Pani w rejestracji poinformowała mnie, że jeśli chcę teleporadę na jutro, to mam rano przyjść i się zapisać na nią. Czy serio nikt w tym ośrodku nie widzi tego absurdu - pisze nasza Czytelniczka.
Chciałabym opisać sytuację, która mnie spotkała, chociaż to nie pierwszy przypadek z problem zapisania się do lekarza na wizytę.
Próbowałam umówić się na teleporadę w przychodni na deptaku w Kartuzach, aby przedłużyć L4. Nie mogąc się rano dodzwonić do przychodni skorzystałam z możliwości rejestracji przez maila.
Kiedy po paru godzinach nikt nie odpisywał zadzwoniłam do przychodni. O dziwo ktoś odebrał, bo żeby się dodzwonić i nie czekać na rozmowę krócej niż 30 min to już sukces.
Pani w rejestracji poinformowała mnie, że za rejestrację odpowiada ośrodek na Mściwoja II (nigdzie takiej informacji nie znalazłam). Jeśli chcę teleporadę na jutro, to mam rano przyjść i się zapisać na nią. Czy serio nikt w tym ośrodku nie widzi tego absurdu?
Chcesz teleporadę to przyjdź rano i się na nią zapisz?! Będąc chorym trzeba rano się udać do przychodni przy okazji narażać innych i siebie na niepotrzebny kontakt z chorymi. Tylko po to, aby lekarz wypisał ci L4. Ile zajmuje taka rozmowa - 2 minuty? Myślę, że tego typu wizyty dało by się "ogarnąć" inaczej.
I osoby, które mieszkają w Kartuzach i są w stanie samodzielnie się poruszać jako tako sobie poradzi. Poświęci czas i ustawi się rano w kolejce do rejestracji. A osoby z innych miejscowości?
Będą jeździć dwa razy żeby udać się na wizytę do lekarza? Albo pojadą rano się zarejestrować, żeby po południu albo za dwa dni mieć teleporadę? Czy naprawdę nikt w tym ośrodku nie bierze sobie tych wszystkich uwag i wiecznych skarg pacjentów na ciągle problemy z dostępem do lekarzy, informacji, odbiorem dokumentacji medycznej (można odbierać tylko w wyznaczonych godzinach jeśli nic się nie zmieniło 12-14 ile osób pracujących ma problem aby w tych godzinach je odebrać?) itd.
Może czas wreszcie zainwestować w osobę, która ogarnie albo zorganizuje pracę ośrodka jak się należy, bez tych wszystkich absurdów.
Bral słów 11:03, 22.11.2021
Co zA idiota to wymyślał 11:03, 22.11.2021
Filantry11:06, 22.11.2021
Aby chorować trzeba mieć końskie zdrowie 11:06, 22.11.2021
Użytkownik11:06, 22.11.2021
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Zchorowany11:34, 22.11.2021
To jakaś ściema od wielu lat rejestruję się na deptaku w Kartuzach przez telefon na tele porady jak i wizyty osobiste nigdy żadnych problemów pełen profesjonalizm pzdrawiam panie z rejestracji 11:34, 22.11.2021
Najgorsza przychodni11:58, 22.11.2021
Ta i ta na Mściwoja to najgorsze przychodnie w powiecie. Podejście jak za PRL-u. Pacjent to wróg. W wiekszosc to nie wina personelu a kierownictwa. Młodzi dziewczyny dostają najniższa krajową i umowy na czas określony. Tam od dawna powinna być kontrola . NFZ 11:58, 22.11.2021
Obiektywnie13:06, 22.11.2021
Może się najpierw zastanowicie nad tym co chcecie napisać albo powiedzieć?
Jaśnie Pani coś jest nie po drodze i od razu robi się wielka awantura o nic, a to po pierwsze - nie jest gigantyczny problem, a po drugie - po co od razu obwiniać pracowników? Każdy z nich robi wszystko, żeby chociaż trochę ulżyć nam pacjentom, a i tak trafiają się takie durne przypadki księżniczek albo książąt, którzy nie potrafią zaakceptować, że coś musi wyglądać inaczej niż powinno ich zdaniem. Gram zrozumienia się należy, jakakolwiek empatia, a nie tylko plucie jadem bez żadnych poważnych argumentów. Wstyd. 13:06, 22.11.2021
Pacjent14:08, 22.11.2021
Aby dodzwonić się do tej przychodni to trzeba wziąć dzień wolny. A raz nie mogąc się dodzwonić poprosiłam koleżankę, aby poszła do rejestracji i zobaczyła czy Panie są zajęte. Okazało się, że panie miały normalny ruch wśród pacjentów. Nic szczególnego. A telefon po którymś moim połączeniu pani odłożyła i wówczas sygnał był zajęty, ale pani nie prowadziła rozmów. To mi dało obraz dlaczego nie można się dodzwonić. To nie dlatego, że przyjmują telefoniczną rejestrację, ą dlatego że odkłada się na bok słuchawkę. 14:08, 22.11.2021
Do pacjent20:17, 23.11.2021
Dokładnie. Nie da rady się dodzwonić na deptak ani na Mściwoja. Tragedia 20:17, 23.11.2021
Pacjent14:44, 22.11.2021
Zawsze możecie zmienić przychodnie i czekać tydzień, mimo wszystko myślę że jak się zadzwoni rano to jest się w stanie zarejestrować na dany dzień przez tel. Pani na słuchawce może tak ci powiedziała żeby osobiście przyjść bo rano jest długi czas oczekiwania przez tel. 14:44, 22.11.2021
Donpacjent12:16, 23.11.2021
To nic nie da zmienić przychodnie.skorp księżniczki nie odbierają 12:16, 23.11.2021
wisielski won!!15:46, 25.11.2021
Patrzcie jak minister jednej choroby i nagłych zgonów niejaki Adam N. was wykańcza, a te wariatkowo czyli Przychodnia, lekarze, tylko wykonują posłusznie tego psychopaty rozkazy i jeszcze bezczelnie mówią, że wszystko jest w porządku 15:46, 25.11.2021
Pablo21:45, 16.12.2021
Miałem tak samo, przyjechać rano żeby sie zapisać na teleporadę?.
Zaraz beda kazać przyjeżdzać na wizytę pod gabinet ale lekarz nie wyjdzie tylko zadzwoni z teleporadą ? 21:45, 16.12.2021
Donobiektywnie13:10, 22.11.2021
7 4
Nie pisz bzdur 13:10, 22.11.2021
pacjentka14:18, 22.11.2021
5 3
bo najlepiej oskarżyć. Ciekawa jestem ile osób chciało by tam pracować. 14:18, 22.11.2021
Do pacjentka21:40, 22.11.2021
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.