Zamknij

List otwarty firmy BAT. "Gdzie wsparcie dla naszej młodzieży?"

nadesłane + 11:31, 21.01.2025 Aktualizacja: 22:48, 23.01.2025
Skomentuj fot.kolaż.oprac.W.D. fot.kolaż.oprac.W.D.

KS BAT Sierakowice prawdopodobnie zakończy działalność. Niech Pan to wytłumaczy dzieciom, młodzieży, tym wspaniałym działaczom klubowym, wychowawcom, rodzicom oraz mieszkańcom. Jednak w swojej nieobowiązkowej odpowiedzialności za naszą młodzież, proponuję: proszę ponownie przemyśleć swoją decyzję - pisze w liście otwartym do wójta Sierakowic Tadeusz Bigus, prezes - senior firmy BAT.

Z dużym zatroskaniem i rozczarowaniem przyjąłem wiadomość o zmniejszeniu finansowania klubom sportowym KS BAT Sierakowice oraz GKS Sierakowice na rok 2025. KS BAT Sierakowice ze 162 tysięcy złotych na 50 tysięcy, a GKS Sierakowice ze 143 tysięcy złotych na 80 tysięcy.

Firma Handlowa BAT planowała dołożyć do KS BAT Sierakowice, tak jak w ubiegłym roku, kwotę 170 tysięcy, jednak podjęta przez Pana decyzja spowodowała zmianę naszego podejścia. Od prawie 30 lat Gmina Sierakowice cieszy się z największego lub prawie największego przyrostu naturalnego w Polsce.

Mamy więc wśród mieszkańców najwięcej dzieci, młodzieży i młodych ludzi, co stanowi wspaniały potencjał, ale tym znaczniejsze wyzwanie dla lokalnej władzy. Zagrożenia licznymi uzależnieniami (narkotyki, używki, alkohol, "szklane ekrany" itd.) spędzają sen z powiek rodziców, wychowawców, nauczycieli, Kościoła oraz wielu innych.

Gmina będzie odzwierciedleniem Pana decyzji

Troska ta powinna być i z pewnością jest - zadaniem lokalnej władzy, na czele z Panem Wójtem.

Ci, którzy mają doświadczenie w działalności publicznej, społecznej, charytatywnej oraz nadzorowali lub prowadzili zaawansowane projekty, rozwijające się firmy, wiedzą, że zarządzanie gminą Sierakowice to tytaniczne zadanie. Coś o tym wiem.

Pan mimo wszystko się go podjął i przez kolejne 5 lat Gmina Sierakowice będzie odzwierciedleniem Pana decyzji. Troska o najmłodszą część naszej lokalnej społeczności, to jeden spośród wielu sprawowanych przez Pana obowiązków.

Trzeba ogromnego wysiłku intelektualnego finansowego, aby dać dzieciom pożyteczne, dobre i chciane przez nich zajęcia. Przyrost naturalny przez lata byt wyróżnikiem i powodem do dumy dla naszej Gminy. Tym bardziej niezrozumiałe jest, że podczas konstruowania budżetu ten aspekt od lat jest całkowicie ignorowany.

Przykładem może być to, że w ubiegłym roku na inwestycje wydano około 41 mln zł, a na sport około 600 tysięcy zł. Dla zatroskanych o młodych to wypaczenie hierarchii wartości i niepokojące zaniedbanie. Dlaczego nie np.1,5  -2 mln?

Przecież mamy zapaleńców do pracy z dziećmi i młodzieżą, przybywa sal gimnastycznych, więc czas na weryfikację priorytetów. KS BAT Sierakowice i GKS Sierakowice to miejsca regularnych ćwiczeń i rozwoju fizycznego dla około 320 dzieci i młodzieży oraz ponad 100 dorosłych. Bardzo ważne przy tym jest to, że są to niemal wyłącznie nasi mieszkańcy.

Gdzie proporcje? Gdzie rozsądek

Te dwa kluby w bieżącym roku otrzymają tylko 130 tysięcy zł na tak szeroko zakrojone działania Dlatego - jako wieloletni kibic młodego pokolenia, orędownik sportu, ojciec, dziadek lokalny przedsiębiorca, pozwalam sobie zadać pytanie: Panie Wójcie, Gospodarzu, gdzie proporcje? Gdzie rozsądek? Jak to wytłumaczyć? Gdzie wsparcie dla naszej młodzieży? Gdzie troska o zdrowie fizyczne i rozwój?

Czy ktokolwiek znający realia gospodarcze jest w stanie przypuszczać, że za 50 tysięcy złotych kilkunastu działaczy i trenerów będzie trenowało i wychowywało kilkaset dzieci i młodzieży przez cały rok?

Co z pozostałymi kosztami, takimi jak: opłaty ligowe, stroje sportowe, obsługa medyczna, autobusy, koszty administracyjne i wiele innych? Być może nadszedł czas na rzeczywistą weryfikację potrzeb naszej społeczności, bo mieszkańcy, rodzice, wyborcy, już to sobie uświadomili. Teraz czas na tych, którzy otrzymali od nas legitymację do działania, czas na Pana - Panie Wójcie.

Kwota na sport w tak bogatej, liczebnej w dzieci i młodzież Gminie, mogłaby realnie wynosić 1,5-2,5 mln zł, a w kolejnym kroku następowałby normalny, proporcjonalny podział środków.

To zapewniłoby rozwój wielu organizacjom wspierającym lokalną społeczność, a co najważniejsze - wychowało w sportowym duchu zdrowych, szczęśliwych, wierzących w siebie obywateli.

Inwestycja w młodych jest priorytetem

W minionych latach wsparcie dla sportu również było niskie, co wywołało wiele dyskusji. Czas najwyższy to zmienić, ponieważ - o czym jestem głęboko przekonany - wielu mieszkańców myśli podobnie. Inwestycja w młodych jest naszą koniecznością, naszym priorytetem i najwyższa pora rozdysponować budżet jednej z najbogatszych Gmin, stosownie do tej potrzeby.

Odpowiedź na to, jak dokładnie wesprzeć aktywność fizyczną z budżetu inwestycyjnego, znajduje się u źródła, tj. u działaczy klubowych, trenerek i trenerów, którzy dają sportowe skrzydła naszej młodzieży. To oni dysponują wiedzą na temat potrzeb i efektów ich pracy.

Kiedy wreszcie nasza gminna duma - nasze dzieci, zostaną potraktowane bezkonkurencyjnie i priorytetowo? Panie Wójcie, bardzo proszę się tym pilnie zająć. Ważne są wspomniane już chodniki, drogi, kanalizacja itd. Odnoszę jednak wrażenie, że infrastruktura jest dziś wyłącznym celem, a inwestycje w dzieci i młodzież traktuje się nadal jako dodatek.

Zmieńmy to: sport, rozwój kultury, różne oddolne inicjatywy, wszelkie wsparcie pomysłów ludzi, naśladowanie dobrych wzorców, a później też i kawałek asfaltu lub chodnika.

U nas od lat praktyka jest taka, że każde 500 m zbudowanej drogi jedzie z dumą oglądać cały autokar miejscowych rządzących, a do któregokolwiek z klubów, oglądać codzienną, mozolną, często charytatywną pracę, nie jedzie nikt. Pogubiliśmy się w postrzeganiu naszej lokalnej rzeczywistości i jej potrzeb.

Firma Handlowa BAT od początku swojego istnienia, w miarę możliwości, wspiera wiele aspektów i dziedzin życia społecznego, takich jak: zdrowie, kultura (w tym kaszubska), place zabaw, sport, pomoc podczas zdarzeń losowych (kataklizmów), szkolnictwo, pomoc seniorom, wsparcie Kościołów, fundacji, hospicjów, WOŚP, Caritas, ZKP, zgromadzeń zakonnych, wspieranie lokalnych festynów i wiele, wiele innych.

Z potrzeby serca...

Z tego powodu pozwoliłem sobie zabrać głos. Chciałbym wspomnieć o wywołanym już wcześniej KS BAT Sierakowice. KS BAT Sierakowice, finansowany w połowie przez naszą firmę, w sposób ciągły rozwija kulturę fizyczną i trenuje sportowców w grupie około 200 osób, głównie dzieci - od lat 7 do końca szkoły średniej. Solidarni z samorządem finansujemy tę działalność od 1999 roku, a tylko w ubiegłym roku przekazaliśmy klubowi 170 tysięcy złotych.

Przez 25 lat cieszyliśmy się ze wspaniałych efektów, jeżeli chodzi o zdrowie podopiecznych klubu, ale też jakość i skuteczność w osiąganiu dokonań sportowych. Mamy wspaniałych i oddanych trenerów sportowych, którzy często charytatywnie poświęcają swój czas. Bardzo zaangażowani rodzice konsekwentnie dowożą swoje pociechy, dzięki czemu każda grupa treningowa pracuje niemal w pełnej obsadzie. KS BAT Sierakowice jest doskonale znany zarówno w Pomorskim Okręgowym Związku Koszykówki jak i w Warszawskiej centrali - Polskim Związku Koszykówki, ale też w całej Polsce poza jej granicami. Wychował sportowych reprezentantów Pomorza, zawodniczki młodzieżowych i seniorskich Reprezentacji Polski w koszykówce, a nawet niektórych klubów europejskich i amerykańskich uczelni. KS BAT Sierakowice rozsławia Gminę Sierakowice na Pomorzu, w Polsce i całym świecie.

Z przyjemnością patrzy się na poszczególne grupy szczęśliwych, wysportowanych dzieci ze swoimi trenerami i rodzicami, ale żeby to zrozumieć, trzeba tam czasami bywać. Takie ogromne zadanie wymaga przede wszystkim wiedzy w zakresie takich działań oraz odpowiedniego finansowania, a przecież jest to zadanie statutowe gminy.

My, z potrzeby serca, przez te wszystkie lata wspieraliśmy to wspólne działanie i dalej chcieliśmy to robić, ale przy postawie Pana Wójta, do końca lutego fundusze klubu się wyczerpią, nasze wsparcie również.

W tej sytuacji KS BAT Sierakowice prawdopodobnie zakończy działalność. Niech Pan to wytłumaczy dzieciom, młodzieży, tym wspaniałym działaczom klubowym, wychowawcom, rodzicom oraz wszystkim mieszkańcom.

Czas usiąść do stołu

Jednak w swojej nieobowiązkowej odpowiedzialności za naszą młodzież, proponuję: proszę ponownie przemyśleć swoją decyzję i ze zdwojoną siłą oraz środkami kontynuujmy razem to wspaniałe dzieło. Uważam, że w tej sytuacji trzeba usiąść do wspólnego stołu, otwarcie porozmawiać í znaleźć dobre rozwiązanie.

Zapraszam na spotkanie do naszej siedziby w Sierakowicach, w zaproponowanym przez Pana terminie. Decyzja należy do Pana.

Jeszcze raz podkreślam, że liczymy na solidarne działania na rzecz naszej Gminy. Wykorzystanie środków ich efektywność KS BAT Sierakowice co roku - przedstawia na walnym zebraniu. Zachęcam, aby skorzystać z zaproszenia i się tam pojawić, a przy okazji cieszyć się z relacji o prowadzonych grupach, poznać entuzjazm trenerów i chociażby im podziękować, co jest nie tylko wszystkim potrzebne, ale jest też obowiązkiem Pana Wójta.

Tym bezinteresownym działaczom wszystkich Klubów, podkreślam - wszystkich, trzeba ciągle dziękować i zachęcać do dalszych wysiłków, a wspólne gminne pieniądze dzielić według ważności zadania. W imieniu naszej firmy deklaruję dalsze zaangażowanie, ale tylko w sytuacji uzgodnionego finansowego zaangażowania Gminy oraz firmy BAT.

Głęboko wierzę, że ta chwilowa polemika otworzy Pana oczy na potrzeby młodzieży oraz dzieci i będzie przyczynkiem do zmian w finansowaniu sportu i kultury w naszej wspaniałej Gminie. Jestem też przekonany, że takie nowe otwarcie cieszyłoby się dużym poparciem społeczeństwa oraz większym zaangażowaniem sponsorów.

Prezes senior FH BAT
Tadeusz Bigus

(śródtytuły od redakcji)

(List otwarty)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(199)

mieszkaniec_sierakowmieszkaniec_sierakow

66 17

Bardzo dużo racji w tej treści. Skoro mamy kluby, które chcą pracować, dlaczego nie zwiększyć tego budżetu? Przecież chodzi o dzieci i młodzież z naszej gminy.

12:04, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HansKHansK

0 2

Skoro gmina płaci połowę to niech klub się nazywa KS Sierakowice. Bardzo dobra decyzja władz. Za nasze reklamę robiono prywaciarzom

17:05, 24.01.2025

racjaracja

60 15

Co za problem dla takiej gminy? Zwiększyć budżet z rezerwy i po sprawie! BAT ma rację - to musi być współpraca. W końcu to zadanie gminy.

12:06, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

co z dziećmi?co z dziećmi?

60 13

Jestem mamą dziecka z klubu KS BAT, z sekcji koszykówki. Nie wyobrażam sobie, żeby ta drużyna przestała istnieć. To świetnie funkcjonująca grupa. Tutaj dziewczyny mają najbliższych przyjaciół, tutaj się rozwijają, tutaj są ich marzenia, tutaj odnoszą sukcesy i uczą się przegrywać. Jak można im to wszystko zabrać? Liczę na to, że wójt skorzysta z zaproszenia. Każdy inny włodarz by tak zrobił. Przynajmniej taki, któremu zależy na mieszkańcach.

12:10, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KuriozumKuriozum

57 14

Prywatnej firmie zależy, a wójt ogranicza ze względu na swoje prywatne poglądy? Tak być nie może. Panie Wójcie, czas usiąść do rozmów!

12:11, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MarceliMarceli

4 2

Bo zamiast na treningi mają chodzić do kościoła - przecież to proste.

09:17, 22.01.2025

Rodzic1Rodzic1

45 9

Dobrze napisane jednak. Tyle się mówi o dzieciach w Sierakowicach a co się robi?

12:11, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyzwaniewyzwanie

42 9

Piłeczka po stronie wójta. Może pokaże, że zależy mu na społeczności?

12:12, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kibicka Kibicka

39 12

Nie rozumiem dlaczego prywatne bóle wójta odbijają się na najmłodszych. Sport to jedyna droga, która pomaga najmłodszym odwrócić się od nałogów i Internetu. Klub nie chce więcej, a mógłby o to prosić.

12:12, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

proporcjeproporcje

36 9

Kilometr drogi liczony jest w milionach - ilu ludzi z niego skorzysta? Milion na sport dla młodzieży z całej gminy to dużo? Faktycznie warto to przewartościować.

12:15, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PowtorkaPowtorka

44 13

Wiele lat prosiliśmy o plac zabaw. Gmina to ignorowała. W końcu Bat wziął sprawy w swoje ręce. Teraz to samo dzieje się w sporcie. List dobrze to pokazuje. Liczę na mądrość wójta

12:16, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dobrze napisanedobrze napisane

36 14

Bardzo dobrze napisane! Mądrymi słowami. Czekam na mądrą decyzję wójta.

12:17, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wstyd Wstyd

37 12

Ja tego go nie rozumiem!? Sponsor ma prosić żeby wzięto jego pieniądze? Radni z wójtem sobie jaja robią

12:17, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrainaKraina

34 10

Kraina Miłości. Dajmy temu dowód. Postawmy dobro dzieci ponad podziałami. Tego oczekuję od wójta i radnych. Pokażcie, że zależy Wam na najmłodszych.

12:20, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MarceliMarceli

3 0

Ale jak to najmłodsi, ej, ale oni nie głosują. Do urn idą karciarze, koła gospodyń wiejskich, i inni DOROŚLI !!!

09:20, 22.01.2025

Kibic 1234Kibic 1234

34 9

Pierwszym krokiem destrukcji było odsunięcie fachowca od sportu w gminie następnie destrukcja w przyznawanej dotacji i skłócenie środowiska sportowego w gminie. Wszlakie oddolne inicjatywy zostały unicestwione wystarczy zobaczyć co się dzieje na boiskach przyszkolnych.Sport powszechny dostaje w łeb.Zamiast sportu kwitnie kultura lecz nie samą kulturą żyje społeczeństwo a kultura fizyczna to element integralny całościowej kultury.

12:21, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

glos dzieciglos dzieci

36 10

Kto tym dzieciom wytłumaczy, że nie będą mogły chodzić na treningi? Że ich ciężka dotychczasowa praca pójdzie na marne? Pan wójt czy państwo radni? Może to dobry pomysł! Niech przyjdą na ostatni trening i przekażą im te wieści?

12:22, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GłupotaGłupota

0 15

Nie mogą chodzić na treningi bo co, spodenki nie ten kolor ,bluzeczka nie pasuje,żenada. Te sumy pieniędzy które przedstawia batman są smieszne .Chyba ktoś na tym dobry biznes kręci. W klubach najwięcej kasują ci którzy noc nie robią .

13:57, 21.01.2025

ogromny błądogromny błąd

42 10

Pięknie napisany list. Ciekawe czy wójt będzie miał chociaż trochę odwagi aby pokazać że zależy mu na rozwojowi naszych dzieci! Wybór tego człowieka na to stanowisko jest ogromnym błędem popełnionym przez mieszkańców gminy Sierakowice.

12:36, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dzieci wszystkie nasDzieci wszystkie nas

42 10

Panie Tadeuszu - SZACUN - w punkt - stać gminę żeby zwiększyć budżet na sport i nie byłoby tematu.

12:44, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jeszcze razjeszcze raz

21 7

A czy gra karciana to gra promująca gry zespołowe? gry fizyczne? z jakiego obszaru to jest?

12:44, 21.01.2025
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

dobre pytaniedobre pytanie

6 1

Z tego co czytałem w uzasadnieniu jest między innymi " przeciwdziałania uzależnieniom" , z tego co mi wiadomo to są inne projekty niż sport.

12:49, 21.01.2025

XX

14 1

Gry karciane to raczej sprzyjają butelce 😂

13:48, 21.01.2025

1212

22 9

Bardzo przykra sprawa tyle lat wszystko na darmo szkodą młodzieży Tak nie wolno robić czy gmina tego nie widzi i nowa władza Skandal

12:45, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Cogito ergo sumCogito ergo sum

46 9

Jako mama dwóch dorastających synów, których wychowujemy między innymi poprzez sport, nie dowierzam sytuacji, która właśnie ma miejsce... Treningi nauczyły naszych chłopców współpracy, dyscypliny, a także są fantastyczną przestrzenią do zdrowego wyładowania energii i emocji. Podziwiam Bat, a w zwłaszcza Prezesa Tadeusza seniora, że mimo morza hejtu, nieprzychylności ze strony władz, wciąż konsekwentnie inwestuje w Gminę Sierakowice, w tym dzieci i młodzież. Ja bym chyba zwątpiła. Dziękuję Panie Tadeuszu za ten głos rozsądku. Mam jednak wielką obawę, że dla Rady Gminy Sierakowice i dla Pana Wójta, ten list jest za trudny...

12:48, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MarceliMarceli

3 0

Racja, są to strofy o bardzo nieprzychylnym wydźwięku dla władzy samorządowej. Prawdopodobnie przemilczą i poczekają aż afera ucichnie. Jednakże Pan Wójt długo nie wytrzyma, lubi pojawiać się wszędzie tam, gdzie jest jakiś sukces, a ten sukces sobie przypisuje. Zatem nie ważcie się zwyciężać, zdobywać nagród, medali, bo przyjdzie Wójt i stwierdzi, że to jego zasługa... Cóż, takie życie, no, może ufunduje jakąś tablicę, ale to już inna historia.

09:27, 22.01.2025

AdmirałAdmirał

23 12

A może by tak zaproponować żeby o jedna mniej imprezę w centrum kultury lub zlikwidować lokalna gazetę tym bardziej że wszystko jest umieszczane na stronie fc urzędu. I wtedy kasa by się znalazla na kluby sportowe

12:51, 21.01.2025
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

44

9 1

Mieszkam w Sierakowicach od 8 lat. Nawet nie wiedziałem, że jest jakaś lokalna prasa drukowana inna niż Dziennik Bałtycki

13:00, 21.01.2025

alertalert

3 3

wiadomości sierakowickie

13:05, 21.01.2025

MarceliMarceli

2 0

A ja się zastanawiam, dlaczego wszyscy muszą mieć informacje na FB. To bieg w jedną stronę. Przecież jest zadaje się strona: www.sierakowice.pl, gdzie można utworzyć odpowiednią zakładkę i po sprawie. Teraz wszystko musi być na FB. Ja nie mam i jestem zadowolony.

09:32, 22.01.2025

............

28 9

Panie wójcie czas zacząć podejmować decyzje mądrze, nie pod wpływem emocji. Czekamy na decyzję.

12:54, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnnaAnna

27 9

My rodzice wiemy jakie to są ogromne koszty. Jeden wyjazd i transport to często ponad 10 tys.
Panie Wójcie co to jest 50 tys?
Młodzież potrzebuje się rozwijać fizycznie, relacji, współzawodnictwa...
Osoba na takim stanowisku nie powinna karać młodzieży za swoje niezaspokojone ambicje. Czy zemsta jest Panu potrzebna?
Dobrze być po prostu człowiekiem z jego człowieczeństwem.

13:09, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec od lat wMieszkaniec od lat w

26 8

Niestety to co się dzieje w Sierakowicach to jakaś masakra po przejęciu władzy przez Pana Wójta. Jak można odciąć finansowanie najważniejszej dziedziny w życiu młodego człowieka jaką jest sport. Kształtuje on młodzież, wzmacnia charakter, nie mówiąc już o zdrowiu. Kolejna tragiczna decyzja naszego wójta...

13:17, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tedi79tedi79

7 4

Podobna sytuacja jest w gminie Kartuzy. Na 19 złożonych wniosków o dofinansowanie do projektów sportowych tylko 1 organizacja Akademia Biegowa Kartuzy nie pozyskała środków. Z czego np oczko w głowie Pana burmistrza Cartusia dostała dofinansowanie na 7 zadań w kwocie łącznej 300.000,00 zł, reszta organizacji również. Akademia Biegowa w zeszłym roku miała zawodników którzy zdobywali medale na Mistrzostwach Polski, są w czołówce zawodników w Polsce, wysoko w rankingach, prezentują znakomity poziom i dobrze rokują na przyszłość, a pomimo tego Pan Burmistrz nie przyznał im ani jednej złotówki. Oczywiście podziękujemy za to Panu Burmistrzowi i całej komisji za to w przyszłych wyborach bo co innego możemy zrobić. Piszę to jako rodzic jednego z dzieci uczęszczających do akademii. Pan burmistrz nie rozumie że swoim zachowaniem podcina skrzydła młodym ludziom w spełnianiu ich marzeń.

13:19, 21.01.2025
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

....................

3 2

A czy akademia nie pobiera chorendalnych środków od rodziców?

13:29, 21.01.2025

tedi79tedi79

5 1

Swoją drogą warto by przyjrzeć się w jaki sposób, czy tez jakie są kryteria rozdysponowania tych środków, czym kierują się "włodarze"(oprócz własnego interesu oczywiście) podejmując takie decyzje i kto wchodzi w skład komisji. Czy Pani wiceburmistrz P. Sylwia Biankowska również? Jak można tak rozdysponować środki że jedne organizacje otrzymują setki tysięcy a inne ani złotówki, pomimo uzyskiwania znacznie lepszych rezultatów na arenie krajowej i wojewódzkiej, większej liczbie zawodników??? Gdzie tu jakaś logika?? Później ludzie dziwią się że nie ma rezultatów na Mistrzostwach Europy, czy Olimpiadzie. Skoro cały czas i z każdej strony rzuca się Klubom kłody pod nogi.. Włodarze źle dysponują środki, zachowują się jak małe dzieci a cały system jest korupcjogenny i pozwalający na takie właśnie rzeczy. Jedna osoba na podstawie swojego widzimisię decyduje o przydziale środków

13:38, 21.01.2025

do ................do ................

2 1

O jakich środkach mówisz? Czy Ty wg orientujesz się jakie wsparcie zapewnia Akademia swoim podopiecznym? Składki są porównywalne do tych z innych klubów - 100 zł miesięcznie to chyba nie dużo. Załóż swój klub i spróbuj podziałać. Nie powielaj kłamstw i plotek.

14:56, 21.01.2025

Kaszeba Kaszeba

0 0

A po co ludzie głosowali na tego Golunskiego obiecał sale gimnastyczne w Koloni i Mirachowie i gdzie są tylko obiecuje przed wyborami nad klasztornym budować pomost za 15mln dla kogo kto się tam będzie kąpał w tej syfiastej wodzie

22:51, 21.01.2025

Sportowy świrSportowy świr

20 6

Absurd, działanie ma na celu zniszczenie zaangażowania sportowego społeczności. Doskonale wiemy, że dzisiaj koszty organizacyjne nie są małe, świadoma decyzja o zmniejszeniu budżetu w tak znacznym stopniu kieruje wprost ku wygaszeniu działalności.
Debilizm.

13:21, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RodzicRodzic

25 7

Jestem rodzicem wychowanki klubu KS BAT Sierakowice i przede wszystkim chciałabym wyrazic wielką wdzięczność panu Prezesowi Seniorowi za ten ważny głos w sprawie!
Dziękuję,że pomimo braku obowiązku do podejmowania inicjatywy dla dobra Naszej młodzieży,wychodzi Pan
"przed szereg" i (jak sądzę w imieniu wielu zainteresowanych) podejmuje polemikę!Moglabym się rozpisywać ile dobra wnoszą treningi i aktywne uczestnictwo w działalności klubu KS BAT dla mojego dziecka.To dzięki ciężkiej pracy trenerów,kadry zarządzającej i zaangażowanych rodziców!Nie od dziś wiadomo,jak ważne jest uprawianie sportu na codzien i angażowanie młodzieży w aktywności prozdrowotne!Jest mi najzwyczajniej w świecie przykro,że nie dostrzega się tych oczywistych priorytetów w zarządzaniu finansami NASZEJ GMINY!To nieodpowiedzialne!Dlatego mam nadzieję,że list Panaa Prezesa zostanie potraktowany poważnie i dojdzie do merytorycznego spotkania z Wójtem,dzięki któremu dobro Naszych dzieci zostanie zauważone!

13:24, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Nie zgadzam się Nie zgadzam się

15 30

Mieszkam daleko od drogi asfaltowej i dla mnie jest ważny każdy metr drogi,który zostanie zrobiony by lepiej nam się chodziło i jeździło. Widocznie gmina nie ma więcej pieniędzy na sport,dlatego nie dała więcej. I akurat dla mnie jest bardzo ważny stan dróg w naszej gminy !

13:34, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XX

18 10

Naprawdę przykre jest to jak za czasów nowego wójta odbywa sie negocjowanie warunków i jakie decyzje są podejmowane. Widać stronniczość nawet nie będąc zaangażowanym. Szkoda że na przepychankach tracą młodzi. Mam nadzieję że dojdzie do porozumienia w tej sprawie, jako rodzic członka ks bat, nie wyobrażam sobie żeby przekazać córce że to koniec jej sportowej przygody. Przykre.

13:53, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec SuleczynMieszkaniec Suleczyn

14 8

Panie Tadeuszu. Zapraszamy do Sulęczyna. My jesteśmy normalni chętnie zrobimy wspólnie coś dobrego dla młodzieży

13:55, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NooooooNoooooo

0 0

Wy jesteście normalni

14:48, 21.01.2025

MM

18 7

Lepiej, żeby dzieciaki przesiadywały w kebabie na Kartuskiej i robiły zadymy, paliły papierosy i piły alkohol. Już raz zdewastowali lokal. Zamiast zajmować się poważnymi sprawami to dają dofinansowanie na gry karciane ... No ale wójt bardzo lubi tą grę. Sami sobie wybraliście to macie.

14:03, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MnichMnich

5 0

No lubi bo z towarzystwem w zeszłym tygodniu byl w koscierzynie i grali napewno jak to się mówi w baske

14:44, 21.01.2025

hmmmhmmm

18 7

Takiego wójta wybraliście to teraz macie :)

14:08, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

M@gd@M@gd@

20 10

Sponsorowane klubów szczególnie tych dziecięcych i młodzieżowych należy do Gminy i to jest ich obowiązek, a nie prywatnych firm, to tylko ich dobra wola i chwała im za to, za ich upór pomimo napotykanych trudności. Wszyscy wiedzą ile to kosztuje te dzieci wysiłku i zaangażowania poza wójtem jak widać i to nie jest pieniędzmi do zapłacenia, ale niestety potrzebują tych pieniędzy, aby dalej się rozwijać i nadal osiągać sukcesy, których niestety Gmina nie docenia i żal mi, że muszą być skazane na dobrą wolę Rady Gminy i na ich łaskę

14:18, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

…

6 1

Rada gminy uchwała ile pieniędzy ogólnie będzie przekazane np na sport ,ale kasę na poszczególne kluby rozdziela wójt z tego co wiem

14:41, 21.01.2025

300 tysiecy ?!300 tysiecy ?!

18 16

Prawie 160 tysięcy z gminy i 170 od sponsora ? Rocznie ?! Dla jednej drużyny złoszonej do rozgrywek?! Ponad 300 tysięcy rocznie ?! Na co wydajecie te pieniądze ?!
Co mają powiedzieć kluby które mają dotacje po 30, 60 tysiecy od wielu lat a mają regularnie 6 drużyn w rozgrywkach ? I to bez żadnego sponsora ! Ucięto komuś chyba niezłe źródełko dochodu !
Przyjrzyjcie się zanim zaczniecie oceniać jednych i drugich.

14:40, 21.01.2025
Odpowiedzi:9
Odpowiedz

Tak jest Tak jest

3 2

Brawo.

14:51, 21.01.2025

@300 tysiecy ?!@300 tysiecy ?!

7 2

A wziąłeś pod uwagę, że to jest kasa na cały rok i że z treningów korzysta 200 dzieciaków w kilku sekcjach sportowych? Uważasz że to jest dużo??? Chyba nie wiesz o czym piszesz

15:26, 21.01.2025

@@

4 1

Musisz zweryfikować porządnie swoje informacje. Z tego, co ja wiem, klub Sportowy but ma w rozgrywkach trzy zespoły koszykarskie i trzy zespoły siatkarskie. Drużyny te uczestniczą w rozgrywkach regularnie co tydzień.

15:39, 21.01.2025

CiekaweCiekawe

3 1

Ile zespołów w rozgrywkach ma klub WKS Gowidlino….????

15:40, 21.01.2025

XD XD

6 1

Czy ty jesteś człowieku normalny?? Co to jest 300 tysięcy na tyle dzieci. Z tego co wiem trenujący nie muszą płacić żadnych składek, treningi mają za darmo, stroje sportowe do rozgrywania meczy też. Koszykówka w Sierakowicach stoi na bardzo dobrym poziomie. A z tym źródełkiem dochodu to już ładnie dowaliłeś/aś do pieca. Wyjazdy na mecze, turnieje, trenerzy, sprzęt sportowy. To tylko wierzchołek góry i myślisz że z tych 300 tysięcy jeszcze ktoś ma „nieźle źródełko dochodu” Czasami nie wierzę co ludzie wypisują za głupoty.

16:52, 21.01.2025

Racja Racja

1 6

Chciałem nadnienić że, 300 tysięcy na 12 miesieczy to prosty rachunek 25 tysiecy miesięcznie. No proszę.
Rozumiem, że teraz gardzą 50 tysiącami ( + sponsor ) i chcą zamykać klub. Brawo.
W tym momencie już nie chodzi o dzieci tylko o własne ego tych Państwa.

20:12, 21.01.2025

Mieszkanka 13Mieszkanka 13

2 1

Gratuluje matematyki na najwyższym poziomie. 300 tys rocznie, wychodzi 25 tys miesięcznie. Z tego trzeba opłacić wyjazdy, sale do ćwiczeń, trenerów, zakupić stroje, sprzęt itd. I to wszystko dla ponad 200 dzieciaków. Faktycznie z tych pieniędzy można mieć niezły dochód.

20:17, 21.01.2025

Tak!Tak!

1 0

Wszystkie kluby mają takie wydatki i muszą sobie z nimi radzić mając więcej dzieci w szkoleniu. Nie popieram odbierania pieniędzy, jestem za odpowiednim ich rozdysponowaniem.

20:35, 21.01.2025

Bat ma skladkiBat ma skladki

1 0

Za sale nie płaci z tego co wiem a stroje też kupują rodzice

22:36, 21.01.2025

BsisnzbifianBsisnzbifian

21 13

Pan Tadeusz to bardzo mądry człowiek. Podziwiam i popieram.

14:46, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hmmhmm

14 15

..przez ostanie 20 lat większość dotacji szło na BAT a inne kluby drobniaki....i wtedy było dobrze tak? a teraz normalnie koniec świata??? przecież te pieniądze nie zniknęły a poszły na sport w gminie...niech żyją wpływy i lobby!!!

14:46, 21.01.2025
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

hahaha hahaha

8 1

do Gowidlina 😂😂😂😂

14:51, 21.01.2025

Do hahaha Do hahaha

2 1

No ale skoro ponad 20 lat KS Bat dostawał wysokie dotacje od gminy to ma 200 dzieci pod sobą, skąd wiesz czy dzięki tej dotacji FC Gowidlino nie zwiększy ilości swoich podopiecznych? Albo czy nie utworzy sektoru od koszykówki itp

15:25, 21.01.2025

zz

4 1

i przez 20 lat dzięki pracy ludzi na odpowiednim miejscu klub pokazywał, że to dobrze ulokowane fundusze
potwierdzone dodatkowo skalą finansowania ze strony BAT - Prezesi rozumieją jak duży "zwrot" jest na tej inwestycji
bardzo nieodpowiedzialna decyzja wójta, doskonale wie, jak na działalność klubu wpłynie ucięcie 2/3 publicznego finansowania... chyba, że cynicznie liczy na miękkie serce sponsora

15:50, 21.01.2025

....

0 0

No jak są fundusze to i odpowiedni ludzie się znajdą 😉

16:18, 21.01.2025

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


KartuzianinKartuzianin

17 9

Panie Wójcie, Panowie Radni co wy robicie? Opamiętajcie się. Jak można burzyć coś co od wielu lat bardzo dobrze funkcjonuje. Macie sukcesy sportowe na szczeblu polskim oraz wychowanków w kadrze Polski, którzy reprezentują Was w Europie i na Świecie.
Pytanie co dla Was jest wartością nadrzędną? Zdrowie waszych dzieci czy kawałek drogi asfaltowej. W Kartuzach jest 10 sekcji, a taka bogata Gmina jak Sierakowice ma 3 sekcje i nie potrafi ich utrzymać. Szkoda że w naszej Gminie nie ma tak wspaniałego sponsora, który przeznacza duże pieniądze zarówno na sport jak i kulturę. Ze sportowym pozdrowieniem mieszkaniec Kartuz

15:21, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Szwagier MakurataSzwagier Makurata

0 0

Bo to pewnie on pisał komentarz

22:40, 21.01.2025

dfsdfs

0 1

dfss

15:21, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SASA

8 9

Jeżeli ktoś tak lubi KS Bat i ta sama firme to wójtem teraz byłby ktoś inny. Taka by była wola mieszkańców. Nie rwijcie szat.

15:22, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@SA@SA

7 0

Czy Ty jesteś ułomny czy udajesz..? Co ma jedno z drugim wspólnego..? Naprawdę nie rozumiesz skali problemu..?

16:27, 21.01.2025

@SA@SA

17 6

A jeśli mieszkańcy się pomylili? Bo chyba nikt się nie spodziewał że to tak będzie wyglądało nie?

15:27, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Popieram również Popieram również

11 23

Bat se poradzi. A inne sporty też jest ważne w naszej gminie. Czemu tylko ,,kosz,,? Wkońcu mamy nowego wójta i nowe zmiany. I bardzo dobrze,że działa po swojemu. A po co były te krzyki że Kuczkowski to będzie kontynuacja Kobieli? Chyba widzicie,że wójt ma swój rozum i działa jak najlepiej dla Gminy. Moje dzieci nie grają akurat w kosza,ale są zaangażowane w inne sporty. I nawet dobrze na tym wyszły przy tym rozdaniu.

15:39, 21.01.2025
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Nikt nie chce zabierNikt nie chce zabier

9 1

W liście mowa o tym, aby dawać więcej, a nie komuś zabierać. Skoro są potrzeby, warto je zaopiekować i zwiększyć dotacje.

16:00, 21.01.2025

????

8 1

A o jakich innych sportach w gminie piszesz - baśka ( dla dzieci i młodzieży super sprawa ) a może żaglówki z których jedni dostają 55000 zł a drudzy bardziej prężni 5500 zł ????

16:13, 21.01.2025

@Popieram również@Popieram również

9 7

Ale KS BAT to nie tylko kosz - widać, że nie masz pojęcia o czym piszesz. A jeśli masa dzieciaków straci możliwość trenowania w klubie, który po prostu zniknie to uważasz, że to jest dobrze dla gminy? Niby w jaki sposób? Jeśli BAT weźmie kasę i podpisze umowę z klubem w innej gminie, to jaka będzie z tego korzyść dla nas w Sierakowicach? Kiedy wy ludzie zaczniecie patrzeć trochę dalej niż czubek własnego nosa....

16:23, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rodzic Rodzic

5 2

Dlaczego miesza się dwa kluby? Wiem jak funkcjonuje GKS Sierakowice. Opłata miesięczna z 60zl podniesiona do 100zl bez konsultacji z rodzicami, stroje klubowe, mecze ligowe w Kiełpinie, dojazd na taki mecz, obozy, badania dla młodzieży - wszystko płatne przez rodziców. Pytam dlaczego? Skoro otrzymywali dotację a kasy nie było na nic. To co tam się dzieje to kpina.

16:44, 21.01.2025
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Porażka Porażka

1 1

Ty z drzewa spadłaś, czy tak serio

17:17, 21.01.2025

Nie wierzę Nie wierzę

1 1

To idź do innego klubu i się dowiedz co ile kosztuje a potem siej takie farmazony

17:19, 21.01.2025

No i błysnoł No i błysnoł

0 0

Jeżeli coś ci nie pasuje przenieś dzieciaka do np. Gowidlina czy innego klubu tam jest wszystko za darmo 😂😂😂😂

20:52, 21.01.2025

DziwneDziwne

9 8

Ten list to dziwna sprawa, pisze go prezes senior, jakby obecny nie miał nic do powiedzenia, mimo że "niby" jest prezesem. Wiadomo, że i tak sobie klub poradzi więc po co pisanie bzdur, że "zastanawiają się" nad rozwiązaniem klubu? Przecież to zwykle podłudzanie ludzi. Nie zapomnijmy, że to też jest reklama dla Batu takie zawody, więc to nie jest darmowa darowizna to co Bat daje

16:47, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HahahaHahaha

4 0

Reklama na poziomie nastolatków? Kiedy kupiłaś coś dlatego że ktoś sponsoruje klub nastoletnich dziewcząt w koszykówkę? To tylko charytatywne zaangażowanie

17:18, 21.01.2025

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


BarteksierBarteksier

6 7

Ktoś mi wyjaśni gdzie w tym KS Bat jest cis w nazwie związanego z Gminą, bogata Firma niech daje skoro oni są tylko w nazwie Klubu , co do GKS to rozumiem i tu można by dać więcej.

16:53, 21.01.2025
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Odpaowiadam Odpaowiadam

3 0

Wystarczy sprawdzić pełną nazwę: Klub Sportowy Bat Sierakowice

17:02, 21.01.2025

Mieszkaniec gminy Mieszkaniec gminy

2 0

Dokładna nazwa to KS Bat SIERAKOWICE. Czyli to też reklama dla Sierakowic .

19:13, 21.01.2025

Sierakowiczanka Sierakowiczanka

2 0

Dokladna nazwa to KS BAT SIERAKOWICE . Tak trudno to sprawdzić.
Jest więc reklama dla Sierakowic .

19:22, 21.01.2025

SmiechoweSmiechowe

0 6

Skoro ks bat yo niech se bat finansuje.

19:55, 21.01.2025

M@gdaM@gda

7 1

Właśnie chyba jest takie Wójta myślenie, że jak zawsze Bat na wszystko da: oltarze w kościele, ołtarze papieskie, place zabaw kluby sportowe i wiele innych, a on ma na wszystko inne: kolejnych wice wójtów, wice przewodniczących i co się będzie przejmował. Prywatna firma, która z własnej dobrej woli dzieli się swoim majątkiem przecież na wszystko da. Wstyd, żenada i absurd totalny.

19:59, 21.01.2025

 Ciekawe Ciekawe

18 5

Czy skończy to się wszystko co się dzieje referendum o odwołanie wójta?

17:00, 21.01.2025
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Jestem zaJestem za

5 1

Jestem jak najbardziej za. Obecnie jest to prywatny folwark wójta, załatwianie swoich prywatnych animozji poprzez urząd.

21:50, 21.01.2025

Odwołanie przez miesOdwołanie przez mies

2 1

Odwołać można w referendum z inicjatywy mieszkańców. Wystarczy 5 osób, które składają takie zawiadomoenie do wójta i komisarza wyborczego. Następnie mają 60 dni na zebranie podpisów. Jeżeli inicjatywę poprze 10% wyborców uprawnionych do głosowania, to odbywa się referendum.

18:26, 22.01.2025

Sąsiad wójta Sąsiad wójta

4 6

List logiczny. Myślę że gmina musi bardzo mocno zastanowić się nad finansami na sport. Strata sponsora który daje ponad 170tys byłaby karygodna. Ale znam Mirka od lat. Na pewno się dogada

17:28, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Miruś się Miruś się

6 0

Nie dogada . Wygłosi swoje kazanie i powie że jest wyjątkowy 😁😁😁😁

19:18, 21.01.2025

AnanasAnanas

8 6

A wszyscy się że mnie śmiali... Jak mówiłem, że zatęsknicie jeszcze za Tadeuszem

17:37, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A ja A ja

4 5

Tęsknię za zajęciami na Orliku w Sierakowicach, Pan Marian jak prowadził to bynajmiej nie były płatne, może uda się jeszcze klub kobiecy odbudować.

17:44, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

na pewno za darmo jena pewno za darmo je

0 0

:)

10:19, 23.01.2025

z Sierakowicz Sierakowic

7 4

List bardzo mądrze napisany, daje do myślenia. I jeszcze jedno bo widać wyraźnie, że na decyzji gminy stracą przede wszystkim dzieci. To jest nie do obrony. Nie żaden BAT - oni mogą wydać te pieniądze w inny sposób tak jak chcą. Ale skoro dokładali na sport wcale niemałe pieniądze, a nie muszą przecież tego robić to trzeba było to uszanować. A tak - bardzo źle to wygląda

18:15, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

z gminy z gminy

5 8

Nie rozumiem tego szantażu o zamknięciu kluby z powodu obniżenia dotacji o te 90 tysięcy, jakoś BAT ma pieniądze na sponsorowanie Lechii Gdańsk to i napewno by znalazł na swój klub. Wszystko robione na pokaz…

18:24, 21.01.2025
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AbelarddAbelardd

1 0

Układ 50 na 50 jest rozsądny. Bat działa w całym województwie wiec musi jakoś dzielić kasę.

18:31, 21.01.2025

Nie 90Nie 90

1 0

a 112 tys. policz dokładnie

20:22, 21.01.2025

@z gminy@z gminy

11 2

BAT to jest prywatna firma, mają prywatne pieniądze z którymi mogą robić co chcą. Ty też jak masz pieniądze to możesz zostać sponsorem klubu. I moim zdaniem to nie jest szantaż tylko bardzo sensowny ruch, bo firma nie jest od tego żeby robić gminie prezenty bo gmina powinna zadbać o to, żeby dzieci miały gdzie ćwiczyć itd. Jeśli przez tyle lat dawali kasę to chwała im za to. Inne kluby mają sponsorów, którzy dokładają pieniądze do ich działalności? Chyba nie bardzo.

18:28, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MarceliMarceli

0 0

Tym bardziej, że Bat płaci podatki w gminie Sierakowice....

09:47, 22.01.2025

UkładUkład

4 3

Stare układy, to wtedy było super. ok. 20 lat super, ile poszło kasy? Teraz koniec świata, larum i ciemnica. Jutro będzie lepiej

18:42, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HmmmHmmm

4 0

Dzieci i układy...wątpię . One oddają serce w grze nie w głowie im układy. A do klubu należą dzieci z różnych rodzin których rodzice są zwykłymi ludźmi często niezbyt zamożnymi. Czy mają z tego jakieś korzyści?

19:30, 21.01.2025

A co ma  doA co ma do

1 4

Powiedzenia pan Tadeusz Kobiela?

18:44, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZzzzzZzzzz

6 5

Pan Tadeusz tylko dawal kasę na KS Bat

18:48, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CiesioCiesio

3 1

Z tego co czytam wpis admirała powinien być wzięty pod uwagę. Zlikwidujcie co trzeba i podzielcie kasę pomiędzy kluby

18:50, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

chmmnchmmn

3 3

A co na to wszystkTu wylewane są tony domysłów ale nikt nie pytał o decyzję włodarza bo trzeba wprost , dlaczego takie WKS takim zaufaniem obdarzył i od kiedy siatkówkę tam trenują, od kiedy karciarze i na co tyle kasy potrzebują choć nie w tym obszarze złożyli wniosek. Mogą być ciekawe odpowiedzi.

18:57, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec gminy Mieszkaniec gminy

5 4

Mądra i wykształcona osoba powinna oddzielić swoje prywatne sprawy i stanąć po stronie dzieci , które są naszą przyszłością. Dumę należy schować ' do kieszeni '
Dzieci nie są winne niesnaskom dorosłych i dlaczego muszą za to ponosić karę. Dlaczego właśnie dzieci ?

19:02, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zolizoli

4 4

Panie Radny Robercie.Co się stało ze pan się nie wypowiedział w tej sprawie ?Czekamy

19:08, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Fanka RobciaFanka Robcia

3 0

Dawaj Robert. Zrób poważny reportaż!

20:49, 21.01.2025

…

4 5

Ale ja nie wiem o co wam chodzi , Wójt dzieciom nic nie zabrał , jeszcze dołożył 100k do budżetu na sport w gminie . Po prostu jest inne rozdanie .

19:19, 21.01.2025
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Śmiechu warte Śmiechu warte

4 2

Czyli wszyscy idziemy teraz do WKS GOWIDLINO albo jak kto woli to do WeMetu

19:25, 21.01.2025

..

2 7

A kto Ci broni, wemet przynajmniej gra w ekstraklasie , kasa się im przyda

19:30, 21.01.2025

Otóż toOtóż to

2 4

Cała ta sprawa to sztuczne bicie piany. Tak działają przeciwnicy. Pieniądze po prostu tym razem po 20 latach trafia do kogoś innego ale nadal będą z nich korzystać dzieci

22:58, 21.01.2025

.M.M

9 4

Panie Wójcie, to żaden wstyd przyznać się do pomyłki, odwagi.

19:20, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

On dochOn doch

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Bzzzyy Bzzzyy

0 0

Po tym liście to jakby to powiedzieć ktoś się wpiął na górę. Dobra reklama

19:29, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Mieszkaniec -niezadoMieszkaniec -niezado

10 5

Panie wójcie, w poprzednich latach dotacje umożliwiały organizację różnych programów sportowych, turniejów oraz szkoleń dla dzieci i młodzieży. Czy zdaje sobie Pan sprawę , że decyzja którą Pan podjął ma wpływ na dzieci i młodzież ?
Mniejsze fundusze mogą prowadzić do redukcji liczby treningów, co wpłynie na rozwój fizyczny i społeczny. Rodzice mogą być zmuszeni do pokrywania większych kosztów związanych z uczestnictwem dzieci w zajęciach sportowych, co może zniechęcać do aktywności fizycznej. Mniejsze wsparcie finansowe może ograniczyć możliwości wyłaniania i wsparcia młodych talentów sportowych.
Obcięcie dotacji gminy na sport dzieci to poważny problem, który wymaga natychmiastowej reakcji. Wspólne działania (i tu szacun dla T.A Bigus którzy dbają o społeczność lokalną a przede wszystkim o dzieci )mogą pomóc w znalezieniu rozwiązania, które zapewni dzieciom dostęp do sportu, co jest kluczowe dla ich zdrowia i rozwoju. Naprawdę warto raz jeszcze podejść do tematu z myślą o innych . Tym zyska Pan więcej .

20:05, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Czytający Czytający

7 0

Dobrze napisane 👍

20:12, 21.01.2025

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Tak głosowaliście Tak głosowaliście

6 5

Jak głosowaliście tak macie, czego innego można było się spodziewać...

20:41, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

, ,,,,,, ,,,,,

1 1

Nie powtarzaj się

20:44, 21.01.2025

Żal mi WasŻal mi Was

8 9

Jejku,jejku. Teraz płacz i lament. Ogarnijcie się ludzie. To naprawdę interesuje może 5% mieszkańców naszej Gminy. Reszta ma to gdzieś, a wy się tu nakręcacie jak pozytywka! Bat albo to dźwignie,albo zamknie klub jak napisał p.B w liście. I tyle w temacie.

20:53, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

..

4 0

No tak, albo dźwignie albo zamknie, raczej to drugie jeśli nie będzie porozumienia. Szkoda tylko tych dzieci...

21:14, 21.01.2025

UstawaUstawa

5 6

Jeszcze pieski niech poszczekają, szczególnie te pięć dyżurnych i wynajętych. Wnet koniec będzie komentarzy. Wejdzie ustawa i będzie the end. Plujcie i plujcie, a deszcz przecież nie pada, a wy swoje

20:58, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MarceliMarceli

1 0

Faktycznie, teraz doszło do mnie, że nie jest dobrze. Wstań z kanapy, a w drodze do MOPSU po należny ci zasiłek, zajrzyj na boisko, porozmawiaj z ludźmi... No chyba, że się boisz, ale masz do tego prawo.

09:52, 22.01.2025

@Żal mi Was@Żal mi Was

10 1

Mi żal ciebie. Uważasz, że nic się nie stało - twój problem. Część ludzi może ma to gdzieś, ale część mocno się zdziwi jak będzie chciało posłać swoje dziecko na jakieś zajęcia piłkarskie i się okaże, że za wszystko trzeba zapłacić. Wtedy będzie zaskoczenie

21:04, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ustust

3 3

Dlaczego tak późno ta ustawa. Przecież na tej platformie internetowej Ex dąży się do podziału ludzi. Kto za tym stoi. Opamiętajcie się. Zgodnie z prawem moderator odpowiada za szkalujace komentarze i może ponieść odpowiedzialność karną. Panie Redaktorze niech się Pan wreszcie ogarnie

21:11, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A czy A czy

3 1

To jak macie już ten pomysł żeby zdobyć pieniądze na kluby sportowe.

21:14, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec SierakowMieszkaniec Sierakow

11 3

Niestety, jest to kolejna decyzja, która podcina skrzydła dzieciom z naszej gminy. Przypominam, że 19 listopada 2024 radni przegłosowali nowe zasady przyznawania stypendium dla dzieci, za bardzo dobre wyniki sportowe. Jak nietrudno się domyślić, nowe zasady są krzywdzące dla dzieci. Smutne, nie, smutne to zbyt delikatne słowo. Obłudne jest, że za zmianą zasad głosowali wieloletni działacze sportowi.
Co do budżetu, który przeznaczony został na sport, zdecydowanie podzielam zdanie Pana Tadeusza Bigusa. Kwota 600 tyś. w tak "dzietnej", z bardzo dużym budżetem Gminie, to kpina. Rozwój talentów, kształtowanie charakterów, nauka konsekwencji, determinacji i dążenia do celu. Gdzie dzieci mają się tego uczyć? Jestem ojcem 3 dzieci. Na szkoły w Sierakowicach proszę nie liczyć. Talent nie ma znaczenia. O zawodach gminnych dzieci dowiadują się w dniu zawodów. Często biorąc w nich udział bez przygotowania. Powołania są losowe. Takie realia.
Co do podziału środków. Niestety zawitała do nas prawdziwa "polityka". A ta "polityka", kieruje się priorytetami, które nie koniecznie mają na względzie dobro społeczne, w tym konkretnym przypadku, rozwój dzieci z naszej gminy. Przykre to.

21:19, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Zzzzz123Zzzzz123

1 5

Kiedyś budżet był jeszcze mniejszy a z tego co wiadomo to zawsze dostawały kasę te same kluby. Najlepiej by było gdyby wogole nie było pieniędzy na spirt wtedy orzynajmniej byłby spokój tutaj

21:26, 21.01.2025

Wolny glosWolny glos

6 1

Największa szkoda tych dzieciaków, poprzez takie zachowanie obecnej Rady Gminy. Szacunek dla prywatnej firmy za inwestycje w młodzież.

21:55, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SwójSwój

6 1

Senior mógłby już odpuścić, a mimo wszystko walczy. Tylko czekać jak kluby z gmin czy miast którychcdziała Bat, wykorzystają to zamieszanie i zwrócą się z prośbą o kasę.
Batmany kasę dawały i teraz też pewnie dadzą. Pytanie tylko - komu?

21:57, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wójt rulezWójt rulez

4 1

Dawaj wójt! Walić sport. Kiedy Sierakowice będą sanktuarium?? Za rok, dwa? Poczekamy. Dobrze by było jeszcze jakieś osobne seminarium wybudować, najlepiej na stadionie. Czekam, wierzę, ufam ...

22:20, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MarceliMarceli

2 0

Nooo, już kupiłem popcorn. Myślę, że na początek jakiś podateczek na rzecz wsparcia kościoła. Potem tenże otrzyma działki za 1 zł. Następnie gmina będzie uczestniczyła w budowie w/w inicjatyw jakże potrzebnych i niezbędnych. A może znajdzie się trochę pieniędzy na przejście dla pieszych koło nowej biedronki, prosimy zlituj się nad nami wójcie nasz jedyny.

08:05, 23.01.2025

Tylko podziwiać Tylko podziwiać

6 2

Kto w dzisiejszych czasach prosi żeby wzięli od niego prywatne pieniądze na rozwój młodzieży? To piękny przykład zaangażowania i determinacji. I postawy odpowiedzialnej społecznie. Krytykujących nic tylko zaprosić do bycia sponsorem....

22:25, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rafal101010e304jrafal101010e304j

10 2

Brawo dla Prezesa BAT!!! Jeżeli Wójt doprowadzi do upadku KS BAT to będzie jego największa porażka....masakra

22:28, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

G.....G.....

2 1

Lament i szczucie na siebie. Wydaje mi się, że to taka drama dla dramy. Pytanie: A co dla dzieci które nie należą do żadnego klubu, co z nimi? Wszak wszystkie dzieci nie muszą się interesować sportem. Jakie w ostatnich latach zorganizowano atrakcje DARMOWE dla najmłodszych w gminie szczycącej się największym przyrostem ? Co z dziećmi uzdolnionymi muzycznie, plastycznie, tanecznie? Tam rodzice ponoszą wszystkie koszty sami. No ale każdy dostaje 800 +.

22:38, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dla tych dzieci Dla tych dzieci

2 0

Powinny być pieniądze również ale z innej puli. Tu rozmawiamy o sporcie.

07:30, 22.01.2025

Głos rozsądku Głos rozsądku

5 1

W dzisiejszych czasach gdy młodzież jest chronicznie przebodźcowana i przykuta do telefonów i innych ekranów, powyższy list to po prostu głos rozsądku..jednak rażące jest to, ze to nie od prywatnej firmy a od władz właśnie w pierwszej kolejności winniśmy oczekiwać dbałości o tak podstawowe dobra jak zdrowie

22:38, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PapierosPapieros

6 3

Kobiela wracaj naprawić ten syf

22:58, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SportSport

3 1

I przynajmniej zrobisz porządek w ug, zlikwidujesz to co nie potrzebne

23:15, 21.01.2025

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ImprezaImpreza

4 2

Władza to tylko imprezuje urodzinki tańce kgw niż zająć się problemami sportowymi.

23:02, 21.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SzafaSzafa

5 0

No to napewno wie towarzystwo z busa do Kościerzyny. Brawo kobitki

06:37, 22.01.2025

Układ Układ

4 8

Mamy nowego wójta i nowe jak i również inne dezyzje! Czyż nie o to chodziło? Miały być zmiany i są. Mamy to! Pozwólcie wójtowi decydować i pracować. Jak to już ktoś napisał Bat se poradzi.!!!! A inni też dostali szanse na sportową kasę bynajmniej.

23:04, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KusiaKusia

7 5

Wszyscy tylko cały czas narzekają. A co mają powiedzieć ci których dopadnie choroba lub maja jakieś inne zmartwienie. A tu tylko wszystkim zle. Nie dogodzisz nikomu tutaj.

23:09, 21.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

List dziwnyList dziwny

4 4

Co niby chcą ,niech szukają sponsora

07:37, 22.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MnichMnich

7 9

Śmieszny BAT. Polityczna zagrywka starych lisów z Bata. Sponsor nie da kasy na swój klub bo dostał za mało dotacji z klubu. słabe to jest że sponsor chce rozwiązać klub bo kasa mu się nie zgadza. Jesteś sponsorem daj wiecej i istniej. Czysty szantaż ze strony T.B. Bat teraz odgrywa scenę o dobrym samarytaninie. Politycznie jakby p. Makurat wygrał wybory byłby marionetką w rękach batu. Jeszcze raz powtorzem jak mały dostanie mało poradzi sobie a jak duży dostanie mniej to zawali mu się swiat

07:41, 22.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MnichuMnichu

6 0

O czym ty piszesz? Włącz myślenie.

08:19, 22.01.2025

SeniorSenior

7 5

No widzieliście wczoraj wójt balował w lysniewie dzień seniora. A jego nowa celebrytka też była i za nim tam biegala

08:22, 22.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

,,,,,,,,,,,,

3 0

Tak a byles z nim i to widziałeś

09:32, 22.01.2025

BATBAT

7 6

Dlaczego Pan Bigus wzywa Wójta do siebie na rozmowę? Jeśli ma sprawę, powinien się umówić przez sekretariat na spotkanie w Urzędzie Gminy - jak każdy z nas!

08:38, 22.01.2025
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

to z przyzwyczajeniato z przyzwyczajenia

5 3

myśli że będzie tak jak dawniej

09:13, 22.01.2025

MnichMnich

2 2

Z przyzwyczajenia bo ostatnie lata gmina była sterowana z mirachowskiej

12:52, 22.01.2025

Wyborca DZWyborca DZ

10 5

Panowie z DZ oddałem na was głos (na wójta ML, do rady KS) I co wy teraz robicie? Szmacicie się za otrzymane stanowiska? Wasza działalność jako DZ wyglądała poprzednią kadencję inaczej.. co jaja wam urwali? Czy straciliście własne zdanie? Nie poznaje was!!! Jestem zawiedziony!!!

09:22, 22.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do SeniorDo Senior

2 2

A może tak z imienia kto tak za nim tam biegał

09:41, 22.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WiadomoscWiadomosc

1 1

Wiadomosci

11:13, 22.01.2025

Obiektywny cynikObiektywny cynik

3 3

Wygląda na to, że władzę w gminie przejęli chłopcy w krótkich spodenkach. Klub z Gowidlina otrzymał więcej pieniędzy niż GKS i KS Bat razem wzięte. Dziwnym trafem w koalicji rządzącej gminą jest włodarz FC Gowidlino. Przypadek? 😉

10:25, 22.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

chmmmmmmchmmmmmm

4 1

To żaden przypadek, można tak mnożyć dokonania tego radnego, dziwnym trafem udało się zlikwidować stanowisko związane ze sportem. A ciekawe czy z OZPN ten pan się rozliczył bo chyba jakieś zaległości za opłaty i kary były- do wglądu na stronach PZPN Gdańsk.Bo tam kara za karą się sypały na klub.

10:34, 22.01.2025

Piłka nożna do do…….Piłka nożna do do…….

0 3

O jakich środkach mówisz? Czy Ty wg orientujesz się jakie wsparcie zapewnia Akademia swoim podopiecznym? Składki są porównywalne do tych z innych klubów - 100 zł miesięcznie to chyba nie dużo. Załóż swój klub i spróbuj podziałać. Nie powielaj kłamstw i plotek. I tu akurat pan lub pani kłamie .
Składki w ams to minimum 150 zł za jeden trening tygodniowo . W piłce nożnej składki 100-150 za 2/3 treningi lub w Apk1 za 4 treningi tygodniowo . Jak umie pani lub pan liczyć to proszę policzyć i zwyczajnie nie kłamać . Ams to jest prywatna firma właścicieli ,którzy bardzo dobrze zarabiają (oczywiście nikt im nie zabrania ) . Także trzymajmy się faktów

11:01, 22.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Karol Nowakowski Karol Nowakowski

5 0

Dzień dobry.
150 zł to składka miesięczna za zajęcia AMS w naszej Akademii. Dalej proszę nie szerzyć kłamstw i zająć się swoimi sprawami.

12:33, 22.01.2025

SołtysSołtys

7 3

O jejku Bat odrazu bankrutuje.

13:25, 22.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Radnym nic do tego. Radnym nic do tego.

6 1

Czy wy potraficie zrozumieć,że to wójt przydziela te pieniądze. On i tylko on. Taki ma przywilej w tej kategorii. I nie musi sie nikogo o zdanie pytać. Więc po co nagonka na jakich kolwiek radnych!

14:05, 22.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@senior@senior

2 3

Po wczorajszym stwierdzam że pani Redaktor z wiadomości sie wybija kosztem klubu. Zamknac to i dać kasę na sport

15:00, 22.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

osiosi

3 3

Czy nie za duzo tych imprez dla seniorów ?

16:36, 22.01.2025
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AlibabaAlibaba

2 2

Spytaj się tych co robią zdjęcia i jeżdżą z tyłu

17:37, 22.01.2025

MarceliMarceli

2 0

Nie, uważam, że dobrze, że są takie imprezy. Udział niej biorą osoby starsze, często samotne. Jest to dla nich bardzo ważne. Mogą się spotkać i porozmawiać. Jak mówi moja teściowa: Zobaczyć kto się zawinął, a kto trwa na posterunku. To akurat, moim zdaniem, dobra inicjatywa.

08:16, 23.01.2025

Przerażonych Przerażonych

3 4

Takie decyzje mają swoje określenia, lecz wierzę, że Wójt się jeszcze opamięta i uniknie wyśmiania przez społeczność Sierakowic a dzieci będą mogły dalej rozwijać się sportowo.

16:42, 22.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KAMKAM

7 5

Miałem nadzieję że z czasem przekonam się do nowego wójta, jednak nic z tego, jest coraz gorzej.

21:09, 22.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zniesmaczony Zniesmaczony

6 6

Panie Wójcie niech pan się poda do dymisji
Umyślnie pan działa przeciw młodzieży

21:53, 22.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Glos rozsądku Glos rozsądku

8 8

Klawikowski na wójta Sierakowic - opinia super list

22:50, 22.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@glos rozsadku@glos rozsadku

4 3

Radny k... chcę zaistnieć i się pokazać.

22:57, 22.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kto go wybralKto go wybral

2 6

Jest Jescze szansa wymienić pana Kuczkowskiego na kogoś kto nadaje się na wójta? Bo ten pan póki co nic dobrego dla gminy nie zrobił, przynosi same straty, proponuję jakąś petycje o zmiane

23:37, 22.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

przeciw senioromprzeciw seniorom

3 2

Wiadomo kto wypisuje te komentarze z oburzeniem o spotkaniach seniorów, ten kto był przeciwko im od początku, przypomnijmy że to B byli nawet przeciwko budowie domu seniora wyłącznie z prywatnych powódek, przykre

09:09, 23.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

esportyesporty

1 2

wielka afera nie wiadomo o co, pieniądze poszły do innych klubów, przecież i tak klub będzie funkcjonował, może zgodnie z założeniami prezesa w końcu utworzyć miejsca spotkań do uprawiania esportów o których wspominał w kampanii

09:14, 23.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

składkiskładki

4 2

nie ma co się martwić, wcześniej były bardzo duże pieniądze z gminy, teraz są składki, 200 dzieci po 50 zł to 10 000zł na miesiąc w skali roku 120 000 zł + 50 000 z gminy, wychodzi nawet lepiej jak było, dadzą rade, nie potrzebny ten afisz

09:21, 23.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do pana Karola Do pana Karola

1 1

150 zł za miesiąc - jedne zajęcia 60 min w tygodniu .
Dla porównania Bat zero opłat ,zapasy 50-80 ,piłka nożna 100-150 za miesiąc ( 3-4 treningi 90 min w tygodniu ) . Kazdy potrafi liczyć ,Burmistrz Kartuz też.

11:26, 23.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec Gminy KaMieszkaniec Gminy Ka

2 1

Widać to jest jest jedyny włodarz który sam decyduje o finansowaniu sportu. W Kartuzach MGG tak samo jednemu z klubów nie przyznał ani złotówki.

14:50, 23.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

referendum albo wywóreferendum albo wywó

16 3

"doktorze" Kuczkowski ! Pański poprzednik Pan Wójt Kobiela wyciągnął gminę z komuny w XXI wiek. Pan zaś uderza w tych najmniejszych w imię brudnych prywatnych swarów i dogmatyzmu. Za kilka dni o sprawie będzie głośno w całej Polsce - w Polsacie i TVN. Krzywdzi pan Kościół, krzywdzi pan dzieci i młodzież, niweczy pan dziesięciolecia wysiłków. Ma pan już tą wymarzoną wizytówkę : "doktor" i "wójt".

Zabrakło najważniejszego : Człowiek.

18:52, 23.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Lokaless Lokaless

5 0

W sedno! 👍

19:59, 23.01.2025

EgonEgon

9 3

Po tym wszystkim wójt nawet tablicy nie będzie potrzebował żeby go zapamiętali

22:32, 23.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RadosławRadosław

8 1

Dobrze że są osoby które mimo braku obowiązku troszczą się o rozwój i dobrobyt mieszkańców naszej gminy. Przecież nie chodzi tu o kilkadziesiąt milionów złotych na sponsorowanie klubu ekstraklasy a takie inicjatywy w kraju się pojawiały. Chodzi tylko o równowagę i proporcję pomiędzy zdrowiem, sportem a innymi inwestycjami gminy. Taka część budżetu powinna być z góry określona w statutach gminy aby zawsze proporcja była zdrowa. Podpisuję się pod tym listem.

10:30, 24.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Luzak Luzak

12 2

Dla mieszkańców gminy Sierakowice nadeszły ciężkie czasy 🥺 nie tylko w sporcie. Miejmy nadzieję że ta kadencja szybko minie chyba że mieszkańcy wezmą sprawy w swoje ręce

11:03, 24.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

luzluz

3 9

Chyba nastąpi koniec świata. Klub bat nie ma za co istnieć z winy wójta. Ile skupionych jest dzieci w innych klubach i w końcu się ucieszyły ze mają równe szanse. Dziękujemy wojcie

16:16, 24.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@luz@luz

8 2

Dziękujesz wójtowi za to, że 200 dzieciaków straci swój klub??? Naprawdę tak nisko to upadło wszystko w Sierakowicach?

18:14, 24.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dsakudsaku

1 6

Jakie 200 dzieci. Chyba nie wiesz co piszesz. Nie oczerniaj i nie szerz nieprawdziwych informacji. To łącznie za 220 tys. nie można poprowadzić klubu. Cały czas gmina ma tyle kasy dodawać

09:47, 25.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


doch....doch....

1 4

Ale człowieku masz kompleksy. Każda złotówka jest znana. W końcu Sierakowice się zmieniają. Folwarku to byl za czasów TK

22:39, 25.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MK marsMK mars

4 5

To jaka pogoda we Francji na południu. Najlepszego, opalaj się spokojnie.

18:05, 27.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MK marsMK mars

8 2

Art. 23 : Odpowiedzialność karna za nieudostępnienie informacji publicznej

Kto wbrew ciążące mu na nim obowiązkowi nie udostępnia informacji publicznej, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

juz tylko 11 dni "doktorze" Kuczkowski .... tik-tak .... tik-tak ......

17:58, 28.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tik takTik tak

1 1

Kuczkowski jest za cienki same afery z typem.

11:58, 30.01.2025

bat nie chce innego bat nie chce innego

0 1

To już chyba wina BATu, innego sponsora nie chce bo woli ciągnąć kasę od gminy i oczerniać przeciwników a samemu zgrywać ofiarę, gdzie sportowa postawa ?

09:22, 06.02.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%