Zamknij

Niespodziewane zmiany w SM Kaszuby. Prezes G. Czubala rezygnuje ze stanowiska

22:46, 31.12.2022 Aktualizacja: 15:43, 01.01.2023
Skomentuj

Końcówka roku przyniosła nieoczekiwaną zmianę w Spółdzielni Mieszkaniowej "Kaszuby". Z funkcji prezesa zrezygnowała nagle Grażyna Czubala. Na stronie internetowej spółdzielni pojawiło się jej oświadczenie w tej sprawie. 

W opublikowanym oświadczeniu Grażyna Czubala napisała, że 30.12.2022 roku jest jej ostatnim dniem pracy dla Spółdzielni. Zamieściła też podziękowania za 10 letnią współpracę. Ustępująca prezes wymienia szereg podjętych przez siebie działań i zapewnia, że zostawia SM Kaszuby "w dobrej kondycji finansowej"

(...) Z nieskrywaną satysfakcją pragnę też poinformować, że zostawiam Spółdzielnię w dobrej kondycji finansowej, o czym niejednokrotnie informowaliśmy na naszej stronie internetowej. Dowodem na to są wyniki z przeprowadzonej lustracji pełnej działalności Spółdzielni oraz badania sprawozdania finansowego wykonane przez Biegłego Rewidenta (...) - napisała Grażyna Czubala.

Ustępująca prezes w swoim oświadczeniu wymienia przeprowadzone w minionym okresie inwestycje oraz remonty, termomodernizacje budynków. Nie wspomina jednak o przyczynach swojej rezygnacji

Od kilku miesięcy narastał konflikt między częścią spółdzielców, a Zarządem i Radą Nadzorczą Spółdzielni Mieszkaniowej "Kaszuby". Mimo dwóch terminów nie udało się przeprowadzić Walnego Zgromadzenia członków spółdzielni. Oba spotkania odbywały się w bardzo nerwowej atmosferze i zostały przerwane na wniosek uczestników. 

O tym, że w spółdzielni mieszkaniowej źle się dzieje mówił jakiś czas temu na sesji kartuskiej Rady Miejskiej radny Andrzej Borzestowski. W reakcji na wydarzenia w SM Kaszuby powołane zostało Stowarzyszenie Członków i Mieszkańców Spółdzielni Mieszkaniowej Kaszuby, które podjęło starania zmierzające do przeprowadzenia Walnego Zgromadzenia. 

[ZT]42448[/ZT]

Kierownictwo SM "Kaszuby" zapowiedziało organizację spotkań z mieszkańcami poszczególnych nieruchomości "w celu wyjaśnienia i omówienia wszystkich tematów, którymi członkowie są zainteresowani". Spotkania miałyby się odbywać wedle określonego harmonogramu.

Tymczasem Stowarzyszenie SM Kaszuby informuje o Walnym Zgromadzeniu członków spółdzielni, które ma się odbyć 25 stycznia. 

(W.D.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(40)

Mój nickMój nick

35 13

Kartuzy czekają na bardziej spektakularne rezygnacje np. redaktora WD przewietrzenie urzędów itd.

08:50, 01.01.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

niedoczekanie twojeniedoczekanie twoje

8 11

chyba że kupisz ten portal, na szczęście w tym kraju istnieje jeszcze własność prywatna!

12:57, 01.01.2023

Twój nickTwój nick

18 25

Nachapali się kasy przy co vidzie , lewa kasa ze zwida, czas rozliczyć spółdzielnię.
Drzewka po tym co robi, należy i już są zbierane pieniądze na proces karny, jak wejdzie nowa ustawa będzie w sam raz, przy newsie o zmarłym papieżu redaktorem ma jakieś opory w usuwaniu spamu esbeckiego, bo piszę to esbek, niepoczytalny psychiczne, a drzewka albo ma układ z aparatem represji, bo wszystkie artykuły są celowo są antykatolickie, takie bosko haram esbeckie.

09:59, 01.01.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Twój psychiatra Twój psychiatra

4 8

Żal mi Ciebie ?

10:53, 01.01.2023

4545

8 2

w punkt!

11:03, 01.01.2023

Pisiorek Pisiorek

22 15

Tak więc stary rok zakończył się bardzo miłym akcentem. Gratulujemy !

10:05, 01.01.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Jprdl Jprdl

1 5

Wow, czyżby pisiorek nie był doszczętnie zdebilniały?

22:39, 01.01.2023

MieszkankaMieszkanka

3 0

Może rok rozpocznie się jeszcze milszym akcentem z wieści z warszawskiego szpitala ;)

07:59, 02.01.2023

@Mój nick@Mój nick

6 8

Nieee tęskniłbyś.... Na kogo byś narzekał wtedy i gdzie wylewał swoje żale??

10:31, 01.01.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DO @Mój nickDO @Mój nick

19 4

Nikt z Kartuz nie tęskni za układzikiem kolesi .Oni nigdy nie pomyśleli ojej rozwoju to co robią to totalna destrukcja

11:20, 01.01.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

banitabanita

31 9

Tak nie można sobie rezygnować i odchodzić. Spółdzielnia to nie piaskownica, gdzie dziecko bierze zabawki i idzie do domu.

11:41, 01.01.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ banita@ banita

19 4

Tak samo będzie z Kartuzami jak kolesie już zabiorą wszystkie zabawki to je oleją ,Po co komu piaskownica bez zabawek

11:56, 01.01.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RomanRoman

33 6

Tera trzeba rozliczyć Zarzad i Radę Nadzorcza za wszystkie nieprawidłowości i lekceważenie członków. Takich ludzi już nigdy nie chcemy.

12:45, 01.01.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MieszkankaMieszkanka

10 0

I Panią Prezes oczywiście.



19:29, 01.01.2023

@Roman@Roman

21 5

A kto rozliczy władze za paraliż komunikacyjny , zabetonowanie iwyprzedaż Kartuz

12:50, 01.01.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaninaJanina

13 3

Wyborcy

13:18, 01.01.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wielka ucieczkaWielka ucieczka

31 9

Coś mi tu śmierdzi. Ucieka z tonącego okrętu. Teraz tylko zagadka co za bajzel zostawi. Nie wygląda mi to dobrze musi być nieciekawie w papierach.

15:57, 01.01.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GabaGaba

12 0

Wystarczy przeczytać protokoły z posiedzeń Rady Nadzorczej albo Zarządu i wnioski same się nasuwają... Nie dziwię się, że poszła..

19:36, 01.01.2023

HelaHela

2 0

Nikt nie ucieka,na walnym będzie i się rozliczy Sprawozdaniem za te lata razem z zarządem Spokojna wasza glowa

18:52, 03.01.2023

Wiktor GWiktor G

34 5

Szczury uciekają z tonącego statku. Miliony złotych kredytu, milion zaległości z czynszów i tandeta na ociepleniach. Budynki ocieplone 2 lata temu już wymagają kompletnego remontu. Za 2 lata będą płacić kredyt za docieplenia i drugi, żeby naprawić to co spartaczyli. A Pani czubala z pełną kieszenią uciekła sobie do Gdańska. Panie broń nas od takich prezesów i Radnych. Wstyd mi za nich.

17:57, 01.01.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

5 0

Zgadzam się w 100%

12:31, 02.01.2023

oby oby

25 7

Oby to była prawda i oby już nigdy nie wróciła ani nikt taki jak ona i jej wierne sługi.

18:28, 01.01.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Anna KAnna K

15 1

To już tylko od członków zależy. Trzeba po pierwsze przyjść na Walne a po drugie nie głosować na kandydatów do Rady Nadzorczej jakkolwiek powiązanych z dotychczasowym układem. To jedyne rozwiązanie.

19:34, 01.01.2023

do p Czubali i p Petdo p Czubali i p Pet

29 1

Czemu tak się bronicie przed ujawnieniem członkom swoich zarobków?

18:57, 01.01.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do wyżej Do wyżej

21 3

Bo czym się chwalić. Tym, że prezes ma 25tys a zastępca 10tys

19:19, 01.01.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Dobre sobieDobre sobie

4 3

A ile ma zarabiać osoba na takim stanowisku ? 5 tys ?? porządnego managera za 15 brutto? 20 to minimum. A teraz zapraszam do słownego kopania mojej osoby ?

09:09, 02.01.2023

JustsaynJustsayn

1 1

Współczuję głupoty....prezes 25 tys, tyle to może tutaj ma Pan burmistrz.Głupota gorsza niż rak, bo raka niekiedy można wyleczyć.Do reszty ciemnoty- na pewnych stanowiskach i w pewnych zawodach zarabia się więcej niż Pani w sklepie....

22:44, 03.01.2023

Anna KAnna K

31 5

Uciekła przed Walnym Zebraniem! Prawie 800 podpisów pod żądaniem zwołania zebrania pokazało, że to nie kilka osób zaczyna dostrzegać błędy Zarządu a całkiem duże grono mieszkańców. Zamiast zgodzić się z wolą i zwołać walne bezprawnie to przeciągali a teraz nagle złożyła wypowiedzenie ? Dziwnie to wygląda. Odwagi żeby spojrzeć ludziom w oczy nie miała? A Ci wierni oddani słudzy latają po osiedlu i dalej mącą i przekonują ludzi o wielkiej krzywdzie jakiej Pani czubala doświadczyła. Bo pisma wpływały i odpowiadać trzeba... Głupota ludzka mnie już nawet dziwić przestała.

19:24, 01.01.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do wyżejDo wyżej

25 4

Grunt zaczął się palić pod nogami to w nogi jak szczur.








19:33, 01.01.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IlonaIlona

24 6

Przyjdzie czas zapłaty za wszystkie krzywdy wyrządzone członkom spółdzielni.














19:40, 01.01.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanuszJanusz

23 3

a na pożegnanie niebotyczne niebotyczne podwyżki czynszów

19:42, 01.01.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZytaZyta

22 4

Rozliczenia za centralne ogrzewanie wzięte z chmur

19:44, 01.01.2023
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MieszkankaMieszkanka

3 6

Rozliczenie ciepła powinno być wykonywane wg mierników skoro już są a nie czekać do przyszłego okresu grzewczego. Już teraz rozliczać wg tego i będzie przynajmniej sprawiedliwie

07:52, 02.01.2023

,,,,,,

10 0

niestety nie bedzie sprawiedliwe
za duzo roznic jedni maja stare kaloryfery ktore trzymaja cieplo dlugo i nabijaja te pomierniki
sa laczone bloki gdzie jeden ma drugi blok nie
i do tego koszty wspolne z klatek
to bezsens jest

09:42, 02.01.2023

JaJa

7 1

Dokładnie ! A do tego co blok, to inna stawka za ogrzewanie! Bloki niedocieplone maja niższą stawkę niż docieplone! To jakaś paranoja!

12:03, 02.01.2023

banitabanita

16 2

Czy ktoś wie czy Rada Nadzorcza nadal działa? Czy formalnie jeszcze istnieje ?

21:24, 01.01.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Anna KAnna K

10 0

Nie ma w Spoldzielni Rady Nadzorczej od 29.09.2022

21:31, 01.01.2023

@Anna K@Anna K

22 3

Jeśli nie ma Rady Nadzorczej, to kto i na jakich warunkach przyjął wypowiedzenie pani prezes ?

22:40, 01.01.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CzlowiekCzlowiek

4 0

dobre pytanie!!!

18:42, 02.01.2023

ab55ab55

8 1

"Teraz będzie lepiej", oczekiwania większe od możliwości, wymiana prezesa i rady co rok może i co pół roku.

10:08, 02.01.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NormalnyNormalny

4 13

Szkoda wielka, złota kobieta o gołębim sercu, ale niestety wszędzie podgryzacze, dołki kopane itd. smutek wielki...

12:12, 02.01.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JaJa

6 1

To sarkazm oczywiście? Hahaha

12:28, 02.01.2023

pani kolwalewska mówpani kolwalewska mów

8 2

proszę sobie odpuścić!!! za pensję prezesowej każdy miałby gołębie serce!
przyjdzie jeszcze czas rozliczeń!

14:56, 02.01.2023

Ja1Ja1

12 2

"Wyremontowane altany smietnikowe" Wow, ale osiągnięcia wielkiej pani prezes! Brawo! ?Brawo Pani prezes! Dziękujemy za altany! To było nasze marzenie!

A tak juz bez sarkazmu, xeby chociaż były one wymienione z ekstra funduszy pozyskanych np ze sponsoringu, tak- wtedy to by byl sukces. Ale przecież zostały wymienione z naszych pieniędzy! A prezes wykonywała swoje obowiązki, swoja pracę xa co dostawała duże wynagrodzenie!

13:02, 02.01.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PostscriptumPostscriptum

3 4

Zostań Ty prezesem i zobacz jaki to ciężki kawałek chleba jest, łatwo się pluje i oskarża...

14:06, 02.01.2023

@ dobre sobie@ dobre sobie

8 1

A skąd wiesz ze chodzi o 15-20tys? Tego właśnie nie wiadomo, bo prezes odmawia odpowiedzi, chociaż xarzad ma OBOWIAZEK ujawnić zarobki! Członkowie Spółdzielni mają prawo poznać treść uchwaly rady nadzorczej w której określa się wysokość zarobków.
Może to 25 i więcej? Do tego dochodzą dodatki funkcyjne, premie 15% wynagr brutto i inne świadczenia. Moze tego byc całkiem niemala sumka.
A czy wykonywana praca zarządu aż taka super? Nie xapominaj o karze ktora musieliśmy zapłacić za śmieci, bo xarzad - choć miał i prawo i obowiązek jednocześnie, nie odwołał się do sądu. I musieliśmy zapłacić ponad 154 tysiące!!!!

13:45, 02.01.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

obserwator_5obserwator_5

4 2

Kara za śmieci była zasadna, bo przecież blokersi nie muszą segregować śmieci, nam się wszystko należy ! O ład na klatkach schodowych też nie musimy dbać, nie reagujemy na drapanie po ścianach, śmiecenie itp. Potem narzekamy, ze jest syf, z którym coś trzeba zrobić..... Na fundusz remontowy płacimy grosze, ale wymagania mamy takie, jakbyśmy mieszkać chcieli w apartamentowcach za kilka milionów.
Ogrzewanie: jedni wietrzą mieszkania przy otwartych na full grzejnikach, inni oszczędzają. Uzmysłowić sobie należy, ze w blokach gdzie mieszkania nie są wyposażone w indywidualne źródła ciepła, NIGDY nie będzie sprawiedliwie pobierana opłata za ogrzewanie. Musimy z tym się pogodzić, albo zmienić adres, bo przeróbka systemu grzewczego w naszych blokach nie wchodzi w grę.

14:51, 02.01.2023

DrzazgaDrzazga

2 0

Kara nie była zasadna bo nie ma odpowiedzialności zbiorowej!!

21:37, 02.01.2023

Kowal... kłamczuszkaKowal... kłamczuszka

13 3

Kowaleska i ta druga łażą pod Biedronka i nawijają ludziom makaron na uszy. Kłamią jaka ta prezes była dobra. Drogie panie przestańcie bo jesteście pośmiewiskiem. Po drugie dlaczego Kowalewska zbiera podpisy dla Elwarta? Skąd ma druki i skąd ma wiedzę,.zebedIe walne. Są rownini równiejsi?

14:49, 02.01.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwator-5obserwator-5

6 8

Kara za śmieci była zasadna, bo przecież blokersi nie muszą segregować śmieci, nam się wszystko należy ! O ład na klatkach schodowych też nie musimy dbać, nie reagujemy na drapanie po ścianach, śmiecenie itp. Potem narzekamy, ze jest syf, z którym coś trzeba zrobić..... Na fundusz remontowy płacimy grosze, ale wymagania mamy takie, jakbyśmy mieszkać chcieli w apartamentowcach za kilka milionów.
Ogrzewanie: jedni wietrzą mieszkania przy otwartych na full grzejnikach, inni oszczędzają. Uzmysłowić sobie należy, ze w blokach gdzie mieszkania nie są wyposażone w indywidualne źródła ciepła, NIGDY nie będzie sprawiedliwie pobierana opłata za ogrzewanie. Musimy z tym się pogodzić, albo zmienić adres, bo przeróbka systemu grzewczego w naszych blokach nie wchodzi w grę.

14:52, 02.01.2023
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

joannakobielajoannakobiela

5 1

nie płacimy żadnych groszy za fundusz remontowy za ogrzewanie też nie!
jak to taka kraina mlekiem i miodem przeprowadź się i też korzystaj!

15:38, 02.01.2023

JaJa

2 0

Kara zasadna? Powiedz to w oczy ludziom którzy uczciwie segregują! Do wiat śmietnikowych mają dostep obcy ludzie, nawet nie mieszkający na osiedlu! A to mama da klucz synkowi który prowadzi firmę remontowo budowlana, albo inny dobry kumpel - po co "obcy" mają się klopotac z gabarytami i z wiadrami po farbach, jak można je do wiaty na koszt spoldzuelni wrzucić!
W temacie segregacji smieci była możliwość skorzystania z nowoczesnego systemu ich segregacji, spoldzuelnia dostałaby wysokie dotacje rządowe, ale prezes nie chciała! Taka prawda. Popytaj w UG to ci powiedzą.

A jeżeli chodzi o podzielniki ciepla- one nigdy nie będą sprawiedliwe! To nie są legalizowane liczniki! Jak chcesz rozliczać cieplo z podzielników kiedy w mieszkaniach są albo stare albo nowe grzejniki,czy wręcz są zdemontowane. Poza tym jak mając nawet podzielnik skręcisz kaloryfer do minimum, a bedzuesz ogrzewał się ciepłem sąsiada to jaka to sprawiedliwosc?
Zresztą podzuelniki kiedyś juz funkcjonowały w naszych blokach i z nich zrezygnowano!

Sprawiedliwe to byłyby ciepłomierze, ale na stare bloki jak nasze, to za droga impreza. I tu sue zgadzam. I zgadzam się, że ludzie muszą zrozumieć i nauczyć się , ze niestety trzeba oszczedzac i racjonalnie gospodarować ciepłem i np. nie wierzyć przy otwartych grzejnikach itd. Od oszczędzania nie uciekniemy. Takie czasy.
A to zadanie dla ZARZĄDU i dla RADY NADZORCZEJ, zeby takie informacje przekazać do każdego mieszkania, organizować spotkania z mieszkańcami. Odpowiadać na ich pytania, tłumaczyć watpliwosci, a nie montować drogie w obsłudze podzielniki- poczytajcie ile będzie kosztować każdorazowy odczyt z podzielników; albo ile trzeba bedzue zapłacić kiedy bedzie trzeba wymienić grzejnik.

19:14, 02.01.2023

DrzazgaDrzazga

3 0

Po pierwsze - zgodnie z obowiązującym prawem w tym kraju nie ma jeszcze odpowiedzialności zbiorowej jaką zastosowano wobec sp-ni, Zarząd nie powinien płacic ani grosza kary (podobnie jak inne sp-nie)
Po drugie zastosowanie podzielników to najgorsze rozwiązanie jeżeli chodzi o rozliczenie ciepła.

21:34, 02.01.2023

ProkowskaProkowska

6 8

Hej pieniacze z Wybika.
Jak wam było tak źle, to dlaczego nie założyliście wspólnot? Przecież tak było by prościej, niż burzyć to, co od lat dobrze funkcjonowało?
Macie jakiegoś swojego kandydata na prezesa?

15:23, 02.01.2023
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

juliaaasjuliaaas

6 0

blok 24 pierwszy chętny do założenia wspólnoty, prezesowa nie była partnerem do rozmowy nawet sie z nami nie spotkała w tej sprawie

15:37, 02.01.2023

JaJa

2 2

Oj Prokowska, jak ty już coś powiesz to nie wiadomo śmiać się czy płakać haha

18:34, 02.01.2023

CzlowiekCzlowiek

2 0

Aby utworzyć wspolnotę muszą zaistnieć odpowiednie warunki,

18:47, 02.01.2023

ja22222ja22222

4 0

Dokladnie,rozliczanie z podzielnikow powinno byc co najmnie co pol roku,nie dokladne rozliczenie ktore mialo miejsce powinno byc doladnie sprawdzone i nadplacone. A prznajmniej powinna byc jakas kontrola jak tego nie ma podzielniki zlikwidowac

15:28, 02.01.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DrzazgaDrzazga

1 0

Zobacz sobie na you tubie jak zmniejszyć zużycie na podzielnku ! Kiedyś byli Prezesi zlikwidowali podzielniki, ale komus to nie było na rękę.

12:42, 08.01.2023

tu kowalewska mówitu kowalewska mówi

12 3

proszę sobie darować obrażanie mieszkańców wybickiego że niby tak mało za mieszkania płacą: koszty utrzymania mają większe niż na Zaspie, Żabiance czy w na jednym z osiedli w Gdyni!!!!

15:45, 02.01.2023
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

SomsiadSomsiad

3 5

Bez przesady, bez przesady droga somsiadeczko...

15:50, 02.01.2023

JaJa

4 0

Dokładnie!

18:36, 02.01.2023

@tu kowalewska mówi @tu kowalewska mówi

5 0

Całkowicie się zgadzam! Nawet w tv byla o tym mowa, ze w Kartuzach są wysokie czynsze.

19:18, 02.01.2023

PrezesPrezes

14 3

Większość blokow nie ma już nic na funduszach bo prezesowa ogolocila je swoimi pseudo remontami. A tam.gdzie zostały to szybko wymyśliła czesciowe remonty dachow. I tak wypłynęły pieniądze. GRATULACJE DLA PREZES I NIEUDOLNEJ RADY ZA OGOLOCENIE SPOLDZIELNI

17:27, 02.01.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JaJa

4 0

Ale to do wielbicieli prezesowej nie dociera!...

18:35, 02.01.2023

CzlowiekCzlowiek

9 0

Zgadza się, były mrozy, a firma Peplinskich łatała dachy - aby jeszcze szybko przed koncem roku wyciągnąc jak najwiecej pieniędzy, złodziejstwo!!!

18:50, 02.01.2023

WybikWybik

10 1

Wreszcie prezesowa zrobiła coś pozytecznego!!!

18:52, 02.01.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Leon S.Leon S.

2 0

Tak. Jedyna pożyteczna zecz jaka zrobiła to, że odeszła.

16:09, 03.01.2023

ProkowskaProkowska

4 6

No to jakiego ziomla macie na prezesa?
Ciężko odpowiedzieć?
A może to tajemnica ?
Czekam na 800 kciuków w dół ?

19:05, 02.01.2023
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Ha Ha

1 0

Hahaha!

19:15, 02.01.2023

AlibabaAlibaba

5 1

O czym ty mówisz? Przeciez prezesowej nikt nie zwalniał! Sama to zrobiła, i to za porozumieniem stron!
Może się bała że ta wspomniana przez Cb 800setka -bo rozumiem ze to aluzja do liczby czlonkow, którzy chcieli zeby zarzad zwołał Walne Zgromadzenie- nie da jej absolutorium? I ze i tak będzie mysiala odejść? A przecież zawsze to lepiej wygląda, że ktoś sam zrezygnował, niż miałby go ktos wywalić. Zreszta jaka prawda- nie wiadomo. Bo o tym nigdzie nie mówią.

19:29, 02.01.2023

@Prokowska@Prokowska

2 1

G...wiesz ,g...piszesz,idź z Grażyna w ...

03:54, 03.01.2023

@Alibaba@Alibaba

5 1

Jeśli było porozumienie stron, to kto był tą drugą stroną jeśli nie ma Rady Nadzorczej ?

21:27, 02.01.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AlibabaAlibaba

0 0

I to jest bardzo dobre pytanie. Kto przejął kompetencje rady nadzorczej?
Jak widać prawo i przepisy prawne w ogole nie jest przestrzegane w niżej spildzuelni. Przepisy swoje zarzad swoje. Ze nie wspomnę o tej starej STRONNICZEJ radzue nadzorczej.

12:52, 03.01.2023

GrażynaGrażyna

6 1

Złodzieje uciekli, a otumanieni, ociemniali zostali i chodzą koło biedronki. Żal mi Wiktora i spółki. Moi drodzy wasza miłościwość zostawiła was na lodzie.
Wiktor jak to jest. Sam wcześniej mówiłeś nam sąsiadom, że nie mamy pozwolić na zakładanie podzielników, a teraz krzyczysz zakładajecie podzielniki. Kiedy jesteś prawdziwy?

23:11, 02.01.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BalbinaBalbina

7 1

Bała się pani prezes spojrzeć ludziom w oczy nawet na tych skromniutkich zebraniach w poszczególnych blokach.Ni9e wspomnę o walnym. Wstyd dla kogoś kto tyle kasy kroił z naszych pieniędzy. Mam nadzieję że ktoś dokładnie prześwietli działania tego zarządu i oczywiście rady nadzorczej.

23:48, 02.01.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZytaZyta

4 1

Potwierdzam. Skrupulatnie i bardzo szczegółowo należy skontrolować działania zarządu i rady S-ni.

11:44, 03.01.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DrzazgaDrzazga

2 0

Przede wszystkim działania Rady Nadzorczej bo to ona winna kontrolować i egzekwować prawidłowe działania Zarządu. No, ale do rady winny być wybierane osoby, które mają pojęcie o gospodarowaniu przedsiebiorstwem, o ekonomii , a nie te które najwięcej krzyczą, czy kolesiostwo lub polityka.

12:56, 08.01.2023

JulitaJulita

4 0

A co z nowym mecenasikiem? Czy on musi pracować w spoldzielni za nasze pieniądze.

18:15, 03.01.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JulaJula

0 0

Pani Prezes G.Czubała pracuje już od 1stycznia w LW SMZaspa i tak z zNas zakupiła.

18:37, 09.01.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%