Tomasz Maszke, wieloletni kierownik referatu ds. Unii Europejskiej Urzędu Gminy Sierakowice zostanie zastępcą Rafała Makurata, jeśli ten w II turze obejmie stanowisko wójta gminy. - Obserwowałem pracę pana Tomasza przez wiele lat i jestem pod wrażeniem jego wiedzy i doświadczenia - mówił Rafał Makurat, kandydat na wójta gminy Sierakowice.
Podczas zorganizowanej dziś w Sierakowicach konferencji prasowej, Rafał Makurat, kandydat na wójta gminy w II turze wyborów, zaprezentował kandydata na swojego zastępcę. Jest nim Tomasz Maszke, który od lat pełni funkcję kierownika referatu ds. Unii Europejskiej w gminie Sierakowice i zajmował się przygotowywaniem oraz realizacją największych projektów inwestycyjnych w gminie.
- Kiedy podejmowałem decyzję o kandydowaniu, to priorytetem dla mnie było znalezienie osoby na stanowisko zastępcy wójta. Sierakowice są gminą perspektywiczną, z szansami na dalszy rozwój, a żeby tak się zadziało, potrzebny jest zespół ludzi, którzy będą potrafili gminę przez ten okres przeprowadzić - mówił Rafał Makurat. - Nie musiałem daleko szukać. Człowiek, o którym mówię, jest mistrzem pozyskiwania środków zewnętrznych. Dzięki niemu gmina Sierakowice rozwinęła się w tak znaczący sposób. Mowa o Tomaszu Maszke. Jest to człowiek o ogromnym doświadczeniu i z wielką wiedzą, który zawsze znajduje rozwiązania wszelkiego rodzaju problemów. Uważam, że będzie to ze wszech miar osoba odpowiednia na to stanowisko.
Tomasz Maszke przyznał, że propozycja pracy na stanowisku zastępcy wójta gminy Sierakowice będzie dla niego dużym wyzwaniem, a decyzja w tej sprawie nie była łatwa.
- To oczywiście dla mnie olbrzymi zaszczyt, ale jestem świadomy tego, że będzie się to wiązało z olbrzymim zobowiązaniem, intensywną pracą, bo jeżeli pracuję to na 100 procent. Będę więc poświęcał pracy więcej czasu niż dotychczas - mówił Tomasz Maszke.
Tomasz Maszke jest magistrem politologii w specjalizacji stosunki międzynarodowe, ze szczegółowym przygotowaniem w zakresie spraw związanych z unią europejską, ukończył studia podyplomowe z zakresu Zamówień Publicznych na Politechnice Gdańskiej. Jest członkiem gremiów zajmujących się przygotowywaniem strategii rozwojowych zarówno na szczeblu gminnym, jak i regionalnym. Jest przewodniczącym gminnej komisji zajmującej się udzielaniem wsparcia organizacjom pozarządowym. Od 2006 r. jest przedstawicielem gminy Sierakowice w Stowarzyszeniu Turystyczne Kaszuby, zajmującego się m.in. udzielaniem wsparcia ze środków UE na szczeblu powiatowym; był również członkiem tzw. grupy strategicznej przy Marszałku Województwa Pomorskiego, zajmującej się oceną wniosków o dofinasowanie ze środków UE, dla pięciu powiatów naszego województwa.
Dobry wybór 18:14, 11.04.2024
Pan Tomasz przez ostatnie lata chyba jako jedyny słuchał potrzeb mieszkańców.
Mieszkaniecc18:17, 11.04.2024
Wyglądało to mniej więcej tak. Przychodziło się do Pana Fularczyka i prosilo się np o płyty yomb. Pan Fularczyk swoim standardowym tekstem mówił żebym sobie kupił terenowy samochód. (Dodając bezczelny uśmiech) Następnie szło się do Pana Maszke który w ciągu 1-2 miesięcy zawsze zorganizował płyty albo furę kruszywa.
Chlop18:50, 11.04.2024
W takich sprawach to nigdy się nie chodziło do Pana Maszke
Grecia16421:19, 11.04.2024
Tak wyglądało zarządzenie gminą przez ostatnie lata. Niestety. Czas to zmienić!
hmmm? 18:19, 11.04.2024
Ciekawe czasy nastają !
Rozumiem, że jeśli wygrają wybory to szanowna małżonka zrezygnuje ze stanowiska dyrektora szkoły w Lisich Jamach?
No bo przecież nie godzi się aby mąż jako wice wójt był przełożonym pani dyrektor ?
No chyba że się myję i zafundują nam nowe rozdanie tak jak u obecnego wice wójta - małżonka dyrektorem przedszkola.
Będą realizować program pt. ,,Rodzina na swoim" ???
Zabawne…18:20, 11.04.2024
A kim przez ostatnie lata była żona Fularczyka? Jest ciągle dyrektorką przedszkola
@zabawne18:21, 11.04.2024
To prawda. Pani Fularczyk jest dyrektorką zielonego wiatraczka
Woooooow18:23, 11.04.2024
Odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu. Szach - Mat
To bardzo dobry wybó18:29, 11.04.2024
Tym mnie Rafał przekonał - brawooooo
Już przegrał18:29, 11.04.2024
Bo vice wójtem powinien być Labuda za rozstrzygające poparcie Dobrej Zmiany 25% głosów, zobaczymy co na to Kuczkowski?
Dobra Zmiana20:56, 11.04.2024
Dobra Zmiana i p. Labuda , musi sie z tym pogodzic ze tym razem sie nie udalo a nie sie sprzedawac Kuczkowskiemu. Bo to by oznaczalo slabość !!!
@Dobra Zmiana00:16, 12.04.2024
A ty pogódź się z tym że Dobra Zmiana jak i p. Labuda na którego głosował co 4 głosujący mogą robić to co uważają za stosowne a nie to co tym im sugerujesz, ty głosuj na Makurata a kto co ma robić i myśleć zostaw innym
Panie Maszke?18:33, 11.04.2024
Masz pan tę obietnice na piśmie? Bo tak kto wie, może jeszcze Fularczyk po wyborach znowu wypłynąć?
Do Panie Maszke! 18:39, 11.04.2024
Przecież to publiczna deklaracja.
Nie wierze ze pan Makurat będzie współpracował z ZF. Ten zawsze się niepochlebnie o Makuracie wypowiadał.
A..22:56, 11.04.2024
A o kim pochlebnie???? Najgorzej o nauczycielach
Obywatel S-ce18:42, 11.04.2024
Pan Tomasz to chyba najbardziej merytoryczna i szanowana osoba w gminie. Kazdy kto mial z nim styczność wie co piszę. Panie Tomaszu gratuluję że ktoś po latach dostrzegł Pana wartość. Czuję że dla Sierakowic nadchodzą lata świetności i rozwoju
Nie 😊19:34, 11.04.2024
No nie 😁
Hihi18:45, 11.04.2024
Jeszcze się zdziwicie po wyborach jak wygra RM
Wygrana 19:17, 11.04.2024
Wygra pan Kuczkowski, w sumie już wygrał 👍
Najlepszy 18:47, 11.04.2024
Najlepszy wybór… człowiek kompetentny i szanuje mieszkańców. A tego nam teraz najbardziej potrzeba.
Budowlaniec18:48, 11.04.2024
Dobry wybór. Kompetentna osoba, mialem okazje poznać osobiście i uważam jego wiedza jest naprawdę olbrzymia. Tylko on potrafił mi odpowiedziec na zawiłe pytani. Nie zostawia nikogo z nierozwiązanym problemem. Wszystkim stara się pomoc i zrozumieć jego sytuacje. Jako vice wójt bedzie miał jeszcze wieksze możliwości pomocy mieszkańcom i nietylko. Suuuper
Brak pomocy 19:14, 11.04.2024
A mi ten Pan nie pomógł ;/
Układyukładziki13:38, 12.04.2024
Standard, układy przed końcem wyborów???
Smieszne 18:51, 11.04.2024
RM boi się debaty dlatego potrzebuje Pana Maszke
Do śmieszne 18:53, 11.04.2024
A ja chętnie poznam kandydata pana Kuczkowskiego. Sami widzicie ze osoba zastępcy wójta jest w tej kampanii istotna.
Wiec dawać zastępców na debatę
Torba18:55, 11.04.2024
Bo sam Pan RM nie jest w stanie nic powiedzieć to tylko pan Maszke by odpowiadał
K..kk21:28, 11.04.2024
Jesteś śmieszny…z resztą sam się tak opisałeś . Pan Rafał to najlepszy wybór i jedyny słuszny wybór dla gminy.
Ale duet 18:51, 11.04.2024
Wybór pana Rafała 100%.
Jestem na Taaaaakkkkkkkkkkkk
Jasiu1218:53, 11.04.2024
Jak można negocjować i stawiać warunki debaty???
Ptaszek18:54, 11.04.2024
Widocznie się czegoś boi ...
Makrat czyś ty oszal18:56, 11.04.2024
Jak do debaty chcesz przyjść z zespołem i odpowiadać? Takiej szopki jeszcze nie było! Debata jest 1:1 w Polsce,w Ameryce może inaczej!!!???! Nie pogrążaj się !teraz wyborcy już sami to widzą że nie nadajesz się, skoro boisz się debaty. Wstyd
Czy19:14, 11.04.2024
Kuczkowski nie ma kandydata na Z-ce…?
Czego on się boi, dlaczego nie chce ujawnić?
@Czy19:20, 11.04.2024
Myślę że Kucczkowski również wyjawi kto zostanie jego zastępcą także spokojnie
Grecia16421:17, 11.04.2024
Pan Makurat jako jedyny zdaje sobie sprawę, że praca w gminie jest działaniem zespołowym, a nie jednostki. Debaty się nie boi. Zapraszam do śledzenia jego profilu na Fb
Lęk Makurata przed d18:57, 11.04.2024
Pan Makurat myśli, że jak teraz wstawi temat zastępczy vice wójta, to wygra? No nie, to jest debat zastępczy przed debatą, bo boi się jej jak ognia.
Brak odpowiedzialnos18:58, 11.04.2024
Makurat, stań do debaty sam, a nie wyslugujesz się innymi! Bierz odpowiedzialność za siebie, a nie przerzucaj odpowiedzialności na innych!
Użytkownik19:00, 11.04.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Użytkownik19:01, 11.04.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Użytkownik19:03, 11.04.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Hameryka!19:06, 11.04.2024
A taki ładny amerykański był - buuhaahaaa!
Kobieto…19:21, 11.04.2024
Widać że ta sama osoba pisze kilka komentarzy na raz. Sam hejt i jad na Pana Makurata. Czy to reprezentuje grupę konkurentów. Wstyd
Wstyd 19:24, 11.04.2024
Wstydem jest brak odwagi Pana Makurata, tak, powinien się wstydzić. Masz rację.
Jednak Kuczkowski 19:09, 11.04.2024
Jednak Makurat boi się odpowiadać sam. Miałem głosować na Makurata ale widząc co odwala, mój głos ma Pan Kuczkowski.
Użytkownik19:10, 11.04.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Idziemy! 19:12, 11.04.2024
Ludzie, idziemy gwarnie na debatę i zadamy dużo pytań Makuratowi, z zaznaczeniem że prosimy aby mówił sam. Jak nie będzie mówił sam, to wszystko nam już powie i wiemy co robić dalej ;)
Użytkownik19:13, 11.04.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Ale numer!!19:14, 11.04.2024
To są wybory na zastępcę Wójta czy Wójta?! To może zróbmy debatę Maszke vel Kuczkowski? Jak Maszke wygra to on zostanie Wójtem...to jest dziecinada
Twarz 19:16, 11.04.2024
Kochani Wyborcy! Już wiemy na kogo głosować - na Pana Kuczkowskiego 💪👍 Panie Makurat, dzięki że pokazałeś swoją prawdziwą twarz!
Użytkownik19:18, 11.04.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Użytkownik19:23, 11.04.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Zabawnaee19:23, 11.04.2024
Widać że jedna osoba napisała pełno komentarzy przeciwko Makuratowi. Nie wstyd Ci? Taka zachowują się ludzie prowadzący kampanię Pana Kuczkowskiego? Panie Mirku…proszę reagować bo Pana ludzie plują jadem
Szanujacy się 19:31, 11.04.2024
Ja myślę że ktokolwiek to pisze,niestety pisze prawdę. Tak to wygląda proszę państwa. I sam P.Makurat tak zadecydował. To nie dziwmy się,że ludzie są zawiedzeni,oszukani i zwątpieni.Taego się nie robi swoim wyborcom! To zlekceważenie społeczeństwa. 👎
@szanujacy19:35, 11.04.2024
Co Ty za bzdury piszesz? Co niby zrobił złego? Zaproszenie do debaty wójtów i ich zastępców to ciekawy sposób. Jeżeli będzie to zorganizowane z głową to każdy mieszkaniec zobaczy na kogo warto głosować. Nie rozumiem tego Twojego lamentu
Czego boi sie Kuczko19:25, 11.04.2024
Kuczkowski nie ma kandydata na Z-ce…?
Czego on się boi, dlaczego nie chce ujawnić?
Mądrość 19:26, 11.04.2024
Człowieku wyżej! Każdy ma prawo napisać swoje opinie. Widocznie ludzie w Sierakowicach są o wiele mądrzejsi niż Ci się wydaje ;)
Hahahhah19:28, 11.04.2024
Każdy czy tylko Ty? Nie ośmieszaj się
Debata19:28, 11.04.2024
Pan Kuczkowski w swoim czasie przedstawi zastępcę wójta, nie odbiegajmy od tematu dyskusji czyli debaty. To jest temat rozmowy!
Debata 19:29, 11.04.2024
W czasie debaty wygra najlepszy, ciekawe tylko czy p. Makurat się zjawi 😂
jest nadzieja19:54, 11.04.2024
Może go żona przyprowadzi?
Użytkownik19:32, 11.04.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Idę na wybory na Kuc19:38, 11.04.2024
Tak, czuje się oszukana i zawiedziona. Pan Makurat jednak tak pięknie grał, byleby zdobyć stołek. Brak słów. Panie Kuczkowski, miałeś rację 💪
Smiech przez łzy 19:40, 11.04.2024
To jest wybór na wójta, nie na zastępcę wójta! Makurat odkrył swoje karty wykazując się brakiem odwagi. Jak tak można? Tyle Jego pięknych słów i górnolotnych idei, śmiech na sali 😭
Fanatyczka19:42, 11.04.2024
Ale się tu jakaś fanatyczka Kuczkowskiego odpaliła… nie wysilaj sie. Widać że komentarze są pisane przez tą samą osobę.
...19:44, 11.04.2024
Wszyscy ludzie mają prawo komentować, a jak widać wyżej, dużo osób komentuje.
Brawo 19:43, 11.04.2024
Panie Kuczkowski jest odważny! Idzie na debatę, tym pokazuje nam na kogo głosować mamy 💪
Kuczkowski sie zgadz19:45, 11.04.2024
Brawo. P.Kuczkowski już podjął swoją gotowość do debaty! I wiecie co jest najlepsze? Że p.Kuczkowski nie ma problemu z tym i chce sam odpowiadać na pytania. A to ci niespodzianka!!! Brawo za odwagę,bo pana konkurent nie ma odwagi stanąć 1:1 z Panem.
A to już nam wystarczy,nie takiego wójta chcemy. Czekamy na ten sądny dzień chodź Pan Kuczkowski to i cały zespół Rafała da radę rozłożyć ma łopatki🙂
Coś się pomyliło 19:47, 11.04.2024
Makurat, to nie gra w dwa ognie ani siatkówka! Coś Ci się pomyliło😂😂😂
Brak odwagi 19:49, 11.04.2024
Makurat = brak odwagi
Murem za Kuczkowskim20:04, 11.04.2024
Co to się dzieje? Potencjalny przyszły wójt Makurat boi się przyjść na debatę, bo boi się Kuczkowskiego? To są jaja. Kuczkowski, brawa za jaja, idę za Tobą 💪
Pomysl 21:11, 11.04.2024
A może teraz Pan Kuczkowski trzęsie portkami ? Bo musi w końcu ujawnić swojego zastępcę - Fularczyka .
Pod górę i z górki 20:06, 11.04.2024
Makurat myślał, że zabłyśnie Maszke. A sam sobie podkopał dołek, nie ma jak samemu sobie zrobić pod górę 😁😁😁
A ja widze20:58, 11.04.2024
Ze Makurat wlasnie wie doskonale co robi, i nie ma nic zlego w dobieraniu sobie do współpracy ludzi kompetentnych 😀
Bez pomysłu 06:23, 12.04.2024
Makurat nie widzi innych rozwiązań, dlatego już chwyta się każdego pomysłu 😂
Strzał w kolano20:07, 11.04.2024
Mało poważne zachowanie, żeby do debaty nie pójść osobiście .
hahhh20:14, 11.04.2024
Wy się nie bójta - tylko Rafał kandydatem na wójta !!!
I kto jest debeściak !!! ???
Kto20:14, 11.04.2024
Powiedział, że Makurat nie chce iść na debatę…?????????????
jaka debata????20:35, 11.04.2024
Takie pytanie - o jakiej debacie tutaj ktoś pisze? Przecież NIE MA ŻADNEJ DEBATY! Nikt jak na razie nigdzie niczego nie organizuje, gadacie o czymś, czego NIE MA. Gdyby była debata, to by ją media ogłosiły, a nie ma żadnych informacji na ten temat. Ktoś próbuje tutaj nakręcać jakąś dziwną historię.
śmiech....20:38, 11.04.2024
Komitety nawzajem się wzywają do debaty. Ot i cała historia. Ale nikt faktycznie nie ogłosił ani terminu, ani miejsca ani kompletnie niczego.... 🤣🤣🤣🤣 Przecież to jest śmiech na sali
@Idziemy! 20:41, 11.04.2024
No to powiedz gdzie ty chcesz iść???? Dokąd??? Kto coś zorganizował - podaj proszę datę i godzinę 🤣🤣🤣🤣
Ludzie ktoś sieje zamęt, a wy dajecie się nabierać. Któryś z komitetów chyba sieje jakieś dziwne plotki
Dobra zmiana 20:55, 11.04.2024
Proszę wejść na stronę Dobrej zmiany!
@Dobra zmiana21:07, 11.04.2024
No wszedłem i co? Gdzie jest informacja o jakiejś debacie? Kto ją robi? Kiedy i gdzie?
HI Hi20:49, 11.04.2024
Na Fb w relacjach R Makurat mówi o debacie z kandydatem na zastępcę 🤣🙄
Mój Głos20:51, 11.04.2024
Na Kuczkowskiego ( i tak większa część znajomych , bliskich ) będzie głosować
Bliscy21:00, 11.04.2024
Bliscy moze tak bo im krzywdy nie robi. Ale na szczescie nie ma ich w wiekszosci
💪06:41, 12.04.2024
Na szczęście znajomi mają znajomych, a bliscy mają bliskich, a więc będzie to spora grupa 💪
Dobra zmiana! 20:54, 11.04.2024
Proszę wejść na stronę FB Dobrej zmiany - jest tam zaproszenie do debaty dla obu Kandydatów!
Debata20:58, 11.04.2024
Na stronie klubu Dobra zmiana na FB jest o debacie.
Madamme20:58, 11.04.2024
Cud, że w ogóle komukolwiek chce się rządzić tym grajdołem, jakim są Sierakowice. Serio, szacun dla każdego kandydata bo ja taki plebs, jak tu się wypowiada miałabym serdecznie w poważaniu.
Ka-ro-li-na 21:15, 11.04.2024
A matyzer noga . Jes Te gupu jak pank słome .
Zespół 20:59, 11.04.2024
Panie Makurat, to nie Ameryka aby odpowiadać zespołowo!
Użytkownik21:00, 11.04.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
@Debata21:08, 11.04.2024
Ludzie, czy wy umiecie czytać? Oni proponują debatę. Ale nie piszą, że ona jest, będzie, czy coś. O czym wy w ogóle opowiadacie? Nakręcacie się bez sensu zupełnie. Daliście się nabrać jak dzieci 🤣🤣🤣
Pałka 21:08, 11.04.2024
Szybko znikają komentarze ...
Debata21:11, 11.04.2024
Poczekajmy na konkretną godzinę, datę i miejsce gdzie debata się odbędzie. Trochę cierpliwości ludzie. Pan Makurat musi zobaczyć jaki dzień i godzina Mu pasują jak również pan Mirosław Kuczkowski. Jedno jest pewne, że się odbędzie i że Pan Mirosław Kuczkowski będzie!
Ka-ro-li-na21:14, 11.04.2024
A matyzer noga. Jes Te gupu jak pank słome.
Ka-ro-li-na 21:17, 11.04.2024
Sorka . Miało być w innym miejscu 😉
Zmieszanie 21:20, 11.04.2024
Panie Makurat, w swojej relacji na Fb zapisales, - że albo debatujemy zespołem, czyli Ty i Maszke i Kuczkowski plus Jego propozycja na vice wójta. Co to za chory pomysł jest?
Debatują dwie osoby, to nie gra zespołowa jak w Ameryce. Panu się coś pomieszało 😂
K..kk21:32, 11.04.2024
Współczesna polityka to gra zespołowa.
To prezentuje Pan Makurat. Solidna osoba , przyszły wójt .
Dyktatura=trzymane za mordę=M.Kucz.. to średniowiecze
Troll k..kk06:42, 12.04.2024
Proszę państwa, k..kk jest to troll, który pisze hejtuje komentarze nie tylko na tej stronie :)
Żałosne komentarze 21:21, 11.04.2024
Głosowałem na M.L. i jeszcze nie wiem na kogo teraz oddam głos i tak chciałem prześledzić opinie innych no i żal PL. Ewidentnie większość krytycznych komentarzy w stronę R.M. piszę jedna i ra sama osoba, nieważne ile nicków wymyśli całyczas ten sam styl wypowiedzi. Prośba do tej osoby - zostaw miejsce na merytoryczne wypowiedzi. Byćmoże w ten sposób nawet nie pomagasz Panu M.K. a nawet bardziej szkodzisz. Pomyśl o tym.
Debata21:22, 11.04.2024
Jak widać teraz już debata jest potrzebna na cito mając na uwadze powyższe zabiegi. Najważniejsze żeby debata odbyła się wieczorem aby jak najwięcej ludzi mogło przyjść i aktywnie uczestniczyć w tak historycznym wydarzeniu. Oczywiście z jednoczesną transmisja live. Część pytań powinna pochodzić od różnych redakcji oraz mieszkańców na żywo. Wskazane jest aby takie wydarzenie dotyczyło różnych bloków tematycznych jak problemów.
@Debata21:22, 11.04.2024
Słuchaj, jak można zapraszać na debatę, jeśli nawet termin nie jest ustalony. To są jakieś jaja czy co? To chyba najpierw się ustala miejsce, datę, godzinę, a dopiero potem zaprasza do udziału, a nie odwrotnie. Komuś coś się pomieszało czy co? To jest jakaś fikcja
Święty 21:40, 11.04.2024
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
do Święty21:56, 11.04.2024
Jak ja kogoś zapraszam to muszę wiedzieć kiedy i dokąd. Może w twoim świecie jest inaczej.
do Debata21:24, 11.04.2024
W Kartuzach i w Żukowie debatę ogłosiły media, a nie komitety.
K..kk21:36, 11.04.2024
Do debaty zaprasza najlepszy kandydat Rafał Makurat.
Brawo Rafale za odwagę , tak trzymaj 💪💪
Dobra zmiana 06:22, 12.04.2024
Do debaty zaprasza trollu k..kk Dobra zmiana :)
Młody 21:26, 11.04.2024
Najważniejsze pytanie na jakie powinien odpowiedzieć każdy z kandydatów to pytania dotyczące wizji naszej gminy po okresie jego urzędowania. To jest klucz ponieważ pokaże nam w jaki sposób myśli kandydat i jak podchodzi do rozwoju gminy. Potrzebny nam jest na prawdę prawdziwy lider biorąc pod uwagę wyzwania przed jakimi stoi nasz kraj (zagrożenia geopolityczne itp)
Troll k..kk21:36, 11.04.2024
Odnalazł się k..kk, który ostatnio wszystkich hejtował. Jeśli zobaczycie gdzieś ten nick, to możecie wiedzieć że to troll.
K..kk21:42, 11.04.2024
Nie troll kolego .
U mnie 21:59, 11.04.2024
A kto to jest Tomek?
Bum22:00, 11.04.2024
Dziwne że Szymon B. nie zostanie zastępcą:D
szacunek...22:24, 11.04.2024
I to jest naprawdę dobra wiadomość dla nas. Odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu. Bardzo dobra decyzja pana Rafała i to się chwali.
A jednak 22:26, 11.04.2024
No i wszystko jasne mój głos ma Pan Kuczkowski, r.m ty już bardziej się nie mogłeś skompromitować.
Klasa 06:40, 12.04.2024
Tylko i wyłącznie Mirek Kuczkowski 👍
Użytkownik23:29, 11.04.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Masz23:54, 11.04.2024
Oj ojej. Panie Tomku
Może sie mylę23:54, 11.04.2024
Ale mam wrażenie że osoba która pisze dużą część komentarzy obraźliwych i dyskredytujących dla Pana Rafała to ta sama co chwilę temu na oficjalnej stronie KWW Nasza Gmina 2024 poprzesz posta wyraziła swoje oburzenie odnośnie uczestnictwa w debacie pana Maszke. Odczułem ten sam ton w stwierdzeniu "..Kto to jest Maszke" ale może się tylko mylę.
@ Może się mylę00:24, 12.04.2024
Uważaj bo po raz kolejny oczerniasz ludzi, twój umysł nie bierze pod uwagę że więcej osób może nie chcieć Makurata za Wójta i myślisz że istnieje tylko jedna taka osoba i to ona dokonuję wszędzie tych wpisów, to po twojej stylistyce komentarzy można stwierdzić że wiele z powyższych pod tym artykułem jest twojego autorstwa a na twoje zadane pytanie odpowiedź jest prosta - Tak mylisz się
Myślę 00:03, 12.04.2024
że debata będzie, a tym co nie wyszło na wójta chcą po prostu igrzysk i wszystkich jak najbardziej skłócić,uważajcie Panowie bo po wyborach trzeba będzie współpracować.
@Myślę00:09, 12.04.2024
A ja myślę, że jak przeczytają o tym co się odstawia w Stężycy to się dwa razy zastanowią zanim zrobią jakąś głupotę z tą debatą.
Pewne jest jedno!00:43, 12.04.2024
Każdy z dwójki kandydatów który przedstawiłby na swojego zastępcę Fularczyka to pewna przegrana więc Makurat uniknął lecącej kuli i wysunął Maszke , zobaczymy kogo przedstawi Kuczkowski?
Brak słów 06:16, 12.04.2024
Makurat boi się sam występować dlatego wymyślił pomysł z Maszke. To się w głowie nie mieści, brak słów.
Wyborca Krzysztof06:21, 12.04.2024
Wczoraj mój komentarz został usunięty. Napisałem, że chodziłem na wszystkie spotkania Makurata i czuję się rozczarowany. Debata polega na czymś innym niż wysługiwaniem się kimś na swoją rzecz, Panie Makurat, bo boi się Pan przeciwnika. Po co chodziłem na te spotkania? By dowiedzieć się teraz, że nie ma Pan odwagi? Pisałem też, że z całą rodziną pójdziemy głosować na p. Mirosława Kuczkowskiego i każdego do tego zachęcamy. Tak proszę państwa wyglądają wolne media, gdzie komentarze są usuwane. Jeśli jeszcze raz ktoś usunie mój komentarz, dodam go ponownie, bo mam ku temu prawo.
Ale super06:21, 12.04.2024
Najlepsza wiadomość! W końcu w gminie jest szansa na zmianę. Zastanawiałem się nad głosowaniem, ale teraz już na pewno mój głos ma pan Rafał Makurat. Brawoooo!
Stary układ 06:28, 12.04.2024
Zmianą to byłaby Dobra zmiana, tak to tylko stare układy😭
Do ale supe 07:36, 12.04.2024
Nigdy w życiu na niego
Norbert 06:27, 12.04.2024
Ja z kolei myślę, że ludzie tutaj mają prawo się wypowiadać, bez względu na to za kim są i za kim nie są. Są osoby które lubią Pana Makurata i Pana Kuczkowskiego i są osoby które nie lubią Pana Makurata i Pana Kuczkowskiego. Każdy ma prawo do własnych wypowiedzi i dajcie ludziom się wypowiedzieć!
Fularczyk z szafy 06:30, 12.04.2024
Makurat = za niedługo z szafy wyjdzie Fularczyk
Kaszuba 33306:35, 12.04.2024
Panie Tomku proszę nie robić z siebie podnóżka u Pana Makurata, ma Pan wyższe kompetencje i doświadczenie aby zostać wójtem osobiście, po objęciu stanowiska PM będzie Amerykański lans i zbieranie owacji, a cała praca do zrobienia zostanie u zastepcy.
P. Maszke bardzo miły pomocny rzeczowy człowiek którego zniszczy "Sierakowicki ład"
Pozdrawiam
a...14:05, 12.04.2024
Dokładnie!!! W sedno
b....14:07, 12.04.2024
Tomku, zastanów się, na co się piszesz. Ale jeszcze Makurat nie jest wójtem
Miłosz 06:36, 12.04.2024
Ja się wcale wyborcom Makurata nie dziwię, że mogą czuć się rozczarowani. Ich potencjalny przyszły wójt stawia warunki debaty, bo sam do niej nie podejdzie. To osoba, która jest zapraszana albo warunki przyjmuje albo ich nie przyjmuje. Makurat debaty nie zainicjował ale Dobra zmiana. W takim momencie albo samemu się stawia na debacie i walczy jak przystało albo się rezygnuje i tyle. Trzeba mieć trochę godności.
Maszke06:39, 12.04.2024
Temat z Maszke= temat zastępczy, byleby samemu nie stawić się na debacie!
46807:04, 12.04.2024
Nikomu nie są potrzebne te złośliwe komentarze. Mamy już dość wojny polsko - polskiej tam na górze. Przecież obiecaliście współpracować, mówiliście to w swojej kampanii. Tylko zgodą możemy budować tą gminę.
Prośba 07:30, 12.04.2024
Panie Drewka, proponuje zablokować możliwość dodawania jakichkolwiek komentarzy i będzie święty spokój 👍
#10:04, 12.04.2024
Spokój dla Makurata chyba hi hi hi
Szczegóły07:36, 12.04.2024
Pan Kuczkowski jest otwarty na debatę. Dobra zmiana, kiedy, o której i gdzie będzie debata?
Odwaga 07:39, 12.04.2024
Tylko Pan Mirosław Kuczkowski - jest odważny i takiego Wójta nam potrzeba, brawo 👏👏👏
Kuba wybiera 07:47, 12.04.2024
Jak mnie ktoś gdzieś zaprasza, to albo ide albo nie idę. A nie że stawiam swoje warunki, Pani Makurat. Organizatorem jest Dobra zmiana, więc albo Pan się dostosowuje do ich zasad albo nie. Proste. Tak to perswazja. Nieładnie ;/
Tragedia07:57, 12.04.2024
Jak Pan chce p zrkonac ludzi do siebie?
RM-"więcej materiałów promocyjnych.
No, tragedia! Przecież tej makulatury już mamy kilka ton w całej gminie. Może czas przyznać się, że jednak to stanowisko Pana "przerasta"?
Dobra Zmiana07:58, 12.04.2024
Dobra Zmiana powinna zorganizować debatę. Wtedy mamy pewność że będzie transparentną dyskusja o problemach beż ustawionych pytań pod publikę. Ten ruch może zaprocentować w następnych wyborach. Ludzie to zapamiętają, a partia zbuduje solidny kapitał polityczny.
Spokojnie08:00, 12.04.2024
D Z dała propozycję. Teraz media zadzwonią do obu Panów i jednemu wytłumaczą,że debata odbywa się w pojedynkę. Wtedy ustalą termin i godzinę i opublikują!!! Więc wszyscy się dowiemy czy p.Makurat rezygnuje czy stawi temu czoła.? A tak pozatym p.Makurat się całą kampanię lansuje sam stawiał tylko na siebie a na debatę chce przyjść z zespołem?! Śmiechu warte. Pozdrawiam
Nasz Wójt R.Makurat08:01, 12.04.2024
Jedyny słuszny kandydat to Rafał Makurat.
Uczestnicy komentarzy prezentują tutaj igrzyska chamstwa. Wierzę że to tylko kilka chamów z Sierakowic i okolic.
Nie dziwię się08:05, 12.04.2024
Nie dziwię się,że DZ chce debaty. Przecież chcą się upewnić z kim powinni wejść w koalicję!A za tym idzie być w większości rady. Bo 5 lat lic Nie mogli w opozycji do wójta. A taka debata pomoże im podjąć decyzję. Brawo DZ ,wt to macie łeb.
Anonymous08:07, 12.04.2024
Mieszkańcy gminy Sierakowice! To szokująca prawda o obu kandydatach na wójta Waszej gminy! Żaden z kandydatów nie jest idealny. Pierwszemu można zarzucić, że jest za stary, drugiemu, że jest niedoświadczony. Ale spójrzcie na fakty i zastanówcie się, kogo chcecie, aby rządził Wami:
Człowiek z doświadczeniem, który wie, jak działa Wasza gmina. Osoba, która praktycznie pomagała współtworzyć Sierakowice i która otwarcie mówi, że nie zależy mu na władzy, tylko chce przewodzić gminie przez jedną kadencję. Ten człowiek wyraźnie daje Wam znać, że chce poczekać, aż pojawi się lepszy kandydat od niego, aby za 4 lata przekazać mu pałeczkę. Tak postępują liderzy.
Drugi kandydat próbuje zatuszować brak kompetencji teatralnym show, na które ani go, ani jego komitetu wyborczego nie stać. Skąd ma na to pieniądze? Kto i w jakim celu sponsoruje tę kampanię? Komu zależy, aby jego człowiek podejmował najważniejsze decyzje w gminie? Jeśli jest tak, jak wszyscy myślą, wybierając tego kandydata, zgotujecie sobie korupcję oraz kolesiostwo, podobne do tego, które w Rosji zbudował Putin. A jeśli to Cię nie przekonuje, zastanów się, dlaczego ten kandydat tak bardzo boi się debaty, dlaczego sam nie odpowiada na pytania, tylko czyta odpowiedzi z kartki? Czy to nie sygnał, że realizuje czyiś scenariusz? Słowo po słowie, zdanie po zdaniu, mówi to, co chcecie usłyszeć, albo to, co ktoś chce, abyście usłyszeli.
Mieszkańcy gminy Sierakowice! Wierzymy, że potraficie trzeźwo myśleć. Wierzymy, że wybierzecie mądrze.
Prawda! 08:13, 12.04.2024
W końcu ktoś kto pisze obiektywnie, brawo 👏👏👏
@Anonymous09:56, 12.04.2024
Nie 5 lata tylko 5 lat trwa kadencja w samorządach ale komentarz trafny
Ciemnogród08:30, 12.04.2024
Współczuję mieszkańcom Gminy Sierakowice, macie wybór po między dzumą a cholerą !!!!!!! Cie dwaj panowie są gwarantem starego układu, jeden w starym opakowaniu komuny, drugi w nowym opakowaniu neoliberalnym!!!!!! ALE JAJA JAK MAWIAŁA BIEŃKOWSKA !!! Niech żyje układ BB+W+P!!!!!!
@09:59, 12.04.2024
Masz rację Pisiorek
Obiektywnie - prawda09:18, 12.04.2024
Tych komentarzy naprawdę większość jest żałosnych...
Byłem w Tuchlinie na wszystkich trzech spotkaniach... Pana Makurata, Grzenkowicz i Labudy. Najbardziej krzyczący z tłumu oznajmiali, że jeśli ma coś się zmienić to tylko pan Grzenkowicz, ewentualnie pan Labuda. Tych dwóch nie dobrych, czyli pan Makurat i pan Kuczkowski w ogóle nie wchodzą do gry... wyniki wyborów pokazały coś innego... I teraz pewnie te same tłumy krzyczą ten nie dobry, a ten może nas uratować przed zagładą...
Smutek i żal...
Czekam na komentarze po wyborach.
Pozdrawiam.
Zastępca Wójta09:23, 12.04.2024
Kwestia ogromnego znaczenia na wynik wyborów to osoba zastępcy Wójta.
Mieszkańcy gminy Sierakowice wybierając włodarza powinni znać kandydata na jego zastępcę.
Jednego poznaliśmy, czekamy ruch Pana M.K., czy odkryje bardzo istotną kartę ?
Jeżeli kapania ma być fer - to z deklaracją osoby na zastępcę !!!
Brakklasy13:47, 12.04.2024
Czy to znaczy że potencjalny zastępca wójta ma zastąpić potencjalnego wójta podczas debaty??? No ludzie, reprezentujmy sobą chociaż odrobinę klasy.
Kashub09:31, 12.04.2024
Pamiętajcie że w naszej gminie będzie teraz zastępców Wójta - 2szt
Czyli Fular załapie się jak zwykle na gapę :)
Tego jeszcze nie byl10:00, 12.04.2024
A kto kazał p.Makuratowi ujawniać swojego zastępcę? Ktoś o to prosił? Sam się chwali. A debaty się boi! Nie dziwię się p.Kuczkowskiemu że nikogo nie wskazuje. Wskazać to można dopiero jak się wygra. A nie robić falstart!🤣
.......10:08, 12.04.2024
Irek Stencel też wskazał więc nie ma tajemnic o to chyba chodzi
Giełda 10:10, 12.04.2024
A czy pan makurat zalegalizuje samowolkę swojego teścia koło szkoły podstawowej
Giełda 10:33, 12.04.2024
Co ty piszesz? Jak tak możesz? Oczerniasz człowieka. To jasne, że nie zalegalizował.
.
.
.
.
JESZCZE ;-)
werwer10:27, 12.04.2024
Co daje debata można dużo ludziom obiecać ,widzimy jak Tusk na swoich spotkaniach wyborczych obiecał dużo ludziom a teraz z obietnic nic nie zostało spełnione ludzie w te bzdury uwierzyli,uważam,że debata nic nie da,dużo można ludziom na obiecać a nic nie będzie zrealizowa,
@Tego jeszcze nie by10:38, 12.04.2024
Jestem za Kuczkowskim ale uważam że Kuczkowski musi teraz przedstawić nazwisko swojego vice nie ma innego ruchu, Makurat sądzę że po podpowiedzi, tym ruchem odciął się od już przejedzonego wszystkim Fulrczyka a jest to znacząca kwestia dla wielu czy ta postać będzie u władzy nadal, niestety pewne sytuacje narzuca nam kontrkandydat i albo się dopasujemy albo spalimy
Trochęsięinteresuję13:36, 12.04.2024
Czy jest uczciwe układanie się z pracownikami gminy przed końcem wyborów? To my mamy głos - wyborcy. A tak w nawiasie pan Fularczyk jest w okresie ochronnym nawet pan Makurat go zwolnić nie może
@Trochęsięinteresuję14:03, 12.04.2024
Fularczyk może być gońcem albo woźnym-konserwatorem gminy
Spalony juz jest 10:41, 12.04.2024
P Makurat już jest spalony wg Mnie!
Materiały promocyjne11:20, 12.04.2024
Na egzamin można się wykuć na blachę i go zaliczyć , szkołę ukończyć , dostać dyplom ale inteligencję masz albo jej nie masz z inteligencją i sprytem trzeba się urodzić to cechy są wrodzone
Sierakowickiloft13:27, 12.04.2024
Pytanie do Pana Makurata, czy dom wytchnienowy powstanie w planowanej przez Gminę Sierakowice lokalizacji przy SP1, zgodnie z prawomocnym wyrokiem sądu ?Dla niewtajemniczonych inwestycje zaskarżyli państwo B... I jeszcze na marginesie, wyborcy nie są tumanami i wiedzą że w zasobach naszej gminy są kompetentni pracownicy - ale skąd to dzielenie skóry na niedźwiedziu???
Fularczyk drugi wójt14:28, 12.04.2024
To są wybory na wójta czy vice wójta?
Zastanawiam się od wczoraj co tu się zadziało, dlaczego już wyłoniono vice wójta Makurata, skoro jeszcze nie został wójtem? A drugim wójtem Makurata będzie pewnie Fularczyk 😂
Władys 14:30, 12.04.2024
Racja dobre pytanie czy to jest kampania teraz na vicewójta???
Panie Kuczkowski?14:32, 12.04.2024
Kto będzie pana zastępcą bo ludzie chcą być pewni że nie będzie to Fularczyk więc proszę ogłosić to nazwisko?
Sławek 14:54, 12.04.2024
Po co Makurat tak się pospieszył z tym pierwszym wójtem? Po to aby ludzie myśleli, że nie wybierze Makurata?
Błąd 14:57, 12.04.2024
Napisałem błąd, po co Makurat się tak pospieszył? Po to aby ludzie myśleli, że na drugiego wójta nie wybierze Fularczyka?
Suzuki14:43, 12.04.2024
Może niech najpierw wygra wybory co i wtedy poda swoj zespół? Bo narazie widać że komitety są się skłócić a co będzie po wyborach będzie trzeba współpracować dla dobra gminy nas wszystkich.
@Suzuki15:05, 12.04.2024
W kółko to samo piszesz!
Cierpliwość 14:55, 12.04.2024
Ludzie, wybory są 21 kwietnia. To są wybory na wójta, nie na vice wójtów. Może by tak trochę poczekać cierpliwie?
Użytkownik14:58, 12.04.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
@Panie Kuczkowski?15:01, 12.04.2024
Racja, bardzo dobre pytanie. Pan Makurat potrafił odważnie wskazać kogo typuje. Czekamy na odpowiedź konkurenta
Piotr wyborca 15:28, 12.04.2024
To są wybory na wójta, nie na vice wójtów. Makurat sam sobie strzelił w kolano wybiegając przed szereg.
@Piotr18:01, 12.04.2024
Wręcz odwrotnie. Pokazał że ma plan i ma ludzi, którzy chcą z nim pracować. Po wyborach trzeba wziąć się do roboty, a nie dopiero szukać z kim by się tutaj chciało współpracować
Ciekawski15:02, 12.04.2024
Ludzie, ciągle piszecie o Fularczyku,że go mają zwolnić, o co chodzi , bo nie jestem stąd?
Global15:14, 12.04.2024
Rozumiem, że przedstawił swojego kandydata na zastępcę. Ok. Jeszcze nigdzie się z takowa praktyka nie spotkałem. Nie będą jeszcze pewny stanowiska? Niestety strzelił sobie w kolano stawiając warunki debaty, co ma do niej wnieść Pań Maszke, obecnie zwykły pracownik urzędu? Oczywiście jest człowiekiem kompetentnym, ale to co robił jest jego praca, może to robi dalej. Na debacie niby nie ma odezwać się słowem. Jeszcze nigdzie nie idzialem, żeby w czasie debaty prezydentów uczestniczył potencjalny zastępca. Merytorycznie Pan Makurat niestety nie jest przygotowany do tej debaty. Nie wiem jak pan Kuczkowski wypadnie, ale jego wypowiedzi świadczą że się nie boi. Makurat był moim faworytem.....niestety już nie jest 😥
Dziwne. 15:25, 12.04.2024
Ja też nigdzie się z taką taktyką nie spotkałam ;/ Dziwne bardzo i zaplanowane.
Wybory 202415:30, 12.04.2024
Jest taka maksyma, kto pod kim dołki kopie, sam w nie wpada. Makurat chciał przechytrzyć wszystkich i sam sobie zrobił pod górę.
Lans15:32, 12.04.2024
Pan Kuczkowski jest rozsądny i nie wybiega przed szereg jak pan Makurat z ogłaszaniem np. informacji o Maszke.
Lansowaniem siebie i szałem spotkań, plakatów można mieć efekt odwrotny jak u przeciwnika p. Kuczkowskiego.
Global 15:35, 12.04.2024
Zaplanowane z premedytacją....wszyscy wiedza, że ZF nie jest dyplomata, bez oglądy itp. Każdemu bliżej do kogoś....sztab Makurata zrobił to celowo, żeby udowodnić ze Kuczkowski chce na zastępcę ZG, prawda jest jednak taka, że tego kogo wezmie nie wie nikt tylko ON. M wybrał Masze, K kogoś z kim będzie mu się dobrze współpracować....było mi zdecydowanie bliżej do Rafała Makurata. Niestety udowodnij że jest tylko chorągiewka na wietrze....marionetka w rękach....szkoda bo mógłby być naprawdę dobrym.wlodarzem....przegrał te walkę na własne życzenie....
AQQ16:09, 12.04.2024
Każdy byle nie Makurat !!!!!!!!!!!!!👎 no nie fularczyk🤣
Ciężka sprawa16:15, 12.04.2024
Słuchajcie skoro nowy przyszly wójt będzie mial dwóch vice to przecież nawet jakby Pan Kuczkowski ogłosił swojego potencjalnego zastępcę to i tak w obu przypadkach zostaje jeszcze jedno miejsce to obsadzenia. Wniosek Pan Fularczyk będzie vice zarówno w jednym układzie jak i drugim :) Taka prawda
Ratatuj się 16:49, 12.04.2024
I na debacie Makurat nie będzie mógł czytać z kartki, mam nadzieję że tajemnych podsłuchów co ma mówić, też nie będzie miał. Sztab nie nauczy Go odpowiedzi na wszystkie pytania, ciekawe jak wtedy odpowie? 😅
Burgery na 5 lat17:17, 12.04.2024
Ludzie dobrze się zastanówcie bo takie burgery przez 5 lat jeść będziecie ( źródło Restauracja 27)
1. Qutchovsky
Pozycja konserwatywna, zdecydowanie łagodniejsza, z nutą tajemniczości, receptura oparta na 3 Księdze Mojżeszowej📜
Skład
* 2x Polędwiczki z kurczaka z wolnego wybiegu 🐤
* sałata lodowa 🥬
* ser panierowany 🧀
* buła GS'OWSKA 🫓
* cebulka karmelizowana na miodzie z lokalnej pasieki 🍯
* Majonez receptura z 966 roku 📜
2. Mmm..Akurat
Ta pozycja to w dużym stopniu przeciwieństwo powyższych. Głównym, wiodącym składniki jest amerykańska wołowina black angus (plotka głosi, by obniżyć cenę burger będzie dotowany przez lokalne grube ryby)
Ponoć "Kaszubski Tiesto" przygotuje bit do konsumpcji tegoż burgera 🥳
Skład
* wołowina blac angus 🥩
* sałata od lokalnych dostawców 🥬🤑
* sos Majonezowy z nutą cytryny 🍋
* odrobina sosu Barbeque na bazie śliwki węgierki (jest to populistyczny ukłon w stronę starszych mieszkańców, by ta
pozycja cieszyła się popularnością wśród seniorów)🆘
* cebulka karmelizowana na miodzie 🍯 (Al podpowiada by użyć sztucznego, by ograniczyć koszty i nie narazić na zbyt duże koszty lokalnych grubych ryb)
* buła będzie niespodzianką, na ten moment wiemy że to zdecydowanie przeciwieństwo buły GS'OWSKIEJ 🍔🫓
🤣🤣🤣
Grube_ryby17:19, 12.04.2024
gmina nie potrzebuje grubych ryb to grube ryby potrzebują gminy
Hahah22:28, 12.04.2024
Gdyby nie te grube ryby, Twoja wioska wyglądałaby jak zapiziała wioska z Podkarpacia, a Ty co najwyżej byś robił zakupy w mobilnym busie przyjeżdżającym raz na 3 dni.
Twój komentarz to czysta frustracja z powodu sukcesu innych i zazdrość!
Na szczęście grube ryby nie mają czasu na takich szaraków jak Ty!
@haha22:48, 17.04.2024
I tu muszę się zgodzić, grube ryby nie mają czasu na takiego szaraka jak ja. Bo co ich obchodzi szare pospólstwo? Chociaż może powinno bo sam zysk się nie wypracuje. Do tego potrzeba szarych spracowanych ludzkich rąk. Ps. Twój komentarz pokazuje prawdziwą flustrację i manię wyższości, więcej pokory 🙏
Do kandydatów17:26, 12.04.2024
Panie Kuczkowski i panie Makurat proszę oznajmić publicznie jaką rolę będzie pełnił w Urzedzie Gminy Zbigniew Fularczyk, jaką funkcję mu powierzycie jako jego nowi przełożeni ?
@do kandydatow19:08, 12.04.2024
Będzie docieraczem, za dwa lata dotrze do emerytury i problem społeczeństwa się rozwiąże🤣🤪
Mieszkaniec8508:38, 13.04.2024
Druga tura powinna się rozstrzygnąć w FAME MMA 😝
Masakra 10:24, 13.04.2024
Nie mogę zrozumieć dlaczego sympatycy pana Kuczkowskiego - chcę wierzyć ze nie wszyscy - zioną takim jadem. Dlaczego ? Dlaczego tak krzywdzicie ludzi ? Dlaczego roznosicie po Gminie takie straszne plotki? By wygrać za wszelką cenę? Niezależnie od tego kto wygra ta karma do was wróci. Bo tak to już jest.
@Masakra11:18, 13.04.2024
Co mówią nic nie słyszeliśmy chyba nieprawdę mówisz?
Do masakra 10:30, 13.04.2024
To akurat prawda. Jakoś nie widać by ten jad był kierowany do MK.
Ale to chyba świadczy o poziomie kandydatow. Niech każdy wyciągnie wnioski z tego co się wystarczyło przez te ostatnie dni.
…10:30, 13.04.2024
*wydarzyło
@Ciężka sprawa11:42, 13.04.2024
Dwóch vice będzie miał nowy Wójt?! To niech ze swojej pensji mu płaci!! Jeszcze nie wybrani a już chcą doić Gminę obsadzając na zastępców kolesi?! Kogo to jest pomysł?
Hejt 11:50, 13.04.2024
Ja się pytam dlaczego tutaj tyle komentarzy raniących od wyborców Makurata? Na innych stronach również? Możecie potem spokojnie spać po nocach, gdy hejtujecie?
Hejt 12:27, 13.04.2024
Niby gdzie ? Nie gadaj głupot bo wystarczy zerknąć
Kazek219:46, 23.04.2024
Pan Tomasz umoczył bo zamiast zajmować się robotą to zaczął politykować i chciał być wicewójtem promując Makurata i przegral
WK19:47, 23.04.2024
Maszke pogrążył Makurata... ale numer
12 5
Widać że pierwsze kilkanaście komentarzy to w miarę normalna debata na temat. Później jakiś (a raczej jakaś) sfrustrowana osoba napisala kilkanaście pełnych hejtu komentarzy na Makurata. Ostrzegam wszystkich czytających przed tym jadem. Niezależnie na kogo głosujecie. Nie pozwalajmy na coś takiego