu.

17:49, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

13 6

Jeśli jesteście tak zagorzałymi przeciwnikami zabijania zwierząt jeśli traktuje sie wszystkie zwierzęta na równo to przestanmy zabijać zwierzęta gospodarskie codziennie w polsce ginie tysiące kur,świni, bydła, koni które idą na rzeź i nawet nie mają prawa ucieczki przed strzelba .To są również istoty żyjące a nie zjadać się szynka czy
bekonem aż ślinka cieknie .

18:09, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

7 3

świat jest dziwny... wszystko przewraca się do góry nogami, to co 20 lat temu było normalne teraz staje się niestety nienormalne przez tą całą nowoczesność i postępowość...

18:38, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

śW. HubertśW. Hubert

11 1

Wszystko fajnie. Tylko potrzeba jest deubekizacja środowiska łowieckiego i wszystko będzie OK.

20:26, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MajaMaja

4 4

Banda psycholi z pozwoleniem na broń super na spacerze takich spotkać

22:43, 04.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

okooko

3 2

Istnieje coś takiego jak odłownia. Ale sadysta musi strzelić. Niech pochwalą się ile trafień
z broni palnej jest nie śmiertelna. Ile czasu upłynie zanim zwierze zostaje dobite?
A strzelanie do zwierząt chwilę po tym jak otworzone zostały klatki.
To jak wypuszczenie na wolność wprost pod lufy plutonu egzekucyjnego.
Specjalność i specyfika byłego ministra od przyrody.
Po takich akcjach środowisko myśliwych dziwi się, że opinia publiczna ma nie pochlebne
zdanie o ich organizacjach.

07:46, 05.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rolnikrolnik

5 4

Brawo myśliwi.Teraz trzeba uregulować liczbę dzików i saren,bo ich miejsce jest w lasach a nie na polach i uprawach.

08:47, 05.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

znawcaznawca

2 0

skoro myśliwi przez tyle lat pasa dziki i jelenie na polach rolników to teraz też sami tego nie zlikwidują potrzebna jest kontrola ale rzetelna a nie taka że oni sami się kontrolują i kara za niszczenie mienia rolników

10:17, 05.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do rolnikaDo rolnika

6 1

Życzę tobie... niech wyłonią Ciebie z własnego pola jak będziesz zbierał plony bo oni będą mieli polowanie 50 m od pola

10:41, 05.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

6 1

W tej wyliczance kto i co ustrzelił myślę, że brakuje reszty: przypadkowych psów, kotów (np. w rudym kolorze) z pobliskich wiosek i pewnie też mniejszych, innych zwierząt futerkowych.
Ciągle te same argumenty o wykradaniu drobiu z gospodarstw przez lisy - pieniądze na terenówki, zielone kurteczki, zielone kaloszki, zielone kapelusiki są - na porządną siatkę i podmurówkę nie ma...

10:44, 05.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PusiaPusia

2 8

Szacunek dla Panów Myśliwych! Jak widać krzykaczy pseudo ekologicznych jest pełno, a ciekawy czy ci obrońcy dokarmiają dziką zwierzynę zimą w paśnikach? Czy ci obrońcy sprzątają swoje obejście albo trawniki jak ich piesek klocka wypuści?

11:43, 05.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NormalnaNormalna

0 2

Darz Bór!!!

15:32, 05.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

karma powracakarma powraca

0 1

karma powróci tak jak tym co strzelali z łódki do kaczek

16:52, 05.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zwykłyzwykły

4 1

Ponowie komentarz. Wojsko takich potrzebuje. A lis może oddać jak nie trafisz :). I jeszcze dzieci do tego brać. Zwyrole z małymi zwyrolcami.

18:30, 05.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KaśkaKaśka

1 1

To nie ludzie , to dranie , zwyrodnialcy.

22:06, 05.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WitekWitek

4 0

tak Kaśka, masz rację. Najgorszy jest "przykład" dla dzieci i młodzieży, bo oni(te zbiry) w niedzielę
z rodzinami (w tym dziećmi) do kościołów pójdą i przekażą sobie i innym znak pokoju. Nadto wystawią te mordercze usta w kierunku otrzymania komunii. Wstyd, grzech i hańba.

Kochać brata mniejszego, - to jak siebie samego!

Zabić brata mniejszego, - to jak siebie samego? ....czy kogoś wrogiego?

Niech Wasze sumienia Wam odpowiedzą.

22:38, 05.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Karolina_KaszubkaKarolina_Kaszubka

1 4

Czemu "zwyrole" pochodzę z gospodarstwa u nas jak zabijalismy świnie to ja jako nastoletnia panienka nie dość, że byłam przy świnio biciu to musiałam krew mieszać żeby świeżo wypuszczona ze zwierzęcia nie ścieła się! Kurom gardła podrzynałam, a z krów i byków zdzierałam skórę, bo wtedy ładnie za nią płacili. Dziękuję tacie.,ze nie wychował mnie na miękką kluche. Nie bałam się niczego i do dziś się nie boję!! Swojego synka też tak będę hartowac w odpowiednim momencie. Czekam jeszcze żeby wojsko powróciło. BRAWO dla Panów, zawsze wpuszczamy ich w nasze lasy z otwartymi ramionami. Trzeba tępic lisy, bo kury żrą a komu ja mam gardło podpisać. Łaaahaha!

22:41, 05.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Karolina_KaszubkaKarolina_Kaszubka

3 3

Chce zaznaczyć, że mam osmioro rodzeństwa i żadno z nas nie było zmuszone do udziału w uboju, każdy sam decydował czy CHCIAŁ. Żeby było jasne!

22:50, 05.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

okooko

2 0

Ubój gospodarczy to całkiem inna sprawa.

05:12, 06.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zli ludziezli ludzie

2 1

Po prostu źli ludzie czerpiący przyjemność z zabijania.

06:53, 06.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BrawoBrawo

1 2

Brawo myśliwi ! i to mi się podoba ! :D
Każdy marudzi, a dzika wpiep*** aż się uszy trzęsą !

07:16, 06.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Karolina_KaszubkaKarolina_Kaszubka

0 5

Ale Wy nie możecie tego zrozumieć, że to też jest potrzebne. Oni nie wybijają co do jednej sztuki, reportaż może nie wygląda miło dla zwykłej Pani, Pana Kowalskich. Mi akurat nic nie robi ten widok co nie znaczy że nie lubię zwierząt. Żadno jeszcze nie cierpiao w moich rękach. TO JEST POTRZEBNE!

08:51, 06.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KACZKAKACZKA

4 2

Nie mam nic przeciwko polowaniu .....ALE mam żal o to że ktoś mnie wyrzuca z LASU myśliwi co mają uprawnienia jak POLICJA to jakieś kpiny

08:54, 06.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

3 0

"za każdego zastrzelonego lisa (koło łowieckie) otrzymywało jedną kuropatwę, którą mogło wypuścić na wolność" - tzn. mogło wypuścić lub... mogło wypchać i postawić na kominku. Naprawdę "genialny" przelicznik, dzięki temu przez następne 20 lat ta "klika" będzie miała pretekst do zabawiania się w ten sposób.

09:55, 06.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BogdanBogdan

0 0

A co się stało w tych Łapalicach o czym tak niektórzy enigmatycznie wspominają?
Z góry dziękuję za odpowiedź.

07:48, 07.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Masa KasyMasa Kasy

0 0

Największym szkodnikiem jest człowiek. Prawie 30% biomasy lądowej to ludzie, blisko 70% lądowej biomasy to zwierzęta na rzeź dla ludzi a dzika fauna to marne parę procent (V. Smil.). Ale będę się śmiała jak wreszcie te tępaki się zorientują, że rozwalili ekosystemy, które przed człowiekiem i erą przemysłową funkcjonowały miliony lat. W dwieście lat rozwalilśmy coś co dobrze działało miliny dekad. Tylko wtedy będzie już za późno. Człowiek to pasożyt, który nie wie, kiedy przestać doić żywiciela - zabije przyrodę i razem z nią wyginie. I jeszcze zdziwiony będzie się pytał: jak to?!

09:16, 07.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ThunderThunder

3 0

CZY JEDYNE ROZWIĄZANIE TEGO PROBLEMU TO MUSI BYĆ ODSTRZAŁ?! Nie można w sytuacji kiedy pomału zaczyna widać, że jeden gatunek drapieżny zaczyna być zbyt dominujący ilościowo (a nie w sytuacji, gdzie jest już o wiele za dużo osobników) po prostu odłowić te zwierzęta i wywieźć gdzieś zagranicę w miejsce gdzie nie ma ich aż tak dużo?? Nie znajdzie się takie miejsce w całej Europie? Znajdzie się, tylko trzeba chcieć zając się całym tematem (pieniądze, logistyka). Łatwiej po prostu zabić. A najlepiej jak już jest zdecydowanie za dużo osobników, wtedy można się pobawić w prawdziwą legalną rzeź. To są zwykłe śmiecie, które zasługują na to aby ich wypchać ich własnymi odchodami. Pozdrówki dla tych po właściwej stronie!

13:40, 07.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KaśkaKaśka

3 1

Jak patrzysz na twarze /// no , trudno to nazwać twarzą/// tych na zdjęcie to ogarnia człowieka przerażenie. Współczuję rodzinie.Zabijać , zabijać , zabijać ....... to ich podnieca. Dranie.

07:50, 08.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%